Известие

Collapse
No announcement yet.

Ще остане ли Русия, след 10 год. единствено убежище за християни?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
    За теб специално постнах ладата да не се вкамениш.....
    Не бъркай машината на времето, с времева капсула. То дори и Тардис да ползвам, пак ще се срещна със Сааб, ако не искам да предизвикам времеви парадокс. С Ладата какво се променя? Дали ще се вкамениш щото си видял най грозното нещо на светът, или щото си се срещнал с "Развитият социализъм" разлика няма. Ефектът е един и същ.
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • Днеска обиколих 2-3 сервиза, разбра се че едните не могат, другите могат но след седмица, третите трябвало да търсят в интернет какво да правят, че тази картерна вентилация е ъпгрейдната и има два маркуча повече и.т.н Ядосах се, хванах си таблета и баща ми (да има кой да ми дудне на главата и да дава съвети) и я подкарах сам. Добре че са руснаците, дали са подробно къде, какво и как. Та, повъргалях се под колата, изпуснах един болт в картера..... добре че бях взел бащата. Извади отнякъде от скритите си инструменти магнит и след третия опит като по чудо извадих болтчето. Наистина чудо.... Та, като я сглобих и я запалих, все едно не е моята кола, много по спокойно работи двигателя, а оборотите седят бетонирани..... Така че, днеска съм доволен от себе се и няма да псувам запада

      P.S - Каква толкова важна работа върши тази вентилация че дава такава огромна разлика в работата на мотора?
      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

      Comment


      • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение

        P.S - Каква толкова важна работа върши тази вентилация че дава такава огромна разлика в работата на мотора?
        Картерната вентилация има за цел:

        1 - Да изравнява налягането в картера с атмосферното.
        2 - Правейки 1, когато има картерни газове, които трябва да се пратят някъде за да не се повишава картерното налягане, системата ги вкарва във всмукателния колектор.

        Когато въпросната вентилация не е наред е възможно във всмукателния колектор да постъпва атмосферен въздух вместо картерни газове. Това количество въздух не се отчита от дебитомера и това бърка сметките на компютъра за смесообразуването, откъдето и влошената работа на мотора.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Картерната вентилация има за цел:

          1 - Да изравнява налягането в картера с атмосферното.
          2 - Правейки 1, когато има картерни газове, които трябва да се пратят някъде за да не се повишава картерното налягане, системата ги вкарва във всмукателния колектор.

          Когато въпросната вентилация не е наред е възможно във всмукателния колектор да постъпва атмосферен въздух вместо картерни газове. Това количество въздух не се отчита от дебитомера и това бърка сметките на компютъра за смесообразуването, откъдето и влошената работа на мотора.
          Не знаех че е толкова важна тая работа...
          Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

          Comment


          • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
            Не знаех че е толкова важна тая работа...
            Екология - к'во да правиш.....

            На Мускал паша, като започнеха да му се цапат свещите от картерните газове и хватката беше да извадиш маркуча от отдушника и да го пуснеш да цапа вселената вместо свещите.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Екология - к'во да правиш.....

              На Мускал паша, като започнеха да му се цапат свещите от картерните газове и хватката беше да извадиш маркуча от отдушника и да го пуснеш да цапа вселената вместо свещите.
              За това сме на това дередже Така става когато всеки си вади наляво и надясно маркучу
              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

              Comment


              • Моя принос в модифицирането на картерната вентилация беше да пусна маркуча с картерните газове в пластмасова бутилка от два литра и съответно от там да ги изведа обратно до кутията на въздушния филтър с друг маркуч,като маслото се събираше в бутилката. От Рено бяха предвидили една тенекиена кутийка колкото сапунерка да обира маслото и да го оттича обратно в картера,но не вършеше работа.Верно,че и мотора беше на половин милион км. и духаше толкова здраво ,че се събираше по над литър масло и кондензирана водичка от смяна до смяна и това ставаше след стоковия маслоуловител .Резултата беше чисти свещи и филтър.
                Last edited by 546; d.m.y г., 23:30.

                Comment


                • Другата седмица ако не вали продължавам със семеринга на коляновия вал и една лапа дет държи двигателя, че "майсторите" ми скъсаха резбите и двигателя рипа катл пощурял..... са трябва да свалям ролки, алтернатори, глупости дето са завряни в на..... айде нема да псувам. Ех, само да имах едно гаражче, щях и веригата да си я сменя сам. За толкова години не можах да намеря един свестен майстор, дет да съм сигурен в него. Всеки път(айде не всеки ама 70-80% от случаите) след майстори си я дооправям сам. Дори при познати да я закарам, няма как да съм сигурен че са сменили всички чарколяци от комплекта.... Накрая ще се ядосам и ще си довлека двигателя га терасата да го правя..... Като на 145-та...
                  Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                    Другата седмица ако не вали продължавам със семеринга на коляновия вал и една лапа дет държи двигателя, че "майсторите" ми скъсаха резбите и двигателя рипа катл пощурял..... са трябва да свалям ролки, алтернатори, глупости дето са завряни в на..... айде нема да псувам. Ех, само да имах едно гаражче, щях и веригата да си я сменя сам. За толкова години не можах да намеря един свестен майстор, дет да съм сигурен в него. Всеки път(айде не всеки ама 70-80% от случаите) след майстори си я дооправям сам. Дори при познати да я закарам, няма как да съм сигурен че са сменили всички чарколяци от комплекта.... Накрая ще се ядосам и ще си довлека двигателя га терасата да го правя..... Като на 145-та...
                    Тъй, тъй. Човек ще ставаш. Няма само да ми висиш в балалайка.RU.

                    Млад шофьор се учи на стара кола и млад мъж - на стара мома.



                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Тъй, тъй. Човек ще ставаш. Няма само да ми висиш в балалайка.RU.

                      Млад шофьор се учи на стара кола и млад мъж - на стара мома.

                      Ех, къде го тля млад шофьор?!?!? Шофьора като беше млад, вдигаше двигатели от алфи на 10-ти етаж. Като реши да смени съединител, оп ладичката на две колела и няма ядове.. А ся с тоя тумбак отпред докат се заврем под колата и вече съм решил че всъщност 200кинта (примерно) не са чак толкова много и заминавам в сервиза........ Не че после в повечето случаи не се налага да се завирам пак де, ама вече с 200лв по малко в джоба
                      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                        Ех, къде го тля млад шофьор?!?!? Шофьора като беше млад, вдигаше двигатели от алфи на 10-ти етаж. Като реши да смени съединител, оп ладичката на две колела и няма ядове.. А ся с тоя тумбак отпред докат се заврем под колата и вече съм решил че всъщност 200кинта (примерно) не са чак толкова много и заминавам в сервиза........ Не че после в повечето случаи не се налага да се завирам пак де, ама вече с 200лв по малко в джоба
                        Оф, бях тръгнал да ти пиша, че всъщност можеш и да смениш марката. Пак ще се троши таралясникът, пак ще трябва да оправяш след "майстори", ама поне няма да е толкова грозна пущината. Добре че Цвети Пиронкова направи добър мач, въпреки че падна, та се отказах да ти пиша.
                        Тумбак имат някой тъмни балкански събекти, ти от доста време си европеец и имаш еърбек.
                        Сигурноста преди всичко!
                        Дано Конта бие(също европейка), че току виж сим решил все пак да ти пиша, това което бях тръгнал.
                        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                          Ех, къде го тля млад шофьор?!?!? Шофьора като беше млад, вдигаше двигатели от алфи на 10-ти етаж. Като реши да смени съединител, оп ладичката на две колела и няма ядове.. А ся с тоя тумбак отпред докат се заврем под колата и вече съм решил че всъщност 200кинта (примерно) не са чак толкова много и заминавам в сервиза........ Не че после в повечето случаи не се налага да се завирам пак де, ама вече с 200лв по малко в джоба
                          Ъъъъ - какво да кажем ние с гайдите?

                          Мммм?

                          На твоите години един мотор го свялях и качвах (сам) по 2 пъти за една нощ (щото нямах време през деня).


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Ъъъъ - какво да кажем ние с гайдите?

                            Мммм?

                            На твоите години един мотор го свялях и качвах (сам) по 2 пъти за една нощ (щото нямах време през деня).
                            Не бе,призна че при соца нагъваше кюфтета по БДС,ся демокрацията ти изпи силите с евростандарти.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Някой друг и нагъвал кифтетата, та сега се сополиви по тях.

                              Мен ме караха в районното омазан до уши в масло, да обяснавям, защо работя по колата си нощно време.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Ооо, десидент...
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X