Първоначално публикувано от Orm
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ще остане ли Русия, след 10 год. единствено убежище за християни?
Collapse
X
-
Арфа Ромео 146 1.6 боксер
-
Днеска обиколих 2-3 сервиза, разбра се че едните не могат, другите могат но след седмица, третите трябвало да търсят в интернет какво да правят, че тази картерна вентилация е ъпгрейдната и има два маркуча повече и.т.н Ядосах се, хванах си таблета и баща ми (да има кой да ми дудне на главата и да дава съвети) и я подкарах сам. Добре че са руснаците, дали са подробно къде, какво и как. Та, повъргалях се под колата, изпуснах един болт в картера..... добре че бях взел бащата. Извади отнякъде от скритите си инструменти магнит и след третия опит като по чудо извадих болтчето. Наистина чудо.... Та, като я сглобих и я запалих, все едно не е моята кола, много по спокойно работи двигателя, а оборотите седят бетонирани..... Така че, днеска съм доволен от себе се и няма да псувам запада
P.S - Каква толкова важна работа върши тази вентилация че дава такава огромна разлика в работата на мотора?Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
P.S - Каква толкова важна работа върши тази вентилация че дава такава огромна разлика в работата на мотора?
1 - Да изравнява налягането в картера с атмосферното.
2 - Правейки 1, когато има картерни газове, които трябва да се пратят някъде за да не се повишава картерното налягане, системата ги вкарва във всмукателния колектор.
Когато въпросната вентилация не е наред е възможно във всмукателния колектор да постъпва атмосферен въздух вместо картерни газове. Това количество въздух не се отчита от дебитомера и това бърка сметките на компютъра за смесообразуването, откъдето и влошената работа на мотора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКартерната вентилация има за цел:
1 - Да изравнява налягането в картера с атмосферното.
2 - Правейки 1, когато има картерни газове, които трябва да се пратят някъде за да не се повишава картерното налягане, системата ги вкарва във всмукателния колектор.
Когато въпросната вентилация не е наред е възможно във всмукателния колектор да постъпва атмосферен въздух вместо картерни газове. Това количество въздух не се отчита от дебитомера и това бърка сметките на компютъра за смесообразуването, откъдето и влошената работа на мотора.Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщениеНе знаех че е толкова важна тая работа...
На Мускал паша, като започнеха да му се цапат свещите от картерните газове и хватката беше да извадиш маркуча от отдушника и да го пуснеш да цапа вселената вместо свещите.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЕкология - к'во да правиш.....
На Мускал паша, като започнеха да му се цапат свещите от картерните газове и хватката беше да извадиш маркуча от отдушника и да го пуснеш да цапа вселената вместо свещите.Така става когато всеки си вади наляво и надясно маркучу
Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Моя принос в модифицирането на картерната вентилация беше да пусна маркуча с картерните газове в пластмасова бутилка от два литра и съответно от там да ги изведа обратно до кутията на въздушния филтър с друг маркуч,като маслото се събираше в бутилката. От Рено бяха предвидили една тенекиена кутийка колкото сапунерка да обира маслото и да го оттича обратно в картера,но не вършеше работа.Верно,че и мотора беше на половин милион км. и духаше толкова здраво ,че се събираше по над литър масло и кондензирана водичка от смяна до смяна и това ставаше след стоковия маслоуловител .Резултата беше чисти свещи и филтър.Last edited by 546; d.m.y г., 23:30.
Comment
-
Другата седмица ако не валипродължавам със семеринга на коляновия вал и една лапа дет държи двигателя, че "майсторите" ми скъсаха резбите и двигателя рипа катл пощурял..... са трябва да свалям ролки, алтернатори, глупости дето са завряни в на..... айде нема да псувам. Ех, само да имах едно гаражче, щях и веригата да си я сменя сам. За толкова години не можах да намеря един свестен майстор, дет да съм сигурен в него. Всеки път(айде не всеки ама 70-80% от случаите) след майстори си я дооправям сам. Дори при познати да я закарам, няма как да съм сигурен че са сменили всички чарколяци от комплекта.... Накрая ще се ядосам и ще си довлека двигателя га терасата да го правя..... Като на 145-та...
Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщениеДругата седмица ако не валипродължавам със семеринга на коляновия вал и една лапа дет държи двигателя, че "майсторите" ми скъсаха резбите и двигателя рипа катл пощурял..... са трябва да свалям ролки, алтернатори, глупости дето са завряни в на..... айде нема да псувам. Ех, само да имах едно гаражче, щях и веригата да си я сменя сам. За толкова години не можах да намеря един свестен майстор, дет да съм сигурен в него. Всеки път(айде не всеки ама 70-80% от случаите) след майстори си я дооправям сам. Дори при познати да я закарам, няма как да съм сигурен че са сменили всички чарколяци от комплекта.... Накрая ще се ядосам и ще си довлека двигателя га терасата да го правя..... Като на 145-та...
Млад шофьор се учи на стара кола и млад мъж - на стара мома.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТъй, тъй. Човек ще ставаш. Няма само да ми висиш в балалайка.RU.
Млад шофьор се учи на стара кола и млад мъж - на стара мома.
Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин
Comment
-
Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщениеЕх, къде го тля млад шофьор?!?!? Шофьора като беше млад, вдигаше двигатели от алфи на 10-ти етаж. Като реши да смени съединител, оп ладичката на две колела и няма ядове.. А ся с тоя тумбак отпред докат се заврем под колата и вече съм решил че всъщност 200кинта (примерно) не са чак толкова много и заминавам в сервиза........ Не че после в повечето случаи не се налага да се завирам пак де, ама вече с 200лв по малко в джоба
Тумбак имат някой тъмни балкански събекти, ти от доста време си европеец и имаш еърбек.
Сигурноста преди всичко!
Дано Конта бие(също европейка), че току виж сим решил все пак да ти пиша, това което бях тръгнал.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщениеЕх, къде го тля млад шофьор?!?!? Шофьора като беше млад, вдигаше двигатели от алфи на 10-ти етаж. Като реши да смени съединител, оп ладичката на две колела и няма ядове.. А ся с тоя тумбак отпред докат се заврем под колата и вече съм решил че всъщност 200кинта (примерно) не са чак толкова много и заминавам в сервиза........ Не че после в повечето случаи не се налага да се завирам пак де, ама вече с 200лв по малко в джоба
Мммм?
На твоите години един мотор го свялях и качвах (сам) по 2 пъти за една нощ (щото нямах време през деня).
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЪъъъ - какво да кажем ние с гайдите?
Мммм?
На твоите години един мотор го свялях и качвах (сам) по 2 пъти за една нощ (щото нямах време през деня).По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment