If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И мен ме шокират. Но колегата си е доволен, нали са на неговата страна! Ако приближава отдясно на нерегулирано кръгово ЗИЛ-157 дали няма да се замисли?
И мен ме шокират. Но колегата си е доволен, нали са на неговата страна! Ако приближава отдясно на нерегулирано кръгово ЗИЛ-157 дали няма да се замисли?
Ако го кара някой младеж не е ясно какво ще се случи, но ако водача е стар и опитен професионалист ще забележиш поведението му и сигурно ще се очудиш.
Ако го кара някой младеж не е ясно какво ще се случи, но ако водача е стар и опитен професионалист ще забележиш поведението му и сигурно ще се очудиш.
В третия случай, ако го кара някой който знае закона (бил той на 18г. или на 68г.) и определено не е на кеф, че му отнемат предимството - сети се сам какво ще се случи! Не ти го пожелавам!
В третия случай, ако го кара някой който знае закона (бил той на 18г. или на 68г.) и определено не е на кеф, че му отнемат предимството - сети се сам какво ще се случи! Не ти го пожелавам!
Оказва се, че предимството на въртящия се е по-разионално и вместо да се опитвате да блеснете със знания, по-добре съдействайте за промята на закона.
Аз пък съм виждал два вида кръгови(и преминавал) до сега.
Кръгово при, което с предимство са тези вътре в кръговото и до скоро си мислех, че всички са така, но после видях и кръгово при което влизащите в кръговото са с предимство. Съответно и двете бяха обозначени със съответните знаци за предимство + знака за кръгово.
Иначе логично е тези вътре в кръговото да са с предимство, тъй като при по-голям трафик е възможно затапване.
Разбира се всичко опира до това колко голямо е кръговото къде е разположено(съответно колко трафик поема и от кои входове)
Също, ако разглеждате кръговото като равнозначно кръстовище предимство би следвало да има този който вече е влязъл в кръстовището(независимо от правилото на дясностоящия). Съответно кръга се води център на кръстовището и съответно този, който е вътре е с предимство(другите трябва да го изчакат да се освободи преди да навлязат)
Възниква и друг въпрос какви сигнали се подават при влизане-излизане от кръгово?
Гледам сега ги учат, че и при влизане и при излизане се дава десен мигач. Хубаво само не ми е ясно защо се дава десен мигач, при положение че в кръговото имаш само една посока. Айде при излизане ясно, по този начин може да предупредиш чакащия да навлезе, че пътя се освобождава.
Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)
Аз пък съм виждал два вида кръгови(и преминавал) до сега.
Кръгово при, което с предимство са тези вътре в кръговото и до скоро си мислех, че всички са така, но после видях и кръгово при което влизащите в кръговото са с предимство. Съответно и двете бяха обозначени със съответните знаци за предимство + знака за кръгово.
Иначе логично е тези вътре в кръговото да са с предимство, тъй като при по-голям трафик е възможно затапване.
Разбира се всичко опира до това колко голямо е кръговото къде е разположено(съответно колко трафик поема и от кои входове)
Също, ако разглеждате кръговото като равнозначно кръстовище предимство би следвало да има този който вече е влязъл в кръстовището(независимо от правилото на дясностоящия). Съответно кръга се води център на кръстовището и съответно този, който е вътре е с предимство(другите трябва да го изчакат да се освободи преди да навлязат)
Възниква и друг въпрос какви сигнали се подават при влизане-излизане от кръгово?
Гледам сега ги учат, че и при влизане и при излизане се дава десен мигач. Хубаво само не ми е ясно защо се дава десен мигач, при положение че в кръговото имаш само една посока. Айде при излизане ясно, по този начин може да предупредиш чакащия да навлезе, че пътя се освобождава.
Колега, дискутираме НЕРЕГУЛИРАНО кръгово кръстовище. Няма такива кръстовища с различни правила за предимство. Правилото е едно - на десностоящият.
Оказва се, че предимството на въртящия се е по-разионално и вместо да се опитвате да блеснете със знания, по-добре съдействайте за промята на закона.
Оказва се, че оставаш без кола, а после обяснявай на който искаш кое е по-рационално. Никой не се опитва да блесне със знания, просто се пишат ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ в този форум и някой не сме много съгласни с това.
Намери за какво да се хванеш. Засичали са ме инструктори, виждал съм да минават на червено и т.н., но това какво общо има? Това, което знае Еко от неговия инструктор
Не се опитвай да анализираш правилата а ги спазвай.
e много правилно и просто няма смисъл да намесваш темата за инструкторите.
Хммм знам поне четири кръгови в които всички са без предимство.А които вече е в кръга води парада
На едното съм виждал келеши с две коли които се въртяха 5 мин. да си правят веселото и никой нищо нямаше какво да направи
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment