Известие

Collapse
No announcement yet.

Предимство при кръстовище с кръгово движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • И мен ме шокират. Но колегата си е доволен, нали са на неговата страна! Ако приближава отдясно на нерегулирано кръгово ЗИЛ-157 дали няма да се замисли?
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
      И мен ме шокират. Но колегата си е доволен, нали са на неговата страна! Ако приближава отдясно на нерегулирано кръгово ЗИЛ-157 дали няма да се замисли?
      Ако го кара някой младеж не е ясно какво ще се случи, но ако водача е стар и опитен професионалист ще забележиш поведението му и сигурно ще се очудиш.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
        А мен изобщо не ме шокират, защото това е по-близко до реалностите.
        Нямаше да съм шокиран, ако въпросът на анкетата гласеше "кое смятате, че би било по-рационално............"

        Но в случая въпросът е конкретен и касае познаването на правилата.

        А пък резултатът показва, че само 40% от хората спазват правилото а 60% го нарушават!

        Това си е достатъчно основание затова един човек да се чувства шокиран.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
          Ако го кара някой младеж не е ясно какво ще се случи, но ако водача е стар и опитен професионалист ще забележиш поведението му и сигурно ще се очудиш.

          В третия случай, ако го кара някой който знае закона (бил той на 18г. или на 68г.) и определено не е на кеф, че му отнемат предимството - сети се сам какво ще се случи! Не ти го пожелавам!
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Нямаше да съм шокиран, ако въпросът на анкетата гласеше "кое смятате, че би било по-рационално............"

            Но в случая въпросът е конкретен и касае познаването на правилата.

            А пък резултатът показва, че само 40% от хората спазват правилото а 60% го нарушават!

            Това си е достатъчно основание затова един човек да се чувства шокиран.


            Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
            В третия случай, ако го кара някой който знае закона (бил той на 18г. или на 68г.) и определено не е на кеф, че му отнемат предимството - сети се сам какво ще се случи! Не ти го пожелавам!
            Оказва се, че предимството на въртящия се е по-разионално и вместо да се опитвате да блеснете със знания, по-добре съдействайте за промята на закона.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • Аз пък съм виждал два вида кръгови(и преминавал) до сега.
              Кръгово при, което с предимство са тези вътре в кръговото и до скоро си мислех, че всички са така, но после видях и кръгово при което влизащите в кръговото са с предимство. Съответно и двете бяха обозначени със съответните знаци за предимство + знака за кръгово.
              Иначе логично е тези вътре в кръговото да са с предимство, тъй като при по-голям трафик е възможно затапване.
              Разбира се всичко опира до това колко голямо е кръговото къде е разположено(съответно колко трафик поема и от кои входове)

              Също, ако разглеждате кръговото като равнозначно кръстовище предимство би следвало да има този който вече е влязъл в кръстовището(независимо от правилото на дясностоящия). Съответно кръга се води център на кръстовището и съответно този, който е вътре е с предимство(другите трябва да го изчакат да се освободи преди да навлязат)

              Възниква и друг въпрос какви сигнали се подават при влизане-излизане от кръгово?
              Гледам сега ги учат, че и при влизане и при излизане се дава десен мигач. Хубаво само не ми е ясно защо се дава десен мигач, при положение че в кръговото имаш само една посока. Айде при излизане ясно, по този начин може да предупредиш чакащия да навлезе, че пътя се освобождава.
              Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

              Comment


              • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                Оказва се, че предимството на въртящия се е по-разионално и вместо да се опитвате да блеснете със знания, по-добре съдействайте за промята на закона.
                От моят инструктор съм запомнил 2 златни правила, които са се потвърждавали хиляди пъти в личната ми практика:

                1 - Не се опитвай да анализираш правилата а ги спазвай.

                2 - Когато десният ти крак не стои върху педала за газта, мястото му е върху педала на спирачката.

                ---------- Post added at 13:42 ---------- Previous post was at 13:38 ----------

                Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
                Аз пък съм виждал два вида кръгови(и преминавал) до сега.
                Кръгово при, което с предимство са тези вътре в кръговото и до скоро си мислех, че всички са така, но после видях и кръгово при което влизащите в кръговото са с предимство. Съответно и двете бяха обозначени със съответните знаци за предимство + знака за кръгово.
                Иначе логично е тези вътре в кръговото да са с предимство, тъй като при по-голям трафик е възможно затапване.
                Разбира се всичко опира до това колко голямо е кръговото къде е разположено(съответно колко трафик поема и от кои входове)

                Също, ако разглеждате кръговото като равнозначно кръстовище предимство би следвало да има този който вече е влязъл в кръстовището(независимо от правилото на дясностоящия). Съответно кръга се води център на кръстовището и съответно този, който е вътре е с предимство(другите трябва да го изчакат да се освободи преди да навлязат)

                Възниква и друг въпрос какви сигнали се подават при влизане-излизане от кръгово?
                Гледам сега ги учат, че и при влизане и при излизане се дава десен мигач. Хубаво само не ми е ясно защо се дава десен мигач, при положение че в кръговото имаш само една посока. Айде при излизане ясно, по този начин може да предупредиш чакащия да навлезе, че пътя се освобождава.

                Колега, дискутираме НЕРЕГУЛИРАНО кръгово кръстовище. Няма такива кръстовища с различни правила за предимство. Правилото е едно - на десностоящият.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                  Оказва се, че предимството на въртящия се е по-разионално и вместо да се опитвате да блеснете със знания, по-добре съдействайте за промята на закона.
                  Оказва се, че оставаш без кола, а после обяснявай на който искаш кое е по-рационално. Никой не се опитва да блесне със знания, просто се пишат ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ в този форум и някой не сме много съгласни с това.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    От моят инструктор съм запомнил 2 златни правила, които са се потвърждавали хиляди пъти в личната ми практика:

                    1 - Не се опитвай да анализираш правилата а ги спазвай.

                    2 - Когато десният ти крак не стои върху педала за газта, мястото му е върху педала на спирачката.
                    Недей с тези инструктури, че като ги гледам сега какви глупости правят когато те управляват учебните коли и се хващам за главата.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • Намери за какво да се хванеш. Засичали са ме инструктори, виждал съм да минават на червено и т.н., но това какво общо има? Това, което знае Еко от неговия инструктор
                      Не се опитвай да анализираш правилата а ги спазвай.
                      e много правилно и просто няма смисъл да намесваш темата за инструкторите.
                      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                        Недей с тези инструктури, че като ги гледам сега какви глупости правят когато те управляват учебните коли и се хващам за главата.
                        На нещо грешно ли ме е научил човекът?
                        Има и добри инструктори.
                        Да не поставяме всички под общ знаменател.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Хммм знам поне четири кръгови в които всички са без предимство.А които вече е в кръга води парада
                          На едното съм виждал келеши с две коли които се въртяха 5 мин. да си правят веселото и никой нищо нямаше какво да направи
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • Не ми се иска да споря с вас, защото сте буквояди и обезмисляте всичко смислено.
                            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                            sigpic

                            Comment


                            • Е, друго си е да си знаеш твоето. Кво е значението дали е вярно, няма някакви буквояди да ти променят мнението много ясно. От къде на къде?
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • Аз пък мисля, че точно такива дискусии са много полезни за всички, впредвид резултатите от анкетата.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X