View Full Version : Общи приказки 166
Pages :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[
12]
13
14
15
16
17
18
19
20
CHEFO666
09-02-2014, 11:42
Пичове.....дизелаците какво налягане правят..? ... Моята надува до 1.5 бар,но после връща на 1 бар ... До колкото съм запознат с бензиновите турбо бараки,това не е нормално.
За бензиновите да, но за дизелите може. С кой мотор си все пак? Ако е 136 коньовия се държи напълно адекватно.
CHEFO666
09-02-2014, 12:19
За бензиновите да, но за дизелите може. С кой мотор си все пак? Ако е 136 коньовия се държи напълно адекватно.
Да..това го пропуснах 136нр ...да разбирам че е ок ...Защото колата буквално се спъва....то ест...газ до ламарината....ускорява адцки готино,и добре....чуква 1.5 и връща на 1 бар ... държи 1 бар,и започва лееко да клатушка... 1 бар...1.3 ...1 бар ..1.3 ...
Най вероятно геометрията ти не се движи добре, почисти я. Колата ти с чип ли е ?
mitkomeg
09-02-2014, 17:50
Тя и моята така прави ... натискаш до долу ... тръгва и почва леко да губи тяга пак тръгва ... едно такова накъсано.Иначе си си върви.Пак е 136 коня.Явно им е вродено.
Ммм, не е баш така... Трябва да си държи около 1 и да ускорява плавно. Единствено около 2700 оборота има 'дупка' замалко.
lordliness
09-02-2014, 18:16
Моята си върви като луда, не знам какво налягане прави, ама като натисна газта и подскача, без да натискам до долу. Да не чуе дявола.
Да..това го пропуснах 136нр ...да разбирам че е ок ...Защото колата буквално се спъва....то ест...газ до ламарината....ускорява адцки готино,и добре....чуква 1.5 и връща на 1 бар ... държи 1 бар,и започва лееко да клатушка... 1 бар...1.3 ...1 бар ..1.3 ...
Щом клатушка, почисти геометрията. Трябва да държи стабилно около 1 и малко. Иначе замислянето на 2700 си го има - точно там обикновено става пик от 1,5 бара и обръща геометрията.
И още нещо - 136 коньовите е добре от време на време профилактично да се натискат докрай, за да се раздвижва геометрията и да не запича. На по-новите (140 коня и натам) няма такъв проблем.
Всъщност точните числа не са ли 1.1 пик и 0.9 задържане? Или бъркам?
Всъщност точните числа не са ли 1.1 пик и 0.9 задържане? Или бъркам?
Знам ли... тя моята е с ремап, може би има значение. Но поне така са ми казвали, че трябва да държи 1 и малко. И наистина толкова държи. А пикът е за много кратко. От трета нагоре мисля, че не стига до толкова.
А с какво масло караш?
---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:51 ----------
Нормално. 159-та си е Опел. :-P
А ти знаеш ли точно кое в 159 е от Опел,и 1.9 ЖТДм сигурно и той е техен :evil::evil::evil::evil:
Bobiuzunov
09-02-2014, 22:13
При смяната на водната помпа и радиатора на Арезето налях червен G12 антифриз,а иначе колата беше със син,мисля си че няма проблем нали?
А ти знаеш ли точно кое в 159 е от Опел,и 1.9 ЖТДм сигурно и той е техен :evil::evil::evil::evil:
Кое? Май кутията само.
При смяната на водната помпа и радиатора на Арезето налях червен G12 антифриз,а иначе колата беше със син,мисля си че няма проблем нали?
Няма никакви проблеми. :)
Bobiuzunov
09-02-2014, 22:28
:cheers:
А с какво масло караш?
Agip 5w40 common rail, вече две смени.
Кое? Май кутията само.
Няма никакви проблеми. :)
Кутията пак не е изцяло тяхна а е продукт на FGP/Fiat GM powertrain/ освен главините и съвместно разработената платформа,друго няма...................:hmm::hmm::hmm:
Кутията пак не е изцяло тяхна а е продукт на FGP/Fiat GM powertrain/ освен главините и съвместно разработената платформа,друго няма...................:hmm::hmm::hmm:
То остана само единия дизайн...:dunno:
Кутията пак не е изцяло тяхна а е продукт на FGP/Fiat GM powertrain/ освен главините и съвместно разработената платформа,друго няма...................:hmm::hmm::hmm:
Чудех се какво не ми харесва в тая кола то било главините! :) Сериозно - скоро сменях предна главина на 159 на под 100 000км, явно щото е Опелска :tooth:
Agip 5w40 common rail, вече две смени.
Сложи един оригинален филтър за проба.
Може ли и къде или как да се проверят кодовете от код картите на една кола дали са актуални без да се откачи акумулатора. Мисля тези дни отново да се качвам на алфа 166 нова втора употреба.
Поздрави.
Сложи един оригинален филтър за проба.
А кои са оригиналните, Бош или ?
Ufi мисля, че бяха оригиналните филтри (ако бъркам нека ме поправят), но едва ли ще намериш от поддоставчик. Отиди в Ауто Италия и вземи един.
ecotronic
11-02-2014, 10:13
Може ли и къде или как да се проверят кодовете от код картите на една кола дали са актуални без да се откачи акумулатора. Мисля тези дни отново да се качвам на алфа 166 нова втора употреба.
Поздрави.
За ICS - а пробвай с натискане на dark + clima. На някои версии така им се виждат кодовете.
Ufi мисля, че бяха оригиналните филтри (ако бъркам нека ме поправят), но едва ли ще намериш от поддоставчик. Отиди в Ауто Италия и вземи един.
Оригинални филтри /UFI/ се продават в ТиН кар :yawn::yawn::yawn:
---------- Post added at 22:19 ---------- Previous post was at 22:18 ----------
То остана само единия дизайн...:dunno:
Шом казваш :yawn::yawn::yawn:
---------- Post added at 22:20 ---------- Previous post was at 22:19 ----------
Чудех се какво не ми харесва в тая кола то било главините! :) Сериозно - скоро сменях предна главина на 159 на под 100 000км, явно щото е Опелска :tooth:
Е аз на 75 000 ама задна,даже си виеше леко още като я купих на 60 000,ама според мен беше имала удар там защото имаше и крива жанта :biggrin1::biggrin1::biggrin1:
А помните ли в коя тема ставаше дума за филтрите за купето? Някой беше споменал, че е намерил такъв с пластмасовата рамка...
А помните ли в коя тема ставаше дума за филтрите за купето? Някой беше споменал, че е намерил такъв с пластмасовата рамка...
ZAFFO 345 в Евро 07 ;)
ЕURO2 или EURO3?
Според данните във FIAT ePER ТУК (http://eper.fiatforum.com/eper/navi?CHASSIS_NO=ZAR93600000077983&PART_SEQ=&COUNTRY=001&SGRP_COD=&ITEMSRMV=&ALL_FIG=0&KEYPRESSED=&CURRENT_PAGE=&DRW_NUM=&SHOW_FAMILY_LIST=&MODIFIED_FIELD=CHASSIS_NO&ITEMSADD=&SRCWRFAM=&ESB_SORT_TYPE=&ADDSPECIAL=&SRCNEWPAR=&SBMK=R&PRINT_MODE=0&FABRICS_COD=&ESB_SUB_VALUE=&CDS_COD=&DEBUG_MODE=&GRP_COD=&SRCRECPAR=&PART_DSC=&PART=&MAX_ROW_NUMBER=&COMM_MODEL=&ESB_REVIEW=&PREVIOUS_KEY=HOME&IS_RELOAD=&LAST_SELECTED_PART=&GUI_LANG=3&MAKE=R&SB_CODE=-1&MANODOPERA=&PARENT_PART_COD=&SEARCH_TYPE=&CLICKED_PAGE_CHANGE=&DV=&SRCNEWFAM=&SELECTED_COLOR_COMB=&ID_MINISITE=&FRM_ELMLGT=22&ITEMSUPD=&CPDNUM=&CPDPRTCOD=&EPER_CAT=SP&SRCRECFAM=&CPDPRTSEQ=&ALL_LIST_PART=0&FAMILY=&RMODE=&BRANDS=&ITEMSCLR=&DRIVE=D&WINDOW_ID=1&FAM_DSC=&CPDPRTREF=&SRCWRPAR=&SGS_COD=&SOST_GRPNUM=&FL_PREF_LANGUAGE=&MAX_PAGE_NUMBER=&NEW_HTTP=&SUBSYSTEM=&CLICHE=&ADDNOTES=&PART_COD=&KEY=FORM&LANGUAGE=3&ESB_OPERATION=&SB_FULL=&ESB_ORDER_TYPE=&SENDFORAUTH=), колата ми е CF3, т.е. EURO3 като стандарт за емисиите.
Според официалната справка, която правих в Милано Моторс, колата е EURO2.
Сигурен съм, че в ММ са сбъркали, въпреки че платих за тази справка 20лв. и чаках 4-5 часа "да пристигне" по "Интернет-а".
Цялата ми питанка е заради това, че от тази година данъците за МПС се изчисляват по нова схема и за коли, които са EURO3 има отстъпка 40%, която хич не е малка.
Заради грешната справка, която правих защото колата нямаше вписан номер на двигателя в стария талон, сега в моя талон също се води EURO2.
Има ли смисъл да се ходя да се разправям пак в Милано Моторс, след като веднъж вече са ми извадили неточна справка и има ли друг начин да си оправя документите?
thecleaner
14-02-2014, 09:56
ЕURO2 или EURO3?
Според данните във FIAT ePER ТУК (http://eper.fiatforum.com/eper/navi?CHASSIS_NO=ZAR93600000077983&PART_SEQ=&COUNTRY=001&SGRP_COD=&ITEMSRMV=&ALL_FIG=0&KEYPRESSED=&CURRENT_PAGE=&DRW_NUM=&SHOW_FAMILY_LIST=&MODIFIED_FIELD=CHASSIS_NO&ITEMSADD=&SRCWRFAM=&ESB_SORT_TYPE=&ADDSPECIAL=&SRCNEWPAR=&SBMK=R&PRINT_MODE=0&FABRICS_COD=&ESB_SUB_VALUE=&CDS_COD=&DEBUG_MODE=&GRP_COD=&SRCRECPAR=&PART_DSC=&PART=&MAX_ROW_NUMBER=&COMM_MODEL=&ESB_REVIEW=&PREVIOUS_KEY=HOME&IS_RELOAD=&LAST_SELECTED_PART=&GUI_LANG=3&MAKE=R&SB_CODE=-1&MANODOPERA=&PARENT_PART_COD=&SEARCH_TYPE=&CLICKED_PAGE_CHANGE=&DV=&SRCNEWFAM=&SELECTED_COLOR_COMB=&ID_MINISITE=&FRM_ELMLGT=22&ITEMSUPD=&CPDNUM=&CPDPRTCOD=&EPER_CAT=SP&SRCRECFAM=&CPDPRTSEQ=&ALL_LIST_PART=0&FAMILY=&RMODE=&BRANDS=&ITEMSCLR=&DRIVE=D&WINDOW_ID=1&FAM_DSC=&CPDPRTREF=&SRCWRPAR=&SGS_COD=&SOST_GRPNUM=&FL_PREF_LANGUAGE=&MAX_PAGE_NUMBER=&NEW_HTTP=&SUBSYSTEM=&CLICHE=&ADDNOTES=&PART_COD=&KEY=FORM&LANGUAGE=3&ESB_OPERATION=&SB_FULL=&ESB_ORDER_TYPE=&SENDFORAUTH=), колата ми е CF3, т.е. EURO3 като стандарт за емисиите.
Според официалната справка, която правих в Милано Моторс, колата е EURO2.
Сигурен съм, че в ММ са сбъркали, въпреки че платих за тази справка 20лв. и чаках 4-5 часа "да пристигне" по "Интернет-а".
Цялата ми питанка е заради това, че от тази година данъците за МПС се изчисляват по нова схема и за коли, които са EURO3 има отстъпка 40%, която хич не е малка.
Заради грешната справка, която правих защото колата нямаше вписан номер на двигателя в стария талон, сега в моя талон също я водят EURO2.
Има ли смисъл да се ходя да се разправям пак в Милано Моторс, след като веднъж вече са ми извадили неточна справка?
Това за данъците не е ли за под 100 коня ?
Аз доколкото разбрах, вече не. Всичко ще се изчислява на база евростандарти, като за тези под 100к.с. май има още някакви бонуси.
Не съм сигурен де, те и тези в общината нямат никаква идея, как ще се изчисляват данъците тази година... :brickwall:
Ей това намерих сега:
Произведените преди 2000 година автомобили с катализатори ползват 30% отстъпка от годишния данък. Произведените през новото хилядолетие коли, които покриват европейските екостандарти Евро 3, 4, 5 и 6 ще ползват отстъпка до 50 на сто.
Изискването за доказване на катализаторно устройство в автомобила остава чрез данъчната декларация. Еврокатегориите 3, 4, 5 и 6 ще бъдат доказвани с какъвто и да е документ на колата, в който е описана екокатегорията.
Отстъпката от годишния данък за произведените преди 2000 г. превозни средства с катализатори ще намалява с по 10 на сто на година. Така, ако тази година отстъпката е 30 на сто, то през 2017 г. ще отпадне напълно.
Само до 74kw важи това с евро стандартите. Нагоре си важат старите правила. Та няма особено значение каква ревизия е мотора, освен, че по-новите трябва да са по-скопени от еко съображения.
Само до 74kw важи това с евро стандартите. Нагоре си важат старите правила. Та няма особено значение каква ревизия е мотора, освен, че по-новите трябва да са по-скопени от еко съображения.
Има ли го някъде написано това със сигурност, че вече всякакви неща чух...
А скопяването си го има, но се преживява - 6к.с. и 10Nm. :)
И аз доколкото чух,ще е за коли до 100 к.с.,ама освен това променят начина на изчисление,ще е 100 к.с.-100 лв. и оттам отстъпката за катализатора и евро стандарта.:butt::butt::butt::butt: Смятах че на Ланчата ще и се вдигне двойно данък,даже малко повече-от 17 лв. ще стане 36 лв.,демек 60 коня-60 лв. - 40% = 36 лв. :big_beer::big_beer::big_beer::big_beer: На Алфата съм свикнал да и плащам баснословни цифри,сега и е 230 лв. данъка,първите 5 г. беше 450 лв. :machinegunner::machinegunner::machinegunner::mach inegunner:
Има ли го някъде написано това със сигурност, че вече всякакви неща чух...
А скопяването си го има, но се преживява - 6к.с. и 10Nm. :)
Попитах колегите от местни данъци и такси. Трябва да го има и в закона за местните данъци, виж в lex.bg.
Попитах колегите от местни данъци и такси. Трябва да го има и в закона за местните данъци, виж в lex.bg.
Благодаря, май намерих.
Наистина "промоцията" ще е само за автомобили до 74kW.
Oстаналите ще ни дерат, ако ще и електрички да караме...:sniper:
Така де, щом имаш пари за кола, ще имаш и за данъци... Логика. :)
Така де, щом имаш пари за кола, ще имаш и за данъци... Логика. :)
Той поне знае за какво плаща, аз с това газово корито плащам 220лв, и то защото одъртя. Иначе беше 333лв...
Така де, щом имаш пари за кола, ще имаш и за данъци... Логика. :)
Логика, ама почти.
Защото ако си купиш някаква нова каляска, която е 105к.с., Евро6 ще те одерат жив, а ако имаш 20 годишен барутник с 99к.с., "катализатор" и Евро-2, който дими като развален Икарус, ще платиш 5лв. данък.
Евем ти логиката, честно.
Ама то от нашата "държава" какво да се очаква... :brickwall:
Ми то е смешно, щото живеем вече в 21 век май. А посочените мощности са за масови автомобили от миналия. Какви са тези 100 коня? Че то има модели, при които старират от 150 вече... Не може само дачийки да джиткаме. По същата странна логика се смята и такса 'смет' - не според брой хора, а според квадратура на апартамента. :)
Е така де, това имах предвид.
Просто на нашите управници не им изнася да направят нещата поне веднъж цивилизовано и по европейски, нищо че сме в ЕС.
Е с какво ще пълним хазната?!
Изместваме темата, но лично аз смятам, че не пълним хазната, а джобовете на шайка крадци и разбойници. ;)
То само да се огледаш наоколо и ще ти стане ясно. :)
ecotronic
14-02-2014, 11:19
Не може ли вместо да се разсъждава за кубици, възраст, катализатори и Бог знае какво още, просто да се измери какво излиза от ауспуха, да се отчете годишния пробег и на базата на това да се определи и пътния данък???
Омръзнало ми е да ме правят на маймуна само и само за да ми вземат парите.
Не може ли вместо да се разсъждава за кубици, възраст, катализатори и Бог знае какво още, просто да се измери какво излиза от ауспуха, да се отчете годишния пробег и на базата на това да се определи и пътния данък???
Омръзнало ми е да ме правят на маймуна само и само за да ми вземат парите.
Както казах, не може, защото няма да има за крадене. ;)
Иначе още по-лесно става, ако пътния данък се включи в цената на горивата - най-елементарното и елегантно решение.
Колкото повече караш или колкото повече ти гори колата, съответно замърсява - толкова повече плащаш.
Ама пак няма да има за крадене и схемички.
Идеите които давате са чудесни, но ще се дадат няколко милиона за интегрирането им и крайния резултат пак далеч няма да е като първоначалния замисъл.
Както казах, не може, защото няма да има за крадене. ;)
Иначе още по-лесно става, ако пътния данък се включи в цената на горивата - най-елементарното и елегантно решение.
Колкото повече караш или колкото повече ти гори колата, съответно замърсява - толкова повече плащаш.
Ама пак няма да има за крадене и схемички.
Че той пътния данък от години е в цената на горивото,включиха и винетката към него.Това което плащаме в общината е данък собственост на МПС :evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley:
ecotronic
14-02-2014, 11:26
Както казах, не може, защото няма да има за крадене. ;)
Иначе още по-лесно става, ако пътния данък се включи в цената на горивата - най-елементарното и елегантно решение.
Колкото повече караш или колкото повече ти гори колата, съответно замърсява - толкова повече плащаш.
Ама пак няма да има за крадене и схемички.
Дам.....
Обективната логика и истина е едно а законовите разпоредби съвсем друго.
На хората вече им писна от това (не само у нас) и няма да търпят вечно.
Идеите които давате са чудесни, но ще се дадат няколко милиона за интегрирането им и крайния резултат пак далеч няма да е като първоначалния замисъл.
Ами няма, 'щото ще бъдат разработени и интегрирани от същата крадлива шайка разбойници, която споменах преди. ;)
Че той пътния данък от години е в цената на горивото,включиха и винетката към него.Това което плащаме в общината е данък собственост на МПС :evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley:
За акциза ли говориш?
Ако не е за него и наистина данъка и винетката ги има в цената на горивото, значи най-накрая е време да вземем малко гориво и да позапалим някои известни сгради из центъра на София, тяхната м@ма!
Ами няма, 'щото ще бъдат разработени и интегрирани от същата крадлива шайка разбойници, която споменах преди. ;)
Не подозираш колко си прав ;).
Не подозираш колко си прав ;).
Не само подозирам, ами го знам със сигурност. Достатъчно години наблюдения съм събрал за да стигна до този извод. :)
Aма хайде стига вече, че темата стана политическа.
Разбрах, каквото исках да разбера за данъците, благодарности на всички.
Ами няма, 'щото ще бъдат разработени и интегрирани от същата крадлива шайка разбойници, която споменах преди. ;)
За акциза ли говориш?
Ако не е за него и наистина данъка и винетката ги има в цената на горивото, значи най-накрая е време да вземем малко гориво и да позапалим някои известни сгради из центъра на София, тяхната м@ма!
Акциза и винетката заместиха т.н. пътен данък,другия данък е както ти казах-данък собственост МПС...............:sniper::sniper::sniper:
thecleaner
14-02-2014, 12:40
Не само подозирам, ами го знам със сигурност. Достатъчно години наблюдения съм събрал за да стигна до този извод. :)
Aма хайде стига вече, че темата стана политическа.
Разбрах, каквото исках да разбера за данъците, благодарности на всички.
Не бе то е ясно, че за собственици на Алфа не се отнася тая с данъците, ама ти чии си го търсил в ММ не ми стана ясно :flirt:
Не бе то е ясно, че за собственици на Алфа не се отнася тая с данъците, ама ти чии си го търсил в ММ не ми стана ясно :flirt:
166-цата я купих от Пазарджик, а в тамошния КАТ бяха писали в талона, че няма номер на двигателя.
В София, този на канала в КАТ реши да ме праща пак в Пазарджик, да сменям талона, в който този път да е попълнен номера, защото такъв си има.
Добре, че можеше номера на двигателя да ми го предоставят от ММ с въпросната официална справка.
Та затова ходих там.
ecotronic
15-02-2014, 14:32
Не, че се хваля, но.................:)
http://snimki.be//store/1/321392467221.jpg
http://snimki.be//store/1/291392467372.jpg
http://snimki.be//store/1/771392467408.jpg
http://snimki.be//store/1/471392467468.jpg
Постижение си е, що да не се похвалиш. :afro:
И аз съм принуден да извършвам такива геройства понякога - работя в центъра, а пред дома за два блока с по 103 апартамента има около 50-тина паркоместа.
ecotronic
15-02-2014, 15:08
Затиснали са те ;)
М..не. Паркирах. Имам и свидетели :)
radostin_ivanov
15-02-2014, 16:26
Стига ве, ти си кат факир.
Linkestis
15-02-2014, 17:08
Не, че се хваля, но.................:)
http://snimki.be//store/1/321392467221.jpg
http://snimki.be//store/1/291392467372.jpg
http://snimki.be//store/1/771392467408.jpg
http://snimki.be//store/1/471392467468.jpg
Тц...не си прибрал задницата.Нещо хич те няма в успоредното /софийско/ паркиране!
Мисля че е време за опреснителни курсове.Имам познат...
lordliness
15-02-2014, 18:55
М..не. Паркирах. Имам и свидетели :)
Съгласен съм, че си паркирал пред свидетели, но преди да дойдат другите две коли:) или си я вкарал там с палетна количка.
ecotronic
15-02-2014, 19:17
Бъзикайте се неверници! :)
Празното място е около 5 см. 4 отзад и 1 отпред.
Паркирането е извършено на 9 хода (5 назад и 4 напред).
Истината е, че нямаше да се напъвам да правя това, ако не трябваше да пускам ток за поялника с кабел от балкона.
lordliness
15-02-2014, 20:28
Бъзикайте се неверници! :)
Празното място е около 5 см. 4 отзад и 1 отпред.
Паркирането е извършено на 9 хода (5 назад и 4 напред).
Истината е, че нямаше да се напъвам да правя това, ако не трябваше да пускам ток за поялника с кабел от балкона.
Колко ти взе паяка да я пусне там?
kabamitov
15-02-2014, 21:18
абе сори за тъпия въпрос ама каде ми се намира антената щото нямам на тавана а ми стана многоооо интересно каде е :Д
ecotronic
15-02-2014, 21:22
абе сори за тъпия въпрос ама каде ми се намира антената щото нямам на тавана а ми стана многоооо интересно каде е :Д
Най-горните писти над нагревателя на задното стъкло са антената.
kabamitov
15-02-2014, 21:25
каде са я скрили тея мръсници аз да се пуля и да се чудя каде е :Д
ecotronic
15-02-2014, 21:32
каде са я скрили тея мръсници аз да се пуля и да се чудя каде е :Д
Като разгледаш нагревателя на задното стъкло, ще видиш, че по средата на стъклото има една вертикална писта, която свързва няколко хоризонтални. Тази група писти е нагревателя. Хоризонталните писти над нагревателя са антената. В едната странична колонка има съгласуващ елемент и антенен усилвател. От него тръгва коаксиален кабел към ICS - а.
kabamitov
15-02-2014, 21:33
аха мн благодаря ся вече знам къде е :Д
CHEFO666
15-02-2014, 21:52
Хора,как да си реша проблема с постоянното свете на AIR BAG лампата на таблото?Изчистват ми я сигурно за 5ти път...и след ден,два пак светва,и не гасне.
И,някой знае ли как може да се реши проблема със скърцащите кори на вратите?...подлудяват ме.
ecotronic
15-02-2014, 22:08
Казаха ли ти заради какво е светнала лампата на ербега?
CHEFO666
15-02-2014, 22:18
Казаха ли ти заради какво е светнала лампата на ербега?
Ами всъщност да.Първия път ми обясниха,че били се разместили буксите под шофьорската седалка.Изчистих ги ...понапръсках ги с контактен спрей...изчистиха грешките,които бяха AIR BAG,ABS,и още нещо но непомня какво....но тоя аербег пак светна след няколко дни....пак я изчистиха....и така.Миналата седмица последно пак е изчистиха...и вчера пак си остана да свети.
ecotronic
15-02-2014, 22:22
Почисти буксата на самата централа, след като откачиш акумулатора и изчакаш 10 минути и след това изтрийте грешката.
CHEFO666
15-02-2014, 22:25
Почисти буксата на самата централа, след като откачиш акумулатора и изчакаш 10 минути и след това изтрийте грешката.
А,къде се намира тая централа?
ecotronic
15-02-2014, 22:30
А,къде се намира тая централа?
Свали долната странична кора на централната конзола откъм пасажерското място и ще я видиш най-близо откъм двигателния отсек. Метална кутия със жълта букса.
http://snimki.be//store/1/441392496507.jpg
CHEFO666
15-02-2014, 22:41
Свали долната странична кора на централната конзола откъм пасажерското място и ще я видиш най-близо откъм двигателния отсек. Метална кутия със жълта букса.
http://snimki.be//store/1/441392496507.jpg
Ясно разбрах....после да не ме трясне аербега по тиквата....:tooth:
Мисля че бях чел някъде за лайсните на тавана и предният прозорец но немога да открия темата Как да ги сваля В участъка на прозореца стоят доста отделени от колоната Искам да ги сваля и да подменя предполагам някакви копчета или държачи
to_lose_HEART
16-02-2014, 16:44
С тънка отверка повдигни гуменото уплътнение, има на 3 места едни щипчици малко особено се откачат. Твоите сигурно са счупени щом отзява
CHEFO666
16-02-2014, 20:06
Пичове търся този декоративния капак който покрива ICSто,но да има дупка за тлфона карта.Аз моя капак го чупих.Званях на горе на долу,и ми обевяват е баси цените...50лв...60лв,40,30лв за тая пласмаса...ненормални хора.Един пич ми е дава за 10 кинта ама не може да е свали...пък колата била някъде в на баба си з***ка в някво село....че и аз не мога да отида да си е сваля.
Трябва ми също и пепелника...
Знам че тва не е за тук ... но,някой може да знае от къде да си намера.
Мисля че бях чел някъде за лайсните на тавана и предният прозорец но немога да открия темата Как да ги сваля В участъка на прозореца стоят доста отделени от колоната Искам да ги сваля и да подменя предполагам някакви копчета или държачи
Щипките се откопчават както ти е обяснил колегата. С тънка отверка м/у скъклото и уплътнението натискаш към предния капак и се откопчава.
Може и да са счупени щипките, но най-често гуменото уплътнение м/у стъклото и лайсната с годините се свива и избутва щипките и се откопчават сами. Откопчай лайсната, изрежи с ножче уплътнението за да се движи щипката свободно и си готов.
CHEFO666
17-02-2014, 20:49
Пичове...имам въпрос,не е свързан с алфи.
Имам хюндай купе от 5 години.До днес знаех че тая кола е 2.0 кубика...до като не се сблъсках със факта,че трябваше да му купя задни биалетки(за 5 години едни задни биалетки,добре ли е:flirt:)...та момчето от магазина ме попита естествено за каква кола говорим ... аз казвам хюндай купе 2.0куб -99 година....ок....но като му дадох рамата,той ме застреля-Брато...тая твойта кола не е 2.0 куб...а 1.6куб:crazy: ... провери поне 5 пъти,буква по буква...цифра по цифра...1.6куб.
От начало малко се изнервих...щото 1.6 баси тапнята.
В талона на колата е писана 2.0 куб и 139кс.....което в крайна сметка е грешно.в ДОГОВОРА за покупкопродажба е писано същия номер който е и в талона при регистрацията....но по този номер при проверка направина от мен във VIN DECODER на Хюндай...наистина колата е 1.6куб.
Та,къде е грешката....значи,в договора е написан номера правилно....а от КАТ колата излиза с талон 2.0 и 139кс....а дефактно по номер колата е 1.6 и 115кс....
Мога ли да отива в КАТ и да ги наритам като магарета....щото в крайна сметка така плащам и по голям данак...къде е 140кс данак...къде е 115кс данак.
Не би ли трябвало в КАТ да проверяват тая кола каква е....??
thecleaner
17-02-2014, 21:11
Пичове...имам въпрос,не е свързан с алфи.
Имам хюндай купе от 5 години.До днес знаех че тая кола е 2.0 кубика...до като не се сблъсках със факта,че трябваше да му купя задни биалетки(за 5 години едни задни биалетки,добре ли е:flirt:)...та момчето от магазина ме попита естествено за каква кола говорим ... аз казвам хюндай купе 2.0куб -99 година....ок....но като му дадох рамата,той ме застреля-Брато...тая твойта кола не е 2.0 куб...а 1.6куб:crazy: ... провери поне 5 пъти,буква по буква...цифра по цифра...1.6куб.
От начало малко се изнервих...щото 1.6 баси тапнята.
В талона на колата е писана 2.0 куб и 139кс.....което в крайна сметка е грешно.в ДОГОВОРА за покупкопродажба е писано същия номер който е и в талона при регистрацията....но по този номер при проверка направина от мен във VIN DECODER на Хюндай...наистина колата е 1.6куб.
Та,къде е грешката....значи,в договора е написан номера правилно....а от КАТ колата излиза с талон 2.0 и 139кс....а дефактно по номер колата е 1.6 и 115кс....
Мога ли да отива в КАТ и да ги наритам като магарета....щото в крайна сметка така плащам и по голям данак...къде е 140кс данак...къде е 115кс данак.
Не би ли трябвало в КАТ да проверяват тая кола каква е....??
25 лв. е разликата в данъка някъде, тоест само ако минаваш канали и подобно за нов талон, след 3-4 години ще си избиеш инвестицията, говоря за София, че незная от къде си.
Някой колега с 140/150кс дизел може ли да ми снима положението на клапана управляващ турбината. На моята 136кс сложихме 2256в, но имам съмнение, че сме го сложили клапана обратно. Благодаря !
Искам да питам телефона на алфа 166 с кой БГ оператор работи.
Мерси.
Искам да питам телефона на алфа 166 с кой БГ оператор работи.
Мерси.
Всички.
Като всеки телефон - каквато карта му сложиш. :) Но само Мтел предлагат дублираща СИМ карта.
Bobiuzunov
18-02-2014, 20:22
Влезнала ми е пак една муха в главата и да попитам вас как стоят нещата?На 3.0 ключа с който паля,отключвам и заключвам е сгъваем(правен е,не от мен и е с три копчета) искам и един от резервните да го преправя на сгъваем,как става номера с имото обучението и всичко там което трябва?Самата заготовка за сгъваемия ключ от къде да го купя?
Отиваш при ключар и питаш. По принцип имото не е трудно да се направи чип за него, доколкото знам обаче да ти направят ключа да отключва дистанционно оригиналното централно на колата май е доста трудно или направо няма как. Поне на мен ми казаха да си търся от официален представител.
Bobiuzunov
19-02-2014, 18:10
Аз всъшност нямам идея дали моето централно е оригинално,защото мигачите не светят при отключване,заключване пък и този ключ е правен.На дизеловата ми 166-ца при отключване,заключване мигачите светят,но там сгъваемит ключ е оригинален.
ecotronic
19-02-2014, 19:51
Аз всъшност нямам идея дали моето централно е оригинално,защото мигачите не светят при отключване,заключване пък и този ключ е правен.На дизеловата ми 166-ца при отключване,заключване мигачите светят,но там сгъваемит ключ е оригинален.
Твърде вероятно е да е така, както предполагаш, защото когато колата беше още собственост на Ради, оригиналният приемник за централното не работеше и вероятно са присадили друг.
Bobiuzunov
19-02-2014, 20:05
Тоест Любо,как ще стане тази операция която съм замислил?А мигачите как мога да ги направя да светят при отключване,заключване?
ecotronic
19-02-2014, 20:19
За ключа най-добре се консултирай с някой ключар. Мигачите лесно могат да се направят да мигат, но по веднъж и при отключване и при заключване. Бях обяснявал на друг колега, който не знам докъде ги докара нещата. Накратко трябва да се изтеглят 2 проводника от буксата на задна лява врата до акумулатора и да се свържат там към релето.
Ако държиш да мигат както оригинално (веднъж при заключване и 2 пъти при отключване) , нещата са малко по-сложни.
Bobiuzunov
19-02-2014, 20:35
Не и по един път ме устройва,най вероятно ти досаждам,но я дай инфо от коя букса на задна лява врата и към кое реле да се вържат?
ecotronic
19-02-2014, 20:41
Ето тук (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1287097&postcount=2582) e това, което трябва да направиш.
Релето се намира зад акумулатора (кафяво или сиво на цвят). Там няма друго реле и не може да го объркаш. :)
Покрай новата кола имам още въпросчета. Как работи меморито на седалките.
Поздрави.
Наместваш си седалката на желаната позиция, след което натискаш едновременно МЕМ и 1, 2, или 3
Bobiuzunov
20-02-2014, 20:34
Айде да попитам вас,предлагат ми една Spaider със скъсан ангренажен ремък на цена която си е направо като подарък,освен водачи,16 броя клапани,гумички за клапаните и разбирасе ангренажния комплект друго на първо четене ще ми трябва ли?Или ако евентуално я взема да отварям и от долу за основни,биелни и сегменти,мотора е 2.0 16V Т.S
lordliness
20-02-2014, 20:40
Бутала, мотовилки, всичко може.
ecotronic
20-02-2014, 20:44
Смяташ едни 1000 - 1500 лв за ремонт или смяна на мотор в най-тежката ситуация и преценяваш.
Айде да попитам вас,предлагат ми една Spaider със скъсан ангренажен ремък на цена която си е направо като подарък,освен водачи,16 броя клапани,гумички за клапаните и разбирасе ангренажния комплект друго на първо четене ще ми трябва ли?Или ако евентуално я взема да отварям и от долу за основни,биелни и сегменти,мотора е 2.0 16V Т.S
Докато не отхлупиш главата няма как да разбереш. Може да се размине с няколко припаднали клапана, може да има и поражения по бутала и цилиндри. :lupe: То така или иначе е хубаво да извадиш буталата и всичко да се замери.
Bobiuzunov
20-02-2014, 20:59
Да ако е до 1000-1500 лева бива +цената на колата и регистрация ще дойде на пари на които има изправни,но тази от към интериор и външен вид е перфектна.
Айде да попитам вас,предлагат ми една Spaider със скъсан ангренажен ремък на цена която си е направо като подарък,освен водачи,16 броя клапани,гумички за клапаните и разбирасе ангренажния комплект друго на първо четене ще ми трябва ли?Или ако евентуално я взема да отварям и от долу за основни,биелни и сегменти,мотора е 2.0 16V Т.S
Ако колата е със същата регистрация т.е. не се налага да минава канала на КАТ слагай един мотор втора употреба за 300-400лв без документи и карай.
Отвориш ли мотора за да стане като хората ще се окаже, че я лагерите са за смяна, я сегменти, я валове, повдигачи и т.н. и отидоха едни 1000лв за ремонт на счупения мотор.
Bobiuzunov
20-02-2014, 22:15
Там е работата,че не е регистрирана,тоест нов внос е и ще трябва еко такса,регистрация и още 100 неща,иначе отдавна имам мерак на кабрио,а това влиза в моя ценови диапазон.
Да ти предложа моето GTV, само трябва да му отрежеш покрива... :tooth:
CHEFO666
21-02-2014, 13:22
Да ти предложа моето GTV, само трябва да му отрежеш покрива... :tooth:
:tooth: hahaha
Да ти предложа моето GTV, само трябва да му отрежеш покрива... :tooth:
Отрежи го и пусни снимки може да има интерес :tooth:
Aбе аз за него съм намислил друг тунинг, който обаче сигурно ще струва колкото някое F355, така че съм го отложил за неопределено време... :crazy:
ecotronic
21-02-2014, 13:42
Не предлагайте такива неща на Боби, че на него малко му трябва. Тогава вече със сигурност ще се изнася на палатка :)
Bobiuzunov
21-02-2014, 18:00
Хахаха,вие чисто за мезе ме взехте :-D.Марине ГТВ-то ти е хубаво,но не е в моя бюджет,пък и наистина искам кабрио.
mitkomeg
21-02-2014, 20:57
Някой знае ли кой датчик е отговорен за показанията на температурата на антифриза на таблото?Напоследък забелязвам, че след подаване на контакт стрелката скача до 70-80 градуса за няма и секунда(за миг почти) и си пада пак долу?!? Днес даже след цял ден пред офиса накрая като си тръгвах...давам на контакт и стрелката скочи на 90 градуса и бааавно си падна до долу(около 10 секунди сигурно). Дали е датчика или таблото откача?
ecotronic
21-02-2014, 21:01
Някой знае ли кой датчик е отговорен за показанията на температурата на антифриза на таблото?Напоследък забелязвам, че след подаване на контакт стрелката скача до 70-80 градуса за няма и секунда(за миг почти) и си пада пак долу?!? Днес даже след цял ден пред офиса накрая като си тръгвах...давам на контакт и стрелката скочи на 90 градуса и бааавно си падна до долу(около 10 секунди сигурно). Дали е датчика или таблото откача?
Датчикът, който е до термостата.
mitkomeg
21-02-2014, 21:05
Аха ясно.А симптомите дали са от него ... евентуално. Да не го сменям ей така за спорта. Това със стрелката не е болка за умиране но ако е тъпия датчик ми е ясно, че ще бърка нещата.
ecotronic
21-02-2014, 21:08
Откачи буксата на датчика и виж дали стрелката пак ще подскочи при даване на контакт.
При мен най редовно си го прави тоя номер, даже понякога доста бавно се връща стрелката на начална позиция, но нямам никакво намерение да човъркам нещо, което работи.
Bobiuzunov
21-02-2014, 22:22
При мен същия номер е ставал и на двете коли по няколко пъти,но всичко си работи нормално за сега.
mitkomeg
22-02-2014, 13:44
Тя и моята работи нормално но идеята ми беше, че ако е от датчика може да бърка компютъра за температурата на антифриза и т.н.
endeavour
22-02-2014, 14:53
Тя и моята работи нормално но идеята ми беше, че ако е от датчика може да бърка компютъра за температурата на антифриза и т.н.
Не може да бърка компа, щото при дъртите жтд-та (за другите не знам) датчикът на термостата всъщност е комбинация от два датчика - единият дава инфо на ЕКУ-то за управлението на горивния процес, а другият "отговаря" за показанията на термометъра на таблото. Карай спокойно, много рядко се скапват и двата. Когато започне по време на движение внезапно да отива на 130 градуса и след като два-три пъти спреш "на пожар" и видиш, че при мотора нищо не ври и не кипи, тогава много бързо ще го смениш :)
Bobiuzunov
23-02-2014, 11:58
От доста време едната пръскалка на предното стъкло нещо прави мизерии и днес тотално спря да пръска,пробвах да я отпуша,но пак не тръгва,тя и без друго пикаеше за разлика от другата която пръска стабилно на три струи.Нова едва ли се предлага някъде и пуснах тема в купува,но ми трябва помощ за свалянето на въпросната пръскалка?
ecotronic
23-02-2014, 12:12
Напъваш с нещо плоско в основата и и я вадиш нагоре.
Като стана въпрос за пръскалки - търся си пръскалки за фарове.
Също така си търся рефлектор за десен ксенонов фар за тъжен сом.
Ако някой намери това последното, има една бутилка ракия комисион. :beer:
lordliness
23-02-2014, 12:41
На пръскалка няма какво да и се развали. Свали я и я промий.
На пръскалка няма какво да и се развали. Свали я и я промий.
Има. Изкачат им топчетата които се въртят и са самите пръскалки и трябва нова.
lordliness
23-02-2014, 13:15
Има. Изкачат им топчетата които се въртят и са самите пръскалки и трябва нова.
Може и да изскачат, ако преди това някой им е разбил леглата от въртене. При нормална експлоатация- едва ли
Bobiuzunov
23-02-2014, 14:02
При мен явно случеят е такъв,някой преди мен е ръчкал и затова не пръскаше,а пикаеше.
lordliness
23-02-2014, 14:18
При мен явно случеят е такъв,някой преди мен е ръчкал и затова не пръскаше,а пикаеше.
Ако е частично запушена пак става така.
Какви съчми Не е ли желязно тяло с дупки пъхнато в пластмасата
На пръскалка няма какво да и се развали. Свали я и я промий.
Не са развалени, а въобще ги няма.
lordliness
23-02-2014, 17:26
Не са развалени, а въобще ги няма.
Кое го няма?
---------- Post added at 17:26 ---------- Previous post was at 17:25 ----------
Какви съчми Не е ли желязно тяло с дупки пъхнато в пластмасата
Виждал съм различни модификации, специално за тези алфи не съм гледал какво е.
Какви съчми Не е ли желязно тяло с дупки пъхнато в пластмасата
Има пластмасова основа за която се захваща капачката и излиза като се създаде налягане. В нея има щракнати пластмасови топчета с малки отвори от които се разпръсква течността. Топчетата се въртят за да се регулира на къде да пръска.
Кое го няма?
---------- Post added at 17:26 ---------- Previous post was at 17:25 ----------
Виждал съм различни модификации, специално за тези алфи не съм гледал какво е.
Пръскалките ги няма. :) Вследствие на лек инцидент по-миналата година.
lordliness
23-02-2014, 18:28
Пръскалките ги няма. :) Вследствие на лек инцидент по-миналата година.
аха
Боби мисля че грешиш На другите коли които съм имал са с топчета и ги нагласяш индивидуално всяка дупчица с карфица Те са със съчми На алфата са четири дупки на пръскалка и се нагласява с отверка Дори имам съмнения че са пластмасово тяло в пластмаса а не метално тяло в пластмаса защото на моята едната нещо взе да се закръгля отвора за отверка
Боби мисля че грешиш На другите коли които съм имал са с топчета и ги нагласяш индивидуално всяка дупчица с карфица Те са със съчми На алфата са четири дупки на пръскалка и се нагласява с отверка Дори имам съмнения че са пластмасово тяло в пластмаса а не метално тяло в пластмаса защото на моята едната нещо взе да се закръгля отвора за отверка
Ставаше дума за пръскалки на фаровете, а не за пръскалки на предното стъкло.:-)
Точно за фаровете става въпрос.
Някой ако измисли нещо, ще съм много благодарен.
lordliness
24-02-2014, 13:05
Точно за фаровете става въпрос.
Някой ако измисли нещо, ще съм много благодарен.
Виждал съм пръскалки с тръбички вместо топчета. Ако може да залепиш там тръбичка, примерно от писеца на химикал, като му резнеш върха със съчмата.
Имам отново въпросче за телефона. Сложих картата въведох ПИНа и всичко е ОК избира и приема обаждания обаче като изгася колата и при последващо стартиране иска отново ПИН което е дразнещо. Аз ли бъркам или......
От днес сме с ново масло благодаря на колегата Code.
Поздрави.
Моята отначало също постоянно искаше пин Не помня да съм човъркал нещо Ако не се лъжа след време сама спря да го иска Пак повтарям че нямам спомен за пипане из настройките въпреки че може и да съм променил нещо Мисля че и навигацията понякога като и скимне иска пин понякога не
Имам отново въпросче за телефона. Сложих картата въведох ПИНа и всичко е ОК избира и приема обаждания обаче като изгася колата и при последващо стартиране иска отново ПИН което е дразнещо. Аз ли бъркам или......
От днес сме с ново масло благодаря на колегата Code.
Поздрави.
Имаше някаква настройка да ти запомни ПИН-а, ще проверя утре и ще ти кажа откъде е.
Да има настройка но не знам дали махаш искането на пин или го запомня. Вече работи.
Поздрави
Пак ми иска ПИН сложих картата на телефона и махнах искането на ПИН и сега ще видим.
Поздрави
endeavour
25-02-2014, 10:25
Така-а... Един съвет към колегите с дърти дизели: Ако след студено палене двигателят ви в продължение на 5-6 минути се клати напред-назад и то така, че да мести купето (а на шофера да му разбива мозъка), не слушайте тоя и оня да гледате тампони, маховици, шайби и др. подобни, ами първо си направете елементарния тест за определяне на обратната нафта и вероятно ще останете доста (неприятно) изненадани от състоянието на дюзите :shock: След дълги перипетии и много тресене на студено направих тоя опит и ... три от пет за ремонт, другите две - на ръба :prescription: Смених трите с отремонтирани, хакнах една добавка на Про-тек и след двеста км здраво юркане нещата си дойдоха на мястото :th_up: Ще излезе вярна приказката, че на N-стотин хиляди км тия дюзи трябва да се погледнат :mrgreen:
Какви количества обратно гориво премери на дюзите които си подменил
endeavour
25-02-2014, 12:11
Какви количества обратно гориво премери на дюзите които си подменил
17-20-19 мл за минута съответно на първи, трети и четвърти цилиндър.
Аз лятото също си играх два пъти да меря При първото мерене две бяха до към 10 две мисля към 12 13 и една стигаше 15 Вторият път пак имаше две към 10 11 и този път три 12 13 Едната с малки стойности от първото мерене беше качила други пък свалиха и не съм ги вадил Иначе стойностите са долу горе на границите за ремонт
CHEFO666
02-03-2014, 11:50
Момци....алфа преди фейс лифт...може ли да се преобрази с новия вейс?:gruebel:
Мн ме кфи муцуната на фейслифтовата....направо кърти.
Така като гледам...преден капак,маска,калници,и фарове....тва е нужно за да се преобрази.
хм...
Момци....алфа преди фейс лифт...може ли да се преобрази с новия вейс?:gruebel:
Мн ме кфи муцуната на фейслифтовата....направо кърти.
Така като гледам...преден капак,маска,калници,и фарове....тва е нужно за да се преобрази.
хм...
Хъм много повече е.Не е само външно мисля че има и вътрешни част които ще трябва да се подменят.
Ама то при тези цени на фейсовете,не знам дали е удачно.
Bobiuzunov
03-03-2014, 09:46
Направо продавай твойта и взимай някоя фейслифтова.
Аз не бих се занимавал с това упражнение. А и за мен фейслифта е доста безличен.
Не съм ровил и въпроса най вероятно е елементарен но ще го отправя Дизелите и по точно 136 коня с маслени повдигачи ли са или с пулове Или клапаните подлежат ли на реглаж Имам спомен че четох за реглаж на клапани но по мои виждания това е било за бензиновите мотори
lordliness
05-03-2014, 01:12
Не съм ровил и въпроса най вероятно е елементарен но ще го отправя Дизелите и по точно 136 коня с маслени повдигачи ли са или с пулове Или клапаните подлежат ли на реглаж Имам спомен че четох за реглаж на клапани но по мои виждания това е било за бензиновите мотори
С пулове. Регулират се чрез подбиране на подходящи пулове, на всеки 20000 км.
Имам едно причукване при ускорение на студен мотор и немога да определя дюзи ли са или клапани Затова повдигнах въпроса Аз съм минал около 50000км с моята кола а там не съм пипал А какво значи подходящи пулове Какво трябва да е разстоянието вал пул или каквото се гледа
ecotronic
05-03-2014, 09:40
Имам едно причукване при ускорение на студен мотор и немога да определя дюзи ли са или клапани Затова повдигнах въпроса Аз съм минал около 50000км с моята кола а там не съм пипал А какво значи подходящи пулове Какво трябва да е разстоянието вал пул или каквото се гледа
По документация проверка и реглаж трябва да се прави на всеки 40 К.
Хлабините се мерят на студен двигател между вала и пула, когато гърбицата сочи в противоположна на клапана посока.
Ето подробности тук (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1190520&postcount=1235).
Когато премериш хлабините си запиши стойностите. След като премериш и дебелините на пуловете ще прецениш, как да вкараш хлабините в норми. Често пъти това може да се постигне с размяна на пулове и така да се налага да осигуриш минимален брой нови пулове.
Според мен е откъм дюзите потракването.
Дюзите по скоро трябва да цъкат а при мен е чукане Просто си мисля да извърша по лесната процедура с клапаните а във времето най вероятно ще дойде ред и на дюзи
---------- Post added at 13:54 ---------- Previous post was at 13:53 ----------
Благодаря за поясненията При добро време ще видя какво се случва
don_pepone
06-03-2014, 07:25
Кои два бутона се задържаха за да се влезе в някво меню в което има кодовете за ИЦС-а ?
Един познат си свалял акумулатора и ся нема радио,нави и тн. Казах му да опита с 4444 но не се получило,а знам че на някой системи става с тия бутони...
Dark + Clima , ама не на всички става.
Linkestis
06-03-2014, 11:39
Този номер става ама преди да ти иска кода.
Иначе няма логика да го откраднеш/свалиш акум.да натиснеш две копчета и да ти изпише кодовете.
don_pepone
06-03-2014, 11:46
Пича имал картата ма и бил изтрит кода :)
Обясних му ся какви са му опциите,но кофтито е че в момента е в Германия и няма как да иде на сервиз.
Linkestis
06-03-2014, 11:50
Да пробва с генераторите в интернет,иначе в сервиз там,със сигурност ще го одерат с тъпия нож.
CHEFO666
07-03-2014, 13:14
Попаднах на много яка тема за Алфа в BMW forum....
хахаха...голям смях ..... и голямо плюене....
е тва ми е любимо..
цитат;
аре стига де... на кой да се продават тия Алфи иначе,да закрият завода ли?
Хубави коли са ама да не са ти у къщата :mhihi:
:tooth:
боклук в лъскава опаковка.
най-бързо обезценяващите се коли.
бягай...
Стават толкова колкото да излезнеш на терасата сутрин, да я видиш и да си кажеш "Ей, каква хубава кола си е купил комшията" :mhihi: :mhihi: .
156 и 166 са приятни коли с малкия недостатък че се разпадат в движение ...
боклук с душа.
... като всички италиянки.
На всеки 10хил.км окачването заминава
Хромиран толуп
Добре де , сега не започва спор - всички Алфи са кенефи , пита се за Алфа 166 - а тя е кенеф :mhihi:
CHEFO666
07-03-2014, 13:38
Урааааааааа......намерих едно хубаво мнение....
Имам приятел със 166 2.4jtd, и колата е страхотна - много удобна, вози супер, харчи малко, на пътя стои превъзходно. Просто има дух. Но тия по 3500-4000лв. не са такива :mhihi: Той неговата си я кара вече 3-4 години, поддържа я качествено, и не е имал сериозни проблеми. И съм далеч от мисълта, че се разпада в движение :mhihi: Има една приказка: "няма лоша кола, има лош стопанин".
Alfaro76
07-03-2014, 13:50
Еххххх м..ка му, исках да се въздържа от коментар ама не мога....
и само ще цитирам подписа на колегата lordliness:
Никога не спорете с глупави хора - ще ви свалят до своето ниво и ще ви победят с опит.
-Марк Твен (1835–1910)
Много е вярна мисълта за лошия стопанин.
CHEFO666
07-03-2014, 21:55
Пичове....за да бъде газариата пълна :tooth:....на ниво както се казва .... мога ли,то ест....може ли да се сложи мултифициран волан на 166 която няма тая опциа?
Bobiuzunov
07-03-2014, 21:58
Става,май има такава тема ама нямам идея къде,потърси с търсачката.Ако не се бъркам колагата Ilcho беше правил тази врътка?
ecotronic
07-03-2014, 22:03
Свързване на мултиволан (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1188157&postcount=34).
CHEFO666
07-03-2014, 22:10
Абе уж търсих...но,не открих нищо....или не знам как да го търся.
---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 22:04 ----------
Свързване на мултиволан (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1188157&postcount=34).
Пффффф...майна...тва не мога да го направа....:oops:
ecotronic
07-03-2014, 22:15
Абе уж търсих...но,не открих нищо....или не знам как да го търся.
Четвъртата поред тема в раздела 166: "полезни връзки (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=78303)"
Там има и препратка към поста на Илчо за мултиволана
---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 22:12 ----------
Пффффф...майна...тва не мога да го направа....:oops:
Айде бе - не е толкова страшно. Теб те е страх да пипнеш жица :)
CHEFO666
07-03-2014, 22:20
Четвъртата поред тема в раздела 166: "полезни връзки (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=78303)"
Там има и препратка към поста на Илчо за мултиволана
---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 22:12 ----------
Айде бе - не е толкова страшно. Теб те е страх да пипнеш жица :)
Майтап няма .... шубе ме е:tooth:
Ама може да се пробвам ....
а,защо не ми работят задните плафони? .... вашите работят ли ?
Колеги, някой виждал ли е тази кола на живо?
http://www.cars.bg/c637297
И дали може някой да отдели от времето си утре и да я огледа вместо мен?
Linkestis
07-03-2014, 22:32
Колеги, някой виждал ли е тази кола на живо?
http://www.cars.bg/c637297
И дали може някой да отдели от времето си утре и да я огледа вместо мен?
Баща ми я е гледал преди два дни ама нещо не е очарован.Аз също ходих преди 5 дни заради него да я видя.Ток имаше да те убие ама не можа да запали.
Иначе е така както я виждаш,почти перфектна отвън и отвътре.
Баща ми я е гледал преди два дни ама нещо не е очарован.Аз също ходих преди 5 дни заради него да я видя.Ток имаше да те убие ама не можа да запали.
Иначе е така както я виждаш,почти перфектна отвън и отвътре.
Офф накъде ме тегли пак много съм зле :hehehm: Няма да си купя вече такъв кораб ще търся май 156 фейс 1,9 140 коня с кожа. Ама хич няма избор да му се не види и тъпия пазар. Комбитата са им също много хубави, ама 50кг отгоре нещо не ме кефи.. Днес се бях засилил за една 147-ца фейс на 70хил км, ходих на майната си да я видя, гледах я, гледах - ми то тва не е кола. Направо се отказах от модела.:choice:
Относно волана Вчера свалих моя да направя проба за шиене на кожа Не стана много добре но във времето мисля да го коригирам Както и да е при свалянето видях пак нещо ново Зад волана има гривна или нещо такова в което е навита една бяла нишка Като свалях волана това нещо го пръснах Естествено го и събрах Та въпроса ми това е нещо за аербега или окабеляване за мулти волан
Scrapera
08-03-2014, 00:11
Колеги, някой виждал ли е тази кола на живо?
http://www.cars.bg/c637297
И дали може някой да отдели от времето си утре и да я огледа вместо мен?
Баси колко по-нова изглежда сребриста и с джанти от 159, все едно не е 10 годишна кола...
Баси колко по-нова изглежда сребриста и с джанти от 159, все едно не е 10 годишна кола...
Джантите са си оригинални за 166. Аз много ги харесвам, ама са редки и ги няма :(
ecotronic
08-03-2014, 16:33
.......
а,защо не ми работят задните плафони? .... вашите работят ли ?
Моите работят. Провери ли дали са им здрави крушките?
Bobiuzunov
08-03-2014, 16:55
Моите плафони също светятя.
Ицо тази фейслифтовата 166-ца наистина е добра,ама ти нали търсиш нещо по малко?Или май,май ще се сдобиеш с такава белисима? :biggrin:
CHEFO666
08-03-2014, 18:22
Моите работят. Провери ли дали са им здрави крушките?
В интерес на истината не съм погледнал крушките...:tooth:
ecotronic
08-03-2014, 19:49
В интерес на истината не съм погледнал крушките...:tooth:
Крушките мисля, че са същите, като тези на предните габарити.
lordliness
08-03-2014, 20:11
Крушките мисля, че са същите, като тези на предните габарити.
Крушките са без цокъл.
ecotronic
08-03-2014, 20:17
Крушките са без цокъл.
На моите задни плафони (тези до дръжките над задните врати), крушките са H6W и изглеждат така:
http://www.accessoire-auto-moto.fr/images/produit/ampoules_par_modeles/base/accessoire-auto-moto-58128.jpg
lordliness
08-03-2014, 20:20
Виж в сайта на осрам там ги има май. Аз сменях преди няколко години и мисля че бяха като тези на задния номер.
Моите плафони също светятя.
Ицо тази фейслифтовата 166-ца наистина е добра,ама ти нали търсиш нещо по малко?Или май,май ще се сдобиеш с такава белисима? :biggrin:
Само залитнах! :) Ще купувам 156FL 1.9 16V, че е 30см по-къса, 300 кила по-лека, върви пак толкова и гори по-малко. :)
Bobiuzunov
08-03-2014, 20:25
На задния номер са без цокъл,но тези на задните плафони са с цокъл и са точно тези които е Любо е показал.:afro:
ecotronic
08-03-2014, 20:27
Виж в сайта на осрам там ги има май. Аз сменях преди няколко години и мисля че бяха като тези на задния номер.
Не са като на задния номер. Същия цокъл и размери като на предните габарити, но са с мощност 5 W и в документацията на колата фигурират като HT5W
lordliness
08-03-2014, 20:31
И те ли са халогенни
ecotronic
08-03-2014, 20:32
И те ли са халогенни
Да.
lordliness
08-03-2014, 20:47
Да.
И за какво?
ecotronic
08-03-2014, 21:03
И за какво?
За да виждаш по добре с колко бучки лед ти е уискито, докато се возиш отзад :)
lordliness
08-03-2014, 21:53
За да виждаш по добре с колко бучки лед ти е уискито, докато се возиш отзад :)
Аз го пия чисто. Без лед. Това е добра идея обаче ще ида да си сипна два пръста от нещо с черен етикет :)
Другия месец планирам кафе в Авалон и вечеря в Детелина
Bobiuzunov
08-03-2014, 21:59
Айде ще чакам да се обадиш.:BBQ:
lordliness
08-03-2014, 22:04
Айде ще чакам да се обадиш.:BBQ:
Само да остане време. Че програмата е натоварена. Сигурно няма да дойда със 166.
Bobiuzunov
08-03-2014, 22:10
OK :cheers:
lordliness
08-03-2014, 22:17
OK :cheers:
Онзи паметник пред Детелина ми прилича на Тодор Колев от Господин за един ден :) когато малкия слон от странджа планина го ръфаше по крака.
ecotronic
08-03-2014, 22:34
Онзи паметник пред Детелина ми прилича на Тодор Колев от Господин за един ден :) когато малкия слон от странджа планина го ръфаше по крака.
Къв слон бе? Това беше прасето което хапеше Пурко :roll2:
lordliness
08-03-2014, 22:42
Къв слон бе? Това беше прасето което хапеше Пурко :roll2:
Така го рекламираше продавача на пазара- малкия слон от странджа планина. Демек яде като слон :)
Това е култова фраза. :)
ecotronic
08-03-2014, 22:47
Така го рекламираше продавача на пазара- малкия слон от странджа планина. Демек яде като слон :)
Това е култова фраза. :)
Да, това го бях забравил. :)
http://www.webmiastoto.com/wp-content/uploads/2013/02/images3.jpg
lordliness
08-03-2014, 22:55
Ще взема да си го пусна на се похиля малко.
Само залитнах! :) Ще купувам 156FL 1.9 16V, че е 30см по-къса, 300 кила по-лека, върви пак толкова и гори по-малко. :)
Не знам, колега. 147 е по-малка на размери, но също толкова проклета за паркиране като 166, вози скапано, окачването е консуматив, а разхода е почти същия. На всичкото отгоре е на по-стара платформа от тази на 166, въпреки, че е по-нов модел. За мен си е чист даунгрейд. Остава една фаца, ама пак е спорно. Ни рак ни риба. Не става за града, за извън града е чувствително по-зле от 166. Въобще ако ще е нещо, което няма да напуска града, ориентирай се към компанията майка. ;)
Linkestis
08-03-2014, 23:55
Как се лекува неработещ потенциометър на осветлението на таблото?
Предполагам с варията няма да стане :)
Bobiuzunov
09-03-2014, 11:49
Нещо си войнствено настроен към 166-та май?:grin:Иначе с вариата всичко се оправя,но за последно и после няма ядове с нищо.:grin:
Linkestis
09-03-2014, 12:21
А не съм войнствен към нея :)
Ама ту й млякото горещо,ту пък друго нещо....
Интересното е че един ден работи 10 не.Сега вече хич не работи,седи си на най-намалено.
endeavour
09-03-2014, 13:31
А на мен напоследък все ми върви да търся отговор на въпроси, дето са останали без отговор :lupe: В тая връзка питам по-знаещите: В крайна сметка на кои екземпляри 2,4 жтд се монтира генератор с фрайлауфна шайба и на кои не? Дотука гледам две 136-кобилни освен моята и шайбата е монолитно желязо, което си е тъпотия... Писна ми да ремонтирам обтегачи на пистовия и почвам да си мисля, че една от причините е липсата на фрайлауф. Който е наясно, нека ме светне по въпроса, а също и заменяеми ли са двата вида шайби на един и същи алтернатор, или просто се сменя алтернатора комплект?
Linkestis
09-03-2014, 13:46
Шайбата се сменя без проблем.Спорили сме доста по въпроса в 156 раздела.Като аз категорично заставам зад думите си че сложена обикновена шайба е само и единствено да се спести пари.Също така съм сигурен че на повечето дизелови Алфи са слагани масово алтернатори от бензинови такива пак с цел спестяване.
Във веригата на 156/166 по външният ремък е от изключителна важност тази шайба да е със съединител/фрайлаиф/.
Също така съм сигурен че не е излязла от завода с обикновена шайба.
Има и още един вариант:шайбата да си е била с фрайлаиф но да е блокирала.Издържат около 70-90 000км.Преди време бяха по 120лв.
endeavour
09-03-2014, 14:38
Моята, а и тези две които гледах, са си чист монолит, гледах ги обстойно... Фрайлауфните, които съм виждал, бяха с вътрешни шлици и пластмасова капачка и външен борд с по-голям диаметър. Дали моята е подменяна не знам. Навивам се да сложа демпферна, ама знам, че има един особен кух, накрайник "шлици-шестостен", който ми липсва, за да бъде "Направи си сам". Откъде е по-лесно да се смъкне алтернатора - отдолу или отгоре?
Linkestis
09-03-2014, 15:07
Аз го свалям на 140к.с. от горе а на 136-та отдолу,като махна биалетка и откача долния носач.
http://zimber-tools.com/kljuch-za-alternatori-m10-force-f674.html
Bobiuzunov
09-03-2014, 18:30
От няколко дни съм с нови фарове и разликата в осветеността е огромна,но искам да монтирам диодни крушки на габаритите,с каква мощност са и откъде мога да ги поръчам?
CHEFO666
09-03-2014, 21:37
Чистак барсак фарове ли си .... ?
На старите какво им имаше?....Аз на мойте им оправих рефлекторите,шибнах един як ксенон...и нека бъде светлина е положението....мн съм доволен.
Bobiuzunov
09-03-2014, 21:58
Да чисто нови са.Старите бяха много опушени и светеха кофти,иначе са си здрави и ще си ги пазя за всеки случей.
Bobiuzunov
11-03-2014, 19:49
Днес свалихме заден горен ляв носач за рециклиране на шарнира,незнам как е при другите,но при 3.0 задното гърне пречи,та трябваше да се свали и най интересното е че източихме от него 10-15 литра конденз,знам ли май повече бяха.Колата се кара предимно извънградско и се чудя откъде толкова много конденз,от пропан-бутана ли?
lordliness
11-03-2014, 19:56
Днес свалихме заден горен ляв носач за рециклиране на шарнира,незнам как е при другите,но при 3.0 задното гърне пречи,та трябваше да се свали и най интересното е че източихме от него 10-15 литра конденз,знам ли май повече бяха.Колата се кара предимно извънградско и се чудя откъде толкова много конденз,от пропан-бутана ли?
Да. Пробий му една дупка 3 мм
Bobiuzunov
11-03-2014, 20:05
Така няма ли да започне да гние точно покрай тази дупка?Това гърне ако не бъркам май е алуминиево.
lordliness
11-03-2014, 20:24
Така няма ли да започне да гние точно покрай тази дупка?Това гърне ако не бъркам май е алуминиево.
Алуминия не гние. Не знам какво е. Ако е алуминий няма смисъл да го дупчиш
Алуминия не гние. Не знам какво е. Ако е алуминий няма смисъл да го дупчиш
Е що да разкарва 2 кофи вода? :)
Bobiuzunov
11-03-2014, 20:28
Утре ще проверя със сигурност дали е алуминиево и ако е ОК,ако не е ще му бодна една дупчица 3мм. в най ниската част за да се оттича.
lordliness
11-03-2014, 20:36
Е що да разкарва 2 кофи вода? :)
Винаги ще има топла вода за чай :)
Имам въпросче, понеже не успях да си запомня нови положения на седалките /ако някой знае как да каже/ днес реших да проверя старите и установих че в позиция 2 облегалката долу около кръста се надува без да се мести самата облегалка. От кое копче става тази екстра.
Лека вечер.
От копчето за наклон на облегалката, само че посока нагоре/надолу.
Запомнянето става като натиснеш едновременно МЕМ и позицията, на която искаш да запаметиш текущата настройка.
Пробвах както ми каза обаче не стана или трябва да задържа няколко секунди по - вече. За надуването мерси.
Поздрави
Натисни копчетата по-юнашки и задръж. Може да не са ползвани дълго време.
Или самите копчета да не работят, при мен 2-ката прекъсва, 1 и 3 бачкат. Пробвай да натискаш само 1, 2 или 3 да видиш какво е положението.
CHEFO666
12-03-2014, 10:03
Рециклират ли се шарнирите на долните носачи...? :oops:
тва май е добре като пара...
http://www.ebay.com/itm/QUERLENKERSATZ-QUERLENKER-REP-SATZ-KIT-SET-VORNE-VORDERACHSE-ALFA-ROMEO-166-936-/271175342805?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3A166&hash=item3f234f5ad5
Принципно се рециклират. Според мен стават доста добре. И да това наистина изглежда добра цена. Стига да е качествено, ама това е относително.
Рециклират ли се шарнирите на долните носачи...? :oops:
тва май е добре като пара...
http://www.ebay.com/itm/QUERLENKERSATZ-QUERLENKER-REP-SATZ-KIT-SET-VORNE-VORDERACHSE-ALFA-ROMEO-166-936-/271175342805?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3A166&hash=item3f234f5ad5
CHEFO666
12-03-2014, 20:50
Принципно се рециклират. Според мен стават доста добре. И да това наистина изглежда добра цена. Стига да е качествено, ама това е относително.
Супер.....ама къде,кой...?
В Пловдив някой ако има.......че мисля на мен десния шарнир е тръгнал.
endeavour
13-03-2014, 06:53
Супер.....ама къде,кой...?
В Пловдив някой ако има.......че мисля на мен десния шарнир е тръгнал.
Правят ги на 2-3 места... Моите ги прави Панталей
http://www.bgmaps.com/map/plovdiv
Прави ги според мен по-добре от другите, но пък и за 166 дере яко :BIGsmile:
CHEFO666
13-03-2014, 09:19
Правят ги на 2-3 места... Моите ги прави Панталей
http://www.bgmaps.com/map/plovdiv
Прави ги според мен по-добре от другите, но пък и за 166 дере яко :BIGsmile:
Е,те за 166 ако не те одерат ...то все едно не караш 166 :tooth:
Чичко Панталей колко те застреля?
Едва ли дере повече от 1/3 от цената на носач ТРВ, така че по-добре да дере, но да работи качествено.
endeavour
13-03-2014, 15:08
Е,те за 166 ако не те одерат ...то все едно не караш 166 :tooth:
Чичко Панталей колко те застреля?
45 лв на парче... срещу 25-30 лв на други места. Но поне на външен вид шарнир, рециклиран от него изглежда доста по-сериозно. Как е на практика, ще покаже времето.
CHEFO666
13-03-2014, 15:47
45 лв на парче... срещу 25-30 лв на други места. Но поне на външен вид шарнир, рециклиран от него изглежда доста по-сериозно. Как е на практика, ще покаже времето.
Добра цифра...и ако ги и прави добре ... :cheers:
Bobiuzunov
15-03-2014, 19:26
Колеги как стоят нещата с щипките за праговете,нови май не се предлагат нали?
endeavour
15-03-2014, 19:30
Колеги как стоят нещата с щипките за праговете,нови май не се предлагат нали?
Нещата с праговете изобщо не стоят... Просто висят, щото щипки няма... Праговете си зяпат, пълнят се с вода и прахоляк... и така :grin:
Bobiuzunov
15-03-2014, 19:35
Абе и аз така си и помислих,но пуснах тема в раздел купува,пък белким някой да има вповече че да ми ги даде.:grin:
lordliness
15-03-2014, 19:55
Тези щипки се чупят когато вдигнат колата с повдигач. В моята кола има четири диска за подлагане. Изглеждат като оригинални.
Колеги как стоят нещата с щипките за праговете,нови май не се предлагат нали?
Праговете можеш да ги залепиш с някой корав силикон, моите зяпаха и отзад - там се хващат малко по-навътре с една огъната планка и две самонарезки. Става супер. :)
Тези щипки се чупят когато вдигнат колата с повдигам. В моята кола има четири диска за подлагане. Изглеждат като оригинални.
Така е, на подемник се вдига само на вътрешните квадрати!
Bobiuzunov
15-03-2014, 20:52
Знам ли със силикон дали ще стане,трябва доста сериозно да ги държи,че са под напън.Я дай повече инфо с каква планка си ги хванал отзад?
Знам ли със силикон дали ще стане,трябва доста сериозно да ги държи,че са под напън.Я дай повече инфо с каква планка си ги хванал отзад?
От някаква ламарина режеш парче хващаш го за купето под прага, отгоре наместваш прага и огъваш ламарината над него и хващаш втората самонарезка. Трябва да свалиш задната гума иначе няма как да бръкнеш там(прагът се захваща в най-задната и най-вътрешната си част).
lordliness
15-03-2014, 21:24
Аз имам детайлни снимки на щипките, щях да си правя, но го отложих .
Моите също бяха понатрошени Свалих праговете и вътре имаше по 10кила пръс и боклуци Има малки дупки за оттичане на водата но те се затлачват От морга намерих някоя друга читава и в комбинация с моите здрави сега праговете са като залепени Но след монтажа влязох отдолу с карбофлекса и малките дупчици за оттичане на водата от праговете станаха на доста дълги прорези
lordliness
16-03-2014, 19:52
Моите също бяха понатрошени Свалих праговете и вътре имаше по 10кила пръс и боклуци Има малки дупки за оттичане на водата но те се затлачват От морга намерих някоя друга читава и в комбинация с моите здрави сега праговете са като залепени Но след монтажа влязох отдолу с карбофлекса и малките дупчици за оттичане на водата от праговете станаха на доста дълги прорези
Калта влиза от едни процепи зад гумата, аз сложих там по едно парче гума и всичко е ОК
ecotronic
16-03-2014, 20:03
Калта влиза от едни процепи зад гумата, аз сложих там по едно парче гума и всичко е ОК
Винаги е за предпочитане да се бориш с причината, отколкото със следствието :)
Подкалника завършва по принцип с една пеобразна пластмаса която се чупи и вкарва водата с калта в прага Моите също са сцепени и се чудих каква магария да правя но трябва да видя за парче гума А как задържа парчето гума към подкалника
lordliness
16-03-2014, 20:39
Подкалника завършва по принцип с една пеобразна пластмаса която се чупи и вкарва водата с калта в прага Моите също са сцепени и се чудих каква магария да правя но трябва да видя за парче гума А как задържа парчето гума към подкалника
моите са здрави, някаква недомислица ми се струва, ще видя дали имам снимка
При 166 дали има екстра /Изпрати ме/.
При 166 дали има екстра /Изпрати ме/.
Нищо не пречи да пробваш. :) На 9-ката всяко дърпане като за дълги светлини(не на контакт) добавя 30сек.
ecotronic
19-03-2014, 21:40
При 166 дали има екстра /Изпрати ме/.
В описанието на FL пише, че тази функция я има. Задейства се с придвижване на лявото лостче както при светлинен клаксон в рамките на 2 минути след гасене на двигателя. С неколкократно кратко задействане на лостчето се променя времето през което светят фаровете в границите от 30 сек. до 3,5 мин. Веднъж задействано светенето може да се прекрати с издърпване на лостчето и задържане за повече от 2 сек.
endeavour
20-03-2014, 06:23
Моята пък я няма :smoke:
kabamitov
20-03-2014, 14:55
И моята има.
как да пробвам дали я има и моята 166 че не разбрах колегата по горе :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.