Log in

View Full Version : Общи приказки 166



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20

ecotronic
21-03-2014, 14:06
Днес за пръв път видях учебна 166-ца.

tonov
21-03-2014, 17:25
как да пробвам дали я има и моята 166 че не разбрах колегата по горе :)

След като изгасиш, дръпни лостчето като за присветване на дълги. Ако имаш, ще ти светнат фаровете за около половин минута.

CHEFO666
23-03-2014, 19:48
Как скърцат полиритеновите тампони,като пресъхнат,звукът наподобява ли метал в метал?...Питам щото от предна дясна страна ми пробива мозака точно този звук.Днес цял ден съм си играл разглобявал...сглобявал,и не мога да хвана от къде идва звука.Всичко е здраво.Като вдигам колата на крика...пак скърца баси.Мърдам колата на пред на зад...скръц,скръц...пръц...луда работа.

Linkestis
23-03-2014, 20:49
Ако не си ги смазвал скоро те скърцат.

code
23-03-2014, 20:55
Как скърцат полиритеновите тампони,като пресъхнат,звукът наподобява ли метал в метал?...Питам щото от предна дясна страна ми пробива мозака точно този звук.Днес цял ден съм си играл разглобявал...сглобявал,и не мога да хвана от къде идва звука.Всичко е здраво.Като вдигам колата на крика...пак скърца баси.Мърдам колата на пред на зад...скръц,скръц...пръц...луда работа.

Такива ги слушам с една докторска слушалка, докато 2-ма клатят иначе няма откриване :) Ако са ти рециклирани шарнирите и те скърцат, пукат и т.н. може и да е от тях.

mitkomeg
23-03-2014, 21:51
Как скърцат полиритеновите тампони,като пресъхнат,звукът наподобява ли метал в метал?...Питам щото от предна дясна страна ми пробива мозака точно този звук.Днес цял ден съм си играл разглобявал...сглобявал,и не мога да хвана от къде идва звука.Всичко е здраво.Като вдигам колата на крика...пак скърца баси.Мърдам колата на пред на зад...скръц,скръц...пръц...луда работа.

Измих си колата в една автомивка ония ден и това скърцане и при мен дойде само, че е в ляво отпред...ужасно е.Чак хората се оглеждат.Мина ли през неравност дори и малка или да въртя волата(не винаги) и прескърцва.Не съм с полиуретанови или поне аз не съм слагал такива. Тая вечер баща ми клати колата пък аз се ослушвах ама не можах да разбера от къде идва :(

CHEFO666
23-03-2014, 22:30
Мне...не съм смазвал нищо.Имах някакво съмнение за шарнир...но му изцвръках малко масло с една спринцовка....че ако е от него щеше да спре ...ама уви...скърца си...

Bobiuzunov
24-03-2014, 20:04
Точно защото полиуретана почва да скърца по гадно и от оригиналните тампони аз се насочих към пауарфлекс благодарение на колега от форума и забравих за скърцането(поне за сега).

Bobiuzunov
27-03-2014, 20:31
Най вероятно след някой ден ще сваля обявите за двуглавата ламя и ще и се радвам аз,но ми е влезнала муха за Q2 Diff,та съм се насочи към този от линка,май трябваше да го направя когато скоростите бяха свалени за смяната на съединителя,но нищо.Някой правил ли е такова нещо,само диференциала ли се сменя,общо взето всякакво инфо ще ми е от полза.
http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Quaife-ATB-differential-V6-2-5-3-0-3-2-156-147-GTA-GT-JTD-GTV-Q2-Diff-QDH6E-/231185573042?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35d3bbe4b2

Linkestis
27-03-2014, 22:29
Само дифа да :)
Знам две 166-ци с такъв дифт и мнението на собствениците са повече от добри.
Едно е да въртят двете гуми,друго едната когато си иска :)

Vesko84
28-03-2014, 10:38
И аз си мечтая за такъв диференциал, но като ми излезе половината стойност от колата някак ме отказва. Би било хубаво да се намират и на старо ;)

didod
28-03-2014, 11:41
Айде на промоцията: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395845227534883&f1=details&slink=62k4gx

Fear
28-03-2014, 11:44
Айде на промоцията: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395845227534883&f1=details&slink=62k4gx
Страхотно изглежда, но на тази цена няма да се продаде скоро, въпреки че колата на пръв поглед си заслужава тези пари. :)

mitkomeg
28-03-2014, 19:10
Момчета май ще ми се налага смяна на долни носачи заради шарнир-1 със сигурност и май и от другата страна ще е тръгнал ми се струва но ще се гледа допълнително.
Та до колкото разбирам тези точно не се рециклират или има някъде някой който да ги прави, че са си цифра все пак по 200 минимум на бройка :(
Или ако някой продава здрави втора ръка нещо ... :)
Разскърца се предницата и се оказа шарнира на преден ляв долен носач.

Linkestis
28-03-2014, 19:39
Момчета май ще ми се налага смяна на долни носачи заради шарнир-1 със сигурност и май и от другата страна ще е тръгнал ми се струва но ще се гледа допълнително.
Та до колкото разбирам тези точно не се рециклират или има някъде някой който да ги прави, че са си цифра все пак по 200 минимум на бройка :(
Или ако някой продава здрави втора ръка нещо ... :)
Разскърца се предницата и се оказа шарнира на преден ляв долен носач.

Точно долния е по-добре да се рециклира от горния.Някой те е подвел!

mitkomeg
28-03-2014, 19:53
Ами навсякъде пишат, че не става за рециклиране понеже шарнира се затварял отпред, а не като другите и затова.Имам роднина който се занимава с рециклиране на рейки,амортисьори, шарнири и такива неща но и той каза, че не става...нямал някаква машина още и не ставало без нея нз не ги разбирам много тия неща.А къде се занимават с това да видя какво ще измисля ако трябва да им ги пращам, че 400 кинта са си 400 кинта без труда?

Bobiuzunov
28-03-2014, 20:12
Точно такава ми е и идеята,защото тегли ту наляво,ту надясно(какво да правиш,кола с предно е все пак) и ми се иска дифт с ограничено приплъзване,та ще се поръчва и пак във филма.
Към колегата рециклират се шарнирите на долните носачи,няма проблем с това,само ти трябва правилния човек.

mitkomeg
28-03-2014, 20:14
Кой е правилния човек обаче :D

alfonsovieria
28-03-2014, 23:31
Този в магазина най-добре.:rockon:

Linkestis
29-03-2014, 00:03
Този в магазина най-добре.:rockon:

Това не винаги е най-правилното решение.

alfonsovieria
29-03-2014, 12:27
Да,но в повечето случай е по-доброто.

CHEFO666
29-03-2014, 13:04
Ами навсякъде пишат, че не става за рециклиране понеже шарнира се затварял отпред, а не като другите и затова.Имам роднина който се занимава с рециклиране на рейки,амортисьори, шарнири и такива неща но и той каза, че не става...нямал някаква машина още и не ставало без нея нз не ги разбирам много тия неща.А къде се занимават с това да видя какво ще измисля ако трябва да им ги пращам, че 400 кинта са си 400 кинта без труда?

Братле,пали колата,и тръгвай за Ст.Загора...при момчетата от автосервиз "Венера".Аз имах скърцане от долен десен шарнир.И,това че скърца не значи че е заминал шарнира...и аз мислех така...но се оказа че колата ми е бетон.Смазаха го,и нямам и помен от скърцане...все едно карам нова кола.

simvola
02-04-2014, 12:17
Имам един технически въпрос трябва да сменявам задни амортесьори ,аз съм с 2.4 Jtd 2000г. а по номенклатура и за 2.0 бензин са със същите амортесьори но за 2.5 v6 бензин са рзлични ,въпроса ми е дали ще може да монтирам от 2.5 амортесьорите комплект с пружините .

Boby
02-04-2014, 21:37
Ще ги монтираш без проблем, но 2.5 може да е с ниско окачване и има опасност да ти висне задницата.

simvola
02-04-2014, 23:29
Алфата ми е от ниските аз съм със 136 к. двигател ,имал съм случай на светофар до мен да спре по висока Алфа по което преценявам че е 150 к.с. примерно или другия вариант е да ми е сдало тотално окачването .

Linkestis
02-04-2014, 23:45
140-та също е по-висока от 136.

simvola
03-04-2014, 00:12
Да така е 140, 150 ,2.5 и 3.0 имат различна номенклатура на амортисьорите от тези на 136к.и 2.0 бензин

Scrapera
03-04-2014, 01:19
А 175 к.с. се влачи по кора...
Някой може ли да провери на затъмняващо се огледало кой кабел за какво служи, черния е ясен, но има още два, а трябва да свържа едно такова?

Boby
03-04-2014, 15:14
А 175 к.с. се влачи по кора...
Някой може ли да провери на затъмняващо се огледало кой кабел за какво служи, черния е ясен, но има още два, а трябва да свържа едно такова?

Единия е постоянен + другия + при контакт. + при контакт мисля, че беше лилав по спомен

Scrapera
03-04-2014, 23:08
Добре, на 166 не и ли работи огледалото само, когато е с пуснати светлини? Дори на 164 работи само, когато са пуснати светлините. Няма логика изобщо да е включено през останалото време. Също не трябва да работи на задна скорост. Ако са го свързали на контакт да работи постоянно нямам думи.

didod
04-04-2014, 08:31
Работи на контакт, да.

Fr0sT
04-04-2014, 09:30
Мисля че като включиш на задна и трябва да спре. Иначе от това за светлините не виждам смисъл - самото огледало си има два датчика, един срещу движението и един гледа назад и се затъмнява когато отпред му стане тъмно а отзад светло.

Scrapera
04-04-2014, 11:31
Мисля че като включиш на задна и трябва да спре. Иначе от това за светлините не виждам смисъл - самото огледало си има два датчика, един срещу движението и един гледа назад и се затъмнява когато отпред му стане тъмно а отзад светло.

Всички знаем как работи това огледало. Работата е там, че като не си пуснал светлините, значи навън е светло. А като е светло, за чий ти е затъмняване на огледалото, кой ще те заслпи посред бял ден?! Така е при 164 - вечер, когато караш с пуснати фарове работи. Ще видя как ще го свържа, благодаря на всички.

Fr0sT
04-04-2014, 12:09
За това дали навън е светло се грижи датчика на огледалото - като карам на фарове през деня понеже такива са ни законите за чий ми е да ми се затъмнява огледалото ?!
Не искам да се заяждам ама при така работещото огледало да има значение дали работят фаровете или не ми се вижда безсмислено.

Scrapera
04-04-2014, 21:21
За това дали навън е светло се грижи датчика на огледалото - като карам на фарове през деня понеже такива са ни законите за чий ми е да ми се затъмнява огледалото ?!
Не искам да се заяждам ама при така работещото огледало да има значение дали работят фаровете или не ми се вижда безсмислено.Просто ти е ненужно, както и да ти светят габаритите из цялата кола, ICS да светне в нощен режим и др. нощни екстри. През деня се кара на дневни светлини. ;) Недей да търсиш логика, не ти трябва. Инженерите преди 20+ години вече са я приложили. ;)

Bobiuzunov
06-04-2014, 12:22
Колеги как е по правилно са се съхраняват гуми които са си с джантите и ще си стоят така напомпани до зимата,една върху друга или прави,тоест опряни на стената?:flirt:

lordliness
06-04-2014, 13:25
Аз мия джантите боядисвам ги, помпя ги колкото трябва, слагам ги в чувалите и ги слагам една върху друга.
До зимата са спаднали с 0,1 бар.

mian4o
06-04-2014, 20:41
В петък с кой минавах Шипка, сива 166 дизел СА 5929

Bobiuzunov
10-04-2014, 21:48
Айде малко полезно инфо,купих си щипки за праговете от Александър Ауто по 6лв. бройката,така че ако някой търси да знае че там има.

Tasho
14-04-2014, 00:28
Колеги, вашата хидарвлика как ви се струва спрямо тази на други автомобили?
Карах в събота един пасат, вярно че е 2009 май, но хидравликата му е в пъти по-лека от моята. Има си масло в моята, не свири, няма течове ама си е тежичка...

ecotronic
14-04-2014, 00:41
Нямам забележки спрямо хидравликата. Със сигурност има и по-леки, то това са капризи :)

code
14-04-2014, 08:49
Колеги, вашата хидарвлика как ви се струва спрямо тази на други автомобили?
Карах в събота един пасат, вярно че е 2009 май, но хидравликата му е в пъти по-лека от моята. Има си масло в моята, не свири, няма течове ама си е тежичка...
По принцип на Алфа хидравлиците са по-тежки и воланите по-директни. (въртиш малко завива много) Това им е хубавото, аз лигави хидравлики не харесвам. Усилването на спирачките също не обичам да е много голямо.

iveli
14-04-2014, 09:11
Някой може ли да ме упъти къде се намира приемника за централното заключване Не говоря за модула М80 а устройството което приема сигнала от ключа

to_lose_HEART
14-04-2014, 09:20
Някъде около третия стоп под кората мисля е

iveli
14-04-2014, 09:33
Верно има кутиика и най вероятно е тя Благодаря Замислил съм да сменям ключа че на моите ключове вече им се порутика капаците

koolio
14-04-2014, 09:49
Колеги, вашата хидарвлика как ви се струва спрямо тази на други автомобили?
Карах в събота един пасат, вярно че е 2009 май, но хидравликата му е в пъти по-лека от моята. Има си масло в моята, не свири, няма течове ама си е тежичка...

Ами то това е едно от предимствата на алфите. ;)

Bobiuzunov
14-04-2014, 19:53
Абсолютно подкрепям мнението на колегата Code,аз също не харесвам индирекни и лигави волани пък били и те малко по леко въртящи се от тези на Алфите,това едно от нещата които много харесвам в нашите коли.

BO
15-04-2014, 10:34
Мина ми мерака да се боря с колата и волана от както смених Москвича преди години.
Тогава бях млад и надъхан и такива неща не ми правеха впечатление.
Но сега вече не искам да се боря с автомобила, който карам. Просто не виждам смисъл в цялата тази работа да въртиш волана с очевидно напрежение.
Иначе е перфектно да имаш управление с 2.2, спор няма.:choice:

kabamitov
15-04-2014, 10:53
моята 2.4 жтд 140 кс. се оправлява уникално лесно и леко . в сравнение с на чичо ми 2.4 175 кс. фейслифтовата тя се оправлява доста по зле от моята

Doomguy
15-04-2014, 14:39
Каква борба с волана бе, колеги? Тук никой ли не е карал нещо руско без хидлавлика? Едно време карах едно типо, откачаха ми се ръцете. По-тежкия волан е една от причините, заради които си взех Алфа. Карал съм коли и с по-лека, много лигаво ми идва управлението.

koolio
15-04-2014, 18:51
Мина ми мерака да се боря с колата и волана от както смених Москвича преди години.
Тогава бях млад и надъхан и такива неща не ми правеха впечатление.
Но сега вече не искам да се боря с автомобила, който карам. Просто не виждам смисъл в цялата тази работа да въртиш волана с очевидно напрежение.
Иначе е перфектно да имаш управление с 2.2, спор няма.:choice:

Чак пък борба за кола с хидравлика ...
Карам от време на време и Поло с лека хидравлика. Отвратително е.

Dob4i
15-04-2014, 20:46
Колеги, някой знае ли как се казва черния металик на 166ците и евентуално кодовото му означение.

Bobiuzunov
15-04-2014, 20:47
Чак да е неприятно,не е,но си е предимство лекия волан за градско каране спор няма,но аз пак казвам че предпочитам директните волани пък нищо че изискват малко повече усилие.

ecotronic
15-04-2014, 20:53
Имам усещането, че смятате "лек волан" и "директен волан" за противоположни понятия.

Bobiuzunov
15-04-2014, 21:12
Лек и директен ОК става,но не винаги,но лигав и директен няма начин.
Да питам педала на газта на всички 166-ци взаимно заменяем ли е или не?

_power_
16-04-2014, 01:52
Лек и директен... е равно на пребиване.

didod
16-04-2014, 11:38
Лек и директен ОК става,но не винаги,но лигав и директен няма начин.
Да питам педала на газта на всички 166-ци взаимно заменяем ли е или не?

Какво се има предвид под педал? Потенциометъра или самия педал?

Bobiuzunov
16-04-2014, 19:50
Точно потенциометъра имам впредвид.

didod
16-04-2014, 23:57
Поне по номера не са еднакви

Scrapera
17-04-2014, 01:29
Не знам какво общо имат пък Москвичите? Дори Алфа 75 има хидравлика. Покарал съм доста Алфи и на нито една не съм въртял волана с "очевидно напрежение". Управлението на една кола не е като да играеш NFS и да въртиш някакъв USB геврек, пък квото стане. Според мен хидравликите на Алфа са перфектни. Пример за ужасно управление е Punto 2 с пуснато City.

code
17-04-2014, 09:14
Не знам какво общо имат пък Москвичите? Дори Алфа 75 има хидравлика. Покарал съм доста Алфи и на нито една не съм въртял волана с "очевидно напрежение". Управлението на една кола не е като да играеш NFS и да въртиш някакъв USB геврек, пък квото стане. Според мен хидравликите на Алфа са перфектни. Пример за ужасно управление е Punto 2 с пуснато City.

То това сити е само за паркиране. :) За каране не става според мен, имам чувството, че се е откачило карето на пръта и нямам връзка с колелата :)

Bobiuzunov
17-04-2014, 09:30
А разлики в педала на газта между автомат и ръчни скорости има ли?

didod
17-04-2014, 10:03
Не, разликите са според двигателите. Ако кажеш кой 'М' си, ще ти кажа кои са същите. Но можеш и сам в Епер да ги видиш де. :)

Bobiuzunov
17-04-2014, 10:10
Под М имаш предвид мотор предполагам:-),аз съм с 226кс.Дай линк ако ти е удобно на Е-пера.

didod
17-04-2014, 10:38
Това май е най-новото онлайн - http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?FORCED=TRUE

Bobiuzunov
17-04-2014, 11:42
Полския ми е малко труден :grin:.Та да разбирам ще от друга 226кс. педала на газта ще стане?

didod
17-04-2014, 12:37
Ами стига да не е за бразилия. :) Кажи кой тип двигател излиза в епер.

Bobiuzunov
17-04-2014, 12:56
Довечера ще ти напиша VIN-а,че сега талона не е пред мен.

Bobiuzunov
18-04-2014, 10:22
Дали някой има кординати на Дамян,че Капата ми е за стенд заден мост,тука ми я правиха едни специ алисти,но нещо са я ос...а и при преминаване през дупки задницате сее.

Linkestis
18-04-2014, 17:08
Няма ли да ти дойде дебеличко реглажа до София? :)
Мога да ти дам телефона му,или да ти снимам негов реглаж ако можеш в Петрич да ги "нагласиш" нещата.

Doomguy
21-04-2014, 23:40
Този месец ми стават точно три години от смяна на ремъците и другите глупости. Пробега е малко под 30 000км. На пръв поглед ангренажния ремък изглежда добре, а и колата е в гараж с постоянна температура целогодишно. Единствено като я изгася след дълъг път и я запаля отново се чува някакво виене на ролки, което изчезва след известно време. Въпроса е, да сменям ли сега или да карам още една година? От Фиат са се презастраховали с тези три години, ама като ги знам какви лайна са тези мотори и ме кара да се замислям. Варианта да сменя само ремъка отпада, поне така ме посъветваха познати.

Doomguy
22-04-2014, 16:54
В крайна сметка ще сменя всичките ролки и ремъци + гарнитурите. Благодаря много за мненията, знаех, че мога да разчитам на вас...

koolio
22-04-2014, 17:49
Ама ти верно ли разчиташ във форум да ти кажат - смени си ремъците или не ги сменяй ?!

Doomguy
22-04-2014, 18:40
Всъщност вече нищо не очаквам. Тези които разбират или са в сервиз и не дават безплатни консултации, или не им се занимава. Така или иначе много рядко влизам тук, но вече и за толкова няма смисъл.

code
22-04-2014, 22:06
Всъщност вече нищо не очаквам. Тези които разбират или са в сервиз и не дават безплатни консултации, или не им се занимава. Така или иначе много рядко влизам тук, но вече и за толкова няма смисъл.

Тези, които са в сервиз никога няма да ти кажат "не сменяй" -много ясно. Първо, с този съвет поемат една излишна "отговорност" и второ, кой бяга от едно обслужване. :) Отговорността си е изцяло твоя.
На твое място бих го карал още 1г без никакви притеснения, но махни пистовия ремък и виж дали сутрин ще запали без скрибуцания ;) Ако пак скрибуца сменяй.

Boby
22-04-2014, 23:10
Всъщност вече нищо не очаквам. Тези които разбират или са в сервиз и не дават безплатни консултации, или не им се занимава. Така или иначе много рядко влизам тук, но вече и за толкова няма смисъл.

Аз също бих карал поне още 1 година без да пипам нищо, след което ще сменя САМО ангренажния ремък.

Doomguy
23-04-2014, 19:40
Тези, които са в сервиз никога няма да ти кажат "не сменяй" -много ясно. Първо, с този съвет поемат една излишна "отговорност" и второ, кой бяга от едно обслужване. :) Отговорността си е изцяло твоя.
На твое място бих го карал още 1г без никакви притеснения, но махни пистовия ремък и виж дали сутрин ще запали без скрибуцания ;) Ако пак скрибуца сменяй.

Тя сутрин студена не скрибуца. Прави го само след дълъг път, ако съм я спрял и запалил пак. Иначе в сервиза в който я карам ми казаха да не я пипам, явно не навсякъде искат да ти вземат парите на всяка цена. Ама нали ако стане нещо пак там ще ида... Иначе до зимата ми се събира да сменям преден лагер и два предни амортисьора, трябва да си взема нови зимни гуми, отделно другия месец масла и филтри, скоро сложих чисто нов ГИ, дадох стотина лева за изправяне на джанти и имам елементи за боя. Обслужването ще е поне още 400лв. На фона на малкото километри които минавам на година, започвам да се чувствам леко преебан. До сега беше сравнително безпроблемна, но с моето вандалско каране по нашите отвратителни пътища и разказах играта. А и компромиси по колата не търпя, което за 15г кошница е ресурс. Изповядах се :).

to_lose_HEART
23-04-2014, 23:22
Общо взето всеки който кара кола в българия и се опитва да я поддържа е преебан, така че не си само ти

Bobiuzunov
26-04-2014, 19:44
Днес спряха да ми се вдигат предните стъкла,оказа се окислена букса на зелената кутийка зад ИЦС-а и следи от стар теч(миналото лято сменявах и радиаторчето на парното) след почистване и обилно къпане с контактен спрей отново се радвам на работещи предни стъкла.

Tasho
27-04-2014, 00:09
0 258 006 190

Колега, мерси! Обаче да питам защо излиза и този номер ?

0 258 006 189

Bobiuzunov
27-04-2014, 20:07
Снощи се прибрах късно и ме домързя да прибирам колата в гаража,та днес сутринта се качвам в колата както винаги,паля и тръгвам,след 1мин.колата мина на газ и изненада,май не работи на 6-цилиндъра,спрях и я прехвърлих на бензин,там проблем няма,после пак на газ и отново прекъсва,викам чакай да вдигна капака и какво да видя кабелите на газовите дюзи бяха нагризани най вероятно от плъх,като на едната дюза бяха прекъснати,а на 2-3 беше нагризана само изолацията.Всичко вече е оправено и наредих едни локумчета отрова за плъхове в двигателния отсек,но силно се надявам това гадно животно както е дошло изневиделица,така и да се е махнало от моята кола.

iveli
27-04-2014, 20:41
При такива набези съм чувал че връзват сапун в двигателният отсек и при желание на мишка или плъх да гризе те отивали при сапуна и така се избягвали проблеми от прегризани инсталации и маркучи

Bobiuzunov
27-04-2014, 20:56
Това за първи път го чувам,но знам ли къде ще му се прииска та този плъх да се разходи из ДВГ-то та там да му сложа и един сапун?Да се надяваме че се е махнал,а ако не е дано отровата да му разкаже играта.

didod
28-04-2014, 11:49
Дайте, моля, едно шаси на 136 к.с. дизел, да проверя дали в епера определя еднозначно модела на скоростите. Благодаря. :) Че си мисля да забождам една такава кутия на Ланча-та.

to_lose_HEART
28-04-2014, 17:54
ZAR93600000020966 ето на моят кораб

didod
28-04-2014, 20:13
Благодаря! За жалост се свежда до 2 варианта - с 16/57 или 17/54 диференциали. Поне не е с най-бавните де. :)

gatev_88
01-05-2014, 16:32
колеги може ли да се гледат клипове или филми през навигацията-нещо отделно ли се свързва кажете ако някой е запознат благодаря!!!!

Linkestis
01-05-2014, 17:19
колеги може ли да се гледат клипове или филми през навигацията-нещо отделно ли се свързва кажете ако някой е запознат благодаря!!!!

има цяла тема.
отгоре в полезни връзки пак има линк към нея.

mian4o
02-05-2014, 22:31
Не мога да сменям песните от бутоните на волана имам в предвид стрелките обаче те са активни за другите менюта. Предположения,

Поздрави

Tasho
03-05-2014, 18:32
Сега разгледах темата " полезни връзки " и конкретно проблема с лепкавото табло.Навремето имах подобен проблем с темпрата и го разреших само с лакочистител без боя. Обаче сега проблема не ми е таблото, а покритието на капака на жабката, този с предпазителите и модулите и централната конзола - тази, която отива назад. Всички са бели и се чудя, ако махна покритието, което пада и само с мокри кърпички и го пръсна със спрей дали ще се получи добре или ще стои гадно и изкуствено. Та питам някой ако е правил това да сподели...Мерси предварително!

Bobiuzunov
03-05-2014, 19:51
Точно за това става въпрос,за жабката,централната конзола и капака на бушоните под волана.Аз ще споделя моя опит,аз свалих всички тези елементи но само централната конзола я правих с боя,другите ми ги направи тапицер с кожа като тази на салона и стана перфектно.Сега за боядисването след като си свалил елемента който ще боядисваш отиваш в първата железария и си взимаш терминатор или нещо подобно за сваляне на боя,намазваш обилно,изчакваш колкото е описано в начина на употреба и след това с малка шпакла всичко пада,после измиваш с вода,грундираш с подходящ праймер,заглаждаш с водна шкурка и ако е необходима пак грундираш и накрая пръскаш боя по твой избор.Да не забравя за тунела който ти пиша ще трябва да свалиш подлакатника и дюзите на парното.

Tasho
03-05-2014, 21:16
Мерси, колега! А добре ли се получи с боичката ...?Ако не те затруднявам може ли да видя снимка!

mian4o
03-05-2014, 23:06
Аз моето го махах с Меглио и четка с твърд косъм и хладка вода но под сивото лепкавото излиза черна пластмаса после с основа за пластмаса и сив спрей по твой избор който най се доближава до цвета на конзолата и става перфектно. На новата само капака под кормилото лепне но при мен е черно и ще стане по лесно със спрей черен мат.

Dob4i
04-05-2014, 11:15
Аз моето го махах с Меглио и четка с твърд косъм и хладка вода но под сивото лепкавото излиза черна пластмаса после с основа за пластмаса и сив спрей по твой избор който най се доближава до цвета на конзолата и става перфектно. На новата само капака под кормилото лепне но при мен е черно и ще стане по лесно със спрей черен мат.
Даже и да не го боядисваш разлика с таблото няма, моето го изчистиха на една автомивка с обезмаслител и пароструйка.

Bobiuzunov
04-05-2014, 11:16
Колеги как се сваля крушката на халогена,че едната ми е дала фира,свалих капачето но нищо не виждам.

Fr0sT
04-05-2014, 17:10
Защипана е с една телчица, подобно на крушката за късите. Ако го правиш пипнешком е малко кофти първия път :ph34r:

Bobiuzunov
04-05-2014, 18:41
Мерси колега,аз ще я сваля лесно щом е така,но после за слагане май наистина ще е кофти.

Tasho
04-05-2014, 21:16
Мерси колега,аз ще я сваля лесно щом е така,но после за слагане май наистина ще е кофти.

Да на преден десен халоген моята я смених с напиване на канал. Зор е, но не е невъзможно.

Bobiuzunov
05-05-2014, 08:13
Айде и тук да питам защото знам от опит,че тук колегите са много в Час.Оглеждам се за Кросвсгон и този от линка на снимкитр изглежда добре,само ме притеснява защо капака на пасажерския Air bag леко е отворен?Някой гледал ли е колата и как ви се струва?
http://www.cars.bg/c547800

tonov
05-05-2014, 12:26
Айде и тук да питам защото знам от опит,че тук колегите са много в Час.Оглеждам се за Кросвсгон и този от линка на снимкитр изглежда добре,само ме притеснява защо капака на пасажерския Air bag леко е отворен?Някой гледал ли е колата и как ви се струва?
http://www.cars.bg/c547800

Това с еърбега е стара болка на 156-ците. Капакът се държи отдолу с две щипки, които понякога се късат. В комбинация с измятането от стоене на слънце капачето "зяпва". Не е задължително да е гърмял еърбег.

Linkestis
05-05-2014, 13:33
:spam: Не знам дали има по-грозна Алфа от кросвагона.

tonov
05-05-2014, 13:46
:spam: Не знам дали има по-грозна Алфа от кросвагона.

:sad:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/archive/2/27/20070715230216!AlfaRomeoArnaL_1985.jpg

Linkestis
05-05-2014, 14:07
Връщам си думите... :)

RPWWD
05-05-2014, 14:53
:spam: Не знам дали има по-грозна Алфа от кросвагона.

Ти сИриЬозен ли си, уа ;-)

Bobiuzunov
05-05-2014, 15:41
Що бе,аз пък я харесвам.Това за бега ме успокои до някаква степен,тъй или иначе в сряда отивам да я видя.

koolio
05-05-2014, 16:19
Айде и тук да питам защото знам от опит,че тук колегите са много в Час.Оглеждам се за Кросвсгон и този от линка на снимкитр изглежда добре,само ме притеснява защо капака на пасажерския Air bag леко е отворен?Някой гледал ли е колата и как ви се струва?
http://www.cars.bg/c547800

Ако търсиш кросвагон, виж плевенския. Като за кола от нашенска автокъща и за парите си не е зле.

Bobiuzunov
05-05-2014, 17:39
Да това ще е ка второ четене иначе съм харесал и него и една в Пловдив,но първо ще видя тази пък после ако не ми хареса ще се ходи до Плевен и Пловдив.Ти наживо ли си я гледал тази плевенската?

mian4o
06-05-2014, 23:00
Не мога да сменям песните от бутоните на волана имам в предвид стрелките обаче те са активни за другите менюта. Предположения,

Поздрави

Дайте предложение моля.

CHEFO666
07-05-2014, 06:23
Дайте предложение моля.

Песните може да са ти записани на един трак.

Fear
09-05-2014, 14:50
Eдин може би странен въпрос - има ли начин да се премахне автоматичното включване на STR режима?
Като цяло си е хубаво нещо, но понякога ме изненадва, защото не се държи съвсем адекватно, най-вече при изпреварване.
Получава се така, че когато върна газта за да включа следващата предавка, ако съм подал повечеко газ преди това, межудвременно проклетията се е включила и като подам същия ход на педала на газта преди превключването получавам доста по-сериозен тласък от тягата, отколкото съм очаквал, мислейки че съм в "градски режим".

DiStefano
09-05-2014, 17:28
Да това ще е ка второ четене иначе съм харесал и него и една в Пловдив,но първо ще видя тази пък после ако не ми хареса ще се ходи до Плевен и Пловдив.Ти наживо ли си я гледал тази плевенската?


Тази в Пловдив - може да я пропуснеш .. знам, че блазни цената .. ама тя има защо да и е такава цената. Да не говорим, че се и застоя ..

gorang
09-05-2014, 22:40
ами аз мога да проверя, защото авто-къщата е на мой добър приятел....

Tasho
10-05-2014, 00:16
Колеги, мисля да сложа ICS такъв с карта за телефон за да се опитам да подкарам телефона и имам няколко питания:

1. Моята е бензинова и от дизелова ще стане ли ICS?
2. Нямам антена на покрива и без нея не знам ще стане ли? И може ли да се монтира такава - ясно е че може, но ако няма окабеляване дали е сложно да се направи такова.
Благодаря Ви!

Linkestis
10-05-2014, 01:46
Колеги, мисля да сложа ICS такъв с карта за телефон за да се опитам да подкарам телефона и имам няколко питания:

1. Моята е бензинова и от дизелова ще стане ли ICS?
2. Нямам антена на покрива и без нея не знам ще стане ли? И може ли да се монтира такава - ясно е че може, но ако няма окабеляване дали е сложно да се направи такова.
Благодаря Ви!

МОНТАЖ НА ICS С ТЕЛЕФОН!!

Tasho
10-05-2014, 10:27
Ko лега мерси за темата, но от дизелова дали ICS ще стане на бензинова.В смисъл показанията му как ще са на дисплея....?

ecotronic
10-05-2014, 11:03
Ko лега мерси за темата, но от дизелова дали ICS ще стане на бензинова.В смисъл показанията му как ще са на дисплея....?

Трябва да се пробва. ICS-ите са с хиляди версии и има случаи, когато това става и такива, когато не става.
Можеш да помислиш и по въпроса евентуално да добавиш към твоя ICS само модула за телефона (слота за картата и черния телефонен модул отзад на гърба на ICS-а.
Антена някаква трябва да измислиш. Не е задължително тя да е на тавана.

156
10-05-2014, 15:37
Eдин може би странен въпрос - има ли начин да се премахне автоматичното включване на STR режима?
Като цяло си е хубаво нещо, но понякога ме изненадва, защото не се държи съвсем адекватно, най-вече при изпреварване.
Получава се така, че когато върна газта за да включа следващата предавка, ако съм подал повечеко газ преди това, межудвременно проклетията се е включила и като подам същия ход на педала на газта преди превключването получавам доста по-сериозен тласък от тягата, отколкото съм очаквал, мислейки че съм в "градски режим".

Май не ...

Boby
10-05-2014, 19:23
Eдин може би странен въпрос - има ли начин да се премахне автоматичното включване на STR режима?
Като цяло си е хубаво нещо, но понякога ме изненадва, защото не се държи съвсем адекватно, най-вече при изпреварване.
Получава се така, че когато върна газта за да включа следващата предавка, ако съм подал повечеко газ преди това, межудвременно проклетията се е включила и като подам същия ход на педала на газта преди превключването получавам доста по-сериозен тласък от тягата, отколкото съм очаквал, мислейки че съм в "градски режим".

Тази опция с СТР-а наистина е много изненадваща и неприятна на моменти. И на мен ми се е случвало много пъти. Единствения начин да се изключи е като дръпнеш буксата на бутона. По принцип СТР-а се включва сам при рязко подаване на газ, а не при подаване на много газ. Т.е. натискай по-плавно педала и няма да имаш проблем.:grin:

Tasho
11-05-2014, 07:27
Колеги, отдолу колата има ли някакви кори, които крият бензинопровода и жилата на ръчната спирачка или не? Преди ми се струваше, че има, но сега гледам сам над гърнета...Карах я на майстор да ми сменя жилата на ръчната и като сменях вчера ламбда сондата изненада. И ми стана интересно какво се е случило...

Fear
12-05-2014, 09:12
Тази опция с СТР-а наистина е много изненадваща и неприятна на моменти. И на мен ми се е случвало много пъти. Единствения начин да се изключи е като дръпнеш буксата на бутона. По принцип СТР-а се включва сам при рязко подаване на газ, а не при подаване на много газ. Т.е. натискай по-плавно педала и няма да имаш проблем.:grin:
Ами то това е, че като изпреварвам обикновено си натискам повечко газта, защото ме кефи, ама точно това е проблема.
В обикновения "градски" режим на педала на газта, както си карам по принцип, трябва бая да го смачкаш, за да получиш съответната реакция и при превключване на следващата предавка очакваш същото поведение, пък то междувременно STR-а се е включил и пътниците в колата започват да роптаят. :D
На мен не ми пречи чак толкова. :)

Пробвах да карам с винаги включен STR, ама то така пък сякаш педала минава в режим бутон с две позиции - ОN и OFF и при потегляне от място тръгвам с рев от двигателя... :blush:

Като цяло, тази електронна газ на 166-ците не е много читаво конфигурирана, това може би ми е основната забележка към колата.
Независмо от режима, винаги усещам електронния посредник между мен и дроселовата клапа.
Като се кача на GTV-то с жилото на газта, много по-естествено и прецизно мога да контролирам подаването на газ.

Карал съм и GTV със същия двигател като на 166-цата, там го няма този проблем, много по-естествено се чувства всичко.
Ама тези GTV-та май нямат STR бутон, ако си спомням правилно.

156
12-05-2014, 16:39
И аз нещо имам чувството, че не реагира адекватно тая електронна газ. Не знам дали е само заради СТР-а. Може би трябва да се направи една адаптация на дросела ...

Fear
12-05-2014, 16:54
И аз нещо имам чувството, че не реагира адекватно тая електронна газ. Не знам дали е само заради СТР-а. Може би трябва да се направи една адаптация на дросела ...
При мен си работи добре, просто самите режими не са направени достатъно прецизно според мен.
Градският режим е муден, докато STR режима е направо ON/OFF, както казах.
Ако внимава човек, няма проблем и с двата, но когато превключи автоматично от единия към другия, вероятността да си неподготвен е голяма, именно заради огромната разлика между двата режима.

Fr0sT
13-05-2014, 15:23
Колеги според вас нормална ли е следната ситуация - според MES на свободна без газ измереното количество въздух е доста над исканото, като дам газ измереното става доста по-малко от исканото. Волтажите на дебитомера изглеждат ОК (от 2,4 то към 4,3В), колата е от подписа с чип. Иначе колата си върви, не съм усетил забивания и т.н., лампи не светят и грешки нямам записани.

ecotronic
13-05-2014, 16:55
И аз съм наблюдавал подобни аномалии на други чипосани кораби.

Tasho
13-05-2014, 17:06
Аз смених сондата и колата осезаемо върви доста добре - сложих оригинална на БОШ /Благодарности на колега от форума за нея/. Появи се мощността в ниските обороти и колата вече потегля доста добре както на бензин така и на газ - няма го забиването на муцуната. Изчистих грешката, не се регистрира такава, но ми се струва, че не ускорява добре. Колата си върви когато си иска добре, а друг път е супер мудна. Чудя се дали да не сменя и дебитомера, защото при подаване на газ едвам качва до 200кг/ч. Волтажа му повече от 1.52 не се вдига/ не че знам колко трябва да е/, но за въздуха съм чел, че трябва да е поне 300кг/ч и това не знам дали е така. Става въпрос за 2.0 ТS

ecotronic
13-05-2014, 17:22
Аз смених сондата и колата осезаемо върви доста добре - сложих оригинална на БОШ /Благодарности на колега от форума за нея/. Появи се мощността в ниските обороти и колата вече потегля доста добре както на бензин така и на газ - няма го забиването на муцуната. Изчистих грешката, не се регистрира такава, но ми се струва, че не ускорява добре. Колата си върви когато си иска добре, а друг път е супер мудна. Чудя се дали да не сменя и дебитомера, защото при подаване на газ едвам качва до 200кг/ч. Волтажа му повече от 1.52 не се вдига/ не че знам колко трябва да е/, но за въздуха съм чел, че трябва да е поне 300кг/ч и това не знам дали е така. Става въпрос за 2.0 ТS

Възможно е да си е заминал дебитомерът. Нормално би трябвало да качва ниво на сигнала над 4V.

Tasho
13-05-2014, 20:07
Дори понякога изчезват стойностите, но над 1.52V не съм го виждал досега. Но това с изчезването на стойностите при подаване на газ може и да е от самата програма.

plamenp59
13-05-2014, 20:55
Ако се съмняваш че е дебитомера обади се и ела до Тракия .Ще сложим един за проба и ще разберем дали е от него.Имам един спектроматик за тестове даващ до 480кг.

---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:40 ----------

0886998394

mitkomeg
13-05-2014, 21:02
Момчета, ударете едно рамо.Каква може да е причината за тресене на колата?Става дума когато е на място на светофар примерно ако спра и повечето случаи почва да тресе направо цялата кола?!? Дюза ли ще е или нещо друго според вас? За сега единствената грешка която ми набива е за дебитормер P0101-и да я изтрия не се появява веднага но ако на следващия ден я закача и пак ще я има...явно нещо става при определени обстоятелства и я набива, не знам... ?!?
Другото което си мисля е за ангренаж.Ако не е зацепен както трябва какви ще са последствията и как ще се държи колата от към вървеж и т.н.,защото за сега си върви прилично.

Bobiuzunov
13-05-2014, 21:14
Проверил ли си всички тампони по мотора и скоростите?

mitkomeg
13-05-2014, 21:31
Гледаха ги уж преди година като сменях преден горен носач точно заради това клатене.Казаха здрави са не са скъсани но може да са омекнали малко с времето...това им бяха точните думи.Какво точно да им гледам на тампоните?
А за грешката за дебитомера някой нещо?

156
14-05-2014, 12:50
Макс количество в-х може да се сметне като се знаят някои параметри на двигателя и да се сравни с показанията на дебитормера. Тук във форума имаше такава тема даже, по-късно ще се опитам да я изровя. Обаче тя беше за бензинови ДВГ без турбо. Не съм сигурен дали ще важи и за дизелови с турбо.
ЕДИТ: ама то щом ти дава грешка дебитомер, вероятно самия комп си го смята това, отчита отклонение и записва грешка...

plamenp59
14-05-2014, 18:02
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=25278&highlight=%E5%E3%F0&page=15

mitkomeg
14-05-2014, 21:56
Лесно ли се свалят предни долни носачи?На пръв поглед(което най ме плаши) ще излязат лесно без да се разглобява половината предница като с горните.

gorang
16-05-2014, 12:43
Колеги, какво ще кажете за това (http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-166-166-3-0-v6-einzelst%C3%BCck-pforzheim/184072247.html?lang=de&pageNumber=1&action=topInCategory&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&negativeFeatures=EXPORT&interiorTypes=LEATHER)

Fear
16-05-2014, 12:48
Порнография, както и предния път.
Обсъждана е и преди тази кола, не е чудно, че не се е продала. ;)

CHEFO666
16-05-2014, 22:53
Колеги, какво ще кажете за това (http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alfa-romeo-alfa-166-166-3-0-v6-einzelst%C3%BCck-pforzheim/184072247.html?lang=de&pageNumber=1&action=topInCategory&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&negativeFeatures=EXPORT&interiorTypes=LEATHER)

Баси яката 166ца...аааааааауууууууу

Tasho
17-05-2014, 15:03
Колеги, дайде съвет как да направя тозимаркуч от дросела към въздушния филтър или от къде да си взема такъв или поне някой дето ,може да стане поне. Лепих го с полеуретан и не става и не става, просто се цепи. Явно си иска гофрето там...

kabamitov
17-05-2014, 16:59
Колеги, дайде съвет как да направя тозимаркуч от дросела към въздушния филтър или от къде да си взема такъв или поне някой дето ,може да стане поне. Лепих го с полеуретан и не става и не става, просто се цепи. Явно си иска гофрето там...

към филтъра или към кулера (ако е дизел) щото не виждам причина към филтъра да се цепи

Doomguy
17-05-2014, 18:11
Колеги, дайде съвет как да направя тозимаркуч от дросела към въздушния филтър или от къде да си взема такъв или поне някой дето ,може да стане поне. Лепих го с полеуретан и не става и не става, просто се цепи. Явно си иска гофрето там...

В axm бях гледал преди, но са по 40-50лв.

didod
17-05-2014, 18:12
Към филтъра. Вариант с нов няма ли?

Tasho
17-05-2014, 19:09
Към филтъра. Вариант с нов няма ли?

Само кажете от къде нов. В АХМ нямат. Търсил съм къде ли не....

164 td
17-05-2014, 19:52
Колеги,къде бяхте до сега да ми кажете да хвърля това недоразумение в автомобилостроенето наречено туинспарк?

Bobiuzunov
17-05-2014, 19:56
Чак пък недоразомение,не мисля пък и нали знаеш че този разход дето си го снимал е постижим при определени условия за които не мисля да изпадам в подробности че има доста писано.

164 td
17-05-2014, 19:59
Ето и с градското.

ecotronic
17-05-2014, 20:17
Ето и с градското.

4,2 градско? Първи април отмина.:) Кажи какъв е реалният разход, че аз по TRIP мога да ти покажа и още по-малък разход. При това с ТС.

164 td
17-05-2014, 20:27
Знаем че сичко можеш ти.Остава само да почнеш да ми сипваш нафта в колата.От тея километри 65 са извън града с 90-100.

ecotronic
17-05-2014, 20:31
В кой град се постига средна скорост 58,7 км/ч. ?

Bobiuzunov
17-05-2014, 20:36
Нека колегата се самозалъгва,не ми пречи,пък и ние караме дизели и се е случвало и ние да зареждаме нафта,но както и да е всеки има право да вярва в това в което иска.

didod
17-05-2014, 20:38
Само кажете от къде нов. В АХМ нямат. Търсил съм къде ли не....

Лошото е, че се продава заедно с пластмасовия резонатор. 126 евро. 60658881 му е номера.

Bobiuzunov
17-05-2014, 20:56
Колега Tasho обади се в Тинкар за този маркуч,предполагам че ще го имат.

Bobiuzunov
20-05-2014, 20:15
Колеги преди няколко месеца си взех FiatEcuScan,но все не идваше ред,та днес я качих на лаптопа но немога да се закача за ABS-а и за AIR-бега,а само с ДВГ-то,уж сменявам от копчето на кабела пиновете но ефект няма,дали сте имали такъв проблем?Знам че има някакви адаптери за всяка система са различни,но знам ли дали ще има ефект,а също си мисля че кабела може да ми е менте,та ако е така дайте идея куде да търся читав?

ecotronic
20-05-2014, 20:33
Аз ползвам такъв (sklad66.com/cms/FiatECUScan-KKL.html).

Работи перфектно.

Bobiuzunov
20-05-2014, 20:50
Хубаво де,аз лесно ще го взема и този но се чудя дали проблема е в моя кабел,явно програмата работи и не е там проблема.

ecotronic
20-05-2014, 20:55
Хубаво де,аз лесно ще го взема и този но се чудя дали проблема е в моя кабел,явно програмата работи и не е там проблема.

Проблемът може да е в кабела, но може и да е в диагностичната ти букса.

Има един начин да разбереш. Пробвай с твоя кабел на друга кола или с друг кабел на твоята (не е задължително да е 166-ца).

Bobiuzunov
20-05-2014, 21:07
Да забравих да спомена че пробвах и на едно Стило и на една Либра на приятели и резултата е един,свързвам се само с ДВГ-то и немога да се закача за другите две системи.

ecotronic
20-05-2014, 21:11
Да забравих да спомена че пробвах и на едно Стило и на една Либра на приятели и резултата е един,свързвам се само с ДВГ-то и немога да се закача за другите две системи.


Вероятно проблемът е в кабела. Мога да ти пратя моя да го пробваш преди да купуваш същия.

Bobiuzunov
20-05-2014, 21:26
Ще ти бъда благодарен ако направиш това.:thumbup:

156
22-05-2014, 13:08
Другият вариант е да намериш преходници като този: http://sklad66.com/cms/Komplekt-prehodnitsi-za-MultiECUScan-FiatECUScan-4br.-OBD-F.html
Понеже моят няма ключе и не ми се занимаваше с преправяния и т.н. си взех такива кабелчета.

Iltcho
23-05-2014, 15:17
Да забравих да спомена че пробвах и на едно Стило и на една Либра на приятели и резултата е един,свързвам се само с ДВГ-то и немога да се закача за другите две системи.

Адаптора ти какъв е - Vag-com или ELM 327?

Tasho
23-05-2014, 16:51
Колеги, да питам нещо, което може да Ви се стори, че е откачено :).
Смених ламбда сондата с чисто нова на БОШ, сложих и чисто нов дебитомер на БОШ, изчистих грешките, не са се появявали вече близо 600км. Обаче проблема си остава - понякого колата си върви като самолет, а друг път е някак си мудна. Когато включа климатика като, че ли не го усеща и в момента, в който вее купето е охладено колата се спъва доста и някак си двигателя като, че ли започва да се мъчи...Странното е, че този проблем с вървенето с климатик и без климатик не го прави всеки път. Грешки няма никакви и с FIATECUSCAN съм я тествал на Лаптопа и с ALFAOBD на телефона. Някакви мнения, защото аз започвам да си мисля, че дросела прави някакви мизерии. Колата е тази от подписа ми.

Bobiuzunov
23-05-2014, 19:20
Имам ги и двата,но ползвам Vag-com.

156
23-05-2014, 21:36
Колеги, да питам нещо, което може да Ви се стори, че е откачено :).
Смених ламбда сондата с чисто нова на БОШ, сложих и чисто нов дебитомер на БОШ, изчистих грешките, не са се появявали вече близо 600км. Обаче проблема си остава - понякого колата си върви като самолет, а друг път е някак си мудна. Когато включа климатика като, че ли не го усеща и в момента, в който вее купето е охладено колата се спъва доста и някак си двигателя като, че ли започва да се мъчи...Странното е, че този проблем с вървенето с климатик и без климатик не го прави всеки път. Грешки няма никакви и с FIATECUSCAN съм я тествал на Лаптопа и с ALFAOBD на телефона. Някакви мнения, защото аз започвам да си мисля, че дросела прави някакви мизерии. Колата е тази от подписа ми.
А глъхне ли ти сутрин от време на време?

Tasho
24-05-2014, 00:07
Най-осезаемо понякога глъхне при превключване на предавките. Например 3-4 и за няколко секунди се зачудва. Но сутрин като че ли не. Тръгва леко и си ускорява. Най-много се усеща ускорението след 2500 об/мин. и тогава направо залепя за седалката независимо на газ или бензин е колата. Обаче друг път не се усеща това. По някое време пак се сети, че и се върви и така.

ecotronic
24-05-2014, 11:35
Най-осезаемо понякога глъхне при превключване на предавките. Например 3-4 и за няколко секунди се зачудва. Но сутрин като че ли не. Тръгва леко и си ускорява. Най-много се усеща ускорението след 2500 об/мин. и тогава направо залепя за седалката независимо на газ или бензин е колата. Обаче друг път не се усеща това. По някое време пак се сети, че и се върви и така.

Общо взето този мотор си е мъртвец докъм 2500 - 3000, освен ако още не е достигнал работната си температура.
Това са моите наблюдения. Ситуацията малко се подобри при мен след почистване на дебитомера, но очевидно при теб не става въпрос да такова нещо.
Възможно е и датчикът на дросела (TPS) да не работи добре.

Tasho
24-05-2014, 14:35
И как да го разбера ? Като пробвам с друг нали? :)
Искаше и адаптация после...

ecotronic
24-05-2014, 17:33
И как да го разбера ? Като пробвам с друг нали? :)
Искаше и адаптация после...

Направи диагностика и следи параметрите "throttle valve position (absolute)" и "relative throttle position" дали се променят плавно и в съответствие с натискането на педала.
Ако има резки промени, вероятно се касае за недобре работещ TPS.

Tasho
24-05-2014, 20:23
Направих го и понеже не знам как трябва да изглеждат графиките при норално работещ TPS ето едно клипче за показанията на моя :

https://www.dropbox.com/s/opdyvrh93i07h3f/2014-05-24%2017.03.28.mp4

ecotronic
24-05-2014, 20:48
На мен ми изглежда като да няма проблем с TPS - а.

CHEFO666
24-05-2014, 22:41
Пичове..скъсах си нервите с тиа маслени филтри майна..не е истина...е баси буклуците.:furious: Наливаш му новото масло...слагаш му новия филтър ... уй майна...масло на щеката няма ...Все едно е бездънна яма....Преди две смени на масло пак така ме прецака,купих тогава друг филтър оправи се.Са на тая смяна взех същия като като предния.....и греда майна...баси простотията.....айде взех на филтрон филтър....чеп...малсо няма на шибаната щека мамка му.Писна ми...то дадох пари за маслени филтри колко за една алфа.:cussing: и пак нямам масло на драгливата щека.Колата си пали....лампите си изгасват как си тря....мн яко ...мн се кефа...умирам си от густо...Колко филтъра тря да купя че да удара кьоравото....

ecotronic
24-05-2014, 23:41
Няма как филтърът да ти яде маслото. От калпав филтър може само да ти се променя нивото, когато мериш след непосредствено гасене на мотора или след престой и то в рамките на няколко милиметра на щеката.

Търси проблема другаде. Примерно в задръстен маслен сепаратор.

didod
24-05-2014, 23:58
Аз не разбрах - наливаш 5 литра масло и го няма, така ли? Веднага го няма или как?

CHEFO666
25-05-2014, 09:52
Аз не разбрах - наливаш 5 литра масло и го няма, така ли? Веднага го няма или как?

Да,бях малко агресивен снощи....и не ми се разбира.
Точно така...наливам маслото....новия филтър вече е на колата.....искам да проверя нивото на маслото до къде е стигнало....вдигам щеката....масло няма....щеката е чисто суха,налял съм около 4,9лт масло,и не мога да проверя до къде е нивото в момента.След това...запалих колата,лампата за маслто изгасва моментално....покарах колата....дори и на работещ двигател щеката е суха:hmm:След около 30 минути....пак проверка на масло,колата е изтинала,следователно маслото трябва да е вече в картера....щеката е суха.
Преди време бях пуснал една тема...пак така се получи...."не можах да намеря темата",сори за което.То тогава се насочихме до смяната на филтър.....смених го....оп чудо...има масло.Сега взех същия филтър като този от предната смяна....но греда.Да не се повтарям пак.
Любо..къде се намира тоя маслен сепаратор?..да го видя и него.

CHEFO666
25-05-2014, 13:34
Няма как филтърът да ти яде маслото. От калпав филтър може само да ти се променя нивото, когато мериш след непосредствено гасене на мотора или след престой и то в рамките на няколко милиметра на щеката.

Търси проблема другаде. Примерно в задръстен маслен сепаратор.

Видях го къде е тоя сепаратор.Единият маркуч който излиза от него и се свързва към тръбата за въздушния филтър,е точно там на свръзката е мн омаслено....но,въпроса ми е,възможно ли е от тоя ти сепаратор маслото да не ми отива в картера?..май не?..или?....Малко ще се повторя,..при наливане на новото масло....студен двигател...маслто изобщо не отива явно в картера....изобщо не отчита масло на щеката....ама грам.

didod
25-05-2014, 17:20
Щом наливаш 5 литра почти, не си палил мотора и не виждаш маслото на пръчката (сигурен ли си, между другото - новото масло е много бистро и трудно се вижда) - значи пръчката не е от тази кола. Няма друго обяснение. :)

Нали дизеля става дума? Или аз нещо съм си въобразил?

Bobiuzunov
25-05-2014, 20:22
Красота,с тези джанти и се кефя още повече.:strong:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1330353#post1330353

CHEFO666
25-05-2014, 20:59
Щом наливаш 5 литра почти, не си палил мотора и не виждаш маслото на пръчката (сигурен ли си, между другото - новото масло е много бистро и трудно се вижда) - значи пръчката не е от тази кола. Няма друго обяснение. :)

Нали дизеля става дума? Или аз нещо съм си въобразил?

Да,да...дизелят,дизелят.И за пръчката ми мина през акъла,още при предната смяна,но след като смених филтъра се оправи,значи не е от щеката.Одеве проверих пак..и ...чудо майна...има масло до макса на щеката...луда работа казвам ви.
Разкостих всички тръби,от турбината,към кулера,махнах този сепаратор барабар с всички маркучи по него за да ги проверя и тях.Всичко е нормално чисто,без масла,без течове.Сепаратора беше пълен,или по точно мазен по отворите с няква гняс...между масло,пясак и кво ли не още.....предтставям си кво е в кутията...ама тя не може да се отвори че да се изчисти.За тва го махнах.
Имаше масло в тази джиджавка от снимката...спорем мен изтече около 30,40 крама масло от там.
Та в крайна сметка маслото се появи от някъде си ... аз нищо не съм правил.Сутринта на студен двигател го нямаше....одеве си беше на макса.:disgust:

to_lose_HEART
26-05-2014, 19:35
Просто след като си я покарал маслото е вече потъмняло и го виждаш няма друго логично обяснение

CHEFO666
26-05-2014, 20:00
Просто след като си я покарал маслото е вече потъмняло и го виждаш няма друго логично обяснение

Ок..да предположим че е така...не съм го видял....ама нали я пипам тая щека...суха....слагаш,вадиш...суха братле,пръста не ми се омазнява грам...Тва обяснение наподобява на порно филм :crazy:

mitkomeg
27-05-2014, 20:19
Някой да има предположения защо се случва следното нещо:
Преди време ми изчезнаха габаритите отпред...след няколко месеца изчезнаха халогените(задните светлини за мъгла работиха).Понеже нямах много време да се занимавам с тях и си карам така.Оообаче ... сега се появиха халогените, а изченаха светлините за мъгла отзад?!?
Отварях клюкарката но на вид поне всичко е ок, което не означава, че няма някой изгорял транзистор или друг елемент но ако има нещо изгоряло защо се появяват сега, а спира друго ?!?

ecotronic
27-05-2014, 21:14
Общото между всичко това е клюкарката. Не е необходимо да има нещо видимо изгоряло. Може да е студена спойка. Прегледай и почисти буксите и и огледай платката за студени спойки особено в областите на конекторните пинове.

mitkomeg
27-05-2014, 21:29
За това се насочих и аз към нея ама за студени спойки не ми мина през ума, че щях да тръгвам на път и набързо само хвърлих едно око. Ще я сваля утре и на маса ... :)

Bobiuzunov
29-05-2014, 20:50
Колеги откъде мога да си изтегля auto-data,че да мога да си гледам всичко което ме интересува?Sorry за тъпия въпрос но още съм лаик в тази област.

tonov
29-05-2014, 22:17
Примерно в замундата.
За мен обаче elearn е по-полезен специално за алфите. Има го пак там.

avvasilev
30-05-2014, 01:20
Аз да попитам - има ли друг със 2,0 v6 турбо?:rockon:
Алфата не е моята, но е в семейството - колата за кеф и официални събития на баща ми! :-)

CHEFO666
30-05-2014, 15:24
Имам питанка!
Някой премахвал ли е масления сепаратор на печка JTD ? Под прмахвал имам в предвид да го шутира...

Megadet
30-05-2014, 18:49
Колеги не мога да намеря темата и затова питам тук, с какъв силикон да залепя прага, от вдигането на повдигач се счупи копчето от едната страна, имаше някъде тема за това но не я намирам?

Bobiuzunov
30-05-2014, 21:28
Какво имаш впредвид под копче?Ако говориш за щипки за праговете мога да ти дам кординати и да си поръчаш нови?

tonov
31-05-2014, 09:23
Какво имаш впредвид под копче?Ако говориш за щипки за праговете мога да ти дам кординати и да си поръчаш нови?

Я дай насам, че и на моите са счупили 2-3 щипки :)

Megadet
31-05-2014, 09:33
Какво имаш впредвид под копче?Ако говориш за щипки за праговете мога да ти дам кординати и да си поръчаш нови?

Моя грешка, точно щипките имах в предвид!

tonov
31-05-2014, 09:43
Въпрос към колегите с телефон: Как се чува звукът през колоните? При мен е само от дясната страна... Така ли е и при вас, или аз имам проблем?

CHEFO666
31-05-2014, 22:04
и при мен е само от едната страна...дясната.

Tasho
01-06-2014, 21:22
Колеги, искам да видите една графика и да ми кажете тя за какво е. Правил съм ги два поредни пъти, без да трия старите:

https://www.dropbox.com/s/u7evmzig572xlmh/Screenshot_2014-06-01-21-09-49.png

Интересува ме горната за какво е. Онзи ден по едно време започна играе. Днес пак пробвам пак права линия. И какво е lambda sensor integrator? Не е ли пак сондата това?

Да си допълня мнението. Вчера, когато горната графика беше права линия в момента на теста, колата не вървеше пак. Днес сутринта колата не даваше да и натисна педала и за да се уверя, че проблема е там я закачих за телефона и ето го резултата:
https://www.dropbox.com/s/0e010dneekule8y/2014-06-02%2005.01.04.png

Според мене това е причината колата да си върви когато иска както трябва. Но защо е така - няма грешки, нов дебитомер на Бош, нова сонда на Бош и пак проблем...? Ще се радвам някой да помогне.

CHEFO666
01-06-2014, 23:23
[QUOTE=CHEFO666;1331499]Имам питанка!
Някой премахвал ли е масления сепаратор на печка JTD ? Под прмахвал имам в предвид да го шутира...[/QUOT

Край на омаслените,и мръсни маркучи....

Tasho
04-06-2014, 14:44
Колеги, искам да видите една графика и да ми кажете тя за какво е. Правил съм ги два поредни пъти, без да трия старите:

https://www.dropbox.com/s/u7evmzig572xlmh/Screenshot_2014-06-01-21-09-49.png

Интересува ме горната за какво е. Онзи ден по едно време започна играе. Днес пак пробвам пак права линия. И какво е lambda sensor integrator? Не е ли пак сондата това?

Да си допълня мнението. Вчера, когато горната графика беше права линия в момента на теста, колата не вървеше пак. Днес сутринта колата не даваше да и натисна педала и за да се уверя, че проблема е там я закачих за телефона и ето го резултата:
https://www.dropbox.com/s/0e010dneekule8y/2014-06-02%2005.01.04.png

Според мене това е причината колата да си върви когато иска както трябва. Но защо е така - няма грешки, нов дебитомер на Бош, нова сонда на Бош и пак проблем...? Ще се радвам някой да помогне.

Колеги, никой ли не знае за какво иде реч? Днес цял ден се държи перфектно, оставих адаптера включен и телефона на поставката. Точно на прибиране към нас както карах на 5 - та с около 100 км/ч интегратора даде права линия. Сондата работеше. Паркирам колата и интегратора пак се сети да рисува...

156
05-06-2014, 17:30
Колеги, никой ли не знае за какво иде реч? Днес цял ден се държи перфектно, оставих адаптера включен и телефона на поставката. Точно на прибиране към нас както карах на 5 - та с около 100 км/ч интегратора даде права линия. Сондата работеше. Паркирам колата и интегратора пак се сети да рисува...
Ами виж размерността по абсцисата - от връх до връх е части от миливолта, което е напрактика права линия ако го гледаш в нормален мащаб. Т.е. тия чупки са по-скоро смущения в сигнала от нещо друго (според моето лаишко мнение)
Имам спомен, че при мен lambda probe integrators даваха точно прави линии, а колата си върви добре. Но пак ще проверя тия дни, ако не забравя.

ecotronic
05-06-2014, 17:40
Без да твърдя, че и това е случая, ще припомня, че интегратор, като чисто математичаско понятие е функция чиято стойност е равна на площта от входните импулси за определен интервал от време.

Примерно ако за даден интервал от време имаме серия от 2 импулса с еднакви продължителности и амплитуди (като абсолютни стойности) но с различни полярности, то изходът на интегратора ще даде нула.

Накратко - в конкретния случай ламбда сондата подава поредица от импулси а интеграторът сумира площите им и така изработва изходно ниво (напрежение), което е пропорционално на амплитудите и продължителностите на входните импулси.

Tasho
05-06-2014, 23:18
И в крайна сметка наред ли са нещата или не? Казвам ви, колеги, върви си когато си иска добре независимо на газ или бензин я карам. Остана да сменя и TPS - а да пробвам и това.

Boby
07-06-2014, 12:06
На мен ми се струват нормални показанията. Поне сравнявайки ги с показанията на моята.

Tasho
07-06-2014, 16:16
Ами ще сменя и TPS да видим. Имам от преди време съмнения за него - като вземе да прави тези номера и като че ли педала на газта ми става по-тежък или по-точно казано нещо се опитва да ми върне крака нагоре...Може и да си внушавам..

Bobiuzunov
08-06-2014, 19:34
Дайте идея откъде да търся Q-2 диф,че в E-bay нещо цената не ме кефи,имаше по евтин но сега няма в наличност и най евтиния е 675 паунда май.
Също така знаете ли какво означава грешка P0655?

Linkestis
08-06-2014, 23:36
Дайте идея откъде да търся Q-2 диф,че в E-bay нещо цената не ме кефи,имаше по евтин но сега няма в наличност и най евтиния е 675 паунда май.
Също така знаете ли какво означава грешка P0655?

Неизправност във подгряването на двигателя.Какво точно означава и какво да правиш не знам.
Дифове продаваше момче от форума по около 1100лв.

---------------
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=35010&highlight=%E4%E8%F4%E5%F0%E5%ED%F6%E8%E0%EB
Не пречи да се обадиш.

koolio
09-06-2014, 09:53
Да съобщя и тук, понеже не знам кога обявата ми ще види бял свят.
Моята 166 претърпя инцидент - удар отдолу в камък и се продава цяла за части. Все още не е свалена от регистрация, ако някой иска да си я оправи. Засегнати са: преден мост, климатик, кулер, радиатор.
За повече инфо - на лично, да не кажат, че заобикалям правилата.

Doomguy
09-06-2014, 10:00
Не, че е моя работа, но какво толкова и е станало, че чак за части да върви? Това, което си изредил са дреболии.

koolio
09-06-2014, 12:54
Не, че е моя работа, но какво толкова и е станало, че чак за части да върви? Това, което си изредил са дреболии.

Ами не баш. За мен няма да е същата кола вече. Ремонтът няма да е под 3000 с частите, а да вкарвам толкова пари в 12-годишна кола, колкото и да е хубава ми е безсмислено.

Bobiuzunov
09-06-2014, 18:49
За какво подгряване става въпрос?То всичко си работи и няма светеща лампа?

Bobiuzunov
10-06-2014, 19:31
Днес явно сутринта ме срещна някой много як карък,пътувах до Благоевград по работа и спуках гума която нестава за нищо,но изненадите не свършват,прибрах се в Петрич,отивам при гумаджията и колата спря да работи на газ,палиш прехвърля на газ и веднага след това минава на бензин,все едно няма газ,а бутилката е пълна до половината,та ще се ходи до края на седмицата и при газаджия.

muftata11
11-06-2014, 14:04
Колеги помагайте, преди малко се счупи пропката за обезвъздушаване, която е на маркуча за парното.Успях да извадя часта с резбата и сега си търся пропка, обиколих магазините с авточасти в Костинброд но нямаше,кажете дали става и от други модели та през седмицата да търся по моргите.

ecotronic
11-06-2014, 14:42
Колеги помагайте, преди малко се счупи пропката за обезвъздушаване, която е на маркуча за парното.Успях да извадя часта с резбата и сега си търся пропка, обиколих магазините с авточасти в Костинброд но нямаше,кажете дали става и от други модели та през седмицата да търся по моргите.

В магазин Евроболт на ъгъла на Раковски и Сливница ще намериш метална. Аз така реших проблема, когато се скъса тази на радиатора.

koolio
11-06-2014, 17:21
Ето я и обявата, ако някой се интересува:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=85347

Bobiuzunov
11-06-2014, 20:28
Днес няма и помен от проблема на газ който се появи вчера,колата си работи супер,но аз знам от опит че нищо не се оправя от самосебеси и затова утре колата ще патува при газаджията.

EMo0o
11-06-2014, 21:05
Колеги, питам тук, защото не намерих никъде отговор на въпроса си.. Моторчето, което движи клапата на климатроника, определяща дали ще духа на стъкла, крака и тн къде се намира? :hmm:

Tasho
11-06-2014, 23:12
Колеги, TPS на Алфа Ромео 166 и 156 , 2.0 TS дали е един и същи?

Boby
11-06-2014, 23:19
Колеги, питам тук, защото не намерих никъде отговор на въпроса си.. Моторчето, което движи клапата на климатроника, определяща дали ще духа на стъкла, крака и тн къде се намира? :hmm:

Някъде в таблото. И аз го търсих, но от никъде не се вижда. Явно трябва да се сватя таблото

Fr0sT
12-06-2014, 09:28
Не трябва, неделята точно с него се борих. Махаш таблото с уредите и десния дунапрен и го виждаш в далечния десен ъгъл. Махането и слагането му обаче е голям кор, при тази операция оставих повече кожа по пластмасите отколкото при махането на вентилатора на парното.

Linkestis
12-06-2014, 18:24
Да задам процедурен въпрос:
При потегляне без газ с нормално отделяне на съединителя отпред в ляво чука няколко пъти зверски.При потегляне с газ по-рязко чукане няма.
Носачи почти нови,щаб щангата не мърда с биалетките.Маншони скъсани няма.На ляво и на дясно при потегляне чукане от карета няма.Джантите са стегнати.Видимо не мърда амортесъора при тампона/лагера.Съединителя не приплъзва.Видимо скъсан/накъсан тампон на двигателя няма.Проверих и седалката не е от нея.
От какво чука така нейната мамица мръсна,побъркамееее?!?!!?
Благодаря за вниманието :)

iveli
12-06-2014, 19:09
Сигурно ли е че чукането е от ходовата част Да не би при потегляне да падат оборотите на ДВГ и от там дето е пълно с ролки и лагери да идват някакви звуци - ангренажа или пистовия ремък

Linkestis
12-06-2014, 21:06
Не,оборотите са перфектни.Това го прави и на равно и на спускане.Тоест без никакво напрежение в потеглянето :(
Последно проверих и дисковете с накладките и апарата.Сега ми дадоха идея и ще видя до къде ще го докараме .....

П.П.
Чукането от там го чувам,мислих...мислих и реших че си внушавам за това почнах да гледам да не би седалката да се мести :)

Doomguy
12-06-2014, 22:17
Трябва ли да свети и искри в оградената дупка?

ecotronic
12-06-2014, 22:20
Трябва ли да свети и искри в оградената дупка?

Не би трябвало. В другите 3 има ли искри?

Doomguy
12-06-2014, 22:21
Във всичките искри. На четвъртия цилиндър обаче е най-силно изразено.

ecotronic
12-06-2014, 22:31
Не е нормално да искрят. Всякакво външно искрене е за сметка на по-малката енергия на искрата между електродите.

Doomguy
12-06-2014, 22:37
Ясно е, че ще се сменят кабелите. Надявам се поне бобините да са читави.

ecotronic
12-06-2014, 22:46
Преди да ги сменяш ги почисти добре. В т. ч. и лулите на бобините. Имаше и някакви мазила подобни на парафин за възстановяване на изолационните качества на стари кабели. Има вероятност това да реши проблема. Ако не се получи, мисли за смяна. Увери се в това и че накрайниците контактуват надеждно към свещите. Електрическият ток тече винаги по най-краткия път.

Doomguy
13-06-2014, 12:06
Няма смисъл да се мъча да възстановявам тези кабели, не си знаят годините и километрите. Въпроса е, че колата ми прекъсва преди да достигне 50 градуса, също работи на три цилиндъра като я паля напечена на някой паркинг. Така като гледам искрят кабелите на малките свещи, които няма как да повлияят на работата на мотора. Големите свещи са вързани директно към бобините, там не мога да видя дали има пропуск. Мътно ми е това, ще я карам на сервиз.

ecotronic
13-06-2014, 12:39
Вярно е, че малките свещи оказват по-малко влияние на работата на мотора, но не забравяй, че само на цилиндри 1 и 2 големите свещи са под бобините. Големите свещи на 3 - ти и 4 - ти ц. са вляво от бобините и се палят от малките лули.

Doomguy
13-06-2014, 14:42
Това не го знаех, точно лулата на четвърти цилиндър искри най-много. Аз мислех, че централните свещи се намират под бобината на всички цилиндри. Мотора е CF2.

ecotronic
13-06-2014, 14:52
Това не го знаех, точно лулата на четвърти цилиндър искри най-много. Аз мислех, че централните свещи се намират под бобината на всички цилиндри. Мотора е CF2.

Без значение дали е CF2 или CF3, свещите на всички цилиндри са разположени - голямата откъм ангренажа и малката вдясно от нея.

Най вероятно поради искренето на лулата моторът ти работи с прекъсване.

Megadet
17-06-2014, 15:53
Колеги искам да попитам, мога ли сам да сменя маншон на вътрешното каре, дали е сложна процедурата?

Bobiuzunov
17-06-2014, 19:00
Както и друг път сме коментирали,няма особен ефект от ремап на бензинов атмосферен двигател,но на мен главата не ме слуша и се чудя дали да не направя на моята кола,като естествено ще се прави във форумен сервиз който се е доказал,но има ли въобще смисъл,още повече че моята кола е с ГИ?

Doomguy
19-06-2014, 21:00
Днес си взех колата от сервиза, сменили са ми късите кабели под две бобини, обаче проблемните лули на 3 и 4 цилиндър са ги оставили светещи. Възможно ли е да преместя кабелите на малките свещи от 1 и 2 цилиндър (които са здрави) на мястото на проблемните на 3 и 4 цилиндър?

ecotronic
19-06-2014, 21:33
Да, възможно е. Това е добра идея.

Doomguy
19-06-2014, 21:36
Сега като отворих видях, че и четирите бобини са пукнати... Лудница.

ecotronic
19-06-2014, 21:44
Пукнатините да не те притесняват. Залей ги с поксипол за да не прониква влага.

Doomguy
19-06-2014, 22:39
Смених по двойки кабелите и уж със по-читавия пак искри най-много на четвърти цилиндър. На бензин почти не си личи, но на газ искренето се усилва. Вече ме съмнява свещта там да не е наред.

ecotronic
19-06-2014, 22:57
Свали свещите и ги сравни. Ако има много голям луфт една свещ, тенденцията да прехвърля искра през изолираните участъци се увеличава. Можеш да пробваш да размениш свещите.

Doomguy
19-06-2014, 23:05
Явно нещо по веригата има по-голямо съпротивление там и избива. Интересното е, че проблеми имам само докато стрелката мине 50 градуса, на горе работи равномерно и има мощност. Стига до прекъсвач без проблем.

ecotronic
19-06-2014, 23:13
Свещите какви са? Това че след като загрее и на по-високи обороти работи добре означава като да са с по-високо от нормалното топлинно число.

Doomguy
19-06-2014, 23:20
Големите са някакъв измислен БОШ. Май бяха с един електрод. Точно те искрят най-много, малките на първите цилиндри са ок.

ecotronic
19-06-2014, 23:28
Твърде вероятно проблемите да са не толкова от кабелите, колкото от свещите. Много е вероятно и тези на 1 - ви и 2 - ри ц. да не работят добре и лулите да искрят, но просто не ги виждаш.
Помисли за смяна на свещи. Дори да вземеш втора ръка читави NGK иридий, може да се окажат доста по-добре от незнайния Бош.

Doomguy
19-06-2014, 23:38
Пазя си старите 8 NGK, може да пробвам с тях.

ecotronic
19-06-2014, 23:41
Обезателно пробвай. Ако си ги сменил профилактично, предполагам, че проблемът ще изчезне с тях.

Dob4i
22-06-2014, 00:52
Колеги, изписа ми air conditioner fault..... Чел съм за проблема при някои колеги, но при мен всичко работи и вентилатора и клапите за топъл и студен въздух и т.н. Четох за някакъв бушон, нагарял и давало такава грешка. Някой знае ли къде се намира под чистачките ли ?

Megadet
22-06-2014, 09:36
Точно под чистачките се намира, 30 амперов беше доколкото си спомням!

Tasho
22-06-2014, 11:38
Колеги, да ви питам за една грешка P1173...Що за дивотия ми изписа на програмата, че е при 840 об/мин. и при 3200 градуса целзий. Изтрих я и пак се появи и изписа, е този път е при 1200 об/мин. но при 2700 градуса, при положение, че колата беше на 60 градуса според програмата...? Възможно ли е да си е заминал температурния датчик?

ecotronic
22-06-2014, 12:03
Колеги, да ви питам за една грешка P1173...Що за дивотия ми изписа на програмата, че е при 840 об/мин. и при 3200 градуса целзий. Изтрих я и пак се появи и изписа, е този път е при 1200 об/мин. но при 2700 градуса, при положение, че колата беше на 60 градуса според програмата...? Възможно ли е да си е заминал температурния датчик?

С какъв диагностичен софтуер го гледаш това?
Ако със същия софтуер ти показва температура около 60 гр. тези хиляди градуси вероятно са някаква софтуерна бъгавиня. Ако се махнат две нули накрая, звучи като да е ъглово отклонение на дросела.

Tasho
22-06-2014, 12:10
Със AlfaObd за андроид. Понякога сутрин преди да запаля и дам на контакт стрелката на уреда за температурата скача до около 110 гр. и пада постепенно до 50. Не знам...просто почвам да се изнервям вече.

ecotronic
22-06-2014, 12:19
Със AlfaObd за андроид. Понякога сутрин преди да запаля и дам на контакт стрелката на уреда за температурата скача до около 110 гр. и пада постепенно до 50. Не знам...просто почвам да се изнервям вече.

Добре е да се погледне с MES (FES). Това поне е доказал качествата си софтуер.

Tasho
22-06-2014, 12:26
Ей сега ще я закача и за лаптопа. Само да сваля FES.

Tasho
22-06-2014, 13:59
https://www.dropbox.com/s/9kjnzhdbd6a1ezg/Screenshot_2014-06-22-13-33-00.png. https://www.dropbox.com/s/9kjnzhdbd6a1ezg/Screenshot_2014-06-22-13-33-00.png

Ето това е инфото за грешките! https://www.dropbox.com/s/ohtdfehe54wywy3/Screenshot_2014-06-22-13-31-58.png