Log in

View Full Version : Общи приказки 166



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20

SnooPDoG
04-12-2015, 13:02
Благодаря колега, но не се случи точно това което си мислих (да спре да свети чека за беговете), поради някаква причина свети, а колата не е удряна и беговете са там. От какво може да е и евентуално как мога да спра лампичката ?

ecotronic
04-12-2015, 13:10
Благодаря колега, но не се случи точно това което си мислих (да спре да свети чека за беговете), поради някаква причина свети, а колата не е удряна и беговете са там. От какво може да е и евентуално как мога да спра лампичката ?

Алармата свети, защото ербег централата е записала някаква грешка. Трябва да и се направи диагностика за да се види какъв е точно проблемът, да се отстрани и след това да се изчисти грешката. Чак тогава ще изгасне и алармата.

Много често не е нещо сериозно и грешката се записва поради моментно прекъсване по нещо от периферията на системата в следствие на лоша ел. връзка в някоя букса.

SnooPDoG
04-12-2015, 21:11
Диагностика правихме на няколко пъти, грешка свързана с беговете нямаше.

ecotronic
04-12-2015, 21:15
Диагностика правихме на няколко пъти, грешка свързана с беговете нямаше.

Ако сте правили диагностика на ербег централата и няма записани грешки, пък червената аларма на таблото свети, то аз виждам 2 възможни варианта:

1 - Ербег централата нещо не е в час.

2 - Има някакъв кръжок по ел инсталацията, заради което свети въпросната аларма.

SnooPDoG
05-12-2015, 22:50
Добре, стигне се да се допитам и до вас... от както съм взел колата (2.0турбо 2000г) ми прави проблем педала на газта т.е. потенциометъра или поне така си мислихме. Измерихме всички токове, врзъки, импулси и какво ли не (всички пинове) от и за потенциометъра, всичко е в нормни (сравнявано по autodata) и все пак почне ли колата да се кара малко по динамично веднага записва грешка потенциометър и колата влиза в авариен режим. Не ми се скача веднага на друг защото не съм сигурен, че е в него проблема. Ще намажим буксата на потенциометъра и тази на компютъра с технически възелин защото се съмняваме на някакъв моментен спад на сигнала и веднага да дава грешка, но се съмнявам... вие какво мислите ?
A и един по елементарен въпрос, как се регулират фаровете ? На машинките видях имбуса, както и този на самите фарове, но все така си светят право в земята на 2 метра пред муцуната. Като дам на контакт се вдигат нагоре, после се смъкват и там си остават, пробвах ръчно с имбуса на моторчето сега е затегнат на максимум по часовниковата страна, при контакт няма ход да се смъкнат да доло, обаче пак си светят на 2 метра...

Bobiuzunov
06-12-2015, 13:27
По първото питане за педала на газта,първо провери буксата която е на самия педал,повечето колеги включително и аз прибягват до махането на буксата и запояването директно на кабелите,също така има още една букса която при мен беше под пластасовия капак който е под стелката на пасажерското място,почисти и нея и напръскай с контактен спрей.

SnooPDoG
06-12-2015, 15:25
Едната букса ще я премахнем, но другата я няма под пасажерската стелка, къде може да е на друго място ?

MILEN 76
06-12-2015, 20:14
За фаровете ако са като моите с автоматично регулиране, това може да ти е полезно :

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=56636

SnooPDoG
06-12-2015, 22:45
Точно това търсих, благодаря колега.

Doomguy
11-12-2015, 19:43
Някой правил ли е ремонт на клапата, която разпределя въздуха в купето? При мен е забила и духа само напред през духалките. Като натискам бутона за смяна на позицията, не се случва нищо. Също така изкарва грешка на екрана.

EMo0o
11-12-2015, 23:19
Вероятен проблем ти е моторчето, което регулира клапата и се намира зад километража навътре вдясно. За всеки случай погледни дали не ти е протекло радиаторчето на парното и проблема да е по релетата под ICS-a ;)

Doomguy
12-12-2015, 01:02
То радиаторчето си тече отдавна, аз обаче съм покрил релетата :). Проблема с клапана се оправи като откачих минуса на акумулатора.

Dob4i
20-12-2015, 18:01
Колеги задните датчици за абс-а, не искат да излязат здрави, някой знае ли какъв е кабела им, мога ли да го отрежа а после да го снадя. Целта е задния шенкел да извадя.

Scrapera
20-12-2015, 20:45
Кабелите имат букси в багажника, защо ти е да ги режеш...

SnooPDoG
26-12-2015, 18:39
По първото питане за педала на газта,първо провери буксата която е на самия педал...
Забравил съм да напиша, решихме проблема точно като премахнахме тази букса :shock: не вярвах ама от тогава проблеми с педала нямам.

Tasho
29-12-2015, 17:06
Колеги, освен жълтата "кутийка" зад ICS има ли нещо друго, което да управлява централното? Колата не иска да се заключи - пуска сигнала, мигачите примигват, но нищо не се случва. Като заключа вратите една по една, след това с дистанционното няма проблем да отключа. Днес го извадих жълтото реле, хоризонталното краче беше бая окислено, зачистих го и тръгна. Заключи и отключи няколко пъти с дистанционното и сглобих корите. Но след това пак спря. Пак я отворих не видях нищо нередно. Държа да отбележа, че имам допълнителен модул вързан някъде, защото моя ключ се прецака и използвам друго дистанционно.

ecotronic
29-12-2015, 21:41
Колеги, освен жълтата "кутийка" зад ICS има ли нещо друго, което да управлява централното? Колата не иска да се заключи - пуска сигнала, мигачите примигват, но нищо не се случва. Като заключа вратите една по една, след това с дистанционното няма проблем да отключа. Днес го извадих жълтото реле, хоризонталното краче беше бая окислено, зачистих го и тръгна. Заключи и отключи няколко пъти с дистанционното и сглобих корите. Но след това пак спря. Пак я отворих не видях нищо нередно. Държа да отбележа, че имам допълнителен модул вързан някъде, защото моя ключ се прецака и използвам друго дистанционно.

Няма друго. Щом с ключ не заключват и отключват всички врати а трябва една по една да ги заключваш, търси проблема в жълтата кутия или в изгорял/хлабав бушон през който тя се захранва.

Tasho
29-12-2015, 21:47
За отключването няма проблем. Става с дистанционното и с ключа. Бушоните ги гледах няма проблем там. Отворих кутията и ми се стори, че на едно място платката покрай едни спойки има нещо нередно. В такъв случай ще търся такава работеща кутийка. А буксите, в които се включва как се свалят от планката на която са захванати?

ecotronic
30-12-2015, 16:48
Има едни пласмасви палци, като контри, които трябва да се натиснат за да може основата да приплъзне спрямо ламарината и така да излезе, но мястото е терсене и тясно.
Цялата ламаринена основа се държи на 2 болта откъм пасажерсото място. По-лесно е тя да се свали за да се открие простор за действия.

SnooPDoG
02-01-2016, 11:45
Здравейте колеги, реши да ми изгори единия заводски баласт на ксенона... какво да правя да купя друг баласт и да го преправям, или да търся пак заводски ?

ecotronic
02-01-2016, 12:21
Здравейте колеги, реши да ми изгори единия заводски баласт на ксенона... какво да правя да купя друг баласт и да го преправям, или да търся пак заводски ?

Аз бих преправил фаровете (или поне този) на конвенционален ксенон.
Предполагам, че няма да купиш нов фабричен баласт. А този, който купиш може утре пак да изгори.
Нов конвенционален slim баласт струва около 30 лв с 2 години гаранция.

tonov
02-01-2016, 12:35
Като стана въпрос за фарове, може ли някой с ФЛ да сподели как са му фаровете?
На моите стъклата са бистри, ксенона свети бяло, но са ми някак слаби. Случва се коли с обикновени крушки да карат зад мен и моята кола да хвърля сянка :( Взех да избягвам да карам нощем... Преди със 156-цата с моримото лупи, пред мен беше ден.
ФЛ страдат ли от проблема с потъмняване на рефлектора?

FEN TEMPRA BG
02-01-2016, 13:49
Като стана въпрос за фарове, може ли някой с ФЛ да сподели как са му фаровете?
На моите стъклата са бистри, ксенона свети бяло, но са ми някак слаби. Случва се коли с обикновени крушки да карат зад мен и моята кола да хвърля сянка :( Взех да избягвам да карам нощем... Преди със 156-цата с моримото лупи, пред мен беше ден.
ФЛ страдат ли от проблема с потъмняване на рефлектора?
+1 Много е зле положението, мисля да сменя крушките с нови. Четох някъде, че животът им е около 7 години и след това светлината намалява. Аз не избягвам, отказвам да карам нощем този кораб, предпочитам бабичката 164, уж бабичка а фаровете дори с обикновени крушки светят перфектно :surrender:

popaay
02-01-2016, 17:37
Като стана въпрос за фарове, може ли някой с ФЛ да сподели как са му фаровете?
На моите стъклата са бистри, ксенона свети бяло, но са ми някак слаби. Случва се коли с обикновени крушки да карат зад мен и моята кола да хвърля сянка :( Взех да избягвам да карам нощем... Преди със 156-цата с моримото лупи, пред мен беше ден.
ФЛ страдат ли от проблема с потъмняване на рефлектора?

Те стъклата може да са бистри, ама рефлектора го няма никакъв.

Doomguy
02-01-2016, 21:04
Аз отдавна си търся някой, който да ми разглоби фара за да му пратя рефлектора за рециклиране. Чух, че някъде в Плевен ги правили. Тези от Стрелча прекалено много размотават, а понякога и не става като хората.

EMo0o
03-01-2016, 00:20
Аз от моите съм доволен, светят си добре. Но като се повдигна въпроса някой има ли идея как се регулират късите и дългите.. дългите светят в небето :big_whoops:

bobka7a55
04-01-2016, 20:53
Мойте също светят който където си иска....а колкото до светлината..казаха ми,че всичко идвало от лупите и трябвало да се изчистят и полират...стъклата се обравиха с леко полиране,но има какво още да се желае..

mitkomeg
15-01-2016, 12:47
От както съм взел колата(3 години) релето за подгревните свещи явно не работи-на контакт светва реотана и за секунда две изгася. Не съм търсил под вола теле понеже и на -15-17 си пали но днеска след като дадох на контакт и светна и изгасна веднага се ядосах и извадих кабела на температурния датчик и тогава светна за 20-30 секунди вече. Явно това реле не работи и не е работило никога.
Въпросът е имат ли някаква обща болка и ремонтира ли се някак или направо да търся ново(втора употреба).
Заял съм се да я постегна малко и искам да оправя и това.

tonov
15-01-2016, 19:46
Е то по толкова си светва. 2-3 секунди и това е. Лятото даже май изобщо не се включва. Да свети дълго (10-ина и повече сек) съм виждал само на клипчета в ютуб когато палят на -25.
На 156-цата беше същото.

Дълго грееха едно време предкамерните дизели с ГНП. Там без подгрев няма палене.

iveli
15-01-2016, 20:00
Коментирано е в друга тема че тази лампа угасва но свещите продължават да греят Ако има изгоряла свещ лампата мига след запалване

tweety
19-01-2016, 11:20
Някой има ли идея от къде мога да си намеря копчето за подгрев на седалките? При Италианеца няма, и почти на всякъде не го продават отделно, а заедно с целия салон. Намерих го в няколко чуждестранни сайта, дори ибей, но цената е около 40 евро, което е безумно за такова малко копче.

Dob4i
20-01-2016, 00:15
Колеги бях чел, че егр клапана работи само на студен мотор. Така ли е и при нашите автомобили 2.4 и до каква температура на двг работи ? Идята: намерих си един топлообменник от едно пунто и си мисля да го свържа към парното на алфата. Топлообменника има вход и изход за изгорелите газове и вход и изход за антифриза.

tonov
20-01-2016, 20:22
Някой има ли идея от къде мога да си намеря копчето за подгрев на седалките? При Италианеца няма, и почти на всякъде не го продават отделно, а заедно с целия салон. Намерих го в няколко чуждестранни сайта, дори ибей, но цената е около 40 евро, което е безумно за такова малко копче.

Какво му е на твоето?

iveli
20-01-2016, 23:29
При 136 мотора ЕГР работи и при загрял мотор гарантирам Мисля че и при другите двигатели ще е така Аз тъкмо се чудех да го изхвърлям този топлообменник но го оставих ЕГР на поти всички са затапени Каква е твоята идея

---------- Post added at 23:29 ---------- Previous post was at 23:25 ----------

Предполагам търсиш по бързо парното но този ЕГР много поразии прави

tweety
21-01-2016, 10:53
Какво му е на твоето?

Самата пластмаса вътре е дала фира и съответно пружинката не иска да застопорява. Също така е доста нагоряло. При силен натиск започва да свети, но в момента в който го пусна спира.

qpwo
22-01-2016, 12:23
К...

iveli
29-01-2016, 22:12
Монтирах си бустметър в средната духалка Чудя се откъде да взема безвредно ток за подсветката която е 3 4 вата

Doomguy
31-01-2016, 20:57
Някой има ли идея от къде мога да намеря такива:

FEN TEMPRA BG
05-02-2016, 10:11
+1 Много е зле положението, мисля да сменя крушките с нови. Четох някъде, че животът им е около 7 години и след това светлината намалява. Аз не избягвам, отказвам да карам нощем този кораб, предпочитам бабичката 164, уж бабичка а фаровете дори с обикновени крушки светят перфектно :surrender:
Смених крушките DS 1 с нови. Определено има ефект, не стана "ден" пред колата, но поне сега спокойно може да се кара нощем.

tonov
05-02-2016, 18:21
Супер, явно смяната все пак е решение. Ще поръчвам и аз.
Какви крушки сложи?

antonios
05-02-2016, 20:57
В Алиекспреса има комплект към 25 долара Филипс уж де

EMo0o
05-02-2016, 23:39
Аз сложих ОСРАМ нови и съм много доволен от фаровете )

FEN TEMPRA BG
06-02-2016, 09:17
Какви крушки сложи?
http://xenon.bg/product/153/krushka-d1s-35w-ac-xenon-express.html

tonov
06-02-2016, 14:01
Аз сложих ОСРАМ нови и съм много доволен от фаровете )


http://xenon.bg/product/153/krushka-d1s-35w-ac-xenon-express.html

Благодаря,

аз също съм се насочил към OSRAM.

Bobo Markov
08-02-2016, 00:18
Благодаря,

аз също съм се насочил към OSRAM.

мойте от известно време започнаха да попремигват леко дали това значи, че съм за смяна на крушки или ако да да ги чакам да изгорят? от фарове не разбирам нищо, само че като купих колата преди осем години тия крушки (биксенон) на Филипс струваха по 250 лева бройката :(

FEN TEMPRA BG
08-02-2016, 11:26
Благодаря,

аз също съм се насочил към OSRAM.
OSRAM е хубава крушка, стига да не е менте http://vbox7.com/play:9af82c7e1e Аз затова си купих немаркови, поне знам какво купувам и за сега съм доволен

danchev63
08-02-2016, 21:11
Колеги имам един малък проблем, за което ми е нужна малко помощ.
Сина се е спрял на Pegeot 307 2.0 HDI 90 к.с. производство след 2000г и иска да си купи такава.
Ако някой знае читава , моля да пусне на лична контакт за връзка. Предпочита да е регистрирана, но в краен случай може и от автокъща. Най удобно ще ми е регион Плевен или София.
Благодаря на отзовалите се.

Tasho
16-02-2016, 10:17
Колеги, искам да сменя фаровете, но трябва да сваля бронята. Та да питам за под калниците лесно ли се свалят и качват после, че малко ме пере шубето да не строша нещо?

ecotronic
16-02-2016, 10:19
Много лесно се свалят. А и заради бронята трябва да свалиш само предните половини.

Tasho
16-02-2016, 12:29
А гумите свалят ли се?

ecotronic
16-02-2016, 12:38
Доста по-удобно е да ги свалиш. Снадката между двете половини от кората се пада зад гумата и си е работа за гинеколог, ако не се свалят колелата.

Tasho
16-02-2016, 14:38
Мерси!

MILEN 76
16-02-2016, 18:01
Само не мога да разбера кой тъп инжЕнер е направил така,че като ми изгори крушката или баласта да се налага тая дисекция която вчера приложих докато стигна до заветния фар ... тъпа работа :locked:

P.S. Оказа се баласта :P

ecotronic
16-02-2016, 18:12
Мда. За такива работи като смяна на крушка/баласт на фабричен ксенон, радиаторче на парното или задни амортисьори е сериозно "помислено"........с глава навряна в задника :wallbash:

Bobiuzunov
16-02-2016, 18:13
Мда тъпо е малко,аз когато купих JTD-то имаше изгоряла крушка на габарита и си казвах лесна работа,ама на,ядец заради оригиналният ксенон се наложи да свалям предна броня за да стигна до крушката на габарита.

Tedo
16-02-2016, 21:10
Здравейте,
От скоро имам странен проблем с ICS, може да има нещо писано по темата, но не намерих, проблема е следния:
Включва се дори при изгасен двигател и заключена кола и иска код почти всеки път. Понякога не иска да се включи и при работещ двигател.Самия екран дори когато не се включва изцяло получава някакви импулси и примигва много за кратко начесто. Преди време беше съвсем умрял, смених един 5 - амперов бушон и се оправи..

pianev
16-02-2016, 23:58
Моят съвет е да го извадиш и да прегледаш добре всички букси. Както и кабелите до където се виждат. Мирише ми на нещо оголено, дето дава на късо или почти откачена букса. Понеже съвсем скоро се занимавах с моя и махах предния панел с копчетата и екрана. Между него и металната част (радиото) също има доста кабели, два лентови и други разни. Ако не видиш проблем отзад, виж и там, но много внимателно при отделянето на панела, че са фини кабелчета. Успех!

MILEN 76
17-02-2016, 20:12
Колеги подарявам следната D1S крушка :

Osram 66140 (знам че не е за алфа) но ако на някой му върши работа :tongue2:
Да няма сърдити печели този който я поиска след моя пост.Би било добре да е колега от Бургас че да си я вземе и тества с кеф :)

инфо от колегите :

http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=24774

164 td
17-02-2016, 20:19
Отнасям я!

MILEN 76
17-02-2016, 20:20
Хаха за теб винаги ... :) Пращай данните на ЛС

164 td
17-02-2016, 20:26
Благодаря ти!Черпенето от мене.Имам три крушки и трите светят различно.Просто търся ежка на една от трите.

SnooPDoG
23-02-2016, 14:24
Зравейте отново, чух за допълнителното меню на ICS-а чрез задържане на копчетата CLIMA + DARK, но на мен се появява само това

Murderer
24-02-2016, 09:22
Зравейте отново, чух за допълнителното меню на ICS-а чрез задържане на копчетата CLIMA + DARK, но на мен се появява само това

..и при мен същата инфо.ми свежда :)

tonov
24-02-2016, 19:18
Скритото меню може да се извика само при някои версии на фърмуера.

EMo0o
26-02-2016, 17:04
И при мен на едната излиза същото меню, на другата излиза другото :)

Tasho
27-02-2016, 22:32
Колеги, имам един странен проблем. Онзи пътувах до София на 14 февруари беше и колата стана по-шумна. Викам гърне някъде се е пробило. Преди седмица карам си по-околовръстното на Пловдив и по едно време започна да си бучи сериозно. Най-осезаемо се усеща при смяна на предавките как избучава. Над 100км/ч също е гадно. Днес викам отивам при един приятел да види кое гърне е заминало. И ...шах с пешката, всичко здраво. Меката връзка перфектна, нагоре към двигателя пак нищо няма, а колата бучи. Гарнитурите на колекторите нямат уж пробиви, никъде чернилка покрай тях. Възможно ли е в някое от гърнетата, заглушителите да са се разпарчедосали?

Bobiuzunov
28-02-2016, 00:41
Твърде вероятно да ти е прогорял някой заглушител,точно както и си предположил.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

Tasho
28-02-2016, 07:42
Шанса да оцеля в кое гърне е от първия път е доста малък май....

antonios
28-02-2016, 10:25
Аз съм махнал всички гърнета и катализатори и не е въобще шумна ,турбото убива скоростта на газовете и няма шум

Bobiuzunov
28-02-2016, 19:37
Да де,ама колегата говори за ТС мотор.:-)

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

Tasho
28-02-2016, 19:44
А дали е възможно да бучи от гарнитура на изпускателните тръби? Вижда се отзад на онзи предпазител опушване.

ecotronic
28-02-2016, 21:21
А дали е възможно да бучи от гарнитура на изпускателните тръби? Вижда се отзад на онзи предпазител опушване.

Възможно е. Позапуши с нещо тръбата отзад и ще ти е по-лесно да установиш откъде издишат грънците.

Tasho
28-02-2016, 21:30
Добре де при това бучене ако издишат все някъдр мисля че ще има черно по тях. Май ще ги кормя едно по едно тия гърнета :D

Bobiuzunov
28-02-2016, 21:34
Ако си на газ не очаквай кой знае какви чернилки.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

ecotronic
28-02-2016, 21:42
Докато сме на темата............На какво се дължи разликата в цената между двете задни гърнета (за TS модификацията), които се продават в AXM - 462 лв. и 97 лв. ?

Tasho
29-02-2016, 16:04
Нямам си и на идея, колега, но и аз ги погледнах и наистина е странна такава разлика в цената...

ecotronic
29-02-2016, 21:25
Задното ми гърне е попрогнило външно та чак едната му конзола се предаде. Възстановил съм я чрез шлосерски методи и засега държи, но няма да се учудя, ако в скоро време се продъни, та си мисля за смяна. 100 лв. е приемлива цена. Ама Х5 няма, как да дам за един кюнец, ако ще и златен да е.

antonios
29-02-2016, 21:44
колега ,от дизелова крайно гърне ако ти върши работа 20 лв неръждаемо

Boby
02-03-2016, 11:09
Задното ми гърне е попрогнило външно та чак едната му конзола се предаде. Възстановил съм я чрез шлосерски методи и засега държи, но няма да се учудя, ако в скоро време се продъни, та си мисля за смяна. 100 лв. е приемлива цена. Ама Х5 няма, как да дам за един кюнец, ако ще и златен да е.

Ако искаш мога да ти дам старото ми гърне от турбото. Самото гърне е здраво, но му е изгнила тръбата. Ако твоята е здрава може да смениш само гърнето. Пък и е двуцевка:spiteful:

---------- Post added at 11:09 ---------- Previous post was at 11:06 ----------


Докато сме на темата............На какво се дължи разликата в цената между двете задни гърнета (за TS модификацията), които се продават в AXM - 462 лв. и 97 лв. ?

С гърне от 97лв трябва да върви и комплект тапи за уши. Ако ще слагаш такова по-добре отиди в Аспо или ЕМК33. Но ти препоръчвам да вземеш хубаво втора употреба.

ecotronic
02-03-2016, 11:17
Ако искаш мога да ти дам старото ми гърне от турбото. Самото гърне е здраво, но му е изгнила тръбата. Ако твоята е здрава може да смениш само гърнето. Пък и е двуцевка:spiteful:

---------- Post added at 11:09 ---------- Previous post was at 11:06 ----------



С гърне от 97лв трябва да върви и комплект тапи за уши. Ако ще слагаш такова по-добре отиди в Аспо или ЕМК33. Но ти препоръчвам да вземеш хубаво втора употреба.

Благодаря ти за предложението и насоките, Боби. Ще го имам впредвид.

156
06-03-2016, 15:09
Колеги, да ви питам, кога е нормално да включва перката на първа степен, т.е. при колко градуса? Понеже при мен включва на 96-7 градуса, а изключва на около 92- не е ли малко късно?
Ако пусна климатика, включва на 86-7 по спомен, но падне ли под тази температура пак изключва ( а съм чувал, че при пуснат климатик винаги трябвало да държи първа степен включена)

ecotronic
06-03-2016, 15:29
Колеги, да ви питам, кога е нормално да включва перката на първа степен, т.е. при колко градуса? Понеже при мен включва на 96-7 градуса, а изключва на около 92- не е ли малко късно?
Ако пусна климатика, включва на 86-7 по спомен, но падне ли под тази температура пак изключва ( а съм чувал, че при пуснат климатик винаги трябвало да държи първа степен включена)

първа степен - 95 гр.

втора степен - 102 гр.

Първа се включва и с пускането на климатика, щом налягането в кондензатора достигне съответния праг.

156
07-03-2016, 11:37
Ясно, благодаря.
Имам чувството, че не ускорява така добре, когато мине 90 градуса, затова питам.

Bobiuzunov
07-03-2016, 13:52
Още ли те мъчи това с вървежа,докъде стигна с проблема?

156
07-03-2016, 16:38
Да, макар че сега нещата сякаш са по-добре откакто смених температурния датчик. Вече стрелката на таблото доста по-акуратно показва температурата с новия датчик и като се наложи да включи първа степен има леко отместване от хоризонталата, както и би трябвало да се очаква. Но искам да посъбера още малко статистика, преди да се изказвам категорично...

Bobiuzunov
07-03-2016, 16:54
При мен се заковава на 90 градуса и не мърда,аз немога да кажа кога се включва 1-ва или 2-ра степен когато съм в колата,виж ако съм отвън се чува 2-ра доста по отчетливо.

ecotronic
07-03-2016, 17:47
Показанието на стрелката в никакъв случай не трябва да се приема за меродавно, що се касае до температурата при която се включват степените на охлаждане.
Моите наблюдения сочат, че индикацията на таблото дава грешка от 10 - 15%.

Bobiuzunov
07-03-2016, 18:26
Да не е меродавно,но такава илюзия създава,иначе при диагностика с MES температурата няма много общо с показанията на таблото и се разминава даже повече от 10-15% :-)

oriono
07-03-2016, 20:42
Ако ти показва повече - провери за масата към двигателя. Това може да е приичина за грешни показания.

mitkomeg
09-03-2016, 20:18
Това за вървежа, че като се стопли колата да не върви като студена ми стана интересно. Имам едно такова усещане и аз при моята. Като тръгна сутрин за работа не я настъпвам много защото е студена още но въпреки това стрелката заминава доволно. Не, че като загрее не ускорява но имам усещането, че не е същото...не знам внушавам ли си какво става но като го прочетох ми светна, че и при мен си го има май това нещо. Стрелката за температурата при мен се заковава на 90 и там си стои дори и да я ръчкам здраво по светофарите. Доста често забелязвам, че стрелката за температурата като дам на контакт да паля за част от секундата скача на 90 и пада долу веднага...това почти мигновенно.

ecotronic
09-03-2016, 20:30
И при мен ускорява най-добре преди да е достигнала работна температура (в интервала 50 - 70 гр. някъде)

mitkomeg
09-03-2016, 20:46
Но на какво би се дължало това?

ecotronic
09-03-2016, 20:48
Но на какво би се дължало това?

Щом се среща масово, съм склонен да си мисля, че така си е програмирано ECU-то, но ми минава през акъла и мисълта за тръгнала да си заминава ламбда сонда.

mitkomeg
09-03-2016, 20:55
Опс...значи съм пропуснал да спомена, че съм 2,4жтд 136к.с.

ecotronic
09-03-2016, 21:07
Тъй като моята ламбда е малко инертна, което е признак, че не е в първа младост, на мен ми би било интересно, ако някой, който е сменял сонда наблюдава същите симптоми.

Tasho
10-03-2016, 20:47
Аз съм ги наблюдавал при сменена сонда. И докато не смених чисто новият закупен температурен датчик с такъв втора ръка не се оправи. Друга причина според мен е стъпковият мотор за това НЕ вървене след достигане на 90 градуса. Смених си моя също с втора ръка и колата излетя. Да обаче се наложи да сменя температурният датчик и колата се спъна. И понеже купих нов датчик сметнах, че проблема е в стъпковият мотор. И яко сменя 2-3-4 е няма оправия. И тогава се замислих дали да не сменя датчика. Сега съм с моя мотор, който явно не работи добре и ускорението пак на моменти не ме кефи. Това е от мен!

А да попитам рефлекторите на лупите метални ли са?

ecotronic
11-03-2016, 10:56
.........

А да попитам рефлекторите на лупите метални ли са?

Да, метални са.

stelt
11-03-2016, 13:09
Не знам до каква степен усещате разлика във вървежа, но докато мотора е сравнително студен и в коша не се е напекло, пълненето с гориво-въздушна смес е по- добро, което е предпоставка за по добър вървеж.

156
11-03-2016, 13:21
Ами при мен не е това, защото колата като е загряла пак върви супер, но само от време на време - на един светофар се развърта супер, на следващия не ще :prison: Това при напълно загряла кола. На мен мисъла ми беше дали това "от време на време" не съвпада с моментното вдигане на температурата от 90 на 95-6-7 градуса и тогава двигателят да бива ограничен някак си. Лошото е, че не я карам много та да натрупам по-богата статистика ...

Tasho
11-03-2016, 13:39
Четох много за проблема и по други форуми - Рено, Пежо, Ситроен, Опел, Форд. При някои даже от горепосочените марки колата със зор задминавала 3000 об/мин. при загрял двигател.
А за развъртането от светофар на светофар същата история и при мен понякога. Сега ще сменям ангренаж и вариатор и ще видя дали ще станат още по-добре нещата след темп.датчик или ще се оглеждам пак за стъпков мотор.

---------- Post added at 11:39 ---------- Previous post was at 11:34 ----------

А не знам колежката разреши ли нейният проблем? Тя пък като чета изпосменила всичко и пак проблеми. Ето и я темата де :

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=90044

ecotronic
11-03-2016, 13:40
Някой ден ще пробвам да добавя едно променливо съпротивление последователно на температурния датчик на ECU-то за да симулирам по-ниска от реалната температура и ще видя дали ще има разлика в тягата.

Tasho
11-03-2016, 13:45
Аз залагам, че проблемите идват от tps. В момента карам на любовницата колата Пежо 406 1.8 98 г. Не е с газов инжекцион, светят разни лампи по таблото и чекове, че нещо не е както трябва, а върви като самолет и на студен и на загрял двигател. Затова си мисля, че при нас проблема ще е от tps - при износване на графитните писти да не може да коригира правилно сместа след информацията от сондата.

ecotronic
11-03-2016, 13:48
Аз залагам, че проблемите идват от tps. В момента карам на любовницата колата Пежо 406 1.8 98 г. Не е с газов инжекцион, светят разни лампи по таблото и чекове, че нещо не е както трябва, а върви като самолет и на студен и на загрял двигател. Затова си мисля, че при нас проблема ще е от tps - при износване на графитните писти да не може да коригира правилно сместа след информацията от сондата.

С 2 различни TPS-а при мен дискутираният ефект е един и същ.

Tasho
11-03-2016, 13:50
А при мене се оправи, но след смяната на датчика пак се появи. И докато се сетя да подменя датчика смених бая tps. Чудя се дали да не прежаля 300 кинта и да взема един нов, защото вземам втора ръка, а гаранция няма, че графита и при тях не е заминал.

ecotronic
11-03-2016, 13:55
А при мене се оправи, но след смяната на датчика пак се появи. И докато се сетя да подменя датчика смених бая tps. Чудя се дали да не прежаля 300 кинта и да взема един нов, защото вземам втора ръка, а гаранция няма, че графита и при тях не е заминал.

Няма да има съществена разлика между съпротивленията на стар и нов TPS. Единствено при стария може да се губи контактът с пистата, но това ще се усеща осезаемо а и предполагам, че ще записва грешка.

Поради това мисля, че ще ги метнеш навятъра тия пари, но ако имаш излишни, пробвай :)

Tasho
11-03-2016, 14:00
Ти като си ги сменял с клапата направо или само моторчето?

ecotronic
11-03-2016, 14:01
Ти като си ги сменял с клапата направо или само моторчето?

Клапата не съм я сменял.

Tasho
11-03-2016, 14:04
То реално погледнато какво да и стане...? Едно почистване и така. Другото, което ми идва на простия акъл е вариатора....Сега ще видим как ще е другата седмица след обслужването.

ecotronic
11-03-2016, 14:19
Стария вариатор го смених, защото изтракваше само при палене. Няма разлика във вървежа с новия.

Tasho
11-03-2016, 14:34
Когато започне да се глези, при мен се глези само от 2 до 3000 об/мин. После нямам проблем. А след смяната на датчика усещам два шута отзад хахах. Започва да си ускорява от малко под 2000, на 2500 ме ритне някой отзад на 3000-3100 пак ритник.

Tasho
11-03-2016, 20:41
Днес докато разсъждавах по тая дискусия в темата ми мина през ума и още една причина, която не знам дали е логична или ще се окаже пълна глупост, а именно проблем с някоя от бобините..?

ecotronic
11-03-2016, 20:59
Проблем с бобина обикновено води до неравномерна работа на мотора. Аз такова нещо не наблюдавам. Моторът си работи, като часовник но тягата намалява в обхвата 2 - 3К щом загрее до 90.

Tasho
11-03-2016, 21:31
Но не винаги нали :D ?

156
12-03-2016, 12:19
Аз по-скоро почвам да си мисля за проблем с налягането на бензина - примерно при загряване да се влошава подаването на 12 волта към помпата.
На място съм проверявал налягането - на празен ход и при 2500-3000 оборота - добре е, но не трябва ли да се провери и под реален товар?

ecotronic
12-03-2016, 12:22
Ефектът го има при мен и при работа на газ.

Tasho
12-03-2016, 14:15
И при мен и на газ. Ще видя сега с новият вариатор как ще е другата седмица. Просто в цялата тази ситуация няма никаква логика. Радвам се обаче, че след подмяна на темп.датчик го прави това по-рядко.

Tasho
19-03-2016, 14:31
Колеги, да споделя нещо с вас. Няколко страници назад бях споделил за повишен шум та чак вибрации. Мислех, че има прегоряли заглушители в някое от гърнета, но се оказа друго. Понеже я бях спрял колата, че ангренажните чаркалъци бяха на около 70 000 км и вчера бяха сменени. Момчето отваря капаците и какво мислите лъсва - скъсан ремък на балансиращите валове...Ужас и късмет. Всичко сменено сега и няма нито вибрации нито шум. Кеф голям. Така, че някои ако има съмнения за гърнета е добре да провери и този гад. Е това се отнася за моделите с такива валове, а и не знам кои други имат.

4ofito
22-03-2016, 15:19
http://gumi.cars.bg/f208911 Тези джанти ще станат ли с раздвижени болтове на 166

pianev
23-03-2016, 02:32
Тъй като моята ламбда е малко инертна, което е признак, че не е в първа младост, на мен ми би било интересно, ако някой, който е сменял сонда наблюдава същите симптоми.

Аз съм сменял преди години на Ланчиа, нямаше никаква разлика във вървежа. Имах и много ядове с нейния стъпков мотор. Оправих го с много чистене, но наблюденията ми са, че той се грижи за оборотите на празен ход и не мисля, че има отношение към ускорението. Може и да не е така, разбира се. При мен няма такава загуба на мощност след загряване, но бих проверил всичко по пътя въздушен филтър - дросел клапа.

Tasho
23-03-2016, 14:56
Аз съм сменял преди години на Ланчиа, нямаше никаква разлика във вървежа. Имах и много ядове с нейния стъпков мотор. Оправих го с много чистене, но наблюденията ми са, че той се грижи за оборотите на празен ход и не мисля, че има отношение към ускорението. Може и да не е така, разбира се. При мен няма такава загуба на мощност след загряване, но бих проверил всичко по пътя въздушен филтър - дросел клапа.

Едва ли проблема е в допълнителното количество въздух. Мисля така, понеже при студен двигател е нужна по-богата горивна смес и колата едва ли ще има мощност. По-логично е да няма достъп на необходимото количество въздух или просто дебитомера да се шашка по някаква причина и да не дава точни показания.

pianev
23-03-2016, 16:30
Да, това имам предвид, да се провери правилната работа на дебитомера и датчика за топлината на постъпващия въздух. Не зная дали ако се закачи към лаптоп, ще покаже тези данни.

Tasho
23-03-2016, 20:51
Показва, но колко са коректни...А дали пък не е възможен бъг в компютри определена модел като BOSH M 1.5.5 ?!?!

mitkomeg
25-03-2016, 16:08
Колеги, някой да е правил интервенция със смяна на турбо от друга кола? Понеже онази вечер един ме изнерви и малко по-рязко тръгнах да го избегна преди да ме е изнервил още малко и заби муцуната светна чека и сега като я настъпя и мине 3000 оборота и явно пренадува. Натисках с една дълга отверка актуатора ... движи се геометрията но посредата позатяга леко но актуатора не може да го преодолее навреме явно. Ще я отворя така или иначе да видя какво става вътре но понеже пролетта я сменях и ако трябва пак да я сменям си мисля по-здрава някаква да е ... не знам просто колкото и да съм я настъпал не би трябвало да се прецака от един път...А турбото си беше наред без луфт, виене и т.н.
Мисля да е от друг модел вече понеже и не се намират читави турбини за тоя мотор.

Dob4i
26-03-2016, 07:14
Купи си нов кетридж китайски с 1 година гаранция.

mitkomeg
26-03-2016, 09:56
За vnt25 ли?

Dob4i
26-03-2016, 21:32
Както решиш, моята беше внт25, но си взех счупено 2256 и ползвах корпуса му. Купих си кетридж за 2256, това беше преди 2г и нещо и струваше 300лв, сега са по-евтини.Минал съм около 25-30к км.

156
07-04-2016, 11:39
Колеги, при мен мисля че стана ясно защо не върви постоянно колата - искрят ми бобините - всички - макар и леко, си искрят. Измерих масите към 2те глави и ЕКУ-то - ОК са. Връзката м/у свещта и корпуса също е ОК. Единствено свещите бяха с междуелектродно разстояние 1,1мм, при препоръчителни 0.7мм, което може да е причина за искрене . Коригирах го на всички свещи и взех и нови бобини BOSCH. В началото нямаше искрене, но съвсем скоро и новите бобини почнаха да искрят :( :( :( Как може такова нещо?? Гледахме с колега още един V6 и при него искряха, макар и по-лекичко. Та явно това е масов проблем при V6ците, а може би и не само там.
Сега само се чудя как може да продават такива ментета или има друга причина чисто нови бобини да искрят с отлични оригинални NGK свещи???

ecotronic
07-04-2016, 14:59
Аз мисля, че едва ли ще се намери бобина или кабел, които изобщо да не искрят, дори и малко.

Можеш да пробваш да ги напръскаш с противовлажен спрей за ел. вериги.

Нещо от сорта на това:

http://www.prospeed.bg/bg/product/4338/12

FEN TEMPRA BG
07-04-2016, 15:41
Ето нещо изпитано, работи на 100%. Наистина уникална нано технология

http://www.praktiker.bg/bg/Greases/%D0%97%D0%90%D0%A9%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9D-%D0%A1%D0%9F%D0%A0%D0%95%D0%99-NANOPROTECH-AUTO-ELECTRIC/p/456793

Tasho
07-04-2016, 17:02
Колеги, при мен мисля че стана ясно защо не върви постоянно колата - искрят ми бобините - всички - макар и леко, си искрят. Измерих масите към 2те глави и ЕКУ-то - ОК са. Връзката м/у свещта и корпуса също е ОК. Единствено свещите бяха с междуелектродно разстояние 1,1мм, при препоръчителни 0.7мм, което може да е причина за искрене . Коригирах го на всички свещи и взех и нови бобини BOSCH. В началото нямаше искрене, но съвсем скоро и новите бобини почнаха да искрят :( :( :( Как може такова нещо?? Гледахме с колега още един V6 и при него искряха, макар и по-лекичко. Та явно това е масов проблем при V6ците, а може би и не само там.
Сега само се чудя как може да продават такива ментета или има друга причина чисто нови бобини да искрят с отлични оригинални NGK свещи???

Как така искрят бобините?

digitalundgrd
07-04-2016, 17:11
Как така искрят бобините?

Е така :)

Виждаш как между бобината и алуминиевия капак на клапаните от време на време пресветва (образува се нещо като малка "паяжина" от електричество). :yes:

156
07-04-2016, 18:23
Аз мисля, че едва ли ще се намери бобина или кабел, които изобщо да не искрят, дори и малко.

Защо така мислиш? Според мен, ако изолацията е здрава и вторичната намотка също, няма причина да се "празни" другаде.



Можеш да пробваш да ги напръскаш с противовлажен спрей за ел. вериги.

Нещо от сорта на това:

http://www.prospeed.bg/bg/product/4338/12
http://www.praktiker.bg/bg/Greases/%D0%97%D0%90%D0%A9%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9D-%D0%A1%D0%9F%D0%A0%D0%95%D0%99-NANOPROTECH-AUTO-ELECTRIC/p/456793[/QUOTE]


Ето нещо изпитано, работи на 100%. Наистина уникална нано технология

Ще пробвам, ама не ми се вярва да помогне. Ако имах пукнатини в корпуса ОК, ама няма такива

Bobiuzunov
07-04-2016, 18:56
Възбуди любопитството ми с този казус,при мен също на предния ред имаше светене от две от бобините,но колата прекъсваше и придърпваше когато беше на висока предавка с ниска скорост,след смяната на 2-те бобини колата работи чудесно,но не съм си правил труда да погледна дали е дискотека пак,но ще го направя и ще пиша резултата какъв е.

Tasho
09-04-2016, 11:38
Колеги, някой може ли да ми даде координати на фирмата в Стрелча за рециклиране на рефлектори или на някоя друга фирма, занимаваща се с подобни услуги? Мерси предварително!

tweety
09-04-2016, 11:45
http://ewertlak.com/
Ето това са те.

Tasho
09-04-2016, 12:02
Мерси! Дали днес работят, че на телефоните не вдига никой?

pianev
10-04-2016, 13:27
Колеги, вижте на какво попаднах. Как ви се струва?

http://olx.bg/ad/novi-farove-halogeni-za-alfa-romeo-166-ID5POFu.html#bf660ca01a

iveli
13-04-2016, 00:15
Ако съм строшил моите офертата е добра Но иначе рециклирането за мен е много по добър вариант

pianev
13-04-2016, 10:14
Моите са много зле, отварях ги, чистих ги, но не работят машинките, нито ръчната настройка е ок... И всичко заради това, че някой преди мен е изкормил ксенона и ги е прецакал жестоко. Изглеждат добре горе - долу, но до там. Рециклиране имаш предвид рефлекторите ли? А някой знае ли къде стои модула на алрмата? Или е заедно с централното в жълтата кутийка зад ICS-а?

ecotronic
13-04-2016, 10:26
Моите са много зле, отварях ги, чистих ги, но не работят машинките, нито ръчната настройка е ок... И всичко заради това, че някой преди мен е изкормил ксенона и ги е прецакал жестоко. Изглеждат добре горе - долу, но до там. Рециклиране имаш предвид рефлекторите ли? А някой знае ли къде стои модула на алрмата? Или е заедно с централното в жълтата кутийка зад ICS-а?
Фабричната аларма е в дясната страна на багажника.

iveli
13-04-2016, 12:45
Да за рефлекторите Но това си струва ако успееш да си възстановиш реглажите Ако фаровете са съсипани механично може да поразгледаш обявите

pianev
13-04-2016, 22:59
Разглеждах ги, но се намират трудно и по тази причина държат цена. В някакъв по - сгоден момент, вероятно. Днес успях да разбера, че крушката трябва да е ds2. Моите са H7 обикновени и няма как да не е трагедия на къси...

FEN TEMPRA BG
14-04-2016, 13:17
Днес успях да разбера, че крушката трябва да е ds2.

Крушките са D1S, смених ги преди два месеца !!!

Tasho
14-04-2016, 16:22
Колеги, вчера си взех рециклираните рефлектори на лупите. Изглеждат уникално, но ги правиха в Асеновград, а не в Стрелча. Та въпроса ми е има ли значение коя е лява и коя е дясна или само да внимавам с поставянето на отражателя?

Doomguy
14-04-2016, 17:17
Колеги, вчера си взех рециклираните рефлектори на лупите. Изглеждат уникално, но ги правиха в Асеновград, а не в Стрелча. Та въпроса ми е има ли значение коя е лява и коя е дясна или само да внимавам с поставянето на отражателя?

Дай някакви координати, ако може...

tonov
14-04-2016, 19:23
Крушките са D1S, смених ги преди два месеца !!!

Има ли голямо подобрение с новите? Да знам дали си заслужава.

FEN TEMPRA BG
15-04-2016, 09:49
Гинко билоба :yawn:


Има ли голямо подобрение с новите? Да знам дали си заслужава.


Смених крушките DS 1 с нови. Определено има ефект, не стана "ден" пред колата, но поне сега спокойно може да се кара нощем.


Супер, явно смяната все пак е решение. Ще поръчвам и аз.
Какви крушки сложи?

Tasho
15-04-2016, 16:29
Дай някакви координати, ако може...

Разбира се, че може! http://remont-farove.com/
Днес ги сложих, а как светят не е истина...

tonov
15-04-2016, 20:49
Гинко билоба :yawn:

eeeх старост нерадост :)

plamenp59
16-04-2016, 08:49
Някой има ли наблюдение за качеството на тези бобини?Имам две лули за смяна но не намирам само лули и си поръчах 6 от тези .Ако пък някой е виждал лули някъде, нека даде линк за да поръчам един комплект, за да мога да си рециклирам старите .
https://www.autopower.bg/%D0%B1%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B0-tesla-alfa-romeo-166-sedan-2.5-v6-24v-936a2-cl320-g176c35-i18655744.html

Bobiuzunov
16-04-2016, 22:07
Аз съм със шест броя тесла и съм врътнал 30-40к с тях,та никакви проблеми,може и по тънко да се намерят.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

plamenp59
16-04-2016, 23:53
И при мен цената е по ниска.348 лева за 6 броя.Трите вече ми ги доставиха и днес след обяд ги качих на предния ред цилиндри.Останалите три ще дойдат в понеделник.Свещите ми се бяха износили доста за 30к. Отворили гапа над 1.2.А са уж издръжливи.PRF6B.Явно не долюбват пробан бутан.

Bobiuzunov
17-04-2016, 10:23
Много малко са изкарали,това иридиеви ли бяха?

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

Wolfy
17-04-2016, 11:10
Здравейте, колеги!

Имам едно питане за филтъра на купето. Според описанието за поставянето му - стрелките за Air Flow трябва да сочат предницата на автомобила. Някой може ли да го потвърди?

Поздрави,
Wolfy

Bobiuzunov
17-04-2016, 11:34
Air Flow означава посока на въздуха,така че стрелката трябва да сочи към купето.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

Wolfy
17-04-2016, 15:23
Air Flow означава посока на въздуха,така че стрелката трябва да сочи към купето.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

И аз така смятам, но стария беше с посока към предницата, както е описано и в книжката с новия филтър...

ecotronic
17-04-2016, 16:13
Посоката, както вече бе казано е "към купето"

Ето снимка на правилно ориентиран филтър:

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=135147&d=1407563916

164 td
25-04-2016, 18:45
Кой колега искаше да ме почерпи една бира?

pianev
26-04-2016, 19:51
Крушките са D1S, смених ги преди два месеца !!!

Така ми отговориха едни, дето продават чисто нов фар... Ще гледам хубаво, преди да купувам. Благодаря!

Doomguy
30-04-2016, 20:27
http://www.axm-auto.com/prod_img/1265276847_60630532.jpg
Това може ли да се намери някъде на нормална цена?

Tasho
03-05-2016, 18:41
Моя го взех от колега тук. Втора ръка, но излезе много читав. Стария с какво ли не го правих и не иска и не иска да държи - гофрето му се беше прецакало.

164 td
10-05-2016, 20:02
Някои има ли мерак на това табло комплект с корите на вратите и праговете?

pianev
17-05-2016, 22:52
Колеги, някаква идея къде се намира блока за централното заключване? Пасажерската брава ми правеше парчета, смених я и след седмица пак се почна. Искам да го видя да не е нагорял или нещо подобно.

lordliness
17-05-2016, 23:08
Колеги, някаква идея къде се намира блока за централното заключване? Пасажерската брава ми правеше парчета, смених я и след седмица пак се почна. Искам да го видя да не е нагорял или нещо подобно.
Ма що не четете важните теми?
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1008831&postcount=27

pianev
18-05-2016, 07:39
Чел съм, но признавам, че този път не потърсих... Благодаря, вземам си едно на ум..

...И се оказа, че при мен е различно. Пак е там, но не долу, а по - горе и са два бели конектора в по - голяма жълта кутия с повече релета.

Wolfy
09-06-2016, 00:38
Колеги, на някой намира ли му се изостанала бройка(и) от този вид тасове (16) :
http://i.ebayimg.com/00/$%28KGrHqUOKi0E16B,2ipeBNnEcQ%29T6g~~_35.JPG

Tasho
12-06-2016, 18:01
Я да задам един много глупав въпрос:
Къде се намира радиатора на климатика в купето - преди или след този на парното?
В смисъл като погледнеш от към двигателя след филтъра купе кой е?

ecotronic
12-06-2016, 18:06
Я да задам един много глупав въпрос:
Къде се намира радиатора на климатика в купето - преди или след този на парното?
В смисъл като погледнеш от към двигателя след филтъра купе кой е?

Този на климатика. Той стои вертикално. Радиаторът на парното е след него и е монтиран хоризонтално след смесителната клапа.

Накратко - потокът въздух винаги минава през изпарителя на климатика а после дали ще мине и през радиатора на парното или не, това зависи от положението на смесителната клапа.

Tasho
12-06-2016, 18:20
Мерси!

156
20-06-2016, 16:39
Колеги, кажете как да си прибера датчика за парктроника (задната броня, десния ъгъл)? Просто се е отлепил и в момента е пропаднал навътре. Опитах се да го напипам, бъркайки отдолу на бронята, но не успях заради монтажната пяна около леглото му. Има ли някакъв чалъм или трябва да се сваля бронята?

Alfaro76
26-07-2016, 13:06
Момчета, знам, че имаше тема за това, но не я намирам.
Моля да ми кажете или пратите линк към темата, за това:
Багажника не се отваря от ключа, а само от бутона в жабката.
Благодаря ви.

ecotronic
26-07-2016, 13:18
Под "не се отваря с ключа" предполагам разбираш - електрическото отваряне с ключа.

Ако е така, проблемът най-вероятно е в микроключето на бравата или в снопа кабели между капака и купето.

Alfaro76
26-07-2016, 13:33
Под "не се отваря с ключа" предполагам разбираш - електрическото отваряне с ключа.

Ако е така, проблемът най-вероятно е в микроключето на бравата или в снопа кабели между капака и купето.

Извинявам се, да това имам предвид.
Иначе механично с ключа се отваря.
Какво ще ме посъветваш, ако е ключето, ремонтира ли се или да търся да го сменям.
Ако е от кабелите, какво, грам не знам къде са как или какво да тествам.
Извинявам се за невежеството :gruebel:

Преди да откаже, при отворено положение прещракваше и крушката в багажника не светеше.
Предполагам, че има някаква връзка...!?

ecotronic
26-07-2016, 15:21
Може да започнеш с проверка състоянието на въпросния сноп и евентуално с ремонта му.

Добро описание ще намериш тук:

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=87837

Като разчепкаш снопа и поопънеш малко всеки един проводник, веднага ще си проличи, ако има прекъснати.

Tasho
27-07-2016, 04:52
Колеги, на шофьорската врата нали има 4 бутона за стъклата на вратите? Питането ми е дали може да се смени само единият бутон или трябва да взема цялата анджиклъма 4-те бутона?

Dob4i
28-07-2016, 20:30
Докато сме на темата за багажниците да попитам и аз: Отваря се от копчето, но електрическото отваряне с ключа не ми работи, какво може да е ?

156
29-07-2016, 11:59
Колеги, на шофьорската врата нали има 4 бутона за стъклата на вратите? Питането ми е дали може да се смени само единият бутон или трябва да взема цялата анджиклъма 4-те бутона?
Цялата "анджиклъма" е една платка със запоени за нея бутоните, по-добре я вземи цялата. Иначе може и отделно бутон да вземеш, но трябва да презапояваш. Можеш също така да се опиташ да залепиш оста на пластмасата на бутона (99% тя се е счупила) , но после трявба да я пазиш.

Alfaro76
29-07-2016, 19:21
Докато сме на темата за багажниците да попитам и аз: Отваря се от копчето, но електрическото отваряне с ключа не ми работи, какво може да е ?

проблемът ти не е ли същия като от пост №4171
Ако е така, следват много добри съвети маалко по-надолу:coolio:

angelovi69
29-07-2016, 23:10
Някой ако се интересува, ето линк.
http://www.ebay.co.uk/itm/271894928847?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

KARTaL
30-07-2016, 17:29
Понеже търсих и не можах тема как се сменява капака на багажника. Ония ден са ми ударили колата и багажника ми е много пречупен. Може ли някои да ми каже или даде подробна информация какво как се разкача (амортисьори, жички и т.н)
Нормално ли е колата да има 11 атмосфери на цилиндър?

Tasho
31-07-2016, 10:27
И аз да попитам нещо дали е нормално:
След като изгася двигателя, няколко секунди след това, лостчето, което с вакуум управлява вихровите клапи, изсъсква и се прибира. Това така ли е или има някъде пробив по вакуумите?

Liceto
01-08-2016, 11:11
Колега и моята е така. Като я угася и след малко изсъсква. Днес обстойно я огледах за проблем с вакуумите някъде , но всичко е наред. Не знам обаче, дали е нормално това.

Сега да задам и аз един въпрос, за да не отварям нова тема. Колата от 2 дни няма никаква мощност във високите, нито на газ , нито на бензин. В ниските обороти един път се развърта добре , следващите няколко пъти глъхне и забива леко муцуната. Закачахме я днес и ми направиха впечатление стойностите на дебитомера. Колата на празен ход иска 18кг/ч въздух, а дебитомера отчита 10-12. Като я форсирам иска 28-30 кг./ч а дебитомера показва 130-150 че и до 200 стига. Показанията въобще не са дори близки. Някой път на празен ход дебитомера забива на 99кг./ч Огледах всички маркучи, пръсках със старт спрей навсякъде където може да смуче, но пробив няма никъде. За мен дебитомера е починал , но ми се ще да чуя и вашето мнение, преди да се хвърля в кереча.

Boby
01-08-2016, 13:45
Относно вакуума примен нищо не съска. Стояла около 8 часа след като дръпна маркучето за управление на клапата изсъсква и нещо в колектора се премества.

Tasho
01-08-2016, 18:56
А ми прави впечатление, че при запалване на двигателя, лостчето се прибира в оная "толумбичка" и колкото и да сменям оборотите, не се премества грам. Слез изгасяне на ДВГ изсъсква и слиза едно положение надолу, след около 10-15 сек след това ново изсъскване и излиза в изходно положение. Но при работещ ДВГ не се мести на никъде след като веднъж се е прибрало. Май ще имам проблем....

digitalundgrd
02-08-2016, 10:44
Малко се различава работата (при какви обстоятелства/обороти/натоварване какво да бъде положението на клапите) на ВИС-а при CF2 и CF3 моторите!

Tasho пробвай така - накрай някой да влезе в колата и да я форсира рязко с педала до долу (до към 6000-6500 оборота), а ти стой и гледай дали лостчето на "толумбичката" няма да падне :)

Реално на пътя това "падане" става като си дал цялата газ и мотора подмине 5200 оборота (висок товар). На магистрала може много лесно да се чуе как точно тогава звука на мотора се променя.

Fear
09-08-2016, 13:04
Колеги, закъсах го с изпускателната система на колата - задръстиха се катализаторите, които са част от изпускателните колектори.
Автомобилът е този от подписа - 166 3.0 CF3, 2002г.

Оказва се, че имам няколко опции:
1. Намиране на колектори от 3.0/2.5 CF2 двигател - мисията невъзможна, вече от доста време търся без успех.
2. Намиране на CF3 колектори и стискане на палци да са ОК - намерил съм едни, но предпочитам първия вариант или други опции и засега изчаквам.
3. Колектори по поръчка - много хубав вариант, само че цената хич не е приятна, пък и колата не е гласена за бегачка, а е семейния кораб.

До точка 4. не съм стигнал, надявам се някокой от вас да даде акъл за други варианти.

Благодаря предварително!

plamenp59
09-08-2016, 14:12
Колеги, закъсах го с изпускателната система на колата - задръстиха се катализаторите, които са част от изпускателните колектори.
Автомобилът е този от подписа - 166 3.0 CF3, 2002г.

Оказва се, че имам няколко опции:
1. Намиране на колектори от 3.0/2.5 CF2 двигател - мисията невъзможна, вече от доста време търся без успех.
2. Намиране на CF3 колектори и стискане на палци да са ОК - намерил съм едни, но предпочитам първия вариант или други опции и засега изчаквам.
3. Колектори по поръчка - много хубав вариант, само че цената хич не е приятна, пък и колата не е гласена за бегачка, а е семейния кораб.

До точка 4. не съм стигнал, надявам се някокой от вас да даде акъл за други варианти.

Благодаря предварително!

Не стават ли от 3.0 CF2 ,че търсиш от 2.5 ?

---------- Post added at 14:12 ---------- Previous post was at 14:10 ----------

Извинявай.Не видях ,че е писано и 3.0 СФ2.Утре вечерта мога а ти дам отговор дали мога да ти намеря от 3.0 и на каква цена.

Fear
09-08-2016, 14:13
Не стават ли от 3.0 CF2 ,че търсиш от 2.5 ?
Стават, нали съм написал и двата - 3.0/2.5.
Но и в двата случая са бели лястовици - просто няма.

А, редактирал си, няма проблем, няма нужда от извинения. :)

Ще съм ти ужасно благодарен, ако ми осигуриш от 3.0.

Tasho
12-08-2016, 08:36
Колеги, тази сутрин забелязах нещо странно. Индикаторът на таблото за ляв мигач не свети ярко както този за десен. Когато е на аварийни и двата индикатора са бледи. Погледнах мигачите отвън работят без проблеми. Включих и другите светлини да видя някъде дали не губи маса нещо няма всичко си бачка без да премигват в такт с мигачите. Що за дивотия..!?

ecotronic
12-08-2016, 09:49
Зеленото модулче зад ICS - а. Виж да не се е наквасило и му позачисти връзките.

http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1160376&postcount=1

Tasho
12-08-2016, 11:35
Това до управлението на централното ли беше?

ecotronic
12-08-2016, 11:44
Да.

Tasho
12-08-2016, 11:58
Може да е станало нещо защото вчера на едно кръстовище ми замириса за малко на изолация но не обърнах внимание тогава ли избледня индикатора. А не знам и от мене ли беше...

ecotronic
12-08-2016, 12:03
Ако има проблем със зеления модул, замостването, както е посочено на снимката решава проблема. Недостатъкът от тази манипулация е, че след нея няма да свети (мига) бутонът за аварийните.

Megadet
13-08-2016, 12:15
Колеги преди малко педала на съединитела падна долу и там си остана, не иска да включи на скорост. Къде е проблема, дали е горна помпа или друго. Досега не съм имал подобни проблеми. Моля помагайте

lordliness
13-08-2016, 12:38
Колеги преди малко педала на съединитела падна долу и там си остана, не иска да включи на скорост. Къде е проблема, дали е горна помпа или друго. Досега не съм имал подобни проблеми. Моля помагайте

Някоя от двете помпи. По скоро на педала виж за течове и ниво на течността

Megadet
13-08-2016, 12:43
Сега ходих да гледам, педала се е откачил от лостчето на помпата, какво да правя

lordliness
13-08-2016, 13:04
Сега ходих да гледам, педала се е откачил от лостчето на помпата, какво да правя

Закачи го. Май имаше тампон. Виж имам една тема с разглобени помпи.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=87437

Megadet
13-08-2016, 13:26
Тампона се е скъсал, дали се продават само такова тампонче

lordliness
13-08-2016, 13:31
Тампона се е скъсал, дали се продават само такова тампонче

Имаше писано, колеги го правят с парче маркуч и две шайби отстрани. Не съм виждал да продават

Tasho
13-08-2016, 14:08
Моят проблем го отстраних. Извадих зелената кутия и миришеше на бакелит. Отворих я и се вижда как едната писта е нагоряла и по самата кутия има черно. Зачистих я, не става. И си спомних, че колега от форума ми беше изпратил всичките тия джаджи. Намерих я, смених я няма проблем. След от течове на антифриз няма, но вътре имаше някаква лепкотия. Може и антифриз да е, защото зимата като сменях блокчето на централното имаше следи от влага, явно антифриз и сипах добавка за зпушване на течове. Може и от тогава да е останало нещо вътре. И за по-сигурно, извадих, зелената, жълтата и сивата и по ръбчетата им сложих тънък слой силикон за да ги запечатам против влага. Та това е! Благодарности на колегата ecotronic!!!

164 td
01-09-2016, 22:57
За колегите с кашкавалени задници-без тая процедура не става.

164 td
01-09-2016, 23:01
И малко козметика.

Tasho
05-09-2016, 17:14
И как е вървяла хайванката не знам:

http://www.img-share.eu/f/images/269/P_20160905_131830_1_p3VOW0Ze_sredna.jpg

Маркучлето за картерните гадости, което влиза след дросела :) . Направо липсва част от него!

jzonkom
06-09-2016, 10:47
В началото на темата се загатна за дизел vs бензин но така или иначе не открих нищо!
Дайте сега мнения за JTD и JTD- M
За обикновенната166 ца и фейслифта
И някой карал ли е кола от същият клас и години която да го кефи повече?

anttonev
06-09-2016, 11:22
Момчета, как се сваля страничното огледало? Има няколко чопчета, но като се опитам да ги поддена с отвертката, не отхлабва? На моето огледало му се е отлепила подложката за подгрева и искам да го сменя. От къде мога да си взема само огледалото?

BO
06-09-2016, 11:41
В началото на темата се загатна за дизел vs бензин но така или иначе не открих нищо!
Дайте сега мнения за JTD и JTD- M
За обикновенната166 ца и фейслифта
И някой карал ли е кола от същият клас и години която да го кефи повече?
http://www.mobile.bg/11467889317624617

lordliness
06-09-2016, 13:15
Момчета, как се сваля страничното огледало? Има няколко чопчета, но като се опитам да ги поддена с отвертката, не отхлабва? На моето огледало му се е отлепила подложката за подгрева и искам да го сменя. От къде мога да си взема само огледалото?

нещо такова
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1186860&postcount=1

plamenp59
08-09-2016, 18:17
Ойл кечър за 7 лева. Смених маслото и дойде малко повече.Не ми се мушат тръбички и да точа ново масло за това реших да направя нещо замислено преди време и да проверя ефективноста му.Филтър за газова фаза Алекс ултра 360.Прибрах си полиестерния филтър . На негово място поставих навита стоманена мрежа и последва монтаж на тръбата преди дросела.След около час тръгвам за летището да си взема децата .За тези 300 км. ще имам представа за ефекта .

iveli
08-09-2016, 22:26
На алфата 98г на лепенката на кората при двигателя за вместимост на климата е маркирано 0,7 а на алфата 02г е маркирано 0,5 Истина ли е това или грешно маркирано

Scrapera
08-09-2016, 23:06
Истина е, разбира се. 136 коня е с по-стара климатична система, която се пълни с повече фреон.

Tasho
12-09-2016, 00:42
Чудя се за един проблем, които имам от миналата година. Колонката на предното стъкло от страната на шофьора се мокри и с едни пичове дето сменят стъкла направих консултация и ми казаха, че стъклото било разлепено и трябвало само да го залепят. Имало някакви пулове....Чудя се дали да направя интервенцията или проблема може да е другаде? Всъщност не виждам къде другаде може да е, но да си споделя терзанията тук :) .

lordliness
12-09-2016, 00:48
Чудя се за един проблем, които имам от миналата година. Колонката на предното стъкло от страната на шофьора се мокри и с едни пичове дето сменят стъкла направих консултация и ми казаха, че стъклото било разлепено и трябвало само да го залепят. Имало някакви пулове....Чудя се дали да направя интервенцията или проблема може да е другаде? Всъщност не виждам къде другаде може да е, но да си споделя терзанията тук :) .

Разлепено е. Не си първия. Ако го натиснеш сигурно ще видиш как мърда.

Tasho
12-09-2016, 00:59
Значи ще го правя. За мърдането утре ще видя и тия дни ще им звъня да дойдат да го залепят.

tweety
12-09-2016, 13:06
Вижте на какво попаднах - не го бях виждал до момента:
http://topgear.bg/?go=article&p=detail&tg_articleId=11359&num=0&scrollPos=0&_t=500

Tasho
16-09-2016, 13:22
Колеги, гледам, че има крушки за габарит 10W - H6. Чудя се ако сложа такива дали няма да се натовари инсталацията?

ecotronic
16-09-2016, 14:10
Колеги, гледам, че има крушки за габарит 10W - H6. Чудя се ако сложа такива дали няма да се натовари инсталацията?

На инсталацията нищо и няма, но фасунгите мисля, че няма да издържат. Моите и със 6 ватовите крушки греят бая, та се наложи да ги заменя със светодиодни.

Tasho
16-09-2016, 15:25
Моите също са диодни, но ми показва на таблото, че имам изгоряло нещо. Иначе вдиях, че има 10W със същият цокъл, но в крайна сметка взех 6W.

mitkomeg
17-09-2016, 22:38
Колеги някой има ли снимки на ицс-а от вътре на платката на която се запояват кабелчета за aux но от горната страна откъм чиповете и ако може да се виждат какви са?

ecotronic
18-09-2016, 12:55
Колеги някой има ли снимки на ицс-а от вътре на платката на която се запояват кабелчета за aux но от горната страна откъм чиповете и ако може да се виждат какви са?

http://freeelements.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=686:aux-in-v-kassetnoy-automagnitole-becker-be2580&catid=34:auto-equipment&Itemid=153

Ето и начин да се имирира наличието на касета с цел отпушването на входа:

http://www.forum.alfaholicy.org/zalacznik/166/174011-mp3__ics_prosty_line__aux-wp_20150729.jpg

anttonev
18-09-2016, 13:00
Колеги, как трябва да процедирам, за да промия охладителната система на V6?
Какъв антифриз трябва да взема за после?

lordliness
18-09-2016, 13:41
Колеги, как трябва да процедирам, за да промия охладителната система на V6?
Какъв антифриз трябва да взема за после?

Аз промивам с маркуча от чешмата, отвивам някой долен маркуч на радиатора и наливам през казанчето, после слагам маркуча пълня до горе, пак откачам и така докато ми хареса, после пълня цялата система с дестилирана вода за да измести тази от чешмата и пак точа, част от водата остава в двигателя, когато правиш концентрацията го имай предвид. Карам с червен антифриз на Шел.

anttonev
18-09-2016, 13:50
А палиш ли по някое време, за да загрее, или не?

lordliness
18-09-2016, 14:04
А палиш ли по някое време, за да загрее, или не?

Не, няма смисъл да загрява, може да запалиш за кратко, колкото да завърти водата в малкия кръг.

anttonev
18-09-2016, 20:36
Имам въпрос за антената на покрива. Котката ми я изяде, или поне края ѝ. Реших да я отвия, добре че е на резба, и да я разгледам. До тук добре. Обаче сигналът на радиостанцията не се промени. Какво значи това? Това не е антената за радиото, усилвателят ми не работи (сигналът на радиото и без това не е върха) или...?

ecotronic
18-09-2016, 20:40
Не е антената за радиото. Това е антената за GSM - а а в основата е тази за GPS - а.

Антената за радиото са най-горните писти на задното стъкло.

Tasho
20-09-2016, 16:56
Колеги, предлагат ли някъде пластмасовият плъзгач за задният стъклоповдигач?

ecotronic
20-09-2016, 17:44
Намирал съм го тук:

https://www.google.bg/maps/@42.6367588,23.4074116,3a,75y,74.69h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1s0yJmmSekzauV-Ntmk0vyNQ!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoi d%3D0yJmmSekzauV-Ntmk0vyNQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_ sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26y aw%3D69.592186%26pitch%3D0!7i13312!8i6656

струваше около 15 лв.

Boby
20-09-2016, 19:59
От ТиН Кар съм си взимал, оригинален за 12лв.

Tasho
20-09-2016, 22:27
А Тин Кар в Пловдив някакви координати?

DiStefano
20-09-2016, 23:16
Няма ги вече в Пловдив ..

BillyBoy`
22-09-2016, 09:19
А Тин Кар в Пловдив някакви координати?Аз имам телефона на Димо човека които беше продавач във магазина,ако искаш мога да ти го напиша,все още се занимава със части ако може ще ти свърши работа.На мен като ми трябва нещо му се обаждам.

Tasho
23-09-2016, 08:36
Мерси, мерси, но намерих магазин в Пловдив, който ги продава. 5лв бройката е тая шибания. Намира се до Бриколажа в посока Гетото. Доста е завъртяно. Взех аз това чудо, но се оказа, че жилото е скъсано от ролката. Имах един ляв механизъм, хайде жило от него, пренавих го и заспа. Сега имам резервна пластмаса. Да отбележа само, че нямат контрата за прозореца тези пластмаси, но пасват едно към едно! Ако някои му трябва да казва. Имат доста асортимент.

Scrapera
02-10-2016, 04:24
https://www.youtube.com/watch?v=Dv8emdBhMrI

anttonev
05-10-2016, 20:01
Сутрин като пусна радио и говорителите в шофьорската врата не работят. Ако усиля леко звукът се появява, все едно се отпушват. В ICS-то ли да търся проблема или в усилвателя?

tonov
05-10-2016, 20:12
В меката връзка между вратата и купето :)

anttonev
05-10-2016, 20:27
И как с увеличаването на звука идва сигнал?

ecotronic
05-10-2016, 21:18
Най сигурният начин да разбереш дали проблемът е по трасето на говорителя или в ICS - а е да размениш двата предни канала на буксата на ICS-а.

iveli
05-10-2016, 21:38
Аз по други причини ровя из буксата на шофьорската врата и виждам наченки на окиси Вижда ми се логично при слаб сигнал те да не го пускат Пък и проверката за такъв проблем не е трудоемка

156
06-10-2016, 22:56
И как с увеличаването на звука идва сигнал?
Наистина е леко странно, но точно така става, като има проблемна връзка м/у усилвател и говорители- като усилиш и се появява звук. Може проблемът да е и в самия говрител/ говорители - например прекъснало мишурено въже.

Tasho
16-10-2016, 11:09
Колеги, какъв лагер да купя за компресора на климатика? Преди около 2 години ми го смениха и сега пак започна да вие.

Boby
16-10-2016, 12:10
SKF, FAG, SNR, KOYO нещо такова

lordliness
17-10-2016, 15:46
Колеги, какъв лагер да купя за компресора на климатика? Преди около 2 години ми го смениха и сега пак започна да вие.

за лагер провери тук
http://www.trierra.com/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8/%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B4%D0%B8%D0%B2-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D 0%BD-%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%81

tweety
20-10-2016, 15:54
Ето го наследника: http://www.dnes.bg/cars/2016/10/20/alfetta-novoto-goliamo-biju-na-alfa-romeo.319295

danchev63
20-10-2016, 22:10
Един въпрос :
Вече трети път опитвам да пусна в секция "продавам" обява, по всички критерии на тема"важно".
Нито един от тях не виждам в обявите. Какво става и дали аз нещо бъркам.
Или има някакъв проблем.

popaay
22-10-2016, 15:39
Един въпрос :
Вече трети път опитвам да пусна в секция "продавам" обява, по всички критерии на тема"важно".
Нито един от тях не виждам в обявите. Какво става и дали аз нещо бъркам.
Или има някакъв проблем.Мисля, че след одобрение ще си видиш обявата.

Tasho
27-10-2016, 09:01
Колеги, лесно ли се сменя гарнитурата между изпускателните колекторите и главата? Да не е някакъв филм? Струва ми се, че доста изпуска от там вече...

Doomguy
07-11-2016, 18:46
Жилата на ръчната са спекли и я оставят постоянно затегната. Има ли начин да ги раздвижа, поне временно? От къде мога да стигна до броните им за да пръсна смазка?

ecotronic
07-11-2016, 20:25
Жилата на ръчната са спекли и я оставят постоянно затегната. Има ли начин да ги раздвижа, поне временно? От къде мога да стигна до броните им за да пръсна смазка?

Най-лесно ще достигнеш до тях откъм спирачните апарати, но впредвид наклона на жилата там, едва ли ще има голям ефект от инжектирането на смазка. Другият вариант е откъм лоста на ръчната, но за целта ще трябва да свалиш корубата с подлакътника и сериозно да повдигнеш мокета.
За себе си прецених, че подобна манипулация е безсмислена, впредвид състоянието на жилата:

http://www.img-share.eu/f/images/311/jilop11TcFm.jpg

С оглед и на относително ниската им цена (около 30 лв./бр.) предпочетох направо подмяната.

iveli
07-11-2016, 21:05
Ако е за временно влез под колата стисни бронята на жилото с клещи и инжектирай Но са за смяна