View Full Version : Общи приказки 166
Pages :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
[
18]
19
20
Ще ги сменя да ми е мирна главата. Благодаря на отзовалите се!
Някой може ли да ми даде параметрите за реглаж на преден/ заден мост,че съм забутал някъде тетрадката?
Колеги, един тъп въпрос. Колко са тампоните на които се държи двигателя на 166 2.0 TS?
ecotronic
12-11-2016, 16:05
Колеги, един тъп въпрос. Колко са тампоните на които се държи двигателя на 166 2.0 TS?
4.
- преден десен долен
- преден ляв долен
- заден десен долен
- десен горен.
Мерси! Бахти тоя задния тампон е колкото един дебитомер като пари! Ама ще трябва да го сменя само дано е качествен.
ecotronic
12-11-2016, 16:11
Мерси! Бахти тоя задния тампон е колкото един дебитомер като пари! Ама ще трябва да го сменя само дано е качествен.
Сигурно може да се намери втора ръка в добра кондиция.
Ще попитам тук из форума ама да се убедя, че въпросният шум е от него при потегляне. Ама като гледам как двигателя се клати като бутна колата на включена първа предавка на него ми мирише. :D
lordliness
12-11-2016, 16:26
всички се клатят, колкото по силно буташ, толкова по голямо е отклонението
Ами ако не е той вероятно ще е някое каре....Вътрешно. По изразено е от дясната страна. Но се усъмних и за тампона тъй като при заден ходя я няма вибрацията и шума. А напред се получава при потегляне и при ускорение на 2-3 трета предавка, когато премина през неравност на пътя.
lordliness
12-11-2016, 16:40
какъв е шума?
Все едно нещо стърже някъде. На празен ход го няма както и при движение назад както и да потеглям.
lordliness
12-11-2016, 17:05
едва ли е тампон, виж по дисковете какво е положението, вдигни колелото и върти насам натам, задните също, защото звука заблуждава
Ако е по дисковете ще е постоянно.
lordliness
12-11-2016, 17:50
не е задължително, задната ми накладка опираше метал в метал, свиреше гадно понякога при движение, най често в завой и се чуваше опред
Аз имам точно същите симптоми преди около 2 години. При тръгване и ускорение много силно стържене. На празен хор и по инерция го няма. Оказа се заден тампон на двигателя (не съм сигурен кой точно). Сложих втора ръка защото нов беше по спомени около 300 лв.
Само да кажа че става въпрос за дизеловия двигател, а не бензин като при колегата.
Здравейте, алфата от Мездра пак се появи http://www.mobile.bg/11475751101846624 .Миналия път не станя ясно дали някой е ходил да е гледа? Има ли желаещ да помогне с огледа, защото нямам никакъв опит и няма номера за да иде до сервиз?
danchev63
18-11-2016, 15:00
имам един въпрос ма не откривам в темите това което ми трябва.
На таблото при декоративната жабка(върху жалузката за въздух) има една глим лампа (свето диод) , който преди ремонта си светеше, а сега не свети. Ходих при познат дето се занимава с слаботоково електро и той откри, че на буксата има скъсан кабел и едно разпоено съпротивление. Запоихме всичко и тествахме с 10V и светна. Но когато проверихме двата кабела дето бяха запоени към буксата там нямаше захранване.
Та въпроса е за какво е тази светлина и кога трябва да се появи на нея напрежение.
lordliness
18-11-2016, 15:01
Не е ли за аларма? Моята не свети и никога не е светила
danchev63
18-11-2016, 15:19
ми незнам, затова питам. помня че светеше когато я купувах преди 6 години. Не съм обръщал внимание докога е светила, но нали не съм пипал нищо по колата освен некви дерболийки до този ремонт и сега ми прави впечатление, за това питам.
lordliness
18-11-2016, 15:21
ми незнам, затова питам. помня че светеше когато я купувах преди 6 години. Не съм обръщал внимание докога е светила, но нали не съм пипал нищо по колата освен некви дерболийки до този ремонт и сега ми прави впечатление, за това питам.
Фабрична аларма
danchev63
18-11-2016, 15:39
благодаря. ма до сега не е свиркала и в багажника до дясната гума нямам модул за аларма. Чудно, майстора каза че всички кабели е включил при двигателя. на комп изчистихме всички грешки - колата си влезе в ритъм - а туй не съм го и предполагал.
danchev63
19-11-2016, 19:44
още едно въпросче. Търся си бутоните за командване на ICS от волана. Ако не ги открия мога ли да сложа волан с вградените управления в него - дали е съвместим. Ето това са моите копчета -http://prntscr.com/d9athy
още едно въпросче. Търся си бутоните за командване на ICS от волана. Ако не ги открия мога ли да сложа волан с вградените управления в него - дали е съвместим. Ето това са моите копчета -http://prntscr.com/d9athy
На твоя волан няма да стане. Трябва ти цял волан с копчетата (изрязан е за конзолата).
Аз съм сложил на моята - работи. Някъде по форума има и схеми и съм обяснил къде, как и какво.
danchev63
23-11-2016, 19:38
Iltcho дай някоя снимка какъв волан си сложил и много ли се преправя. Да видя какво може да се направи по върпроса. Много е гадно като си свикнал с бутоните да се пресягаш за всяко нещо до ICS :-)))
Колега Данчев не разбрах дали имаш мулти волан и си изгубил копчетата или имаш обикновен и искаш да го правиш мулти
danchev63
23-11-2016, 22:28
Имам мулти волан - нали снимката е от него , но ми счупиха копчетата при ремонта ( нямам понятие как и защо). търся или същите за да си ги сменя или цял волан с мулти , който да се пригоди на мойта - евентуално с тия от по новия модел дето са вградени във волана.
В този вариант се присъединявам към въпроса може ли мулти волан от по старите с външни бутони да бъде заменен с мулти волан от по новите с вградени бутони - фейса Пасват ли шлиците буксите аербега
danchev63
02-12-2016, 19:34
Явно няма запознати със питането за мулти волана, а и никой няма външни бутони. Пуснал съм запитване в купува ама до сега резултата е нула :-)). Пуснах и запитване към няколко колеги в продава , които продават 166 но всички са без мулти волан. Явно туй е голяма мъка.
Колеги, сивото реле, до което се достига след махане на кората от пасажерската страна, ли е отговорно за загасяне на плафоните?
ecotronic
02-12-2016, 20:46
Колеги, сивото реле, до което се достига след махане на кората от пасажерската страна, ли е отговорно за загасяне на плафоните?
Да.
Днес смених сивото нещо и плафоните си гаснат нормално. Очаквах някаква влага, но всичко е сухо. Явно му е дошло времето. Дори за защита от влага бях му сложил преди време тънък слой силикон по ръба.
http://www.prikachi.com/images/318/8976318j.jpg
http://www.prikachi.com/images/320/8976320t.jpg
Ето какво бях направил и само прах. Радващо е, че няма теч, но да не дърпам дявола за опашката все пак. :D
Колеги чудя се има ли 166-ца със сгъващи се облегалки на задните седалки с цел увеличаване на багажника. Има ли такава екстра или всички са с фиксирани облегалки?
Също така има ли 166-ца (преди фейслифта) с фабричен парктроник, както чета в една обява. Колата е 2001 г.
Колеги моля, запознатите да споделят инфо. Кара ми се и на мен 166
В този вариант се присъединявам към въпроса може ли мулти волан от по старите с външни бутони да бъде заменен с мулти волан от по новите с вградени бутони - фейса Пасват ли шлиците буксите аербега
Рядко чета форума и за това се бавя с отговора. Волана от фейслифта пасва на коли преди 2003-та. Даже централата разпознава еърбега. Този волан можеш и на 164 да го сложиш - шлиците и буксите на бега са същите.
Станимир - Classicalfamaniac - е сложил волан от кола преди 2003-та на 164-ка и волан от фейса на 166-ца. Виж въпроса с окабеляването от по-новата към по-старата никак не ми е ясен.
На моята преди години се бих като вода в брегове - май бях първия, който монтира мулти волан на кола без (просто тогава никой не отговаряше на въпросите ми, нито даваше акъл и коментари). Тогава смених дори и ICS-а, опъвах окабеляване по схеми и какво ли не. Сега към момента не работи, щот имам едни драми с целия кабелен сноп.
Колеги чудя се има ли 166-ца със сгъващи се облегалки на задните седалки с цел увеличаване на багажника. Има ли такава екстра или всички са с фиксирани облегалки?
Също така има ли 166-ца (преди фейслифта) с фабричен парктроник, както чета в една обява. Колата е 2001 г.
По т.1: според мен няма. Жалкото е, че за разлика от предшественика си (164), в 166 няма и ел регулируеми задни седалки :( Въпреки това задните седалки в 166ците според мен са едни от най-удобните и поддържащите...
Я да питам и аз нещо - при 166 ФЛ има ли някакво друго реле за ксеноновите светлини освен това, което е в кутийката на моторния отсек? Понеже то е ок, 2 та предпазителя са ок, а от време на време ми примигва ту единия ту другия ксенон и много ме дразни. Даже понякога изгасва за по-дълго време и трябва да включа и изключа светлините. Самите крушки не са лилави и би трябвало да има живот в тях. Или да търся проблема в баластите (те май са на шибано място) ?
ecotronic
07-12-2016, 11:34
Я да питам и аз нещо - при 166 ФЛ има ли някакво друго реле за ксеноновите светлини освен това, което е в кутийката на моторния отсек? Понеже то е ок, 2 та предпазителя са ок, а от време на време ми примигва ту единия ту другия ксенон и много ме дразни. Даже понякога изгасва за по-дълго време и трябва да включа и изключа светлините. Самите крушки не са лилави и би трябвало да има живот в тях. Или да търся проблема в баластите (те май са на шибано място) ?
Няма друго реле. По-вероятно е баласт или крушка да е виновникът. :)
Имам 5 бр. оригинални джанти 16 цола за 166 + 4- капачки алфа ромео и подарък една гума....джантите са в перфектно състояние....продават се, или се заменят за такива, но за 5х98 или 4х98...:unsure:
severenpolios
07-12-2016, 21:59
www.reklamata.info
Няма друго реле. По-вероятно е баласт или крушка да е виновникът. :)
ОК, а има ли някакъв обективен тест на баластите / ксеноните, който може да се направи или принципът е "сменяй наред, докато се оправи". Че досега на колкото майстори съм казал, не им се занимава нещо хич.
ecotronic
08-12-2016, 14:19
ОК, а има ли някакъв обективен тест на баластите / ксеноните, който може да се направи или принципът е "сменяй наред, докато се оправи". Че досега на колкото майстори съм казал, не им се занимава нещо хич.
Не съм наясно с историята при фабричните баласти. Аз съм с афтър маркет китайщини и при подобни проблеми менкам баласти или крушки ляво/дясно докато не установя, къде е проблемът.
На фабричния ксенон също може за теста да размениш баластите но трябва малко повече разглобяване Не съм сигурен дали не се налага сваляне на фарове
lordliness
09-12-2016, 03:28
Имам 5 бр. оригинални джанти 16 цола за 166 + 4- капачки алфа ромео и подарък една гума....джантите са в перфектно състояние....продават се, или се заменят за такива, но за 5х98 или 4х98...:unsure:
Ама това не ти е по шаблон. :) къде пише на джантите какво е междуболтовото и колко е централния отвор. Тук имам едни джанти и такава информация не виждам.
Пише Н2, какво е това? Може да е магистрала на Хавай, маршрут на лондонски автобус или два атома водород.
И като не знам няма продаване тук, и не опитвам, обаче има други места където не искат такава информация. Като се замисля може и Хамър да е Н2 :)
Ама това не ти е по шаблон. :) къде пише на джантите какво е междуболтовото и колко е централния отвор. Тук имам едни джанти и такава информация не виждам.
Пише Н2, какво е това? Може да е магистрала на Хавай, маршрут на лондонски автобус или два атома водород.
И като не знам няма продаване тук, и не опитвам, обаче има други места където не искат такава информация. Като се замисля може и Хамър да е Н2 :)
А не ми се прави на модератор....пуснал съм специална тема в общи приказки....кажи си мнението в нея....тук просто съм поснал инфо, тъй като в определеният раздел не можах да пробия...:)).....все пак темата е за общи приказки и тук ....а и джантите са от определеният автомобил, който се обсъжда в тоя раздел....вече имам запитвания от колеги на л.с....та излишно си чешаш езика...:))
lordliness
09-12-2016, 11:38
А не ми се прави на модератор....пуснал съм специална тема в общи приказки....кажи си мнението в нея....тук просто съм поснал инфо, тъй като в определеният раздел не можах да пробия...:)).....все пак темата е за общи приказки и тук ....а и джантите са от определеният автомобил, който се обсъжда в тоя раздел....вече имам запитвания от колеги на л.с....та излишно си чешаш езика...:))
Ето виждаш ли, трябва да си пластичен и находчив, винаги има начин, не ми отговори на въпроса за това къде пише размерите, за това пиша тук, защото е общи приказки.
Ето виждаш ли, трябва да си пластичен и находчив, винаги има начин, не ми отговори на въпроса за това къде пише размерите, за това пиша тук, защото е общи приказки.
Ако те интересува нещо може да ме попиташ на л.с...а не да ми казваш, какъв трябва или мога да бъда.....най добре е да се оплачеш на някой модератор.....:)))
lordliness
09-12-2016, 17:06
Ако те интересува нещо може да ме попиташ на л.с...а не да ми казваш, какъв трябва или мога да бъда.....най добре е да се оплачеш на някой модератор.....:)))
Разбрах, не знаеш.
Разбрах, не знаеш.
Виж сега не е мястото тук да се дърля ме ...казах ти къде може да спорим.....цяла тема има в общи приказки и може да ми кажеш, какво не съм разбрал.....
п.п..Извинявам се на колегите от раздела....за първи път пиша в него, но явно имам фенове, който по някакъв начин съм засегнал ...и ме преследват...:unsure:
:)))
lordliness
10-12-2016, 00:41
Виж сега не е мястото тук да се дърля ме ...казах ти къде може да спорим.....цяла тема има в общи приказки и може да ми кажеш, какво не съм разбрал.....
п.п..Извинявам се на колегите от раздела....за първи път пиша в него, но явно имам фенове, който по някакъв начин съм засегнал ...и ме преследват...:unsure:
:)))
Аз стигнах до извода, че да пишеш или помагаш на някой тук е напълно безсмислено, загуба на време. Фенове, :) карат алфи щото са евтини, като ги купят без пари после срещат трудности с части и гориво.
Имаш толкова опции за продажба, чудя се защо опря до тук и настояваш.
Защо да не е място, това е общи приказки и говорим за джанти от 166. С моя помощ всички разбраха че ги продаваш без да имаш обява, нали? :)
Аз стигнах до извода, че да пишеш или помагаш на някой тук е напълно безсмислено, загуба на време. Фенове, :) карат алфи щото са евтини, като ги купят без пари после срещат трудности с части и гориво.
Имаш толкова опции за продажба, чудя се защо опря до тук и настояваш.
Защо да не е място, това е общи приказки и говорим за джанти от 166. С моя помощ всички разбраха че ги продаваш без да имаш обява, нали? :)
Да, ама не....явно ни трябва преводач, за да си комуникираме :)) ....значи...пуснах обява в определеният раздел, но не видя бял свят, заради някой си модератор...загатнах за това в този раздел, защото е логично да има интерес.....не само ги продавам, а и ги разменям, за такива от който имам нужда.....;)
п.п...истината е следната.....мой приятел ми казва...имам джанти за алфа...страхотни......обаче се бяхме почерпили.....и накрая като изтрезнях и ги бях взел вече....разбрах, че между болтувото разстояние...не е 5х98, а е 5х 108....и те така...няма се връщам назад...тоез пито платено....
А сега разбра ли ме...?:))
---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:38 ----------
п.п...аз пак имам страхотни приятели в форума и не съм на твоето мнение.....помагали са ми, и аз им помагам с каквото мога.
lordliness
10-12-2016, 01:57
Трудно ще ги продадеш, няма много 166 и тези джанти не са много атрактивни, успех все пак.
Трудно ще ги продадеш, няма много 166 и тези джанти не са много атрактивни, успех все пак.
..ама са здрави, прави, като нови...:arrow:
Мерси...:))
lordliness
10-12-2016, 14:44
..ама са здрави, прави, като нови...:arrow:
Мерси...:))
Качваш се и караш :)
моите са същите и си ги харесвам много
Колеги, голям ли е филма със смяната на задния тампон на двигателя на 166 2.0?
Качваш се и караш :)
моите са същите и си ги харесвам много
Аз карам 155 и 156....няма как да ги кача....то има, ама не ми се преправя....
lordliness
10-12-2016, 16:21
Аз карам 155 и 156....няма как да ги кача....то има, ама не ми се преправя....
Е ми като не ти пускат обявата ще ъпдейтваме тук, не е забранено да си говорим за джанти, може да правим ъпдейт по 10 пъти на ден, а пък там само веднъж :)
Какви джанти продаваше, че вече забравих?
Е ми като не ти пускат обявата ще ъпдейтваме тук, не е забранено да си говорим за джанти, може да правим ъпдейт по 10 пъти на ден, а пък там само веднъж :)
Какви джанти продаваше, че вече забравих?
А бе ти ебаваш ли се, или си пиян...?:)))
ей такива.......
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1507318&postcount=4288
...също така ги заменям, за 5х98 или 4х98...
lordliness
10-12-2016, 16:51
А бе ти ебаваш ли се, или си пиян...?:)))
ей такива.......
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1507318&postcount=4288
...също така ги заменям, за 5х98 или 4х98...
Не пия и не се ебавам,. Пак ще те питам след някой ден :) , ще питам колко струват че не пише, иначе само капачките са 20 кинта
Не пия и не се ебавам,. Пак ще те питам след някой ден :) , ще питам колко струват че не пише, иначе само капачките са 20 кинта
Пара има.....не е проблем...ако трябва едни фланци за смяна на м/у болтовото разтояние, ще туря на легендата, ама ще са и малко големи...ще я спъна....
п,п..ей сега като погледнах...тя тази тема тук е на мой добър приятел.....мое се поотпуснем...:))
---------- Post added at 15:02 ---------- Previous post was at 15:01 ----------
...ще спретнем един търг с надаване ....:balloon:
danchev63
17-12-2016, 13:24
Колеги имам този мулти волан http://prntscr.com/dkibvp с кой модел може да се смени без проблем с този http://prntscr.com/dki7tx или с този http://prntscr.com/dki88b.
injekciona
17-12-2016, 18:46
грешен пост, ако може някой админ да го изтрие...
danchev63
24-12-2016, 20:46
Весели празници на всички.
Murderer
24-12-2016, 21:58
Весели празници на всички.
Мерси,подобно.Нзадраве с напитката на боговете :)
Весели празници на всички.
Да попитам и малко технически насочени въпроси.
Поръчах си от ebay кутийка за ключа тъй като на моят се разпада копчето за багажника. Взех от работещия ми ключ платката и всичко и само ги прехвърлих на другата пластмаса. Всичко точно - отключва/заключва, но когато да запаля не ми изгасва ключа на таблото и съответно не пали. Направих размяна с резервнията ключ и пак същата работа. В оригиналната кутия работи в новата - не. След детайло разглеждане на пластмасата и търсене на логична причина как една пластмаса може да влияе, видях че в нея има една дупка и едно черно нещо залепено там което се пада точно под платката. Това нещо го няма в новата, но има дупката за него. На снимката може да видите разликата.
Има ли някой идея какво е това и как да го разлепя и прехвръля на новата? Има ли голяма опасност да го повредя при демонтажа?
lordliness
25-12-2016, 19:11
Няма да запали без него. Никога, това ти е "ключа" за имобилайзера.
ecotronic
25-12-2016, 20:15
Има ли някой идея какво е това и как да го разлепя и прехвръля на новата? Има ли голяма опасност да го повредя при демонтажа?
Дай го на някой авто ключар да ти го прехвърли. Не вярвам да ти вземе повече от 10 лв. И минимална вероятност да съществува, ти да го потрошиш при прехвърлянето, това ще ти излезе златно.
lordliness
25-12-2016, 20:40
Дай го на някой авто ключар да ти го прехвърли. Не вярвам да ти вземе повече от 10 лв. И минимална вероятност да съществува, ти да го потрошиш при прехвърлянето, това ще ти излезе златно.
Моя ключ е друг и се вади лесно, изглежда като метална плочка и нечупливо, но не съм го гледал задълбочено.
Весела Коледа на всички Колега би ли посочил сайта в който изнамери кутийката Оказва се че точно този модел са нещо дефицит За другите модели дори калъвчета има
Взех го от ebay. Признавам че доста трудно се намират. Аз от доста време си търся, но наскоро забелязах че ги пуснаха в ebay. Цената обаче е малко дебела - около 50-тина лева излиза с доставката. Ето няколко линка:
http://www.ebay.com/itm/222326654208?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
http://www.ebay.com/itm/302149162107?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
:Tease:
https://www.olx.bg/ad/kutiyka-za-klyuch-alfa-romeo-2-butona-sgavaem-ID6fE5Y.html
:Tease:
https://www.olx.bg/ad/kutiyka-za-klyuch-alfa-romeo-2-butona-sgavaem-ID6fE5Y.html
Боби, да си жив и здрав! За пореден път помагаш!
@danchev63 - колко пъти да ти казвам, че с волана от фейслифта няма да имаш проблеми? Или само си пишеш? За справка - http://www.clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1507263&postcount=4284
danchev63
28-12-2016, 15:20
@danchev63 - колко пъти да ти казвам, че с волана от фейслифта няма да имаш проблеми? Или само си пишеш? За справка - http://www.clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1507263&postcount=4284[/QUOTE]
Първо - Благодаря за конкретния отговор.
Второ - С отговора от препратката не е ясно кое е без проблем и кое с проблем, така е омешано.
Трето - Когато пиша има за какво, рядко си чеша езика щото няма какво да правя.
Не го приемай като заяждане, а като градивна критика, пише се ясно и конкретно по зададения въпрос.
Благодаря и весели празници
mitkomeg
30-12-2016, 11:10
Здравейте момчета, имам ядове със смяна на съединител. Смениха го и след 300км педала пропадна-съответно се случи на път на магистралата. Върнах я пак в сервиза - оказа се, че аксиалния лагер се откопчал. Оправиха го но след 400км. днес пак пропадна педала. Преди да пропадне за втори път се усещаше вибрация в педала при натискане и при потегляне на 1ва и задна тресеше двигателя все едно има скъсан тампон. Сега какво ще се окаже не се знае още но най-вероятно пак се е откопчал. Въпросът ми е може ли да има нещо дефектно в комплекта съединител? Нов Валео с номер завършващ на 325 е съединителя.
Alexandra
30-12-2016, 17:17
Гаранция няма ли? Кво се правят на луди. Я им спретни едно дело да им дойде акъла в главата и надали са ти дали Валео!
Ако се откопчава от притискателя е дефектен съединителя (лагер, притискател, зегерка). Ако се откопчава от вилката или чупи лагера най-вероятно е износена вилка или втулките в които лагерува.
Здравейте колеги,
имам едно питане към аудиофилите. Решил съм да сменям говорителите във вратите, като се ползва ICS-а без усилватели и т.н.
Спрял съм се на два модела:
JBL GX602
HERTZ DSK 165.3
Ако някой има преки впечатления от горните говорители, ще се радвам да ги сподели!
Поздрави,
Wolfy
Здравейте колеги,
имам едно питане към аудиофилите. Решил съм да сменям говорителите във вратите, като се ползва ICS-а без усилватели и т.н.
Спрял съм се на два модела:
JBL GX602
HERTZ DSK 165.3
Ако някой има преки впечатления от горните говорители, ще се радвам да ги сподели!
Поздрави,
Wolfy
Разрови се малко из темите. Има много писано по въпроса. На кратко... аз направих същото нещо само, че сложих Pioneer говорители и звука беше потресаващ. По-зле от грамофон Респром. Звука който излиза от радиото е с отвратително качество и пуснат на хубави говорители става по-зле и от оригиналните скапани говорители.:big_whoops:
thecleaner
12-01-2017, 12:14
Разрови се малко из темите. Има много писано по въпроса. На кратко... аз направих същото нещо само, че сложих Pioneer говорители и звука беше потресаващ. По-зле от грамофон Респром. Звука който излиза от радиото е с отвратително качество и пуснат на хубави говорители става по-зле и от оригиналните скапани говорители.:big_whoops:
Подкрепям, с Hertz звука беше ужасен :)
ecotronic
12-01-2017, 12:26
Освен това JBL - ите са с импеданс 2,3 Ома. Т.e - не стават, щото ICS-ът може да сгъне.
При цени около 120 лв за чифт, упражнението напълно се обезсмисля, тъй като DSP усилвателят + шестте говорителя и пищялките обикновено се търгуват на цени под 200 лв.
Същевременно разликата в крайния резултат е огромна.
Кофти приключение :)
Благодаря за отговорите!
Пробвах с едни JBL CS762 и Alpine SPG-17C2 и басовете изчезнаха. Оригиналните говорители, чиито магнит е колкото стъкло на ръчен часовник, изкарват един приятен бас (бууум, бууум), докато новите са само едно бледо подобие (туп, туп), ако мога с думи да опиша разликата :cry:
ICS-a на 4 ома ли е, че да има проблем с 2,3 JBL-ите?
Аз се чудех дали просто не успява да им даде достатъчно сок на 4 омовите, затова се спрях като опция JBL на 2,3. Просто не мога да си обясня как 150 грамов говорител на 10 години разбива на пух и прах признати марки в озвучаването...
ecotronic
12-01-2017, 20:33
Кофти приключение :)
Благодаря за отговорите!
Пробвах с едни JBL CS762 и Alpine SPG-17C2 и басовете изчезнаха. Оригиналните говорители, чиито магнит е колкото стъкло на ръчен часовник, изкарват един приятен бас (бууум, бууум), докато новите са само едно бледо подобие (туп, туп), ако мога с думи да опиша разликата :cry:
ICS-a на 4 ома ли е, че да има проблем с 2,3 JBL-ите?
Аз се чудех дали просто не успява да им даде достатъчно сок на 4 омовите, затова се спрях като опция JBL на 2,3. Просто не мога да си обясня как 150 грамов говорител на 10 години разбива на пух и прах признати марки в озвучаването...
Да, изходите на ICS - а са 4 Омови. JBL - ите са хубави говорители, но в случая няма, какво да ги "разклати" :)
Вероятно ще свирят доста добре с DSP усилвателя, чиито изходи са 2 Омови.
Можеш да подобриш малко звука като сложиш колони в задната кора. Дали нискочестотни или широколентови ти си решаваш. Аз съм сложил басови и звука горе долу е приличен.
ecotronic
12-01-2017, 21:12
Аз бих препоръчал на колегата да си намери DSP усилвателя. Той се намира доста по-лесно от говорителите и не е скъп. Моят го купих за 50 лв, което си е без пари. Но вече стъпваш върху почти четвърт киловат мощност.
После вече се открива доста по-голямо поле за действие по отношение на говорителите.
По трудно ще е с събовете от задната кора, защото барабар със стойките са смятани за тая кола.
Кофти приключение :)
Благодаря за отговорите!
Пробвах с едни JBL CS762 и Alpine SPG-17C2 и басовете изчезнаха. Оригиналните говорители, чиито магнит е колкото стъкло на ръчен часовник, изкарват един приятен бас (бууум, бууум), докато новите са само едно бледо подобие (туп, туп), ако мога с думи да опиша разликата :cry:
ICS-a на 4 ома ли е, че да има проблем с 2,3 JBL-ите?
Аз се чудех дали просто не успява да им даде достатъчно сок на 4 омовите, затова се спрях като опция JBL на 2,3. Просто не мога да си обясня как 150 грамов говорител на 10 години разбива на пух и прах признати марки в озвучаването...
Много е важно за какво акустично оформление е проектиран говорителя. Параметрите на говорители за кора се различават драстично от параметрите на говорители за малък затворен обем, какъвто е вратата. Освен това качествените говорители с големи магнити пораждат и доста повече вибрации в самата врата и оттам се получават гасения и усилвания при различни честоти; усещат предимно вибрации, вместо бас. Затова, ако искаш да имаш по-качествено озвучаване, трябва да третираш акустично поне вратите, а най-добре и цялата кола въобще. И чак тогава да сложиш скъпи говорители. Друг момент е, че ниския клас продукти на ,,реномирани" марки наистина са доста зле и нямат много общо със славата на марката. Аз така навремето се отказах от авто аудиото, заради едни дръвца на пионер...
Най-разумният вариант, както каза Еко, е да намериш оригиналната система, която е настроена специално за акустиката на колата.
Някои може ли да даде gsm на обявата в пост 4320
rv_asenov
23-01-2017, 14:56
088 833 4349
mitkomeg
27-01-2017, 08:59
Момчета, днес проблем с алфонсо...тръгвам сутринта за работа и темперарурата е -12. Палил съм я и на по-студено няма проблем. Днес пак си запали от раз без проблеми нооо след 1-2 км видях, че чека ми свети?!? Колата си върви нормално но чека свети. Гасих я палих я чека си остава да свети. Някой нещо да му идва на акъла от какво може да е? Знам за диагностика но съм на работа и не мога сега. Евентуално довечера ще я бучна.
---------- Post added at 06:59 ---------- Previous post was at 06:59 ----------
Момчета, днес проблем с алфонсо...тръгвам сутринта за работа и температурата е -12. Палил съм я и на по-студено няма проблем. Днес пак си запали от раз без проблеми нооо след 1-2 км видях, че чека ми свети?!? Колата си върви нормално но чека свети. Гасих я палих я чека си остава да свети. Някой нещо да му идва на акъла от какво може да е? Знам за диагностика но съм на работа и не мога сега. Евентуално довечера ще я бучна.
ecotronic
27-01-2017, 10:49
Случайно да ти е направило впечатление, че вентилаторът на охлаждането върти постоянно?
Стрелям в тъмното. :) Най-добре - диагностика.
mitkomeg
27-01-2017, 11:15
Ами не ми е направило такова впечатление. Ако се въртят какво? За температурен датчик ли си мислиш?
ecotronic
27-01-2017, 11:20
Ами не ми е направило такова впечатление. Ако се въртят какво? За температурен датчик ли си мислиш?
Да - ако е прекъснал.
mitkomeg
27-01-2017, 12:48
Че и за него ли свети чека? Какво друго може да е което да не влияе на работата на мотора?
Не пуши не се спъва просто свети.
ecotronic
27-01-2017, 13:08
Че и за него ли свети чека? Какво друго може да е което да не влияе на работата на мотора?
Не пуши не се спъва просто свети.
Нямам личен опит по въпроса, но колеги така казват:
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1394517&postcount=14
mitkomeg
27-01-2017, 14:02
Дано да е от него.
пс... Тръгнах си от работа и след няколко километра изгасна чека...хм интересно
На мен ми светва чека, като карам по-бързичко сутрин преди да е загряла (термостата е на умирачка, та като падне от 60 рязко надолу температурата веднага изгрява) в топло време и като загрее по-добре няма грижи и след няколко минути в нормални температури изгасва.
Вентилатора е доста точен индикатор за възникнал проблем с температурата(според мен), споменавам моя проблем в случай, че на колегата му е читав темп. датчик 8-)
При мен също светва при температури под -14. Светва след сравнително бавно движение, ако не може да загрее. Записва грешка 'температурен сензор охлаждаща течност'. След загряване на мотора си угасва само. Но не реагира като на прекъснал сензор. Явно не му харесва да се движи колата и да не загрява. :)
За дизеля иде реч де.
mitkomeg
29-01-2017, 10:47
Така, записаните грешки са:
p0235 - тази си я знам.Геометрията на турбото заяжда понякога при някаква си ситуация но не винаги. Свалях го да го чистя но едното болтче шестограмното не можах да го развия, че превъртя шестограма в него и чистих със прей за карбуратори колкото може но и на ръка като местих лостчето за геометрията на моменти имаше леко запиране понякога от което може би се получава пренадуването. Както и да е ще го развия като се постопли времето да става за работа понеже и турбо съм си купил и ще го сменя и това ще го разглобя и ще го чистя и ако става за работа ще е за спешъл ситуация за резерва.
p0404, p0101 - тези двете от както имам колата си ги набива винаги. Не знам защо...егр не е затапен и съм го свалял няколко пъти да го чистя и никога не е бил задръстен. Смисъл черно е по стените му но само е черно без натрупвания на сажди каквито съм виждал из интернет иии грешките все пак си ги има винаги. Дебитомера уж работи. Момчето което ми прави чипа му казах за тоя проблем и каза, че си работи. За да не почне някой, че е от чипа-не мисля, колата е с него вече втора година, а колата я имам от 5 години. И преди него и след него си го прави.
p0191 - тази вече е прясна. Преди седмица сменях горивен филтър. Уж го напълних преди да го завия та не знам може ли да има общо със смяната на филтъра нещо?!? Или просто нещо моментно му е станало оная сутрин като светна чека и да ги е набил компа със следващата грешка за температурния сензор?
p0115 - този явно е ясен вече ...
Та изтрих грешките и не се появиха отново...е сега ако я закача пак понеже снощи ходих напред назад съм на 99%, че ще има за пренадуването(случи се веднъж като я понастъпах да изпреваря), егр и дебитомер.
Някой идеи за този не знам дали да го нарека проблем с егр и деботомера?
Тази за рейла ми се струва по-плашеща но ще я следя дали ще я запише пак...мисля, че нещо моментно от студа може да е станало но ще видим.
Закачате компютъра и гледате желано и реално количество въздух. На загрял мотор това. Ако ЕГР работи, трябва да са еднакви.
Колеги, препоръчайте ми някои качествени скърцащи втулки, че ми писна по два пъти годишно да ги сменям.От феби моог и фаст не съм доволен.
Чак пък толкова да не изкарват Имаше особености при смяната Мисля че колата се пуска от подемника и тогава се стягат За марка немога да дам съвет но толкова чести смени
---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:39 ----------
Сетих се че бях чел че слагат от някакъв модел на мерцедес
lordliness
14-02-2017, 19:46
Написал съм всичко, само трябва да прочетете. Моите са Моог от 2012. Няма проблем. Чувал съм, че лемфьордер са добри.
Темата съм ти я прочел преди да питам. За 10к км се разбиха моог. Може на ментаци да съм попаднал.
thecleaner
14-02-2017, 19:56
Точно така от моя скромен опит само Лемфьордер карат, всички други включително ТРВ и оргинални от Мерцедес + изброените по-горе не стават.
Аз съм с ТРВ на едната ( малко над 50'000км) и Делфи на другата (малко над 30'000км) и са здрави. Дори не скърцат.
Колеги, трябват ми тези два тампона:
http://prikachi.com/images/981/9055981R.jpg
Не ги намирам никъде. И този от ляво, на двигателя който е лесно се сваля това алуминиевото ухо?
lordliness
03-03-2017, 17:28
Колеги, трябват ми тези два тампона:
http://prikachi.com/images/981/9055981R.jpg
Не ги намирам никъде. И този от ляво, на двигателя който е лесно се сваля това алуминиевото ухо?
Нали из Пловдив имаше някакви които правят тампони, ако го свалиш няма ли да ти го направят
Аз и затова питам за свалянето, че ми се вижда бая играчка...
lordliness
03-03-2017, 18:25
някъде пишеше за 156 как става, не е сложно, моя съм го откачал от единия край и двигателя мисля, че не провисна
Токачка съм рамото и не преписва. Трябва да видя как се сваля и да го нося за мостра. Явно, че няма да намеря от магазин.
В София съм ги взимал от тук http://www.avtochasti-italauto.com/
По спомен са около 20лв/бр.
Ще намериш но след като ги извадиш и видиш размерите Моите ги сменях но не помня размера Този на сваляемото рамо ще го извадиш що годе бързо ама другият ще те измъчи Помня че рязах парче тръба отзаде слагах шайба и навивах болт Мястото е тясно и видях бая зор
Там правят тампони и честно казано са доста добри. Правил съм си там много тампони и нямам забележки. Намират се в индустриалната зона до Тракия.
plamenp59
04-03-2017, 12:04
Там правят тампони и честно казано са доста добри. Правил съм си там много тампони и нямам забележки. Намират се в индустриалната зона до Тракия.
Имат ги готови и с различна твърдост на гумата.Скоро ходих да сменям на бензинката.Свалиха старите.Набиха два нови и си тръгнах след десет минути.
mitkomeg
08-03-2017, 09:41
Само ролката на обтяжката на пистовия ремък продава ли се или е целия само. Нещо се разскърца яко и мисля, че е от нея. Свалях я да и сменя о-пръстените и греста но май и на ръка като я въртя има шум.
Продава се само ролка Но си ревизирай втулката и тампоните на механизма
mitkomeg
09-03-2017, 00:30
А къде, че не мога да намеря?
Ако отидеш в магазин със свалена ролка я мерят и доставят Но пак наблягам на това да си прегледаш механизма и шайбата на генератора
mitkomeg
09-03-2017, 22:31
Правих му профилактика на механизма с нови пръстени и грес. Шайбата на генератора не е от ония фрайлауф и какво беше не помня точно. Най-обикновенна си е и уж бутах дърпах въртях и според мен поне няма проблем с генератора. Ролката е според мен защото като дам леко гас и с повишаването на оборотите зачестяват цъканията.
Моят механизъм го направих с гресьорка защото ми омръзна да го свалям Имам чувството че ако в годината един път не го сваля започват някакви шумове че два пъти и втулки на механизма правих Доста четох за тази шайба на динамото Когато не е фрайлауф пистовият ремък доста подскача което вреди на механизма и иска по често обслужване - мазане
Там правят тампони и честно казано са доста добри. Правил съм си там много тампони и нямам забележки. Намират се в индустриалната зона до Тракия.
Взех ги от там. 10лв бройката и само ме питаха за дизел или бензин. Сега остава да измисля как да извадя този на двигателя дето е...Ще мисля някаква скоба.
Колеги, може да не е баш тук мястото, но засяга точно тези, който карат 166......http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1518662#post1518662.........джант ите са в отлично състояние...просто няма как да ми влезнат в употреба....
п.п...сорри на модераторите в раздела ...:))
mirchozo
03-04-2017, 19:40
Ебаси как се обезцениха тия 166ци. Стана сумати време продавам една и един не звънна даже да попита. Его и джантите им за по 100лв се намират, баси, пък не е лоша кола...
Murderer
03-04-2017, 21:33
Ебаси как се обезцениха тия 166ци. Стана сумати време продавам една и един не звънна даже да попита. Его и джантите им за по 100лв се намират, баси, пък не е лоша кола...
По едно време исках да я продавам,но вече и през ум не ми минава да я "подарявам" на някой профан.
П.С.(Ес-класа не дава това усещане,което ми дава 166-цата ;)
Колеги, тази сутрин ми се случи нещо странно. Давам на контакт да паля и температурата 90 градуса и взе стрелката малко по малко да пада и си стигна долу. Датчика е нов и се чудя дали някъде няма проблем с някоя връзка? След това си отчита уж нормално, но дали не шашка компютъра е въпросът...?
ecotronic
06-04-2017, 13:17
Това касае само таблото и няма връзка с компютъра.
mitkomeg
07-04-2017, 14:00
И моята го прави това много често и като гася премигва ръчната.
Ебаси как се обезцениха тия 166ци. Стана сумати време продавам една и един не звънна даже да попита. Его и джантите им за по 100лв се намират, баси, пък не е лоша кола...
Така е , особено сомовите. Фейса държи по-добри цени. Но ако, е бензин и то v6 , и по-добрите jtd ... за автоматите ...там е жалка история :( .... най-скъпите засега са 3.2 и 2.5 (ръчки разбира се)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Това касае само таблото и няма връзка с компютъра.
Днес я закачих от любопитство да видя дали не е дала някакви грешки и хоп p1173. В инфото за грешката пише, FRA и разни там сонди и други и че е записана при 3600 градуса на охлаждащата течност. Айде пак заминал датчик писна ми. Но пък я усетих, че тези дни не върви както трябва. Това ще е трети темп датчик дето ще сменям. Е с този втора ръка изкара 2 години, а с новия....няма да казвам, че смешна работа беше.
ecotronic
10-04-2017, 09:48
Днес я закачих от любопитство да видя дали не е дала някакви грешки и хоп p1173. В инфото за грешката пише, FRA и разни там сонди и други и че е записана при 3600 градуса на охлаждащата течност. Айде пак заминал датчик писна ми. Но пък я усетих, че тези дни не върви както трябва. Това ще е трети темп датчик дето ще сменям. Е с този втора ръка изкара 2 години, а с новия....няма да казвам, че смешна работа беше.
Огледай добре да нямаш протрити кабели към датчика, които да допират до шаси. Ако прекъсне датчикът или кабелите му ще отчете ниска а не висока температура. За да отчете висока, означава късо съединение или паразитна връзка към шаси или към други кабели.
Колеги дайте свестен майстор за връзване на 5 канален усилвател проблема е ,че има шум когато слушам сд. майсторите от Авител смятаха че имам проблем от ицса но когато го сменихме проблема си остана и ми трябва мнение от някой който разбира от 166 имам колони и на кората.
Колеги, дали ще има промяна във возията ако сложа полиуретанови тампони на предните горни носачи?
plamenp59
26-04-2017, 11:02
Не.Остава си същата.Слагай.
mitkomeg
01-05-2017, 10:05
Дайте акъл как да монтирам обтегача на пистовия ремък. След смяна на лагера на ролката и след като му се разбиха втулките на пружината вчера ми направиха нови от някаква пластмаса много здрава и понеже вече няма луфт и е стегната при монтажа понеже не ме слушат да не напъват и да бързат преди да преценим как да я свием и монтираме иии се счупи едното ушенце където е втулката. Днес се е намерила нова пружина но нз как е по-безопасно да се монтира. Първо долния болт ли или шестограма за да не се счупи и новата...тя старата така както я направиха най-вероятно ще е по-здрава от нова но късмет.
Досега съм я свалял няколко пъти и сравнително лесно влиза но все пак имаше луфтове във втулките и носеше на някакво усукване...сега явно не понася.
На старата алфа това слагане на тази пружина ми беше голям проблем Уши не съм чупил но доста резби развалих На новата (втората) алфа този механизъм го слагам без напрежения Мерих двете пружини и едната е по дълга от другата с повече от сант По мое тълкуване впоследствие си мисля че на старата е сменена тази пружина и тя не е правилната Незнам да има разлика в годините на колата но до това заключение достигнах аз
mitkomeg
03-05-2017, 08:47
Така, оказа се, че наистина новата е с почти сантиметър по-къса и нещата станаха лесно и успях да се справя и сам. Имам въпрос относно натягането на ремъка. Доколкото разбрах има две дупки на обтяжката с пружината която е и на блока и трябва да съвпаднат една срещу друга. За сега съм го натегнал и на ръка като го пробвам е даже много опънат, а за да дойдат дупките една срещу друга трябва даже още да го натегна което малко ме притеснява да не разбия лагери тук там. Сега като я запаля пак почва да прескърцва за около половин-една минута и после е тишина и за сега се кефя чак на звука(да не чуе дявола). Не мога да преценя това прескърцване дали е от ремък но ако е ремък той скърца като е хлабав а както казах ми се струва даже много опънат. Та да го натягам ли да си дойдат отворите един срещу друг и да се кръстя да не разбия всичко що е лагер по веригата или нз какво да правя...
Каква грес препоръчвате за тая втулка на обтяжката? Мислих медна да сложа, че е по-гъста за да се задържи там но не намерих и сложих някаква литиева която е по-рядка и като се загрее предполагам става като олио и евентуално изтича малко по малко.Че май всяка година трябва да я свалям и винаги е почти суха.
Колеги, днес смених двата горни тампона на двигателя. Гадната вибрация изчезна при рязко подаване на газта и при потегляне, обаче се появи един шум като от ролка...Странното е обаче, че като отворя капака не го чувам, а се чува осезателно вътре в купето. Не вие, но едно като жулене е...
anttonev
14-05-2017, 17:20
Моята е TI и е с много твърдо окачване. Проверено е и няма нищо разбито... за сега. На хубав път е като залепена. Минавайки през дупки и бабуни е нещо ужасно. Има ли алтернативи?
Да нямаш запекли амортисьори? Също така можеш да провериш за счупена пружина, не е съвсем изключено. Чупела се последната(първата) витка и на пръв поглед не се забелязва.
ПП: Моята не е Ti, но също е доста стегната за такъв кораб, но все пак е в рамките на нормалното.
anttonev
14-05-2017, 18:30
Амортисьорите са наред, а пружините съм ги гледал и няма нищо. Като казвам ужасно, имам предвид че по разни квартални улички е тегаво да се мине през дупките без да те заболи сърцето че ще се счупи нещо, защото така го усещам. :)
Имал съм счупена пружина и си се усещаше като въртях волана, препукваше и скърцаше.
П.С. С 18" съм 235/40, та и от тука малко...
А, от 18ките ще да е значи, още повече, ако са с усилен борд :) Мини на 17ки с малко по-голям размер на гумите (например 215/50 Р17 или 235/45 Р17 или дори 225/50 Р17 вместо стандартния 225/45 Р17) и ще се родиш :)
Освен това според мен това, че отпред е с двойни носачи (double wishbone) също указва влияние за по-твърдото возене. Сравнявам го с БМВ е60 525Д, което е с прост Макферсън и там предницата е доста по-мека, но е и по-нестабилно. Интересното е че задницата, обратно е доста по-твърда при бмв-то, отколкото при алфата.
anttonev
15-05-2017, 13:29
https://drive.google.com/open?id=13u...-05itA2zUbpPYw (https://drive.google.com/open?id=13uximGs8ouA0s5fmIVBp-05itA2zUbpPYw)
Така изглеждат моите гуми.
Колеги, свършили са ми лагерите на динамото. Заслужава ли си да се пробвам да ги сменям или да търся читаво втора ръка? Имах горчив опит с едно динамо на фиат темпра за това питам...
Моето като замина си спомням че беше голяма цифра за ремонтиране и не се знаеше крайният резултат. Взех втора ръка с 6 месеца гаранция за малко повече пари и за сега нямам проблем. Някъде по постовете ми има и цената.
Моето като замина си спомням че беше голяма цифра за ремонтиране и не се знаеше крайният резултат. Взех втора ръка с 6 месеца гаранция за малко повече пари и за сега нямам проблем. Някъде по постовете ми има и цената.
Лагерите ли бяха заминали, колега, или нещо друго?
Не си спомням много добре, но целият алтернатор спря да работи. Спомням си че беше превъртял (можеше да се върти в двете посоки). Тогава ми казаха, че за да разберат дали е здрав трябва да се подменят определените части които бяха около 150-200 лв и не се знаеше дали и намотките не са за минали. Затова за около 250-300 взех направо втора ръка с гаранция
AlfaPower
16-05-2017, 12:48
Колеги на моята 166-ца задното ляво колело се е изкривило, горната част е малко под калника, а долната част на колелото е изкривена навън, някой има ли представа от какво може да е..? И ми яде гумата от вътрешната страна..
Trenkata
16-05-2017, 13:04
Износени шарнирни втулки,унибали и още хиляда причини,трябва щателно да се провери.
Лагерите ли бяха заминали, колега, или нещо друго?
Аз ги сменях на моята на алтернатор Бош. Оригинални лагери Бош бяха 20-25лв. Сам го ремонтирах.
lordliness
16-05-2017, 17:38
Колеги на моята 166-ца задното ляво колело се е изкривило, горната част е малко под калника, а долната част на колелото е изкривена навън, някой има ли представа от какво може да е..? И ми яде гумата от вътрешната страна..
Конкретната причина е тази, но и другото по окачването ти трябва да е в ред.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=74022
AlfaPower
17-05-2017, 11:43
Конкретната причина е тази, но и другото по окачването ти трябва да е в ред.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=74022
Мерси, колега! Сега уикенда ще го мъча, щото си е бая изкривено хем преди няколко месеца сменях носачи и всичко и се изкриви, яде гумата и не е никак стабилна, по-късно ще кача снимка на гумата...
lordliness
17-05-2017, 12:02
Мерси, колега! Сега уикенда ще го мъча, щото си е бая изкривено хем преди няколко месеца сменях носачи и всичко и се изкриви, яде гумата и не е никак стабилна, по-късно ще кача снимка на гумата...
Повечето които карат 166 са виждали как изглежда гумата :)
anttonev
24-05-2017, 13:48
А, от 18ките ще да е значи, още повече, ако са с усилен борд :) Мини на 17ки с малко по-голям размер на гумите (например 215/50 Р17 или 235/45 Р17 или дори 225/50 Р17 вместо стандартния 225/45 Р17) и ще се родиш :)
Освен това според мен това, че отпред е с двойни носачи (double wishbone) също указва влияние за по-твърдото возене. Сравнявам го с БМВ е60 525Д, което е с прост Макферсън и там предницата е доста по-мека, но е и по-нестабилно. Интересното е че задницата, обратно е доста по-твърда при бмв-то, отколкото при алфата.
Оказа се че задна лява гума е на 1,3 атм., а другата на 2 атм, а трябва да са 2,7. Сега е много по-приятно возенето на лоши пътища.
PEPI-2ALFA
05-06-2017, 22:13
Здравейте, колеги. Отскоро чета тук, но не открих това, за което ще питам сега. Искам да разглобя централна конзола в долната и част. Идеята ми е да монтирам на мястото на липсващо копче зад скоростния лост зарядно за телефон (от тия за в запалка) с USB-изход. Та да ме насочите към тема, предполагам, че има, но не съм я открил още.
Trenkata
06-06-2017, 08:17
За копчето за това до копчето за капачката на горивото ли става въпрос?
ecotronic
06-06-2017, 10:50
Здравейте, колеги. Отскоро чета тук, но не открих това, за което ще питам сега. Искам да разглобя централна конзола в долната и част. Идеята ми е да монтирам на мястото на липсващо копче зад скоростния лост зарядно за телефон (от тия за в запалка) с USB-изход. Та да ме насочите към тема, предполагам, че има, но не съм я открил още.
Добре дошъл в отбора. :)
Откопчай мехчето около лоста и дърпай нагоре пластмасата. На щипки е и излиза лесно.
https://www.youtube.com/watch?v=IOguHeF_xec
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=442823&postcount=21
PEPI-2ALFA
06-06-2017, 12:29
За копчето за това до копчето за капачката на горивото ли става въпрос?
Да, там имам свободно място - само капаче.
Добре дошъл в отбора. :)
Откопчай мехчето около лоста и дърпай нагоре пластмасата. На щипки е и излиза лесно.
https://www.youtube.com/watch?v=IOguHeF_xec
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=442823&postcount=21
Благодаря, знаех си, че има някъде обяснено със снимки.
PEPI-2ALFA
06-06-2017, 16:53
Да, там имам свободно място - само капаче.
😕 Оказа се, че не е само капаче, а си е едно цяло отдолу. Търся друго място в момента.
lordliness
06-06-2017, 18:12
😕 Оказа се, че не е само капаче, а си е едно цяло отдолу. Търся друго място в момента.
Ми изрежи празното и си сложи каквото искаш
PEPI-2ALFA
06-06-2017, 18:32
Ми изрежи празното и си сложи каквото искаш
Ами отдолу е една обща зелена платка, хваната с 3 винтчета . Развих ги, но не успях да я сваля. Може би трябва и самите копчета да се разглобят. За сега затворих и утре ще търся вариант.
lordliness
06-06-2017, 18:58
Ами отдолу е една обща зелена платка, хваната с 3 винтчета . Развих ги, но не успях да я сваля. Може би трябва и самите копчета да се разглобят. За сега затворих и утре ще търся вариант.
Много отдавна го разглобявах там и не помня точно.
Изкарай бутона тапа и прегледай дали може да поизрежеш там под него платката и да си вградиш зарядното в този бутон В него успях да поместя диода и окото на приемника за телевизия и също вътре сложих микроключе което превключва АЦС на ТВ
Здравейте, Колеги.
Имам един въпрос. Къде трябва да влиза маркучето което излиза от капачката на разширителния съд за водата, защото моето се рее свободно?
Колата е от подписа.
ecotronic
08-06-2017, 11:06
Здравейте, Колеги.
Имам един въпрос. Къде трябва да влиза маркучето което излиза от капачката на разширителния съд за водата, защото моето се рее свободно?
Колата е от подписа.
Никъде. Обикновено то минава през един отвор в ламарината под разширителния съд и каквото минава по маркучето, пада на земята.
alfa racer GTA
16-06-2017, 14:42
Някой може ли да ми каже за 166 преди фейслифта:
1. с каква антена излиза от завода
2. дали горната част на антената от 159-ка(която се отвива) която е фабрично монтирана на 159-ката става на 166-ца от преди фейслифта.
Тоест тази на приложената снимка?
166 няма такава антена. Антената от горе на тавана е само за GPS-a и за телефона и е доста по-малка.
Антената за радиото е в задното стъкло заедно с нагревателите за него.
alfa racer GTA
16-06-2017, 17:09
Благодаря.
166 няма такава антена. Антената от горе на тавана е само за GPS-a и за телефона и е доста по-малка.
Антената за радиото е в задното стъкло заедно с нагревателите за него.
Моята 166ца има и си сложих точно такава като на снимката на колегата, но може би е заради това, че имам GSM модул. Интересното е, че взех такава от друга 166-ца преди фейслифта и не стана: резбата на основата беше мъжка, а при мен - женска. Но с универсалната стана.
Колеги, първият бушон от редицата от шофьора към пасажера дето е до чистачките за какво е? Нещо общо с компресора на климатика има ли? Този от малките дето е зад релето? Питам защото компресора няма включване, в петък работеше перфектно. Толкоз бързо да изтърве фреона не че е невъзможно, но.....бушона е пропаднал от единия край.
ecotronic
18-06-2017, 20:06
Бушонът и релето за компресора се намират в модула на предния ляв калник.
Иначе релето и бушонът, които споменаваш (между чистачките) би трябвало да са за помпата в резервоара.
anttonev
18-06-2017, 20:30
Чета в Alfaowner че някои собственици на 3.2 ги зацепват с пети за 3.0. Какво се променя така?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Trenkata
18-06-2017, 20:37
Петите са различни интересно как става тоя пиниз?
plamenp59
18-06-2017, 21:40
Колеги, първият бушон от редицата от шофьора към пасажера дето е до чистачките за какво е? Нещо общо с компресора на климатика има ли? Този от малките дето е зад релето? Питам защото компресора няма включване, в петък работеше перфектно. Толкоз бързо да изтърве фреона не че е невъзможно, но.....бушона е пропаднал от единия край.
На моята на първа или втора позиция е 30 амперов бушон за вентилатора на купето.Като изгори и климатика не тръгва.
Фреона излетял през оня грозен клапан под кората на чистачките.....И то наведнъж след като бяха подменени всички гумички. И сега направо съска от там. Ужас!
Trenkata
19-06-2017, 09:46
Да не е проблема в самия клапан,мия преди няколко години го смених и се оказа че проблема е на друго място,ако ти трябва за проба ти го оращам,пък ако е в него проблема ще си търсиш после друг.
ecotronic
19-06-2017, 10:34
Фреона излетял през оня грозен клапан под кората на чистачките.....И то наведнъж след като бяха подменени всички гумички. И сега направо съска от там. Ужас!
Предполагам, че материалът на въпросните о-пръстени е специфичен. Моите оригинални бяха зелени на цвят. Твърде е вероятно, пръстени от неподходящ материал но иначе със същите размери да сгъват там.
lordliness
19-06-2017, 11:21
Предполагам, че материалът на въпросните о-пръстени е специфичен. Моите оригинални бяха зелени на цвят. Твърде е вероятно, пръстени от неподходящ материал но иначе със същите размери да сгъват там.
Трябва да са зелени
Trenkata
19-06-2017, 16:17
С най обикновени О-пръстени става,стига размера да е точен,иначе си прав оригиналните са зелени,но има страшно много ментета които не карат хич,казвам го от опит.
lordliness
19-06-2017, 16:58
Хубав зелен о- ринг примерно 10-12 мм струва около 7-8 лв.
Trenkata
19-06-2017, 18:00
Възможно е,но аз с обикновени,черни точно на въпросния клапан от 2014г. и всичко е Ок.
ecotronic
19-06-2017, 18:12
Моят климатик работеше прилично в продължение на близо 6 г, като не знам, кога е пълнен преди това.
Този сезон ми направи впечатление, че е поотслабнал и отидох да ми го напълнят.
Човекът с климатиците ми е приятел и пълнейки го установи, че в системата е имало около 100 г. газ.
След като го напълни забеляза омазняване около въпросния клапан и настоя да му смени гумичките а и разглобявайки го да го провери за пукнатини, щото по неговите думи, пукане било срещано явление.
Пукнатини не открихме а гумичките ги смени с черни. На този етап всичко е 6.
lordliness
19-06-2017, 18:31
Шест години от последното зареждане, работи си, нищо не съм сменял.
Има една малка, която ме притеснява.....Струва ми се, че трябва да е по-широка.
Колеги, захващането на пресостата към дехидратора пак ли е с О пръстен или ..?
Така информативно - колко взимат климатикаджиите за кило фреон? Че ми е интересно... :)
Иначе аз на мойте возила климатика го пълня 2 пъти годишно - напролет и насред лятото.
На пресостата не дават 'О' - пръстен да има. Даже при добре измислените коли отдолу има игличка, за да го сменяш без празнене на системата.
На мен ми взема по 40, последният път 50. Фреона се вдигна от 160 на 320лв за 13кг някъде. А за пресоста...явно изпуска тогава от иглата, защото точно откъм захващането пропуска: http://prikachi.com/images/547/9143547b.jpg
Здравейте колеги, на някой да му се намира излишен сенник на пасажерското място?
Откъртих си моя по най-идиотския начин...:death:
Trenkata
19-07-2017, 19:10
3.0 V6 мотора с два детонационни датчика ли е?
Няколко пъти поред записва грешка P0170. Имам газова уредба и първоначално помислих, че ще иска настройка, но в инфото за грешка е записано: "Изгубен сигнал от О2 сензор при 2000 об/мин.", "Слаб сигнал от О2 сензор при 1880 об/мин" и в добавка - "грешката е записана в паметта и не е активирала светлинна индикация. Появява се и на бензин. Колата губи значително мощност в ниските обороти и когато изчистя грешката си тръгва нормално и се появява онази специфична миризма. Графиката не е права линия, но и дори при загрял двигател, започва много бавно да играе. Мисля, че си е заминала, но пак да попитам за мнение и вас.
ecotronic
24-08-2017, 11:24
На първо време почисти конектора на сондата. Какви са стойностите на адаптивните параметри - FRA и TRA ?
Колеги немога да отворя шофьорската врата, отключва се но нито от вътре нито от вън мога да я отворя.Предполагам се е счупило на бравата едно чопче, което заключва. Има ли някакъв по цивилизован начин за отваряне, освен с щангата ?
Ако ще мачкаш ламарина не е ли по удачно да счупиш кората но незнам дали ще имаш достъп до бравата и дали ще може да отвориш
Колеги, дайте някакви идеи за поставка за чаша. Доста е неприятно, че липсва в 66-тицата. Гледах доста варианти за духалките, но то с нашите духалки и това няма да пасне.
Как сте решили проблема при вас? Ако може и със снимка :)
Можеш да си сложиш поставка върху пепелника, друго място няма. Аз там си държа кафето.
lordliness
29-08-2017, 21:55
Изостанали сте технологично, казвам кафе и то е в ръката ми, казвам вода и тя е в ръката ми с отворена капачка :)
plamenp59
30-08-2017, 08:24
https://www.youtube.com/watch?v=Ub1axJYdKBk
Обикновена пластмасова стойка откъм държача отрязох задната страна и съм я пъхнал в процепа минаващ между горният край на жабката и АЦС
Колеги, днес смених алтернатора, защото на моят лагерите са му свършили. Взех втора ръка, няма шум в лагерите. Като цяло е ОК. Обаче при включени консуматори/фарове, климатик/ при подаване на газ леко премигва лампата за зареждане. Включих колата към MES изписва на празен ход 13.75V. При включени консуматори, пада на 12.65V, като при подаване на газ вдига волтажа до 14V. Когао няма включени консуматори при подаване на газ лампичката не присветва. Та се чудя диодната плочка ли заминава или самите четки нещо се гъбясват или пък нещо друго...?
Най-вероятно четките са заминали или задържат в канала в който се движат.
Сега забелязах и друго. Освен лампата за зареждане и таблото ми премигва като дискотека. В понеделник ще сменям лагери на моето и го връщам по най-бързият начин на мястото на това.
Я да се включа с една питанка: с какво налягане в гумите карате?
Аз лично досега винаги си ги правя 2.5 (за леки автомобили става въпрос) и не съм имал ядове.. Имам случка на спукана предна лява от малка копка (изрязан асфалт за кръпка) на едно служебно клио при скорост около 120; после проверих другата предна - беше около 1.4 ...
Какво ми се случи обаче: преди 3-4 седмици прибрах колата от Бончо 164тд и вървеше като по релси; след като припомпих гумите (всичките бяха 1.3-1.6, близо 2 години не беше карана) отново на 2.5 колата се усеща по-нестабилна и естествено по-'подскачаща'
Та идеята ми е: ако ги направя примерно 2 дали ще има желания ефект да 'рисува' завоите?
ecotronic
10-09-2017, 15:37
Предни - 2, задни - 2,2.
lordliness
10-09-2017, 16:05
Меки гуми ще гори повече и ще износва неравномерно, много твърди ще гори по малко и ще износва повече в средата.
Карам според предписанието на размера гуми.
Меки гуми ще гори повече и ще износва неравномерно, много твърди ще гори по малко и ще износва повече в средата.
Карам според предписанието на размера гуми.
Точно така - колкото пише в книжката - толкова.
В случая за моя размер 225/45/17 - 2.7 отпред и 2.5 отзад.
@ecotronic: и аз мислех за нещо подобно, ще пробвам със сигурност
@лорд@феар: винаги съм предпочитал по-'напомпана' гума, но сега ми направи огромно впечатление разликата в поведението, най-вече отпред и при 'бързи' завои; и при тази тежест все още ми се струва нелогично да карам с по-ниско налягане на гумите отпред... все пак ще видя как ще е с 2 атм.
ecotronic
11-09-2017, 15:15
По технически данни от E-learn, предни и задни трябва да са еднакви - 2,3.
При преобладаващо каране с високи скорости, препоръчват налягането да се вдигне с 0,3 bar а при зимни гуми - с 0,2.
До посочените от мен по-горе стойности съм стигнал експериментално, отчитайки комфорт и добро поведение на пътя.
Колата се кара предимно ненатоварена и при по-високо налягане и каране по паваж, пломбите ми тръгват да падат :)
lordliness
11-09-2017, 15:30
Имам 5 помпи и два манометър и никой не показва едно и също с другия. Приел съм единия за еталон и по него калибрирам другите. Така че едва ли знаем какво е точното налягане.
Scrapera
11-09-2017, 15:37
Всяка 166 подскача странно по неравности.
С по-високи гуми не е толкова осезаемо, но пак ми се струва скоклива, след като се кача от друга кола.
Просто тази кола не е за тези "пътища".
През леки неравности и паваж вози доста приятно.
Но не поема сериозни неравности така както 164, Е класа, БМВ 5, или А6.
Може би като не си я карал две години, малко си позабравил как се държи.
Свиква се в някакъв момент.
А ако ти бие конкретно задницата леко настрани - разбит или нерегулиран заден мост.
С това обаче не се свиква.
lordliness
11-09-2017, 15:39
Моята по скоро стои ниско и тежко и не бих казал, че подскача.
Scrapera
11-09-2017, 21:14
Покарал съм доста, и бензинови, и дизелови, и преди, и след фейс. И с напълно здрави, и с потрошени окачвания.
Досега не съм карал такава, която да поема неравностите както аналозите в класа, които вече изброих.
Но твоята може и да е уникат, знам ли, без да съм се возил.
lordliness
11-09-2017, 21:29
Покарал съм доста, и бензинови, и дизелови, и преди, и след фейс. И с напълно здрави, и с потрошени окачвания.
Досега не съм карал такава, която да поема неравностите както аналозите в класа, които вече изброих.
Но твоята може и да е уникат, знам ли, без да съм се возил.
Като самолетоносач е. Не помръдва. Преди години минах с 90 през дупка предна дясна направо се взриви и пак не помръдна, не се отклони и на сантиметър
Всяка 166 подскача странно по неравности.
С по-високи гуми не е толкова осезаемо, но пак ми се струва скоклива, след като се кача от друга кола.
Просто тази кола не е за тези "пътища".
През леки неравности и паваж вози доста приятно.
Но не поема сериозни неравности така както 164, Е класа, БМВ 5, или А6.
Може би като не си я карал две години, малко си позабравил как се държи.
Свиква се в някакъв момент.
А ако ти бие конкретно задницата леко настрани - разбит или нерегулиран заден мост.
С това обаче не се свиква.
T'ва е ясно, играли сме го филма - не става дума за задницата
Просто с по-меки гуми (под 2!!) отпред просто не помръдваше при 'бързи' завои, рисуваше дъгата без никакви корекции
За неравностите е ясно - аз си я харесвам точно такава (може би и затова я подкарах пак - още веднъж благодарско на Бончо 164тд!)
Твърди гуми разбиват окачването
PEPI-2ALFA
13-09-2017, 08:43
Някаква идея къде да бодна това? Между двете USB има волтметър светещ в зелено. Около скоростния лост няма място и дълбочина.
danchev63
13-09-2017, 21:57
Това до колкото знам го пъхат в запалката и си зареждат телефоните с него :-)
PEPI-2ALFA
14-09-2017, 08:47
Аз подвижно и в момента ползвам. Това е за монтаж, но не намирам място. Замислям се дали да не е в капака на горната жабка. В капака на пепелника също може, но оттам до стъклото ще трябва дълъг кабел и ще е неудобно.
danchev63
14-09-2017, 10:25
Ми тогава вътре в горната жабка. Хем няма да се вижда , хем ще е удобно. Може и на затворена жабка да го ползваш, без да разваляш фасона.
Колеги, кой е бушона за запалката? Онзи ден включих компресора в нея и до там. И ми прави впечатление, че след този случай радиото работи само на контакт. Нали дисплея светва и радиото се включва на положението на контактният ключ преди това на контакт?! Е сега се включва в това положение само като натисна "врътката" на вътре. Идеи?
ecotronic
15-09-2017, 20:37
Колеги, кой е бушона за запалката? Онзи ден включих компресора в нея и до там. И ми прави впечатление, че след този случай радиото работи само на контакт. Нали дисплея светва и радиото се включва на положението на контактният ключ преди това на контакт?! Е сега се включва в това положение само като натисна "врътката" на вътре. Идеи?
F7 (10 амперов) третия отляво надясно на втория ред. И радиото ти ще се оправи, като оправиш бушона.
PEPI-2ALFA
19-09-2017, 19:00
Ми тогава вътре в горната жабка. Хем няма да се вижда , хем ще е удобно. Може и на затворена жабка да го ползваш, без да разваляш фасона.
Продължавам с опитите. Пробих жабката отвътре и изрязах една пластмаса отзад. Уредът е по-дълъг, а има още една пластмаса отзад , която не знам дали не е въздуховод. Някои ако знае да каже, моля. Ето снимки.
Въздуховода е в дъното Трудно ще го нараниш Пробиване режи но внимавай че отдолу е АЦС
Trenkata
25-09-2017, 12:54
Къде могат да ми направят гърне от неръждавейка на мястото на гърнето с катализатора,че е много шумна и звънти кофти.
Отказаха ми централното, стъклата и осветлението в купето на фейслифтовата 166-ца.. идеи? Бушоните са здрави, модул ли да търся и къде?
ecotronic
29-09-2017, 17:24
Провери отново внимателно означените бушони от таблото в багажника:
http://www.img-share.eu/f/images/424/1g3vhVY8.jpg
Провери отново внимателно означените бушони от таблото в багажника:
http://www.img-share.eu/f/images/424/1g3vhVY8.jpg
Оказа се, че един от бушоните е бил проблема. Видимо нямаше нищо, но като ги подмених всичко тръгна. Много благодаря!!
След смяна на горни носачи, полиуретанови горни тампони отпред и смяна на кормилен накрайник закарах колата на стенд -3D. Момчето каза, че отзад има разлика от 1мм, каза, че всичко си е здраво, оправи проблема и викам сега всичко ок. Да вече задницата не играе на бабунките, но ако карам направо например с 40-50 и леко завъртя волана наляво или надясно, задницата някак си става нестабилна - накланя се много. Другото е , че когато с по-ниска скорост около 20-30 км/ч минавам през неравности, колата се клати изключително много. Това ме навежда на мисълта, че имам изтървал/и задни амортисьори. Но пък като натисна задницата на колата с ръка няколко пъти надолу не се залюлява и спира почти веднага. Та се чудя някой ако е сменял задни амортисьори да сподели мнение в поведението на колата преди смяната - симптомите ще му бъда благодарен.
Trenkata
30-09-2017, 12:39
Кофти геометрия на задния мост,колата сякаш сее нали?
Не. Просто се клати прекалено много като че ли. Иначе гуми не яде и не седи разкрачено.
plamenp59
01-10-2017, 11:09
След смяна на горни носачи, полиуретанови горни тампони отпред и смяна на кормилен накрайник закарах колата на стенд -3D. Момчето каза, че отзад има разлика от 1мм, каза, че всичко си е здраво, оправи проблема и викам сега всичко ок. Да вече задницата не играе на бабунките, но ако карам направо например с 40-50 и леко завъртя волана наляво или надясно, задницата някак си става нестабилна - накланя се много. Другото е , че когато с по-ниска скорост около 20-30 км/ч минавам през неравности, колата се клати изключително много. Това ме навежда на мисълта, че имам изтървал/и задни амортисьори. Но пък като натисна задницата на колата с ръка няколко пъти надолу не се залюлява и спира почти веднага. Та се чудя някой ако е сменял задни амортисьори да сподели мнение в поведението на колата преди смяната - симптомите ще му бъда благодарен.
Септември поради подобни симтоми смених задни и предни амортисьори.Заден ляв не работеше при свиване ,заден десен и в двете посоки.След смяната люлеенето престана осезателно.Но все пак при влизане в завой с неравности усещам едно леко подскачане на задницата.Преди да ги сменя ходих на тресачка и ми казаха че само заден ляв бил леко в жълтия сектор.Оказа се обаче ,че десния го нямаше никакъв.Предните си бяха добре, но смених и тях.При изтървали амортисьори ,при тежка кола трудно ще разбереш при клатене и натискаве на ръка .Показател е ,че при влизане и излизане от по голяма неравност удрят в тампоните .При мен така започна.Сега вече го няма след смяната.
Имам такова удряне при натоварена кола +1 или 2 като кача още или багаж. За всеки случай утре ще отида на още един стенд и да видим. А с ниска скорост направо си се клати осезателно.
Колеги, задните амортисьори под корите на багажника ли са захванати или достъпа е от вътре някъде?
ecotronic
04-11-2017, 12:07
Доколкото знам, горните им опори са достъпни под задната кора. Демек - трябва да се демонтира седалката, облегалката и кората зад облегалката. Откъм багажника няма достъп.
Направо страхотно. Само да не се окаже, че трябва да се сваля и газовата бутилка...
Scrapera
06-11-2017, 20:36
Газовата бутилка по-скоро не.
Но задните колани, да!
Днес ми ги смениха въпросните амортисьори. И двата са адски зле, все пак са на 17г. Долните им втулки/тампони бяха леш. Колата вози стегнато, но не друса и проблема с играенето на задницата при преминаване през неравности изчезна. Усеща се как задницата е супер стегната.
А и едно питане. Задните лампички как се сменят, че гледам едната не свети или просто ако има букса някъде при разкачането на корите не е закачена?
Колеги, ключа за светлините как се изважда - чалъм има ли или се издърпва само? Моя ще го сменям, че не може да се остави в положение "P".
danchev63
18-11-2017, 15:30
Лампите на задното стъкло се сменят като развиеш капака на задното стъкло. Мисля , че бяха 10 лампики. Сменях ги преди 7 години и сега говоря по памет, но беше доста трудно. За ключето на лампите пробва ли да го включиш след като оставиш мигача включен - доколкото си спомням така се включваха парко светлините. Има ключета дето нямат тази опция и по добре да не се натискат. Мойто го гледаха хора дето имат сервиз за електроника - вътре имаше много пластинки и пружинки и препоръчаха да не се пипа повече, че след туй се купува ново:-).
Дано съм бил полезен с тази лирика ;-)
Няма да сменям тях, а плафончетата. А за ключа взел съм друг и само трябва да извадя старият.
PEPI-2ALFA
23-11-2017, 11:47
Оня ден докато ровех по конзолата открих нещо изненадващо за мен. Като изгася колата и извадя ключа, гасне всичко, както си трябва - радио, климатик, фарове ... Обаче като натисна лявото копче на ICS-а радиото се включва. При вас така ли е, или аз докато съм разглобявал съм повредил нещо.
Murderer
23-11-2017, 11:58
Хаха,мн.ясно,че си е така..(смея се аз ама сигурно 200-300 пъти съм го вкл.без да искам-демек смятай колко пъти съм разглобявал ш*бания ИЦС,заради проблема с изчезването на озвучаването в колата,който все още не съм го оправил,не е истина откога..сигурно 3 години и повече :( )
---------- Post added at 11:58 ---------- Previous post was at 11:56 ----------
В този ред на мисли,че откога се каня да питам..,някой има ли съшият проблем с звука- при изгасен двг,музиката си е перфект,а когато запаля и моментално изчезва и се чува само пукане от колоните??
ecotronic
23-11-2017, 13:33
Оня ден докато ровех по конзолата открих нещо изненадващо за мен. Като изгася колата и извадя ключа, гасне всичко, както си трябва - радио, климатик, фарове ... Обаче като натисна лявото копче на ICS-а радиото се включва. При вас така ли е, или аз докато съм разглобявал съм повредил нещо.
Нормално е. После сам се изключва след около 15 минути за да не ти събори акумулатора, ако забравиш да го изключиш.
---------- Post added at 13:33 ---------- Previous post was at 13:30 ----------
.....В този ред на мисли,че откога се каня да питам..,някой има ли съшият проблем с звука- при изгасен двг,музиката си е перфект,а когато запаля и моментално изчезва и се чува само пукане от колоните??
Възможно е да са се понаакали крайните стъпала и проблемът да възниква заради по-високото захранващо напрежение при работещ мотор. По-малко вероятно е да се дължи на смущения от мотора.
Murderer
23-11-2017, 13:36
..всъщност като върна назад лентата,май почна да го прави точно преди да сменя радиатор на парното,възможно ли е антифриза който е изтичал да е окислил нещо(няма откъде другаде да е влязла толкова влага :( )
ecotronic
23-11-2017, 13:44
Не съм чувал за това влагата от радиаторчето да е поразила ICS но кой-знае.
Някой гледал ли е тази 166-ца. Беше обявена за повече пари но сега доста са я намалили. http://www.cars.bg/offer/c2343373
За тези пари не очаквай да е нещо по-различно от божигроб.
Scrapera
23-11-2017, 21:22
Изглежда си уморена от всякъде.
Може просто да разгледаш първо тази:
http://www.cars.bg/offer/c2357316
И после нея. Ще разбереш, какво имам предвид.
Тази в Дупница няма подгрев на седалките не са електрически ,огледалото за обратно виждане не е електрохроматично и има забележки по боята,това е на пръв поглед но най важното е да се види турбинате в какво състояние са и на двата автомобила. Успех .
Trenkata
22-12-2017, 12:32
Колеги как се свалят колоните на задната кора,намерих оригинални и искам да ги сменя.
ecotronic
22-12-2017, 12:40
Трябва да махнеш седалката, облегалката и задната кора.
Оригиналните говорители са монтирани посредством пластмасовите им стойки с магнитите нагоре.
Trenkata
22-12-2017, 13:07
Те са сменявани,сега не са оригинални,но пак са наобратно монтирани.
Мерси,заемам се.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.