View Full Version : Общи приказки 166
Pages :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
[
20]
ecotronic
15-04-2019, 02:45
На релето трябва да е означен пин 85. Това е единият край на бобината му. Към него свържи анодите на диодите. Катода на единия диод свържи към пин 4 от буксата на вратата а катода на другия - към пин 5.
Trenkata
15-04-2019, 05:00
Мерси много,ще купя диоди и ще се опитам да се справя сам.
Здравейте Свети ми лампата на аербег След тестване миналото лято стигнах до извода че проблемът е в централата Сега имам проблем с намирането на централа Моята има номера 60678004 и 331275 Немога да намеря централа с тези номера Как да разбера дали е съвместима с други и ако да с какви номера Примерно предлагат ми централа с номера 60679086 и 331342 Външно е същата Весело доизкарване на празниците
Колеги, от днес се завърнах в клуба на 166 с един фейслифтов екземпляр. Обаче имам няколко питания относно някои неработещи неща.
1. Не работят халогените както и светлините за мъгла отзад.
2. В самите фарове има 3 секции. Най-вътрешната свети на къси и дълги, най-външната са мигачи, а средната свети само на габарит, въпреки, че има и други крушки, които не работят. Те за какво са и как се задействат?
3. Според мен има няколко варианта - проблем с някакви релета и бушони, проблем с клюкарката или всички да са изгорели.
4. На таблото нямам индикация, че са включени къси светлини, въпреки, че работят - крушката е изгоряла или проблема е друг.
Ще съм благодарен за вашите съвети, опит и напътствия! Благодаря Ви!
Колеги, от днес се завърнах в клуба на 166 с един фейслифтов екземпляр. Обаче имам няколко питания относно някои неработещи неща.
1. Не работят халогените както и светлините за мъгла отзад.
2. В самите фарове има 3 секции. Най-вътрешната свети на къси и дълги, най-външната са мигачи, а средната свети само на габарит, въпреки, че има и други крушки, които не работят. Те за какво са и как се задействат?
3. Според мен има няколко варианта - проблем с някакви релета и бушони, проблем с клюкарката или всички да са изгорели.
4. На таблото нямам индикация, че са включени къси светлини, въпреки, че работят - крушката е изгоряла или проблема е друг.
Ще съм благодарен за вашите съвети, опит и напътствия! Благодаря Ви!
1. Почвай едно по едно както си се насочил бушони, релета,клюкарки и т.н.
2. Там има обикновени Н1 крушки за светлинен клаксон.
Scrapera
10-05-2019, 00:09
Индикация за къси на таблото има само при евро2 166-ците които са до 2000г. включително.
170090 При мен има индикация.
170090 При мен има индикация.
Говорих за тази в ляво. И при тебе я няма.
А някакви насоки за конкретните релета и бушони къде се намират?
170091 Реле D и бушон 16(15А) в моторния кош е за фаровете за мъгла
ecotronic
10-05-2019, 10:13
За задните светлини за мъгла първо провери дали са здрави крушките. После предпазители F6, F9, F15 и F17 в таблото под волана. Броят се отляво надясно и отгоре надолу. Захранването за тези светлини идва директно от клюкарката. Реле за тях няма.
PS: Индикациите за светлините за мъгла на ICS - а реагират ли при натискането на бутоните?
Реагират, светят лампичките.
170093Таблото с бушоните под волана.
Задните за мъгла светнаха - просто размърдах крушките, бяха леко поклиясали. За предните трябва да легна под колата, че е ниско и не виждам къде пипам.
А тези светлини, които са в предните фарове, средните всъщност, сериозно ли бачкат само на светкавица?
И още един въпрос, понеже предните две врати не работят машинките за централното, бравите едни и същи ли са на всички 166, за да поръчам две?
ecotronic
10-05-2019, 12:52
Преди да лягаш под колата, провери дали цъка релето, което посочи колегата Smc.
Да, халогенните крушки на дългите работят само като светлинен клаксон. Това са го направили така, защото ксенонът не става за тази цел. Не е голяма философия да се преправи така, че да работят и като дълги, заедно с ксенона.
Scrapera
10-05-2019, 13:53
170090 При мен има индикация.
https://www.gofar.co/wp-content/uploads/2018/10/car-dashboard-symbols-low-beam-indicator-light-150x150.jpg
Благодаря много, колеги. Обаче продължавам с въпросите все едно нямах до преди месец 166. Огледалото е свързано с датчик към предното стъкло... За какво е това? И не ми дава да настроя часа... Да не би да има връзка с модула за навигация?
https://www.gofar.co/wp-content/uploads/2018/10/car-dashboard-symbols-low-beam-indicator-light-150x150.jpg
Осъзнах го, но късно :innocent:.
ecotronic
10-05-2019, 14:39
Да не би да говориш за сензора за дъжд?
За да свериш часовника трябва да изключиш конектора на навигацията.
Ай стига си барал. Карай я тая кола :tooth:
Да не би да говориш за сензора за дъжд?
За да свериш часовника трябва да изключиш конектора на навигацията.
Ай стига си барал. Карай я тая кола :tooth:
И на мен ми се иска ама не е обслужена още. Ако знаеш как ме сърбят ръцете... Ми не знам за дъжд ли, но е свързан с огледалото. А то е едно странно и като че ли има и на него някакъв сензор. После ще снимам и ще кача снимката. А машинките на вратите еднакви ли са на всички 166?
Това е захранване за монохроматичното огледало. Изключваш навигацията, настройваш часовника, забравяш за навигацията и караш с кеф.
ecotronic
10-05-2019, 18:00
Бравите могат да се ремонтират, като се сменят моторчетата. Мисля, че те са такива:
http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%9C%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80+JOH NSON+20513
https://vikiwat.com/product/17722/elektricheski-postoyannotokov-motor-johnson-20513-12-vdc-za-epilator.html
Бравите могат да се ремонтират, като се сменят моторчетата. Мисля, че те са такива:
http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%9C%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80+JOH NSON+20513
https://vikiwat.com/product/17722/elektricheski-postoyannotokov-motor-johnson-20513-12-vdc-za-epilator.html
Мерси! Имам едни стари в нас от предната 166, само че са задни и ще видя как се разглобяват и какви са точно моторчетата. Ако е играчка ще видя от колега от форума или от мегапартс. А иначе има и сензор за дъжд и то работещ :D
Какво е това нещо - 'клюкарката' ? Честито за колата!
ecotronic
10-05-2019, 21:03
Устройство за следене на неизправности по външното осветление. Практически създава много повече ядове отколкото ползи.
Какво е това нещо - 'клюкарката' ? Честито за колата!
Мерси!
170091 Реле D и бушон 16(15А) в моторния кош е за фаровете за мъгла
Не чувам релето, а бушона е здрав. Явно е заминало.
В тази връзка да питам и друго. Днес проверихме климатика на херметичност - няма пробиви и задържа налягане. Обаче като започнахме да я зареждаме с фреон, не иска да включи компресора. При тест с MES релето цъка, обаче съединителя на компресора не. За там някакъв бушон има ли или да се насоча към пресостат или направо работещ съединител на компресор?
ecotronic
11-05-2019, 18:27
Бушонът е F19 (7,5 A):
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=170091&d=1557464043
Ако е здрав, вържи една пробна лампа на проводника за съединителя и виж дали ще свети при теста. Ако свети, мери намотката на съединителя. Може да е фирясала. Преди да си установил това, не се занимавай с пресостата.
Щом, като го тестваш с MES не чуваш да щрака съединителят, вържи една пробна лампа вместо него и виж дали ще свети при теста. Ако свети, мери намотката на съединителя. Може да е фирясала. Преди да си установил това, не се занимавай с пресостата.
Мисля, че открих проблема...Шайбата е изхвърчала и както четох тук из форума на доста колеги се е случвало. Или се бъркам със 2.0 ТС, че иглежда този различно без шайба отпред? Сега ще търся съединител за компресора. Явно са счупили вътрешната зегерка. А ЕКО, от къде да купя реле за халогените или нови йок? Защото както ми каза не цъка, а крушките са здрави тествах ги.
ecotronic
11-05-2019, 18:41
Като окъсиш принудително силовата верига на релето, халогените светват ли? Ако наистина е фирясало релето, купи си втора употреба. Няма проблем да намериш читаво.
Като окъсиш принудително силовата верига на релето, халогените светват ли? Ако наистина е фирясало релето, купи си втора употреба. Няма проблем да намериш читаво.
Това не знам как да го направя с окъсяването, честно казано....
А ако се наложи да се сменя пък съединителя на компресора, като го гледам къде е заврян направо не ми се мисли. Трябва да се разколачи половината кола.
Трябва да се сложи проводник между клемите на силовата верига на релето! Тя може да се види върху самото реле. Идеята е да се провери дали инсталацията е здрава. Релето се вади и проводника се вкарва в клемите отдоло (в кутията). Гледам,че си от Пловдив...Ако се затрудняваш или имаш нужда от помощ при разни електро-измервания,може да се уговорим и да помогна (аз съм в района на Мебелена къща). Хем ще разгледам и видя отблизо 166...
ecotronic
11-05-2019, 19:57
Това не знам как да го направя с окъсяването, честно казано....
Извади релето и в цокъла му пъхни парче проводник, което да свързва изводи 30 и 87.
Трябва да се сложи проводник между клемите на силовата верига на релето! Тя може да се види върху самото реле. Идеята е да се провери дали инсталацията е здрава. Релето се вади и проводника се вкарва в клемите отдоло (в кутията). Гледам,че си от Пловдив...Ако се затрудняваш или имаш нужда от помощ при разни електро-измервания,може да се уговорим и да помогна (аз съм в района на Мебелена къща). Хем ще разгледам и видя отблизо 166...
Мерси ама не мога да мръдна, защото не е обслужена още. През идващата седмица ще се случи и това.
ЕКО, беше изгорял F19 на климатика. Смених го, компресора тръгна, започна обаче да пищи и да пуши и го изключих. Явно затова е изгорял и бушона. Сега не изгоря, защото пробвах с един 15А. Явно компресора е блокирал и ще се наложи смяна.
А за релето утре ще го пробвам, благодаря ти. Трябва да черпя!
ecotronic
11-05-2019, 20:20
Ако наистина компресорът е блокирал, те съветвам да потърсиш съдействие от много добър спец по автоклиматици, иначе само със смяната на компресора и без промиване на системата от вероятно налични стружки, може да се вкараш в голям филм. Т.е - да съсипеш няколко компресора докато стигнеш до работещото решение.
Ако наистина компресорът е блокирал, те съветвам да потърсиш съдействие от много добър спец по автоклиматици, иначе само със смяната на компресора и без промиване на системата от вероятно налични стружки, може да се вкараш в голям филм. Т.е - да съсипеш няколко компресора докато стигнеш до работещото решение.
Според мен е най-вероятно лагер, но като се свали ще се види. Иначе ще се взема компресор то е ясно. Предполагам, че на всички 166 JTD са еднакви без значение к.с.?! Ще видя сега някой колега от форума хем ще ми трябват и бравите и релето. Ама него утре като го пробвам.
Извади релето и в цокъла му пъхни парче проводник, което да свързва изводи 30 и 87.
Не се наложи да го правя. Има 5 релета с еднакви номера и спецификации в моторния отсек. Пробвах с друго... Няма реакция пак на халогените. Явно проблема е някъде другаде. Започвам да се съмнявам в клюкарката, но пък всичко друго работи. Има си и работеща индикация на копчето за халогените.
ecotronic
12-05-2019, 15:23
Щом релето включва, това означава, че с клюкарката проблем - няма.
Търси причината заради която се губи напрежението между изхода на релето и фаровете.
Мисля, че има междинна букса между купето и бронята. Твърде е вероятно, проблемът да е в нея.
Може и това да е, защото от дясно/страна на пасажер/ има букса, която не е включена никъде и не се вижда къде се включва... Но релето не цъка пак, съм 100% сигурен, че работи, защото взех това от климатика.
ecotronic
12-05-2019, 16:21
Казах ти да сложиш един мост между изводи 30 и 87 в цокъла на релето и да видиш дали халогените светят.
Толкова ли е трудно да го направиш?
Това ще даде доста информация по въпроса, но ти разменяш релета.
Мисля, да сложа на двете предни врати универсални машинки за централното. Имам една стара брава в къщи и поразгледах я, не съм сигурен след разнитоването дали ще успея да я събера. Пинове 4 и 5 ли бяха на бравата, където се свързваше, че съм забравил?
Спрял съм се на тези двете:
https://vikiwat.com/product/22714/mashinka-za-avtomobilno-tsentralno-zaklyuchvane-universal.html
https://vikiwat.com/product/22715/mashinka-za-avtomobilno-tsentralno-zaklyuchvane-mark-99.html
Повече клоня към първата.
Така и така старата ти брава е неизползваема пробвай Ако не успееш тогава слагай универсалната машинка
Така и така старата ти брава е неизползваема пробвай Ако не успееш тогава слагай универсалната машинка
Поне отваря и затваря вратата...А разглобя ли я не знам какво ще стане :D
Само, че тая универсалната нз как ще се върже за нея. Задните бяха лесни - директно на тела от пинчето за заключване до бравата. Тук е малко кофти тръпката.
ecotronic
18-05-2019, 10:43
Универсални машинки за ЦЗ се слагат на коли, които нямат такова. Да слагаш такива машинки, вместо да си ремонтираш бравите или да си намериш читави втора ръка, е неуместно.
Разбирам, да няма изобилие от втора ръка.....
Универсални машинки за ЦЗ се слагат на коли, които нямат такова. Да слагаш такива машинки, вместо да си ремонтираш бравите или да си намериш читави втора ръка, е неуместно.
Разбирам, да няма изобилие от втора ръка.....
Писах на няколко колеги от форума нямат. Загледах се в нови по 200 лева парчето и много се замислям дали да не взема...Иначе в мегапартс има по 20 лева ама едни такива поръждясали..
ecotronic
18-05-2019, 11:12
Да дадеш 200 лв за нова, при положение, че можеш да си купиш ново моторче за 20 лв и да го смениш и с това бравата става практически нова, е лудост.
Смяната не е никак трудна. Във форума я има добре обяснена процедурата.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?73700-%CA%E0%EA-%E4%E0-%F1%E8-%F0%E5%EC%EE%ED%F2%E8%F0%E0%EC%E5-%ED%E5%F0%E0%E1%EE%F2%E5%F9%EE%F2%EE-%F6%E5%ED%F2%F0%E0%EB%ED%EE&p=1120390#post1120390
Scrapera
18-05-2019, 16:38
Lancia Kappa е спасението ти за бравите. Дори може и plamenp59 да има останали. ;)
Аз съм правил 2 брави следвайки линка по-горе - всичко е много лесно и става супер. Нитовете няма никакви проблеми след разпробиваето. Бравата се държи затворена дори и без 3-те винта.
Казах ти да сложиш един мост между изводи 30 и 87 в цокъла на релето и да видиш дали халогените светят.
Толкова ли е трудно да го направиш?
Това ще даде доста информация по въпроса, но ти разменяш релета.
Направих го и светнаха. И сега...?
Това означава,че инсталацията от релето до халогените е изправна! Вариантите сега са два основни: или релето е повредено или сигнала от бутона за халогените не достига до клемата на релето (три под-варианта: повреден бутон, прекъснат проводник от бутона до клемата на релето или липса на +12В до бутона).
П.П. Може да разбереш в кой 'вариант' попадаш,като измериш с волтметъра дали има напрежение от +12В,когато натиснеш бутона, на другите две клеми/изводи на релето (не тези,които си замостил,а другите две).Едната е 'маса',а на другата идва +12В от бутона.Това е захранването на бобината на релето...
Това означава,че инсталацията от релето до халогените е изправна! Вариантите сега са два основни: или релето е повредено или сигнала от бутона за халогените не достига до клемата на релето (три под-варианта: повреден бутон, прекъснат проводник от бутона до клемата на релето или липса на +12В до бутона).
П.П. Може да разбереш в кой 'вариант' попадаш,като измериш с волтметъра дали има напрежение от +12В,когато натиснеш бутона, на другите две клеми/изводи на релето (не тези,които си замостил,а другите две).Едната е 'маса',а на другата идва +12В от бутона.Това е захранването на бобината на релето...
Ако е някакъв показател, при натискане на бутона, лампичката му светва. А клюкарката да не би проблема е в нея? Но пък задните фарове за мъгла работят.
Нямам точните ел.схеми на колата,но предполагам,че това означава,че до бутона стига +12В. Може би проводника от бутона до релето е прекъснат или се губи връзката в някоя междинна букса. Тук колегата 'екотроник' може да внесе повече яснота. Предполагам,че има точни схеми за колата...
ecotronic
21-05-2019, 20:25
Направих го и светнаха. И сега...?
Извади релето и премери в гнездото на извод 86 дали има +12V.
Извади релето и премери в гнездото на извод 86 дали има +12V.
Има.
Значи или релето е прецакано,или не прави хубава връзка в клемите си на цокъла или се губи 'минуса' към клемата му в цокъла на релето!
ecotronic
22-05-2019, 21:02
Демонтирай клюкарката, изключи конектора "C":
https://i.ibb.co/Lz8b4Pn/1.jpg
и с парче проводник направи връзка между пин 6 от конектора и шаси. Виж дали релето включва и респективно дали фаровете светят.
Проводникът на пин 6 би трябвало да е жълт със синя ивица.
Клюкарката беше под волана в дясно от бушоните нали? И това без контакт колата и без да включвам халогените от ксенона?
ecotronic
23-05-2019, 10:08
Клюкарката беше под волана в дясно от бушоните нали? И това без контакт колата и без да включвам халогените от ксенона?
Да.
Демонтирай клюкарката, изключи конектора "C":
https://i.ibb.co/Lz8b4Pn/1.jpg
и с парче проводник направи връзка между пин 6 от конектора и шаси. Виж дали релето включва и респективно дали фаровете светят.
Проводникът на пин 6 би трябвало да е жълт със синя ивица.
Направих го, получи се искрене, не светнаха, но и заден десен габарит отказа. Няма го и фара за мъгла. Само мигач.
ecotronic
25-05-2019, 10:57
Да не би да си правил окъсяването на проводника от конектора без да изключиш конектора от клюкарката?
Изключих конектора, който ми показа. Видях кой е пин 6. Свързах го с кабел към купе, получи се искрене и веднага го махнах. След това си включих конектора и заден десен габарит и фар за нагла не работи. Да не е изгорял бушон някъде?
ecotronic
25-05-2019, 11:15
Пак да попитам. Свърза към шаси проводника от изключения конектор или пина на клюкарката?
Провери в таблото под волана предпазители F6, F9, F15, F17 и F18.
Пак да попитам. Свърза към шаси проводника от изключения конектор или пина на клюкарката?
Провери в таблото под волана предпазители F6, F9, F15, F17 и F18.
Свързах конектора към шаси.
Пак да попитам. Свърза към шаси проводника от изключения конектор или пина на клюкарката?
Провери в таблото под волана предпазители F6, F9, F15, F17 и F18.
F15 10 ампера изгорял. Смених го има габарит, стоп и фар за мъгла.
ecotronic
25-05-2019, 14:07
Това, което пиша се отнася за коли произведени след 09 2003.
Ако колата е произведена преди 09 2003 виж дали проводникът на пин 1 от конектора "E" на скицата е бял и направи окъсяването на него. Пак при изключен от клюкарката конектор.
Някъде намирам скицата на клюкарката с разменени означения "C" и "E"
https://i.ibb.co/bJc5Drb/1.jpg
демек виж пин 6 на конектор С от последната скица, ако си сигурен че колата ти е произведена през 2004.
Талянска му работа - тия двамцата Тоци Бегали и Фермани Ментаци, могат да ти вземат здравето :)
Това, което пиша се отнася за коли произведени след 09 2003.
Ако колата е произведена преди 09 2003 виж дали проводникът на пин 1 от конектора "E" на скицата е бял и направи окъсяването на него. Пак при изключен от клюкарката конектор.
Някъде намирам скицата на клюкарката с разменени означения "C" и "E"
https://i.ibb.co/bJc5Drb/1.jpg
демек виж пин 6 на конектор С от последната скица, ако си сигурен че колата ти е произведена през 2004.
Талянска му работа - тия двамцата Тоци Бегали и Фермани Ментаци, могат да ти вземат здравето :)
Не знам кога е произведена - дата на първа регистрация е 2004. Колата е фейс, 2.4 - 175 к.с.. Ако това дето си ми писал е така, значи клюкарките също следва да са различни..!? Мисля, че конектор С от първият ти пост е син, а кабела на пин 6 е жълто-червен.
ecotronic
25-05-2019, 15:07
Що не я погледнеш в E-per по номера на шасито?
Ако е след 09 2003, виж пин 6 от конектор "C" от последната скица, какъв цвят е и ако е жълт със синя ивица, изключи конектора и свържи проводника към шаси.
Колеги, това нещо за какво служи? http://prikachi.com/images/378/9577378G.jpg
Сиво-синият маркуч е за обратната нафта. Беше сцепен на едно място успях да го скъся, нахлузих го пак, но от там където влиза в черното "нещо" продължава да тече нафта. Гледам, че самият маркуч е с различен диаметър - долу на дюзите е по-малък, горе където влиза в онова нещо е с по-голям. Да препоръчате нещо?
Стегни го с нещо. Аз го стегнах със свинска опашка, защото само това имах под ръка като протече. Вече година няма проблеми.
Стегни го с нещо. Аз го стегнах със свинска опашка, защото само това имах под ръка като протече. Вече година няма проблеми.
Така и направих, обаче ми се струва, че създава налягане в маркучлетата дето свързват дюзите. А отгоре отново леко таи... Имам усещането, че е някакво запушване в тази черната кутия...
Колеги, колата ми е със 17 джанти. 225/45/17 ли е точният размер, че дойде ред да я обзаведа с някоя гумичка.
Trenkata
14-07-2019, 12:53
Да,това е оригиналния размер.
Да,това е оригиналния размер.
Мерси!
Колеги фаровете и халогените имат по два отвора с подвити гумени завършеци Не трябва ли в тях да има дунапренчета Зимата много ми се потят халогените А при много влажно време сякаш и фаровете искат да се потят
Колеги, само Ауто Италия ли могат да кажат евро категорията на колата или има и друг начин?
Колеги, само Ауто Италия ли могат да кажат евро категорията на колата или има и друг начин?
И там не могат - моята я изкараха Euro2, въпреки че е Euro3.
Че и справката отне няколко часа и 20лв., това преди 5-6 години, сега може и да са се подобрили нещата де...
Чек да питам тука,че във 156 раздела няма никой....за да се свали масления топлообменник зад масления филтър трябва ли да се сваля компресора на климатика 2.4 136 ?
И там не могат - моята я изкараха Euro2, въпреки че е Euro3.
Че и справката отне няколко часа и 20лв., това преди 5-6 години, сега може и да са се подобрили нещата де...
По VIN не може ли. Трябвало им продуктовият номер/код.
Това, което пиша се отнася за коли произведени след 09 2003.
Ако колата е произведена преди 09 2003 виж дали проводникът на пин 1 от конектора "E" на скицата е бял и направи окъсяването на него. Пак при изключен от клюкарката конектор.
Някъде намирам скицата на клюкарката с разменени означения "C" и "E"
https://i.ibb.co/bJc5Drb/1.jpg
демек виж пин 6 на конектор С от последната скица, ако си сигурен че колата ти е произведена през 2004.
Талянска му работа - тия двамцата Тоци Бегали и Фермани Ментаци, могат да ти вземат здравето :)
Намерих другия пин 6, който е жълто син кабел. Свързах го към маса и халогените пак не светнаха. Това елиминира проблем в клюкарката предполагам и започвам да търся за прекъсната маса някъде? А бял проводник няма никъде...хахах. Луда работа.
та гледам колегите в другите раздели си имат такава тема, форума си има и блато и си разсъждавам така или иначе тука сме малко, познаваме се почти всичките, писнали сме си и т.н. почти всяка тема отива към спам - що пък да не си полафим тука на воля ;) По въпроси коя версия е по-яка - фейслифт или не, печките ни топлят ли през зимата или бензина е по-добър .. примерно.:pp:
Ето! Точно тук е мястото да се включа и аз.
Всички се познавате - да, ама не.
Аз съм нова. И съм жена. Не съм блондинка, но все пак съм жена... Мъжът ми и синът ми разбират от велосипеди, но не и от коли.
А аз си харесвам Алфата!
Всички наоколо ми обясмяват, че няма такава кола, и че трябва да се отърва и да си купя нещо "нормално", но аз искам да си я карам
Затова имам нужда от помощ...
Защото наистина имам проблеми, и тъй като съм жена, всеки ме прави на маймуна...
От един месец стои в сервиза, защото майстора твърди, че джаджата, която ми трябва, не се намира в България. Става дума за таблото, от което се управлява радио, климатик и т.н.
Затова, братя Алфа-почитатели - помагайте!
Благодаря
Ето! Точно тук е мястото да се включа и аз.
Всички се познавате - да, ама не.
Аз съм нова. И съм жена. Не съм блондинка, но все пак съм жена... Мъжът ми и синът ми разбират от велосипеди, но не и от коли.
А аз си харесвам Алфата!
Всички наоколо ми обясмяват, че няма такава кола, и че трябва да се отърва и да си купя нещо "нормално", но аз искам да си я карам
Затова имам нужда от помощ...
Защото наистина имам проблеми, и тъй като съм жена, всеки ме прави на маймуна...
От един месец стои в сервиза, защото майстора твърди, че джаджата, която ми трябва, не се намира в България. Става дума за таблото, от което се управлява радио, климатик и т.н.
Затова, братя Алфа-почитатели - помагайте!
Благодаря
Тоя дето го цитираш едва ли ще ти отговори след една година....тоез от толкова време и не пише в форума....иначе е готин човек, мой приятел и голяма шматка с бъдеще...:))
Виж момчето от Попово дали има това, което търсиш....от къде си...?....и незнам за майстора, ама по добре го смени...ако си кажеш местоположението, някой на близко може да ти препоръча друг....търси в форумни сервизи......има си специален раздел....
А бе в последно време в тоя форум всичко е жмел, ама на дамите помагаме....;)
По VIN не може ли. Трябвало им продуктовият номер/код.
Да де, по VIN.
Как успяха да я изкарат Еuro2, когато навсякъде из мрежата излиза Euro3, акъла не ми го побира.
Да де, по VIN.
Как успяха да я изкарат Еuro2, когато навсякъде из мрежата излиза Euro3, акъла не ми го побира.
Колега, дай някакъв линк да цъкна моята да видя заслужава ли си да им плащам за официален документ на Ауто Италия.
Колега, дай някакъв линк да цъкна моята да видя заслужава ли си да им плащам за официален документ на Ауто Италия.
Виж тук, това е за резервни части, но връши работа да се ориентираш кой ти е двигателя: http://eper.fiatforum.com/eper/navi?GUI_LANG=3&LANGUAGE=3&COUNTRY=001&WINDOW_ID=1&KEY=HOME&EPER_CAT=SP&MAKE=R&SBMK=R
Това съм го пробвал, но нищо конкретно не излиза...
От един месец стои в сервиза, защото майстора твърди, че джаджата, която ми трябва, не се намира в България. Става дума за таблото, от което се управлява радио, климатик и т.н.
Е уцелила си на майстор,явно му е за пръв път да пипне 166 камо ли да я ремонтира,един месец в сервиз заради ICS :D ''не се намира в България'' подготвя те да ти отреже главата щото е измекяр,вземи си колата и си я карай и същевременно си търси ICS от друга 166-ца с код за активиране..166-ци на части бол....
На кабела за диагностика съм окъсил 3 пина за достъп до еърбег и абс. За достъп до ксенона, кой пинове се окъсяват?
ecotronic
02-08-2019, 11:45
К линията на ксенона е на пин 12.
Демек - трябва ти този адаптер:
http://prikachi.com/images/208/9622208A.jpg
пробвай с положение на ключето при което пин 12 е окъсен с някой друг.
Привет, колеги! Имам едно тресене при натискане на спирачка, особено между 90-100км/ч. Насочвам се към криви дискове и следователно смяната им, защото сложих нови гуми, баланс, няма крива джанта. Има и едно тресене във волана и без натискане на спирачка и понеже джантите са с фланци се притеснявам дали може да има нещо общо с тресенето при натискане на спирачка..?! То даже се получава и във волана като играе леко наляво и дясно при тресенето. По предницата няма разбити неща... Някакъв съвет?
Сложи си оригинални джанти без фланци и всичко ще заспи.
Scrapera
14-08-2019, 12:56
То даже се получава и във волана като играе леко наляво и дясно при тресенето.
Зверски крива джанта.
То даже се получава и във волана като играе леко наляво и дясно при тресенето.
Зверски крива джанта.
И на мен това ми мина през главата ама джантите са ок. И го прави най- вече между 90-100км.
Scrapera
14-08-2019, 21:46
От крива джанта воланът ми е мърдал при 100-120.
От крива гума ми е мърдал при 60-70.
От крива джанта воланът ми е мърдал при 100-120.
От крива гума ми е мърдал при 60-70.
Утре ще отида на друго място да погледнат пак джантите. Но вибрацията е основно при натискане на спирачки и то при 90-100км/ч.
Дойде ми и друг наум, въпреки, че клоня повече към дисковете,а именно хлабав лагер на главината...
Малко инфо да дам за двата проблема - не работещи халогени и тресене при натискане на спирачки.
Халогените се оказа, че нещо масата не е в час - губеше се управлението по минус и не се задействаше релето. Нов кабел от таблото с бушоните под капака до клюкарката и нещата си дойдоха на мястото.
Тресенето при натискане на спирачките и при движение играенето на волана се оказа от крив спирачен диск. Не съм ги гледал визуално за някакви фрапиращи неща, но след смяната с нови всичко се нормализира.
ivopifeca
04-10-2019, 20:34
То беха криви джанти,гуми...Браво колега,че си я излекувал,значи диск е било?
ivopifeca
04-10-2019, 20:36
Ми то на тия ,където ти казаха за джанта и т.н. е редно да се обясни,че при коли с големи дискове,и то криви,Дисковете пак играят роля на дисбаланс:)Въртейки се при движение-бият,отмятат,лупат,дори без да се налега на спирачка:)
То беха криви джанти,гуми...Браво колега,че си я излекувал,значи диск е било?
Да диск. Ама оня ден изкривих джантата в оня смотан участък от АМ Тракия от Оризово до Ст. Загора и хем карах с ограничението от 90км/ч и така издрънча, че....
Привет, колеги! Мисля да слагам зимни гуми и имам едно питане. В момента колата е с 225 х 45 х 17. Мисля да взема други джанти, 16 -ки, 6.5, оригинални от 16-ца. Мисълта ми е дали ще станат на JTD? Тоест колкото и да са големи спирачните апарати мисля, че ще станат, но все пак да питам.
Привет колега. Не всички оригинални 16ки стават на големите спирачни апарати. Трябва да са от кола с такива апарати свалени. Аз имам такива и ги продавам в момента ако имаш интерес. Цената ще бъде много добра.
Имам един въпрос относно ксенона - фабричен Валео. Левият ми фар примигва - не гасне, а светва по-силно, след това отслабва и после пак премигне и пак силно за известно време. Случва се вече за втори път да изгасне нацяло, но като прещракам къси дълги и светва. Та въпросът ми е крушката ли заминава или нещо баласта сдава багажа?
И следващият въпрос относно ICS - прави ми впечатление, че и той примигва, но не да гасне, а за секунда сменя десена от нощен на дневен. Това пък ако някой има обяснение и за него...?
Крушките когато мрат обикновено почват да светят розово и не след дълго угасват завинаги. :D
При мен имаше същото явление като при колегата. И аз така си мислех че трябва да почват да лилавеят крушките, че да са за смяна, но все пак пробвах с нови крушки и проблемът се оправи. Все пак, може би и баластите са тръгнали, защото след 2-3 години каране пак почна да ми прави този номер...
ivopifeca
09-11-2019, 08:06
Здравейте,вчера сменявах горивен филтър и този на купето.Абе, къде се намира казанчето за хидравликата на волана на 2.4 жтд 136?:)Не го виждам,поне аз,никъде...
ecotronic
09-11-2019, 10:36
Не знам, как е при този дизел, но при мен беше до това за спирачната течност. Проследи единия от маркучите на помпата - този за ниското налягане. Той ходи до казанчето през серпентината.
Колеги, някой може ли да даде акъл как да отворя таблото за релетата на шофьорския калник. Бушоните са здрави, резисторите са здрави, а не иска да включи първа степен на охлаждащите перки, втора си включва нормално като достигне температура за нея. Та мисля, че остават само релетата чиито капак няма как да излезе под ламарината която е отгоре.
Ще ми се да не се налага да откачам цялото табло, за да извърша тази манипулация
ecotronic
09-11-2019, 18:03
Това табло няма как да го отвориш без да го демонтираш и извадиш от мястото, където стои. За целта може да се наложи да откачиш и силовите проводници, като преди това трябва да се откачи акумулатора.
Това е велика тъпня, ама тъй го е измислил инж. Тоци Бегали :)
Предположих, че това е начина, ама си викам да попитам. Мерси за инфото, еко. Като разгледах нещата единствения друг вариант е да се свали калника .
Реално ако не бяха лепени в завода бих го отхлабил от болтовете и вероятно щях да спечеля така нужните 5мм заради които няма вадене капака...
Дали ти се намират схемите за кое реле/бушон къде е. Сървъра в който си ги качил в алфаоунър ги е затрил или се е затрил междувременно
ivopifeca
09-11-2019, 18:55
Не знам, как е при този дизел, но при мен беше до това за спирачната течност. Проследи единия от маркучите на помпата - този за ниското налягане. Той ходи до казанчето през серпентината.Благодаря ти.Но не намирам нищо,дори и това за спирачната течност...ебати,тва не ми се беше случвало,на автомобилите ,до сега:)
ecotronic
09-11-2019, 19:51
Предположих, че това е начина, ама си викам да попитам. Мерси за инфото, еко. Като разгледах нещата единствения друг вариант е да се свали калника .
Реално ако не бяха лепени в завода бих го отхлабил от болтовете и вероятно щях да спечеля така нужните 5мм заради които няма вадене капака...
Дали ти се намират схемите за кое реле/бушон къде е. Сървъра в който си ги качил в алфаоунър ги е затрил или се е затрил междувременно
Цялата тази информация я има в E-learn:
https://i.ibb.co/NW82psw/1.jpg
Fuses
1, Right main beam headlamp
2, Left main beam headlamp
3, Fog light
4, Horns
5, Air conditioning compressor
6, Left dipped headlamp
7, Right dipped headlamp
8, High speed radiator fan
9, Low speed radiator fan
Relays
E1, Dipped beam headlamps
E2, Horns
E3, Air conditioning compressor
E4, Main beam headlamps
E5, Fog light
E6, High speed radiator fan
E7, Low speed radiator fan
Electrical connection A
A1, 85 relay E6
A2, 85 relay E1
A3, Main beam headlamps warning light
A4, Left main beam headlamp
A5, 86 relay E1 - E4
A6, Right fog light
A7, Left fog light
A8, Left dipped headlamp
A9, Spare
A10, Horns
A11, 86 relay E3
A12, 86 relay E7
A13, 85 relay E5
A14, 85 relay E2
A15, Headlamp alignment
A16, Dipped headlamps warning light
A17, Right dipped headlamp
A18, 85 relay E4
A19, Spare
A20, Spare
A21, Right main beam headlamp
A22, 85 relay E3
Electrical connection B
B1, Air conditioning compressor
B2, Low speed radiator fan
Electrical connection C
C1, Main supply (+ battery)
Electrical connection D
D1, High speed radiator fan
ecotronic
09-11-2019, 19:58
Благодаря ти.Но не намирам нищо,дори и това за спирачната течност...ебати,тва не ми се беше случвало,на автомобилите ,до сега:)
Това за спирачната течност е до моторчето за чистачките. Махни пластмасата в зоната под лявата чистачка и ще го видиш.
ivopifeca
09-11-2019, 20:03
Мерси.Егати наистина ли трябва да демонтирам тази пластмаса за да видя казанчето?Без майтап,не бях се сблъсквал с такова нещо да не мога да видя некви казанчета...утре ще огледам обстойно.Благодаря ти.
Trenkata
10-11-2019, 00:16
Има капаче точно под лявата чистачка,ако е там казанчето.
PEPI-2ALFA
10-11-2019, 08:37
Това табло няма как да го отвориш без да го демонтираш и извадиш от мястото, където стои. За целта може да се наложи да откачиш и силовите проводници, като преди това трябва да се откачи акумулатора.
Това е велика тъпня, ама тъй го е измислил инж. Тоци Бегали :)
https://photos.app.goo.gl/sYJk34NzXTcC5erX8
Ето снимка на релета и бушони. Свалях ги миналата седмица заради светлините. Откачих силовите кабели без да разкача акумулатора, сигурно за това после ми светна лампата на чек-а.
ecotronic
10-11-2019, 12:07
https://photos.app.goo.gl/sYJk34NzXTcC5erX8
Ето снимка на релета и бушони. Свалях ги миналата седмица заради светлините. Откачих силовите кабели без да разкача акумулатора, сигурно за това после ми светна лампата на чек-а.
Откачането на акумулатора е добре да се прави, заради опасността, откачайки дебелия проводник (входа на таблото), да се направи късо съединение (да се допре инструмента до ламарина). Тогава гърми мощния предпазител а смяната му не е лесна.
Определено ще последвам съвета за акумулатора, благодаря за снимката.
Гледам в мегапартс цялото табло за 5лв, дали е удачно да се използва старо реле или докато ми е в ръцете да сменя и двете с нови предвид кофти достъпа?
ecotronic
10-11-2019, 14:26
Няма проблем да се ползва старо реле, стига да са в добро състояние контактите му. Да не са окислени, гряли/лепнали.
danchev63
11-11-2019, 20:16
Я да попитам между другото : Какво включва комплект съединител.
Предлагат ми чисто нов за 375лв за мойта алфа. И отделно демпферна шайба(или маховик беше) за 800лв, към съединителя.
Те това не е ли комплекта или аз нещо бъркам.
Комплекта е притискателен диск, феродов диск и лагер. Маховика е отделно, на дизелите се налага смяна по-често отколкото на бензиновите за съжаление, но не винаги е необходимо да бъде сменен
Привет, колеги! Днес сутринта както си карам и на таблото ми светна индикация за проблем с ASR. Бутона също светна и не реагираше. Загасих колата като стигнах до офиса, запалих я, проблем нямаше. Закачих я на диагностиката, грешки няма. Дали е било нещо временно или да очаквам по-голяма беда?
Не съм експерт, но ми се е случвало един два пъти без да има последващи проблеми. А иначе ако акумулаторът ти не е напълно добре може да почнат да светят всякакви светлини по таблото без причина. Но щом си палиш, едва ли е това.
PEPI-2ALFA
19-11-2019, 09:24
Привет, колеги! Днес сутринта както си карам и на таблото ми светна индикация за проблем с ASR. Бутона също светна и не реагираше. Загасих колата като стигнах до офиса, запалих я, проблем нямаше. Закачих я на диагностиката, грешки няма. Дали е било нещо временно или да очаквам по-голяма беда?
Като моя случай. В Съседната тема писахме по въпроса.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?57498-VDC-SRS-i-ABS/page6
Откакто писах не ми е светвала лампата, та да я закача да видя какво ще каже диагностиката.
danchev63
19-11-2019, 20:44
Привет, колеги! Днес сутринта както си карам и на таблото ми светна индикация за проблем с ASR. Бутона също светна и не реагираше. Загасих колата като стигнах до офиса, запалих я, проблем нямаше. Закачих я на диагностиката, грешки няма. Дали е било нещо временно или да очаквам по-голяма беда?
Така се започва, но може да изкараш още година две минимум преди да дойде по-голяма беля.
Благодаря, колеги!
И един лаишки и смешен въпрос имам. А именно някаква особеност при демонтиране на ксеноновата крушка има ли? Искам да разменя лявата и дясната за да установя премигването и гасненето от нея или от баласт е. Мерси! И не се смейте много :D
Здравейте, колеги! Имам един проблем. След обслужване на колата -ремъци, ролки, абе всичко фул и след около 1000 км започна едно виене. Оказа се пистовият ремък. Смених го. Сега от как е студено при палене започва едно свирене леко при празен ход и при подаване на газ и на високи обороти изчезва и пак ако пусна газта се получава същото. Това трае около 1 км и след това го няма. Спирам някъде, гася колата и да кажем паля след 10 мин и пак същото, но тогава изчезва доста по-бързо това пищене. Чудя се пак ли ремъка е заминал, някоя ролка ли ...или нещо по-сериозно. А на тази ролка има някакви неща...като разтопено е нещо, но нз какво. Ролката е сменяна преди 8000км. Ето снимки:
http://prikachi.com/images/639/9708639q.jpg
http://prikachi.com/images/640/9708640Z.jpg
Благодаря предварително и весели празници!
Това свирене не е свързано с ремъка, а с водещите го механизми. Когато прави от-до обслужване смени и ли ролката на алтернатора?
Ако си пазиш също така старата обтяжна ролка, може да я сложиш за тест.
Това свирене не е свързано с ремъка, а с водещите го механизми. Когато прави от-до обслужване смени и ли ролката на алтернатора?
Ако си пазиш също така старата обтяжна ролка, може да я сложиш за тест.
Сменени са всички и за съжаление не я пазя.
Trenkata
21-12-2019, 07:25
Най вероятно BO е прав,проблема е в ролката с обтяжния механизам,в Ланча форума колеги с Тезиси споделят за сходни проблеми.
Да дам малко инфо относно свиренето. Оказа се, че не е от ролки или ремъци, а от гарнитурата на изпускателните колектори. Първи и втори цилиндър по-конкретно. Та сега вече е сменена и всичко е ок. Чак се учудвам колко е тиха....
Trenkata
08-01-2020, 17:59
Браво,важно че проблема се е намерил и решил.
PEPI-2ALFA
28-01-2020, 20:23
Като моя случай. В Съседната тема писахме по въпроса.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?57498-VDC-SRS-i-ABS/page6
Откакто писах не ми е светвала лампата, та да я закача да видя какво ще каже диагностиката.
Ето развитие при мен от днес:
"Така. Днес тъкмо бях тръгнал при майстора, е така на раздумка и лампата светна на излизане от махалата. Пристигнах в сервиза, той пусна една диагностика докато двигателя работи и прочете грешката - сензор за ъгъла на завиване на волана. Изчисти грешката повъртя волана насам - натам няколко пъти и.. това е. Сега не свети, ще следя за напред кога пак ще светне."
Колеги, възможно ли е монтиране на автоматична кутия на 166 2.4, която е с ръчни предавки или не си заслужава от гледна точка на финансов ресурс?
Всичко е възможно. Въпроса е струва ли си да си я купиш цялата кола още три пъти.
Колеги, компа на автомата има ли някакъв бушон? От известно време след една магария с оголени кабели на букси на кутията не мога да се свържа с компютъра и. Преди се свързвах, а сега не... Малко помощ ще може ли, че ти я бушони са само номерирани без означения за какво са.
ivopifeca
03-08-2020, 16:04
Здравейте от два дни уреда за температурата показва че е студена-стрелката е долу. СЛЕД НЯКОЛКО Минути и километри сама си отива на 70 градуса и почва да си отива постепенно до 90 и си остава там, както преди. Идеи дали е датчик, и къде се намира.
ivopifeca
03-08-2020, 16:05
Колата е 166 2.4 136 коня
Alfa tuner
04-08-2020, 22:36
Датчика се намира на термостата а той е от дясната страна на двигателя над скоростната кутия
ivopifeca
04-08-2020, 22:45
Мерси
danchev63
11-11-2020, 16:45
Някой занимавал ли се е със диагностика Делфи. Купих си такава дадоха ми я със софтуер 2017.1, качих всичко според инструкциите, но не се свърза с моята алфа. Обадих им се и по отдалечен достъп с теам виу ми гледаха настройки и ала бала. Накрая те стартираха диагностиката и тя им отвърна като на мен " автомобила не отговаря на заявката за диагностика". Пратиха ми по-стара версия 2015.3 инсталираха ми я и пробвахме с нея. Тя влезе във двигател и спирачка. Във раздела "ограничители" отговори горното " автомобила не отговаря на заявката за диагностика" - там се намира еърбега. Взех от един познат неговата диагностика и тя влезе навсякъде - попитах го с коя версия е и той ми показа 2013.3. На господата им казах това и те обещаха да ми я дадат, но уви качиха ми 2014.1 и с нея е абсолютно същото като с 2015.3.
Та въпроса ми е има ли начин да се оправят някак си тези версии дето ги имам или да търся някой да ми качи тази версия 2013.3
Господата казаха, че било нормално в някои сектори да не влиза диагностиката и повече нищо неможели да направят.
А диагностиката е Delphi DS150E (New VCI).
Някой занимавал ли се е със диагностика Делфи. Купих си такава дадоха ми я със софтуер 2017.1, качих всичко според инструкциите, но не се свърза с моята алфа. Обадих им се и по отдалечен достъп с теам виу ми гледаха настройки и ала бала. Накрая те стартираха диагностиката и тя им отвърна като на мен " автомобила не отговаря на заявката за диагностика". Пратиха ми по-стара версия 2015.3 инсталираха ми я и пробвахме с нея. Тя влезе във двигател и спирачка. Във раздела "ограничители" отговори горното " автомобила не отговаря на заявката за диагностика" - там се намира еърбега. Взех от един познат неговата диагностика и тя влезе навсякъде - попитах го с коя версия е и той ми показа 2013.3. На господата им казах това и те обещаха да ми я дадат, но уви качиха ми 2014.1 и с нея е абсолютно същото като с 2015.3.
Та въпроса ми е има ли начин да се оправят някак си тези версии дето ги имам или да търся някой да ми качи тази версия 2013.3
Господата казаха, че било нормално в някои сектори да не влиза диагностиката и повече нищо неможели да направят.
А диагностиката е Delphi DS150E (New VCI).
Защо се занимаваш с глупости? Версии на МЕС под път и над път. По-добре да си беше купил комплект преходници и един VAG и щеше да си решиш проблема.
Колеги, 2.4 JTD има ли филтър за картерните газове и ако да къде се намира? Мерси!
danchev63
21-03-2021, 13:42
Здравейте колеги.
Да попитам, някой знае ли при каква външна температура се включва компресора за охлаждането на 166 2,4jtd 150к.с. 2003г.
Оправиха ми климатика - протъркана тръба и фреона изтекъл. Заредиха го и по данни на стенда с който проверяват всичко е нормално.
Но аз пуснах климатик на LOW и максимален вентилатор - ефекта духа силно , но даже не ми изстуди ръката. Попитах да не е нещо от зареждането, отговориха ми, че има минимална температура при която се включва компресора. Пробата я направих при външна температура 8градуса по целзий. Казаха че трябвало да е поне 12-13 градуса. Та вярно ли е това или има някакъв друг проблем.
alfa racer GTA
21-03-2021, 17:38
Че то минималнара температура която може да се зададе е +18 или +16 градуса, как искаш да тръгне да охлажда, когато температурата навън е 8 градуса?То на климатика няма и градуси де, но пак важи горното и това което са ти казали.За да работи климатика на охлаждане си иска навън да е поне 20-на градуса да не кажа 22-23 градуса.
По-вероятно е да ти пусне студен въздух отвън да го вкарва вътре.
Ако обаче си задал вътре 23 градуса, а навън е 8 градуса, отново.има вероятност да не духа топло, защото си с климатик, а на климатроник.Но и при климатроник с зимата топлото не идва от климатроник а, а от двигателя когато загрее над 50 градуса, или от отделна печка .
Можеш да пробваш климатика/троника като вкараш колата в гараж и го затоплиш до 30+ градуса и пуснеш климатика на минималната температура +16 или +18 градуса в колата.
Ама газовете от двигателя трябва да отиват по тръба/гъвкава връзка извън гаража, да не се задушиш.
Другият вариант е да намериш сензора за температурата - обикновенно е в огледалата и да го позагрееш(огледалото/сензора)със сешоар или малка печка и тогава да пуснеш колата да работи и климатика да охлажда .
ecotronic
21-03-2021, 18:32
При запотено предно стъкло, натисни бутона за изсушаване. Тогава, при над 5 гр. околна температура, трябва да се пусне компресорът за да изсуши въздуха, преди той да се подгрее. Т.е - пак няма да усетиш студен въздух но бързото премахване на изпотяването (за около 10 - 15 сек. ) ще е показател, че климатикът работи на охлаждане.
danchev63
21-03-2021, 18:48
Благодаря.
Ще изчакам да се вдигне температурата тогава ще пробвам дали изстудява.
Най малката стойност е 16 градуса, след нея е надписа LOW.
Ecotronic нямам запотяване на стъклата на този етап.
Желанието ми беше да пробвам дали работи охлаждането след ремонта. Топлото си го имам , при 4-5 минути след задвижването на колата (не след запалването а след като е в движение) през духалките почва да духа топъл въздух.
kirekchiev
22-03-2021, 09:51
На LOW трябва да духа студено, независимо от външната температура. При 156цата компресора под 2 градуса не се включва, сигурно и тук ет ака.
Здравейте колеги,на някой да му се намира излишен баласт със запалка за фабричния ксенон работещ за D2S крушки. Срещу заплащане го отнасям, че при мен единия си замина.Другия вариант е ако знаете някойда ги ремонтира моля да споделите.
Колеги някой да е запознат защо ми набива грешки Р0704 и Р0380 Първата е за ключа но какво по точно Акумулатора ми не е първа младост но си паля Споменавам това да не би старият акумулатор да е причината поне за първата грешка
El Caballero
10-03-2022, 22:02
Колеги някой да е запознат защо ми набива грешки Р0704 и Р0380 Първата е за ключа но какво по точно Акумулатора ми не е първа младост но си паля Споменавам това да не би старият акумулатор да е причината поне за първата грешка
Р0704 е машинката на педала на съединителя, другата е подгряващи свещи. Не е от акумулатор.
Благодаря колега Нещо се омотах Вярно че първата грешка беше за машинка съединител Но след изчистване тя изчезна За втората ще проверя подгревни свещи Но имаше грешка за ключа която след изтриване пак излиза Ще погледна и ще пиша
El Caballero
11-03-2022, 07:21
Благодаря колега Нещо се омотах Вярно че първата грешка беше за машинка съединител Но след изчистване тя изчезна За втората ще проверя подгревни свещи Но имаше грешка за ключа която след изтриване пак излиза Ще погледна и ще пиша
Тази машинка, не знам как е при 166, опира в една ламаринка обикновено и като се изкриви ламаринката копчето не опира. ако ти излиза пак, виж дали има ламаринка и я изкриви малко към копчето.
Значи грешките които набива за ключа и все излизат са 1 Battery Voltage: Value Too Low 2 Key: Absent 3 Key: Incompatible Всичко по ключа работи въпреки че понякога натискам бутоните по два три пъти Слаба батерия на ключа слаб акумулатор или нещо друго
El Caballero
28-06-2022, 21:20
От какво може да не светят светлините на стопа и за задна, които са на капака. Снопа, който е в маркуча е здрав със сигурност.
ecotronic
28-06-2022, 21:29
От клюкарката - зелената кутия вдясно от таблото с предпазителите под волана.
El Caballero
28-06-2022, 21:33
От клюкарката - зелената кутия вдясно от таблото с предпазителите под волана.
Да, видях го. Сигурно трябва да се смени цялото. Или утре да му поразместя и напръскам първо буксите.
ecotronic
28-06-2022, 21:36
Не е задължително да се сменя. Най-често дефектират едни безконтактни ключове на съответните изходи и подмяната им, решава проблема.
Тук е обозначено, кой ключ за какво е:
https://i.ibb.co/KGcVndx/m45.jpg
El Caballero
28-06-2022, 21:38
Не е задължително да се сменя. Най-често дефектират едни безконтактни ключове на съответните изходи и подмяната им, решава проблема.
Аха, утре ще го сваля и ще го снимам, да ми покажеш ако може Кое е.
ecotronic
28-06-2022, 21:50
Снимката я постнах вече и на нея за обозначени ключовете за стоповете. По-добре е да мериш с пробна лампа директно на изходите на клюкарката за да установиш, дали е от нея.
El Caballero
29-06-2022, 11:13
Благодаря за снимката. Аз си мисля, че на капака има стопове и се чудя защо не светят, обаче това е светлина за мъгла :) Не работят само светлините за задна. Понеже и двете не работят сигурно не е от това зеленото, гледам, че там са разделени. Дали има бушон за задните светлини някъде. На тази кола открих бушони на три места.
ecotronic
29-06-2022, 11:41
Светлините за задна се управляват от датчика на скоростната кутия и веригите им не минават през клюкарката. Преди всичко, провери, дали той работи или не е разкачен.
El Caballero
29-06-2022, 14:58
Гледах го одеве, или поне си мисля че е това, обаче няма стигане. Много тясно и неудобно. Сигурно там е проблема.
Преди време го играх и аз този филм. Смених датчика за 5 минути и се оправи. Преди да го сменя ми правеше номера, я светне задната, я не..
El Caballero
04-07-2022, 09:29
Преди време го играх и аз този филм. Смених датчика за 5 минути и се оправи. Преди да го сменя ми правеше номера, я светне задната, я не..
От къде взе друг датчик? Датчика върху кутията ли е?
Втора ръка беше датчика. Да, този върху кутията.
El Caballero
04-07-2022, 18:06
Благодаря.
ivopifeca
09-07-2022, 12:49
Може ли да ползвам твърд маховик,на 166 136 коня дизел?Предстои ми смяна на съединител.Намират ли се тези заместители на маховика,и откъде?
mimouzunov
09-07-2022, 18:59
Може ли да ползвам твърд маховик,на 166 136 коня дизел?Предстои ми смяна на съединител.Намират ли се тези заместители на маховика,и откъде?
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?95617-Алфа-166-твърд-маховик!-!&highlight=%F2%E2%FA%F0%E4+%EC%E0%F5%EE%E2%E8%EA
ivopifeca
10-07-2022, 08:53
Доколкото разбирам,не е желателно да го сменя с твърд маховик.Мерси,ще търся демпферен тогава.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.