View Full Version : Общи приказки 166
Pages :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Linkestis
07-12-2012, 14:24
така де..и аз това казвам
Колеги, може ли да ми дадете точния номер на дебитомера за TS 2.0 98-2000 и става ли някакъв друг.
ecotronic
07-12-2012, 18:07
Колеги, може ли да ми дадете точния номер на дебитомера за TS 2.0 98-2000 и става ли някакъв друг.
Каталожен номер: 7516082 Bosch
Оригинален номер: 0280218004, 0280218019, 0280218045
Каталожен номер: 7516082 Bosch
Оригинален номер: 0280218004, 0280218019, 0280218045
Благодаря, колега!
RoMeO_156_GTA
07-12-2012, 21:55
Опа сега виждам и линк в които има 3 снимки на 3-тата снимка джантите не стават за брембо....
Познават се по самите болтове...забележете при едните болтовете колко са изпъкнали а при другите са навътре!
Благодаря колега! :cheers: Точно тази варненската , която се продава от доста време , съм виждал , че е със стоманени 16" . А полираните съм виждал на доста 2.0 V6 Turbo Super . Явно заради по-изнесените навън кръгове стават на брембо апарати .
Едит : Стоманени джанти 16" стават на 166 ФЛ от опит
Колеги, имам проблем с пръскалките на предното стъкло. Моторчето работи, но няма никой на стъклото. Къде по цялата система може да е проблема?
Linkestis
09-12-2012, 18:28
Като за начало сипи зимна течност...
Сипах половин литър вода за проба, утре ще ида да концентрат, че ще замръзне и отиде...
Linkestis
09-12-2012, 18:42
Не знам...вярно че в Пазарджик е по-топло ама за тук го дават -10 за сутринта.Ако си само с водица и стане при теб -2 -3 си със спукано казанче.
Не знам...вярно че в Пазарджик е по-топло ама за тук го дават -10 за сутринта.Ако си само с водица и стане при теб -2 -3 си със спукано казанче.
Колата е в гараж, където не пада под нулата. Утре ще взема течност и ще пробвам да изчистя пръскалките, както е показано тук (http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-164-and-166/356906-windscreen-washer-jets-unblocked.html).
Колеги, имам проблем с пръскалките на предното стъкло. Моторчето работи, но няма никой на стъклото. Къде по цялата система може да е проблема?
М/у двигателния отсек и пластмасовата кора под чистачките( тази с пръскалките) има наставка на маркуча. Провери там да не се е извадил. Други вариант е да е спукан, запушени пръскалки или да се е извадил маркуча от някоя пръскалка. Сигурен си, че помпичката работи нали?
Чува се звук като се опитам да пръскам, би трябвало да работи. Утре ще сваля кората там и ще погледна маркучите.
Първата снадка е точно на дългата кора,там където се виждат двете тръби на климатроника,под нея е !Откачи там щуцера(ако така се казва снадката)и виж дали като натиснеш лоста да пръска ще излезне течност,поне да знаеш на къде да търсиш проблема
to_lose_HEART
09-12-2012, 22:03
Другото нещо е че ако опитваш на включени фарове и имаш пръскалки на тях може да чуваш тяхната помпичка
Пръскалки на фаровете нямам.
Утре ще пиша какво съм сътворил.
Та, за да се стигне до тия пръскалки, трябва да се сваля цялата кора пред предното стъкло, както и чистачките... Абсолютно не ми се занимава да развинтвам клеясали болтове, които после остават половината без резба. Ще си седи водата докато се спука казанчето и тва е...
Колеги откъде мога да си намеря или поръчам щипки за праговете и ако ги има в някой магазин каква им е цената По моргите в моя край тези алфи са кът а за едни щипки не ми се ще да обиколя моргите в цялата страна
lordliness
10-12-2012, 18:19
Колеги откъде мога да си намеря или поръчам щипки за праговете и ако ги има в някой магазин каква им е цената По моргите в моя край тези алфи са кът а за едни щипки не ми се ще да обиколя моргите в цялата страна
Май няма никъде и на мен ми трябват 2- 3
endeavour
10-12-2012, 18:27
Май няма никъде и на мен ми трябват 2- 3
... а на мене 5-6 ... :devil::devil::devil:
Колеги, просто сервизите не слагат правилно лапите на подемника и го карат все едно вдигат Голф.Предупреждавайте ги!!!
lordliness
10-12-2012, 19:43
Има подложки, които се слагат върху лапите, не е от неправилно слагане. Аз има такива в колата, приличат на големи шайби.
to_lose_HEART
10-12-2012, 22:20
Има подложки, които се слагат върху лапите, не е от неправилно слагане. Аз има такива в колата, приличат на големи шайби.
Снимай ги да ги видим ако не е проблем .И аз бях решил да направя нещо по въпроса но така и не ги измислих. Надявам се на много колеги ще са полезни
lordliness
10-12-2012, 22:37
Снимай ги да ги видим ако не е проблем .И аз бях решил да направя нещо по въпроса но така и не ги измислих. Надявам се на много колеги ще са полезни
Утре ще ги снимам, мисля че са от първоначалното оборудване на колата, за да не се трошат праговете
С подложки без подложки ,ония маймун който работи там като няма нищо в главата праговете викат ПУК и се отваря като обръч.Лично аз съм бил свидетел два пъти в Динекспрес и един път в Ратола да ми го правят тоя номер пред очите ми.За това написах маймун,че официалните сервизи не означава перфектно качество и обслужване.Та това е за праговете от мен :smartass:
lordliness
11-12-2012, 09:42
Ето една от подложките снимана е от двете страни:
105485
105486
endeavour
11-12-2012, 11:21
Там, където ходя аз, самите лапи на подемниците са с вложки на винт и могат чрез развиване да се изместват нагоре и да хващат колата, без да опрат в праговете. Само че кой да го направи. Вече са ми свикнали, че като отида при тях, сам си нагласям лапите на подемника. Ама каква полза, като още първите два пъти ми изпочупиха щипките? Направо ми идва идеята да сваля една щипка и да търся начин да я правя. Писна ми от зяпнали прагове.
lordliness
11-12-2012, 11:25
Там, където ходя аз, самите лапи на подемниците са с вложки на винт и могат чрез развиване да се изместват нагоре и да хващат колата, без да опрат в праговете. Само че кой да го направи. Вече са ми свикнали, че като отида при тях, сам си нагласям лапите на подемника. Ама каква полза, като още първите два пъти ми изпочупиха щипките? Направо ми идва идеята да сваля една щипка и да търся начин да я правя. Писна ми от зяпнали прагове.
Аз съм ги разглеждал подробно, това че лапите се развиват не помага, самите лапи са много широки и те чупят праговете, подложката е с по малък диаметър и затова не чупи нищо
С развиване и напасване става...аз съм обучил майстора ми...и той си знае, адски внимателен. Но той е супер и мн внимава. Особено за 156-ата, мн са ниско праговете. С развиване, ако се наложи и малко трупче дърво подлага над лапата. Вс е до вниманието, ако вие не кажете да внимавате с праговете, няма кой.
Поначало 166 не се хваща на праговете ;) трупчета никога не се подлагат ако държиш на някаква безопасност.
пп не можах да намеря по-ясна снимка в нета, аз ги хващам само тук, не са нужни никакви подложки
Linkestis
11-12-2012, 21:06
Code ви го е написал ясно.Не знам как си/ви вдигат колите на праговете като там е само и единствено за крик!
Значи освен незнанието на работника вината си е и ваша че не си познавате автомобилите.
Bobiuzunov
11-12-2012, 21:24
Това за щипките е интересна тема и аз имам нужда от няколко и ако някой намери да се продават да свирка.Мисля си че от разглобена кола трудно ще се намерят поради простата причина че на моргаджиите едва ли ще им се занимава с нещо толкова дребно.
Днес вдигах на крик 159-ката, сменях зимните джанти, там са го измислили, има си място на което влиза крика и няма мърдане...евала за което!
Linkestis
11-12-2012, 21:54
Днес вдигах на крик 159-ката, сменях зимните джанти, там са го измислили, има си място на което влиза крика и няма мърдане...евала за което!
:) и 166-те го имат,просто няма кой да гледа
endeavour
12-12-2012, 06:50
:) и 166-те го имат,просто няма кой да гледа
Точно там е проблема. Освен това вчера се загледах под моята и видях,че местата за подемник зад предните колела са леко хлътнали навътре, може би заради тежката предница. Това още повече прехвърля тежестта върху праговете, ако се вдига без да се гледа.
По-вероятно, някой майстор при повдигане да не е напаснал добре вс и да ги е окривил.
lordliness
12-12-2012, 11:53
Тези неща за подемника може да да били необходими при сглобяването и да не са изчислени да носят цялата кола, праговете са по- здрави. Само аз ли имам подложки за праговете?
Най-вероятно, просто предният собственик ги е имал и ти ги е оставил в колата. Не съм чувал нови да излизат с такива подложки!
Точно там е проблема. Освен това вчера се загледах под моята и видях,че местата за подемник зад предните колела са леко хлътнали навътре, може би заради тежката предница. Това още повече прехвърля тежестта върху праговете, ако се вдига без да се гледа.
Това хлътване на стойките за крик ми намирисва на доста развита ръжда Моята няма грам ръждица по дъното но като ми се отвори прага виждам че вътре работата е друга Ако са ти добре щипките на приговете не ги чупи за да видиш кво става вътре но се пробвай през гумата около стойката да видиш кво е вътре Ако има нужда отваряй и подсилвай
Scrapera
17-12-2012, 15:14
По-малък крик крокодил, съответно и с по-малка глава няма ли влезе в отвора на пластмасовия праг и да се вдигне колата без проблем за мястото, на което се вдига с оригиналния крик, без да се засегне пластмасата отстрани? С такъв например:
http://www.sandkltd.com/images/products/02-auto_accessories-02-tyre_accessories/23-100201.jpg
lordliness
17-12-2012, 15:22
По-малък крик крокодил, съответно и с по-малка глава няма ли влезе в отвора на пластмасовия праг и да се вдигне колата без проблем за мястото, на което се вдига с оригиналния крик, без да се засегне пластмасата отстрани? С такъв например:
http://www.sandkltd.com/images/products/02-auto_accessories-02-tyre_accessories/23-100201.jpg
Да, става.
Не, че е свързано с темата, но вижте какво се случва с мотора от масла, които са уж от известни марки - цък (http://www.2112.ru/showthread.php/23726-%D0%A4%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D 0%B8%D0%B8-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D 0%B5%D0%B9-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5-%D0%B8%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%B7%D0%BE%D 0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%8B%D 1%85-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB).
Не, че е свързано с темата, но вижте какво се случва с мотора от масла, които са уж от известни марки - цък (http://www.2112.ru/showthread.php/23726-%D0%A4%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D 0%B8%D0%B8-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D 0%B5%D0%B9-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5-%D0%B8%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%B7%D0%BE%D 0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%8B%D 1%85-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB).
Тия снимки с "трагедиите" са 100% с несменяни масла.:calc: Изобщо сравнението е много зле. Различни масла на различни коли на различен пробег, сменяни на различни интервали. Т.е. изводът е едно нищо :big_flowers:
... Или ментета, защото 90% от трагедиите са с Castrol и БМВ, а дори за някой пишеше, че са сменяни по предписанията, зададени от дилъра.
... Или ментета, защото 90% от трагедиите са с Castrol и БМВ, а дори за някой пишеше, че са сменяни по предписанията, зададени от дилъра.
Ментета по принцип има много и се правят на големите марки. Пълно е например с ментета на Бош като почнеш от свещи и свършиш до бургии, същото е с Кастрол, Мобил и т.н. Виждал съм туби на Мобил без класове на маслото на етикета, което е абсолютно задължително, някакви гръцки ли, турски ли - нищо бе само пише Мобил. :big_flowers:
Scrapera
20-12-2012, 18:45
Какво е междуболтовото разстояние на джантите на 166?
RoMeO_156_GTA
20-12-2012, 18:51
Какво е междуболтовото разстояние на джантите на 166?
5х108 колега , но не всички джанти 16"стават на твоите апарати . Писал съм 2-3 страници по-напред по въпроса :)
Не става. Явно ще се кара без индикации на таблото.:gruebel:
Днес ми се появи стрелката на левия мигач:excl:
ecotronic
21-12-2012, 11:04
Днес ми се появи стрелката на левия мигач:excl:
Преди беше писал, че зеленият модул е видимо добре вътре. Обикновено поразиите стават в участъка на платката, който е под пласмасомата основа на клемата и не се виждат на пръв поглед. Трябва да разпоиш клемата от платката и ако отдолу има прекъснали пътечки, да ги възстановиш.
VIHHRONNY
22-12-2012, 10:58
Имам следния въпрос. Из един път ми отказа шалтера на багажника. Поверих самия шалтер - работи, което означава че по веригата се губи. Сега се сещам че не проверих бутона в жабката, но едва ли е там причината.
Някой с подобен проблем да ме светне?
Предполагам ,че имаш нарушена изолация или скъсан проводник в снопа кабели там където излизат от купето и свързват задния капак(багажника)
ecotronic
22-12-2012, 17:14
Това, което казва морякът е най-вероятното. И все пак, за да се установи точната причина пробвай дали работи от бутона в жабката. Ако и с него не работи, накарай някой да натиска бутона а ти слушай дали цъка релето за бравата. Намира се в багажника отдясно.
Scrapera
22-12-2012, 17:49
Някой знае ли защо когато натисна бутона за навигацията ми изписва: "Navigation not available"? Отзад в багажника устройството за диска е свързано, но не излиза диска и не светят никакви лампички. Има ли някакъв предпазител някъде? Мисля да извадя ICS-а да видя дали отзад е закачен кабела...
ecotronic
22-12-2012, 17:57
Някой знае ли защо когато натисна бутона за навигацията ми изписва: "Navigation not available"? Отзад в багажника устройството за диска е свързано, но не излиза диска и не светят никакви лампички. Има ли някакъв предпазител някъде? Мисля да извадя ICS-а да видя дали отзад е закачен кабела...
Часовникът на ICS - а можеш ли да го сверяваш? Ако не можеш, вероятно навигацията ти е нормално закачена спрямо буксата и няма изгорял предпазител.
Scrapera
22-12-2012, 18:11
Сверява се без проблеми. Къде е предпазителя?
ecotronic
22-12-2012, 18:29
Сверява се без проблеми. Къде е предпазителя?
Няма отделен предпазител в таблото с предпазителите. Навигацията получава захранване през кабела от ICS-а.
Не помня, дали на самата навигация намаше отделен локален предпазител.
Трябва да я демонтираш за да видиш дали не се е изключила зелената букса отзад и дали няма предпазител на нея.
Колега казваш че не излиза диска Сигурен ли си че вътре има диск и то за работещ регион Аз си мисля че изписва така защото няма диск в навигацията или тя просто не е включена - зелената букса както те насочи колегата ЕКО
Scrapera
22-12-2012, 19:20
Колега казваш че не излиза диска Сигурен ли си че вътре има диск и то за работещ регион Аз си мисля че изписва така защото няма диск в навигацията или тя просто не е включена - зелената букса както те насочи колегата ЕКО
Да определено има диск вътре, защото пробвахме с един колега да вкараме диска от неговата и опря. Просто не светят лампичките, никакви признаци на живот. Това ме кара да мисля, че няма захранване. Обаче зелената букса е закачена. Явно няма да мине без сваляне на ICS.
А на часовника можеш ли да му местиш минутите при сверяване
ecotronic
22-12-2012, 20:00
Да определено има диск вътре, защото пробвахме с един колега да вкараме диска от неговата и опря. Просто не светят лампичките, никакви признаци на живот. Това ме кара да мисля, че няма захранване. Обаче зелената букса е закачена. Явно няма да мине без сваляне на ICS.
На пин 14 от зелената букса трябва да има +12 V. Премери първо това дали е така преди са гледаш буксите на ICS - а. И разгледай за предпазител по самата кутия на навигацията.
Linkestis
22-12-2012, 20:26
А на часовника можеш ли да му местиш минутите при сверяване
Естествено :)
Scrapera
22-12-2012, 21:24
На пин 14 има 12.2V което ме кара да мисля, че кабела влиза в ICS все пак. За съжаление на това устройство не свети нито идикатора CD за диск вътре, нито този за ON - че е включено. Не пожелава и да изплюе диска. Извадих го ръчно - определено е оригинален диск с карта на Рим. :) Имам чувството, че нещо чегърта вътре когато натисна бутона NAV, но може и да е в CD ченджъра. Мисля да го сменя това CD. Siemens e, кажете от коя година да търся? Колата е 2004г. Да допълня - никога не ми е искал ICS-а след откачане на акумулатора код за навигацията. Само кода на ICS иска.
ecotronic
22-12-2012, 21:33
Ако не пътуваш с тази кола в чужбина, няма никакво значение, дали дискутираното устройство работи или не.
Кое е естествено При мен когато е включена буксата на работещо неработещата ми навигация немога да си сверя минутите на часовника Мога само да превключвам различни часови пояси
Scrapera
22-12-2012, 21:40
Кое е естествено При мен когато е включена буксата на работещо неработещата ми навигация немога да си сверя минутите на часовника Мога само да превключвам различни часови пояси
Пътувам с колата в чужбина и искам да си ползвам навигацията.
Да, мога да си сверявам часовника - все пак не работи навигацията.
Linkestis
22-12-2012, 21:44
Кое е естествено При мен когато е включена буксата на работещо неработещата ми навигация немога да си сверя минутите на часовника Мога само да превключвам различни часови пояси
Естественото се състои в това че:
Когато ти е включена навигацията то тя си сверява часовника на часа които и дава сателита.
А още по естествено е когато си махнал буксата отзад в багажника на навигацията,и си връткаш копчетата на ИЦС-а да си сверяваш часовника по показанията или на гсм-на ти или по радио хоризонт.Като в тази функция имаш възможност да си сверяваш и минутките.
Дай тогава съвет на Tempras какво да направи така че навигацията чрез сателита да започне да му сверява часовника Ако това се случи той може би ще си ползва устройството
(http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=14887)
Linkestis
22-12-2012, 22:46
В България часовника никога няма да му е верен
Scrapera
22-12-2012, 22:54
Все ми е тая за часовника. Искам да си ползвам навигацията и скапаното CD да заработи.
Linkestis
22-12-2012, 23:13
Добре де,освен зелената букса има още една с черен кабел.Тя закачена ли е отзад на устройството?
Scrapera
22-12-2012, 23:47
Да. Тя не е ли за антената?
Linkestis
23-12-2012, 00:17
да,ама освен да е изгоряло устройството или да не е закачено на ицс-а,друга причина няма да не работи.
Scrapera
23-12-2012, 00:21
Според мен си е заминало. Ако някой има за продан да пише на ЛС.
Колеги днес забелязах, че не ми светят стоповете - нито третия , нито другите. Възможно ли е да има връзка с онова зелено реле заради което не ми светят стрелките на мигачите в купето или е нещо друго. Имат ли отделен бушон? Междудругото ми дойде лявата стрелка и двете при габарити. Т.е. нямам стрелка само при десен мигач...
ecotronic
24-12-2012, 21:08
Колеги днес забелязах, че не ми светят стоповете - нито третия , нито другите. Възможно ли е да има връзка с онова зелено реле заради което не ми светят стрелките на мигачите в купето или е нещо друго. Имат ли отделен бушон? Междудругото ми дойде лявата стрелка и двете при габарити. Т.е. нямам стрелка само при десен мигач...
Предпазителите, касаещи стоповете са F1 и F11 в таблото под волана (броят се отляво-надясно и отгоре-надолу). Но може проблемът да е в неработещ контакт на педала или в зелената кутия отдясно до таблото с предпазителите (клюкарката).
Това за лявата стрелка не го разбрах.
Предпазителите, касаещи стоповете са F1 и F11 в таблото под волана (броят се отляво-надясно и отгоре-надолу). Но може проблемът да е в неработещ контакт на педала или в зелената кутия отдясно до таблото с предпазителите (клюкарката).
Това за лявата стрелка не го разбрах.
Благодаря ,колега, че се отзоваш на проблемите ми...
За стрелките - лявата работи, на аварийни работят и двете, на дясно като дам ръчката дясната не работи сама , но мига копчето на аварийните.... Но големия проблем сега ми е за стоповете.Утре ще проверя бушоните...
Linkestis
24-12-2012, 21:49
За стрелките - лявата работи, на аварийни работят и двете, на дясно като дам ръчката дясната не работи сама , но мига копчето на аварийните....
След време няма да ти работи при никакви положения...не се притеснявай :)
ecotronic
24-12-2012, 21:50
Ако заден десен мигач работи, вероятно проблемът е в зелената кутийка зад ICS -а. Или окислени букси или поражения от теч на антифриз по платката.
Бушоните са здрави. Лошо- бес стопове немога да си карам колата.
Бушоните са здрави. Лошо- бес стопове немога да си карам колата. ПРОВЕРИ СИ СНОПОВЕТЕ МЕЖДУ КАПАКА И КУПЕТО В ГУМЕНИЯ ДЕТАЙЛ КАТО СИ ДИГНЕШ КАПАКА ЩЕ ГО ВИДИШ НА МЕН ОТ ТАМ МИ БЕШЕ ПРОБЛЕМА ....И ВЕСЕЛА КОЛЕДА.
lordliness
25-12-2012, 21:54
Когато сипете 5 л. масло в картера до къде стига нивото на щеката?
Linkestis
25-12-2012, 22:03
До средата.Аз сипвам 5,4-5,5 литра
lordliness
25-12-2012, 22:35
До средата.Аз сипвам 5,4-5,5 литра
Това е добре, преди като сипвах изглеждаше до горе, тази година е до средата и си викам- бах маа му къде потъна половин литър, щеката се е скъсила сигурно или картера се е увеличил. Сега колата стои на перфектно нивелирана площадка и значи всичко е наред. :) , ще си купя още литър.
Колеги днес забелязах, че не ми светят стоповете - нито третия , нито другите.
Оказа се счупена пружинка на копчето дето го натиска педала на стоповете. Засега проблема е решен с пружинка от химикал.
Благодаря на всички ангажирали се с проблема...:-o
Колеги, понякога при тръгване колата претриса.Не го прави всеки път или както го прави и изведнъж изчезва.Съединителя си отделя добре, няма проблем при превключване на предавките,нито при включване на първа или задна.Като в "масло" влизат дето се вика.Прави ми впечатление, че когато карам и леко натисна педала на съединителя има нещо като вибрация, която когато колата е спряла и работи я няма.Другото, което ми прави впечатление, е че когато и подам газдо 3-4000 оборота и натисна съединителя има един особен шум вътре в купето.Питам дали си заминава лагера или има нещо друго?
milenmilan
28-12-2012, 17:59
И аз с едно питане , значи днес цял ден си играя защото индикацията за изгоряла крушка ми свети, проверил съм всички крушки по колата, здрави са само 2 крушки са с различни ватове защото нямаше с същите и тази в жабката свети само като колара е на контакт или запалена. Дайте идея какво да търся и да проверявам , даже и 3-тия стоб разглобих и му смених 1 изгоряла крушка. Направо откачам вече:brickwall::wallbash:
lordliness
28-12-2012, 18:11
третия стоп не играе тук, на мен така ми правеше от габарита на фара не правеше добър контакт и ту светеше ту не светеше, извади двата габарита навън да ги виждаш, че светят и провери пак
thecleaner
28-12-2012, 18:19
И аз с едно питане , значи днес цял ден си играя защото индикацията за изгоряла крушка ми свети, проверил съм всички крушки по колата, здрави са само 2 крушки са с различни ватове защото нямаше с същите и тази в жабката свети само като колара е на контакт или запалена. Дайте идея какво да търся и да проверявам , даже и 3-тия стоб разглобих и му смених 1 изгоряла крушка. Направо откачам вече:brickwall::wallbash:
Сигурно си проверил осветлението на задния номер, но аз да те подсетя. И един колега незнаеше че отзад светят 4ри светлини на стоповете и това те подсещам. А ако габаритите са ти неоригинални и от тях свети чека.
ecotronic
28-12-2012, 18:30
третия стоп не играе тук, на мен така ми правеше от габарита на фара не правеше добър контакт и ту светеше ту не светеше, извади двата габарита навън да ги виждаш, че светят и провери пак
Мисля, че и третият стоп влиза в играта.
milenmilan
28-12-2012, 18:32
Днес свалях крушките на габаритите за да видя дали са на еднакви ватове. и си счупих пластмасата и пластината, утре ще я преправям. Но имам предвит че габаритите светят. Не оригиналните крушки в момента са 2-та габарита(но са на тези ватове като в книжката на колата) 2-та плафона на задните седалки (при тях има разлика в ватовете), багажник (сложих крушка ала не и пише ватовете, иначе по силно свети от 5W за това си мисля че е 10W,толкова и в книжката) 3-ти стоп сложих 1.3W щот нямаше 2.3W, жабка сложих на 5W старата беше толкова, ляв стоп (на старата беше изгорял габарита, не си спомням дали беше с същите ватове) и на задния номер (също не знам дали е на същите ватове).
endeavour
28-12-2012, 18:36
Мисля, че и третият стоп влиза в играта.
При 136-коньовите ако една-две крушки на третия стоп не светят, чека не се впечатлява. С повече изгорели просто не съм пробвал :knock:
ecotronic
28-12-2012, 18:36
Подсещам и за задните светлини за мъгла.
milenmilan
28-12-2012, 18:39
То е една, и свети самоче от коя страна беше, май лявата.
П.С. до колкото помня свети, щот вчера на един му го лепих щот караше на дълги зад мен
ecotronic
28-12-2012, 18:49
То е една, и свети самоче от коя страна беше, май лявата.
П.С. до колкото помня свети, щот вчера на един му го лепих щот караше на дълги зад мен
2 трябва да са.
2 трябва да са.
И от двете страни са! Съгласен съм с Eco
Задните за мъгла са две при мен. Не знаех, че стоповете са два по две крушки. Едната е изгоряла. Може ли малко инструкции как се свалят крушките на стоповете.
п.п. Намерих каквото ми трябва.
milenmilan
28-12-2012, 18:59
2-са сега слязох до колата да проверя, светят си .
lordliness
28-12-2012, 19:09
Мисля, че и третият стоп влиза в играта.
Помниш ли, че лятото го бях свалил целия и всичко си беше ОК
И системата не следи всички крушки - само важните
milenmilan
28-12-2012, 19:18
Помниш ли, че лятото го бях свалил целия и всичко си беше ОК
И системата не следи всички крушки - само важните
А те са?
lordliness
28-12-2012, 19:35
тези които са важни за безопастно шофиране, фарове, габарити, стопове.Мигачи не знам, дали свети или релето чука бързо, фарове за мъгла- не знам, задни светлини мъгла- не знам.Някой ако скучае може да сваля и да проверява :) , другите светлини в купето, по вратите и други не са важни
milenmilan
28-12-2012, 19:53
Индикацията може ли да свети от разлика в ватовете на крушка?
При мен свети, защото габаритите са бели светодиоди.
Лоша работа на мен не ми светят габаритите за мъгла ,а крушките са здрави като натисна бутона да ги включа си светва лампичката на бутона .Какъв ли е проблема
ecotronic
29-12-2012, 00:05
Помниш ли, че лятото го бях свалил целия и всичко си беше ОК
И системата не следи всички крушки - само важните
Това, което се следи от чека според документацията е:
Lights failure
The warning light stays on for about
15 seconds, after the check, when a failure
is detected on one of the following
lights:
– low beam headlights
– high beam headlights
– flashing (only gas discharge headlights)
– side/taillights
– direction indicators
– brake lights (stop lights)
– third stop light
– rear fog guards
– number plate lights.
И в Е-learn схемите съответстват на този списък.
Не изключвам обаче преработки или неизправности по клюкарката, заради които нещо от описаното може и да не го лови.
---------- Post added 29.12.12 г. at 00:05 ---------- Previous post was 28.12.12 г. at 23:58 ----------
Индикацията може ли да свети от разлика в ватовете на крушка?
Напълно възможно. Особено ако разликата е голяма.
lordliness
29-12-2012, 00:22
Преведи го, не сме полиглоти :)
Преведи го, не сме полиглоти :)
– Къси
– Дълги
– Някакъв светлинен клаксон при тези със фаб ксенон
– габарити
– мигачи
– стопове
– трети стоп
– задни фарове за мъгла
– рег номер осветление.
Странно, липсват фаровете за мъгла.
– flashing (only gas discharge headlights) (не ми е ясно)
Предполагам, че е нещо като прищракване на дългите, защото ксенона иска време да запали.
ecotronic
29-12-2012, 00:29
– low beam headlights ( къси светлини )
– high beam headlights (дълги светлини)
– flashing (only gas discharge headlights) (не ми е ясно)
– side/taillights (странични светлини и габарити)
– direction indicators (мигачи)
– brake lights (stop lights) (стопове)
– third stop light (трети стоп)
– rear fog guards (задни за мъгла)
– number plate lights. (осветление на номера)
lordliness
29-12-2012, 00:41
За третия стоп- резерви, не се отнася за моята
milenmilan
30-12-2012, 17:13
Колеги сега друг проблем,днес како си карах и ми светна ето това ограденото в черверно 106146 . Знам че е нещо за въздушната възглавница. Но от какво може да е, постояно свети . Де да търса причината?
П.С. ето по-голям размер снимка:
http://postimage.org/image/9ugkspi9l/
lordliness
30-12-2012, 17:21
Хич да не ти пука, май на всички светят, скоро го коментирахме
milenmilan
30-12-2012, 17:24
Хич да не ти пука, май на всички светят, скоро го коментирахме
Е стига де, като го гледам така гадно да ми седи на таблото, ми идва да си направя харакири.
lordliness
30-12-2012, 17:32
Няма единно мнение защо светва, отиваш даваш някакви пари, чистят ти грешката и след време пак светва, има много писано, потърси
milenmilan
30-12-2012, 17:39
Няма единно мнение защо светва, отиваш даваш някакви пари, чистят ти грешката и след време пак светва, има много писано, потърси
Освен да се засиля и да я ударя някъде, да видя дали работят тъпите въздишните възглавници :chair:. Ше хвана да се върна на 155-ца без въздишните възглавници, та да няма ко да светне баси. Ще го видим тогава този проблем след нова година в някой от форумните сервизи. Мерси все пак за информацията, поне значи няма вероятност да се отвори докато карам :p
Да ви имам проблемите... Днес пробвах Алфата на зимни условия (снимката долу). Върви като танк, само там където е много заледено и има бабуни друса доста. На няколко пъти я ударих от долу, но при толкова ниска кола и коловози е нормално. Само разхода не ми хареса, заминаха над 20 литра 100 октана за 160км. Вярно, че около 40км карах само на втора, но пак ми се вижда много. Борд компютъра ми изкара разхода 9/100, обаче изглежда е далече от истината. Ще ходи пак на доктор...
Абе кой кара в днешно време туинспарк на бензин ..
Абе кой кара в днешно време туинспарк на бензин ..
Аз имам и газ, но нещо се прецака настройката, а единственото място където могат да я настроят най-близо е в Пловдив, след като си запиша час... А и съм от малък град, където при тези къси разстояния няма смисъл от газ, и я карам на бензин (за сега сто октана, но никаква разлика не виждам).
ecotronic
30-12-2012, 19:57
Колеги сега друг проблем,днес како си карах и ми светна ето това ограденото в черверно 106146 . Знам че е нещо за въздушната възглавница. Но от какво може да е, постояно свети . Де да търса причината?
П.С. ето по-голям размер снимка:
http://postimage.org/image/9ugkspi9l/
При мен също мине не мине и светне тази аларма. Чистя грешката и след няколко дни или месеци пак светва. Според пояснението на грешката причината е веригата на детонатора на шофьорския колан.
Днес свалих буксата на централата за да меря въпросната верига и в статичен режим всичко е ОК.
Имам съмнения, че прекъсването е заради видимо-окислени пинове от буксата на централата:
http://alfa.kachi-snimka.info/images/klz1356889981l.jpg
http://alfa.kachi-snimka.info/images/bwy1356890015s.jpg
Почистих с контактен спрей и обезмаслител, после изтрих грешката и сега ще видя дали пак ще се появи.
При теб трябва да се види от диагностиката заради какво точно записва грешката.
Може и при теб да е подобно като при мен.
Ако ще чистиш пиновете на буксата, прави това при откачен акумулатор и след изчакване от около 10 минути.
lordliness
30-12-2012, 19:58
Абе кой кара в днешно време туинспарк на бензин ..
Баровците със 166, моята за да не слушам как се сурка кората по леда не я карам в коловоза, а се качвам отгоре, все едно по релси карам
endeavour
01-01-2013, 11:26
Честита Новата 2013 година на всички капитани на кораби ! Желая на всички здраве и щастливо плаване!
Весела и спорна на всички колеги. По-малко ремонти и ако може сервизите да умрат от глад.
ecotronic
01-01-2013, 16:24
Желая на всички Вас една хубава нова година!
Много здраве и щастие!
Повече удоволствие и по-малко ядове с корабите!
:cheers:
ЧНД колеги. Пожелавам ви много бензин, дизел и газ в резервоарите.
Да попитам, къде трябва да смажа жилото на газта, за да стане по-мек хода? Селения рейсинг ще свърши ли работа за смазка?
Scrapera
01-01-2013, 19:52
ЧРД колеги. Пожелавам ви много бензин, дизел и газ в резервоарите.
Да попитам, къде трябва да смажа жилото на газта, за да стане по-мек хода? Селения рейсинг ще свърши ли работа за смазка?
Колега, изтрезня ли вече?
:respect:
Честита нова година. Ако на някой му трябва теглич за 166 да ми пише ЛС. Цена - ще измислим.
Колега, изтрезня ли вече?
:respect:
Честита нова година. Ако на някой му трябва теглич за 166 да ми пише ЛС. Цена - ще измислим.
Пфф, ама че съм :-D. Иначе от теглич става чудесен "парктроник". :mrgreen:
Колеги някой отремонтирвал ли си е неприбиращите се колани Разглобих го но ми се струва че самата пружина е омекнала Дайте някакви идеи ако някой е решавал този проблем
Днес се блъснах във вратата на гаража, тъкмо се зарадвах, че върви като хората...
lordliness
04-01-2013, 20:01
Днес се блъснах във вратата на гаража, тъкмо се зарадвах, че върви като хората...
има ли поражения, мен пък ме удари вратата на гаража отстрани, откачи се някак си от закачалката, няма поражения, защото я видях и спрях, само малко боя от вратата, която махнах с полирпаста
Одраскано на бронята колкото длан. Това са пораженията. Така или иначе си имаше забележки на същото място, ще ходя скоро да я пипнат тук там.
Другата ни кола ми пречи да взема завоя с една маневра, ама викам ще опитам... Сега съм белязан. :brickwall: То тир да беше щеше да влезе.
Колеги, някой знае ли къде се намира управлението на централното заключване при 166 2.0тс ? :unsure:
ecotronic
04-01-2013, 21:10
Колеги, някой знае ли къде се намира управлението на централното заключване при 166 2.0тс ? :unsure:
Зад ICS- а, откъм пасажерското място. Представлява жълта кутийка.
http://alfa.kachi-snimka.info/images/cqs1357326689f.jpg
Еко, събраха ти се много бири...:cheers:
Благодаря. ;-)
Linkestis
04-01-2013, 22:57
Колеги някой отремонтирвал ли си е неприбиращите се колани Разглобих го но ми се струва че самата пружина е омекнала Дайте някакви идеи ако някой е решавал този проблем
Колкото и да пренавиваш пружината няма да се получи номера :)
Ще я пренавиеш много,и ще се отваря капачето.После пък ще се размачка жлеба в които е контрирана и пак ще си купиш друг колан.
Скъсих пружината на колана с около 40см но пак слабо се прибира Иначе капачето е добре и не се отваря Съмнявам се че ако натегна пружината много няма да мога да изкарам колана колкото ми трябва Мисля да го сваля пак и да пробвам да я натегна още малко като пробвам по колко излиза колана и да я натегна така че да е на границата Само да не се счупи Тогава вече ще си взема друг колан Но той най вероятно ще е като моят
Скъсих пружината на колана с около 40см но пак слабо се прибира Иначе капачето е добре и не се отваря Съмнявам се че ако натегна пружината много няма да мога да изкарам колана колкото ми трябва Мисля да го сваля пак и да пробвам да я натегна още малко като пробвам по колко излиза колана и да я натегна така че да е на границата Само да не се счупи Тогава вече ще си взема друг колан Но той най вероятно ще е като моят
Аз съм затягал така колана и стана перфектно.
Затегнах го до такава степен, че един голям човек да може да се побере. Демек малко повече от оригиналното.
И най-важното за лесната работа на пружината е да я смажеш. След смазката стават реалните чудеса.
Скъсих пружината на колана с около 40см но пак слабо се прибира Иначе капачето е добре и не се отваря Съмнявам се че ако натегна пружината много няма да мога да изкарам колана колкото ми трябва Мисля да го сваля пак и да пробвам да я натегна още малко като пробвам по колко излиза колана и да я натегна така че да е на границата Само да не се счупи Тогава вече ще си взема друг колан Но той най вероятно ще е като моят
Имам един колан ,аз си го купих понеже не се прибираше както трябва и като го разглобих да го сменявам се оказа че е обърнат ,ако не се справиш с твоя за 20 лева може да се спазарим .
Здравейте, колеги!
Тъй като ми се налага да купувам семеен автомобил (Сега имам Ланчиа Либра 1,8 16в. 131кс., но имаше не приятна случка в снега и колата сега е ударена) , и за сега съм се насочил към Алфа Ромео 166 (или 156) имам няколко въпроса към вас.
1-во Интересува ме двигателя, кои от вариантите е най-удачен и здрав (до сега съм имал само бензинови автомобили, но може и дизел да склоня да взема, ако е запазен). Доста варианти на двигатели има ... ако е бензин, то задължително ще го газифицирам (ако си няма ГИ), кой от бензиновите двигатели е най-подходящ за газ, видях някой 2000 куб ТС как се държат тези двигатели ? За В6 не мисля ... че май разхода му няма да е нисък. От към обслужване как са цените на бензиновите двигатели ?
За дизела ... според вас кое ще ми е по икономичко дизел или бензин с газ ? Така по мой сметки (както се казва без кръчмар :D) като си сложа обслужване и поддръжка излиза горе долу еднакво, така ли е ?
2-ро Обмислям тази седмица да огледам някоя Алфа.. за какво да оглеждам кой са им "детските болести"?
(Имам лаптоп и кабел за връзка с еку)
3-то Цената ... обявите в интернет варират от 2500 до 5000 -6000 (преди фейслифта говорим), та намират ли се в прилично състояние 166-ци в диапазона на 2900-3500 (за тази цена съм далеч от мисълта,че ще се кача и ще карам 20000км без дертове.. но поне де не е нещо фрапиращо и скъпо за отстраняване)? Видях няколко автомбила в интернет за около 3000 който на пръв поглед (по снимки) ми излгеждат запазени, но око да види ръка да пипне, лошото е, че са ми на далеч.
Поздрави, и благодаря на отзовалите се!
Alfaro76
05-01-2013, 19:09
Колега, отваряш болна тема - газ, бензин,дизел...ще видиш сега какво става, ако някой се престраши да ти препоръча де... :)
За дилемата 156 или 166 - трябва да се повозиш и на двете и сам да прецениш кой автомобил е твоя (иначе повече екстри има 166)
Характеристиките може да видиш тук (http://alfa-romeo.testdrive.bg/)
За болести ще ти кажа моето мнение: каръка си е карък
гледай какво вземаш, купиш ли евтина кола :wallbash: лошо ти се пише, успех от мен :crazy:
Здравейте, колеги!
Тъй като ми се налага да купувам семеен автомобил (Сега имам Ланчиа Либра 1,8 16в. 131кс., но имаше не приятна случка в снега и колата сега е ударена) , и за сега съм се насочил към Алфа Ромео 166 (или 156) имам няколко въпроса към вас.
1-во Интересува ме двигателя, кои от вариантите е най-удачен и здрав (до сега съм имал само бензинови автомобили, но може и дизел да склоня да взема, ако е запазен). Доста варианти на двигатели има ... ако е бензин, то задължително ще го газифицирам (ако си няма ГИ), кой от бензиновите двигатели е най-подходящ за газ, видях някой 2000 куб ТС как се държат тези двигатели ? За В6 не мисля ... че май разхода му няма да е нисък. От към обслужване как са цените на бензиновите двигатели ?
За дизела ... според вас кое ще ми е по икономичко дизел или бензин с газ ? Така по мой сметки (както се казва без кръчмар :D) като си сложа обслужване и поддръжка излиза горе долу еднакво, така ли е ?
2-ро Обмислям тази седмица да огледам някоя Алфа.. за какво да оглеждам кой са им "детските болести"?
(Имам лаптоп и кабел за връзка с еку)
3-то Цената ... обявите в интернет варират от 2500 до 5000 -6000 (преди фейслифта говорим), та намират ли се в прилично състояние 166-ци в диапазона на 2900-3500 (за тази цена съм далеч от мисълта,че ще се кача и ще карам 20000км без дертове.. но поне де не е нещо фрапиращо и скъпо за отстраняване)? Видях няколко автомбила в интернет за около 3000 който на пръв поглед (по снимки) ми излгеждат запазени, но око да види ръка да пипне, лошото е, че са ми на далеч.
Поздрави, и благодаря на отзовалите се!
Добре си се насочил, но най-добре да си внесеш кола от Германия или Швейцария. По автокъщите да намериш свястна кола е като да удариш 5-ца от тотото. Случва се, ама рядко.До максимум 2700-3000 евро ще намериш в Германия отлична 166 от последните преди фейслифта. Гледай да е с редовни сервизни документи и скоро минат преглед (т.нар. TUV).
Добре си се насочил, но най-добре да си внесеш кола от Германия или Швейцария. По автокъщите да намериш свястна кола е като да удариш 5-ца от тотото. Случва се, ама рядко.До максимум 2700-3000 евро ще намериш в Германия отлична 166 от последните преди фейслифта. Гледай да е с редовни сервизни документи и скоро минат преглед (т.нар. TUV).
Едва ли ще имам възможността да си внеса кола, нямам нужното време, а и разходите не са малко, ако тръгна само за 1 кола.
Здравей колега, дали да е бензин или дизел е въпрос на личен избор, дизеловият двигател може би е по безпроблемен от бензиновият 2.0 ТС, но ако попаднеш на читав ТС според мен няма да имаш проблеми, попаднеш ли на читава 166 взимай независимо дали е бензин или дизел.
2.0 ТС на газ идва малко по икономична от дизела, ето ти разхода на моята 2.0 ТС с ГИ Симгаз
-градско София среден трафик-13.5-14 л. газ
-смесено 11-13л. газ
-извънградско-9л. газ
Това е разход като колата съм я карал нормално не е настъпвана, извън градско с 80-90км в града 50-60, на магистрала 130-140, на всякъде в ограниченията, почнали да я юркам разхода ще скочи.
За цените на частите виж тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=12108
Окачването е скъпо особено задното, протича радиаторчето на парното и то върху едни релета и прави беля, да не се чудиш защо няма индикация на мигачите.
Прегаря покритието на рефлекторите на късите фарове и светят слабо, при 2.0 ТС дебитомера си е консуматив, но за всичко това има изписани тонове в раздела.
Нека колегите ме допълнят , споделят своя разход на бензин или дизел и моля нека, какво винаги да се се развие вечният спор бензин срещу дизел срещу газ и да започне едно мерене на п*шки.
По-високия клас по-удобно, но по-скъпо, а за бензина и дизела това са лични предпочитания.
Абе , колеги , напоследък взех нещо много трудно да паля като е студена колата... Пали и започва да претрися, държи между 300 и 500 оборота.По някое време се изфорсира и пак намаля оборотите- аха да огасне.... Ако подам газ да ги увелича , в повечето случаи гасне... Дали не си е заминал дебитомера пак... Като загрее малко няма никакви проблеми...
Абе , колеги , напоследък взех нещо много трудно да паля като е студена колата... Пали и започва да претрися, държи между 300 и 500 оборота.По някое време се изфорсира и пак намаля оборотите- аха да огасне.... Ако подам газ да ги увелича , в повечето случаи гасне... Дали не си е заминал дебитомера пак... Като загрее малко няма никакви проблеми...
Газ имаш ли? Някакви грешки записани?
Газ имаш ли? Някакви грешки записани?
Газ имам. Като мине на газ проблема го няма, но предполагам вече защото има 30 градуса при преминаването...За грешки - незнам още...:brickwall:
Възможно е да е дебитомер, при мен го правеше същото, а на газ беше наред. До колкото знам, газта не го ползва. Все пак трябва диагностика, иначе е хвърляне на боб.
П.П. Днес пак участвах в леко ПТП, бях на заледен и заснежен път и карах с около 30км/ч. Зад един завой изскочи едно Волво застанало напреки на целия път. Натиснах спирачката, която тотално отказа, навих волана и се забих в една преспа, натискайки бронята на Волвото. За мен поражения няма, за него счупена под фара броня. Пича доста се сдуха, с гаджето му дойдоха да се разправят чак. Ако карах по-бързо го отнасях челно, за първи ми се случва спирачките изобщо да не действат...
Ето и видео от случката: http://www.youtube.com/watch?v=g8UCNjgTyvA&feature=youtu.be
Linkestis
06-01-2013, 18:41
Значи в такава ситуация като гледам е спрял..слизам и му чупя тиквата без значение какво е искал да прави или е правил.
п.п.
колкото и да гледам клипа..спрял е!
Направо го смазвам и кифлата заедно с него
Спрял беше. Била му изгаснала колата, как и защо не става ясно...
lordliness
06-01-2013, 19:12
Пепелника нещо се скапа и стои постоянно отворен, някой да се е справял с това?
Linkestis
06-01-2013, 20:07
Пепелника нещо се скапа и стои постоянно отворен, някой да се е справял с това?
Пъпките са се счупили.Аз съм си купил два :)
Спрял беше. Била му изгаснала колата, как и защо не става ясно...
Като е спрял на завой,има триъгълник или кифлата излиза преди завоя...олигофрени..
Пълен олигофрен е тоя сега да не кажеш, че и пари си му дал :!:
Linkestis
06-01-2013, 20:22
Иначе или си много зле с гумите или АБС-а ти го няма хич
Само дето май си с бая повече от 30 км/ч.:bangin:
lordliness
06-01-2013, 21:02
къде са тези пъпки?
Linkestis
06-01-2013, 21:04
на зъбното колелце.Ама се откажи :)
Пълен олигофрен е тоя сега да не кажеш, че и пари си му дал :!:
Не съм му дал нищо, въпреки, че се надяваше. :drinking:
Иначе или си много зле с гумите или АБС-а ти го няма хич
Гумите са Pireli Snow Controll 2, дот 2010 със 7мм грайфер. АБС работеше през цялото време, но на сняг и под него лед не знам какво сцепление да търси.
Само дето май си с бая повече от 30 км/ч.:bangin:
Не знам какво впечатление остава клипа, но мога да се закълна, че през целия път стрелката не отлепи 40км/ч на правите участъци, а на завоите около 20-30.
Scrapera
06-01-2013, 21:25
Колко мъка има по този свят... НЕ МОГА ДА ГО ПРОУМЕЯ ПРОСТО - седят си тъпанарите без габарити и дори без аварийни, на средата на завоя и НИЩО не правят. Като гледам са двама, можеше ако нямат триъгълник да излезе оня от едната страна на завоя да маха, тъпата му жена от другата страна. :brickwall::brickwall: Кво ли са очаквали да се случи чакайки вътре в колата?
Защо не викна КАТ?
lordliness
06-01-2013, 21:35
на зъбното колелце.Ама се откажи :)
само ме амбицираш допълнително :)
Колко мъка има по този свят... НЕ МОГА ДА ГО ПРОУМЕЯ ПРОСТО - седят си тъпанарите без габарити и дори без аварийни, на средата на завоя и НИЩО не правят. Като гледам са двама, можеше ако нямат триъгълник да излезе оня от едната страна на завоя да маха, тъпата му жена от другата страна. :brickwall::brickwall: Кво ли са очаквали да се случи чакайки вътре в колата?
Защо не викна КАТ?
Трябваше да чакам кат по средата на нищото, а и Алфата не пострада. Ударих се в черна пластмаса, като се прибрах измих с вода и излезе. Веднага пратих мой спътник да застане на завоя и да предупреждава колите, защото няма видимост и следващия щеше да е в моята задница. Момичето си седеше в колата, както се вижда от клипа, онзи дойде от някъде и започна да се разправя. Викам му - Разкарай се на някъде, по средата на пътя сме, той ме пита какво ще правим... :biggrin: Както и да е, това ще ми е обеца на ухото, колкото и да е стабилна колата, в завой се кара бавно. Не се знае на какво може да се натъкнеш в зоната на ограничена видимост.
ventci20
07-01-2013, 03:50
с доста повече от 30км/ч ....
Как ги преценявате само по клип?!
Според мен пък е карал с 56,8 км/час. :) Че тез с Волвото са малоумници - факт. Че колегата ще има вече едно наум - пак факт.
На втора предавка с 2500 - 3000rpm според вас колко над 30 са?
lordliness
07-01-2013, 11:41
Това са така наречените слепи завои, без никаква видимост, при хубаво време с висока скорост и някой спрял така човек може да се пребие. В Пазарджик такова хубаво време беше ти се катериш по планините :)
Дойде ли неделя ме сърбят ръцете да покарам Алфата на дълъг път. ;) Жал ме е, като я дрънкам по пазарджишките кратери.
Като гледам клипа другата кола е навлязла в твоето платно .
Добър ден, вече и аз съм в клуб 166 (ФЛ) :) Колата я взех почти на майтап - бях тръгнал за едни плоскости в Практикер, но се отклоних към Горубляне и ... ;) Та сега имам няколко въпроса:
1. Возията е малко твърдичка - общо взето като на 156-цата ми, което обезмисля минаването към по-горен клас. Дали има връзка със снеговалежа ( един колега беше писал, че зимата му возела много по-твърдо) или е от амортисьори ? Колата е под 70000км и съм почти сигурен че са реални.
2. Конзолата на ИЦС-а е със силно разлепено фолио - все едно са я потапяли не знам къде ... Това често срещано ли е или да мисля за други проблеми? Иначе целият интериор, седалките и т.н. са почти нови.
3. Може ли да се монтира Q2 на V6? (почти съм сигурен че отговорът е "да", но все пак).
Първо, честито и безаварийно. Добре дошъл в сектата.
По въпросите:
1. Возията е много по-добра от тази на 156, може би са замръзнали тампоните от престоя навън.
2. Отлепя се сравнително често, ползвали са някакво фалшиво фолио. Има теми в раздела как се сваля и се фолира.
3. За Q2 мисля, че бившата 166-ца на колегата пинко имаше такъв.
Дууми, не си разбрал последния въпрос ;)
Колегата си е купил '166' V6 и иска да монтира Q2 - би трябвало да няма проблеми!
Дууми, не си разбрал последния въпрос ;)
Колегата си е купил '166' V6 и иска да монтира Q2 - би трябвало да няма проблеми!
Днес съм особено разсеян. :grin:
Linkestis
07-01-2013, 21:20
Ако има хилядарка само за дифа..проблеми няма.Ама то половината количка :)
И като му свалят една кожа за работа и стана..
Иначе спор няма на 166-та и липсва такъв диф определено.
Днес съм особено разсеян. :grin:Нищо де, простено ти е :)
Аз пък за сметка на това съм се съсредоточил с особено внимание върху една '166' дизел, ама да видим....
Благодарим, колеги :) Сега вече съм спокоен, а колата е '05 166 3.2! Като я изровя от снега, ще я представя по-официално, както си му е реда :)
Ехее, честито, много се радвам за теб! Със здраве и много кеф да си я караш!
И да не вземеш да и слагаш газ! :doctor:
Linkestis
07-01-2013, 22:48
Ако не сложи газ..или взима поне по два бона заплата или ще я кара веднъж месечно до Банкя на разходка.Виждал ли си на нова какъв разход дават и колко 3,2 си виждал по улиците? :)
Ако я мачка поне два три дни в седмицата и не е на голяма заплатка,ще остане със слиповете с които е в момента :)
Alfaro76
07-01-2013, 22:48
Ехее, честито, много се радвам за теб! Със здраве и много кеф да си я караш!
И да не вземеш да и слагаш газ! :doctor:
Даааа бе с тоя матор..без газчица...:crazy:
Ако не сложи газ..или взима поне по два бона заплата или ще я кара веднъж месечно до Банкя на разходка.Виждал ли си на нова какъв разход дават и колко 3,2 си виждал по улиците? :)
Ако я мачка поне два три дни в седмицата и не е на голяма заплатка,ще остане със слиповете с които е в момента :)
Андрей изкара 5-6 години (поне) с туинспарка без газ, така че ...
digitalundgrd
08-01-2013, 02:13
Ако ще се возка с колата често и ще навърта км, то газта е задължителна ;) А и на този мотор (в6) с един хубав газов инжекцион ще е - караш и се возиш (взаимно добре се понасят газта и в6) :) Горивото ще му се връзва все едно кара 2.4 жтд...
Виж, ако колата му е съботно-неделна, то тогава по-върви да си я остави на бензин...
Bobiuzunov
08-01-2013, 09:38
Честито и от мен колега,мгого да се радваш на красавицата и да не ти създава ядове.
Относно газта и аз бих казал че ако ще я караш всеки ден е задължителна иначе и без слипове ще останеш :bravo:
Ако не сложи газ..или взима поне по два бона заплата или ще я кара веднъж месечно до Банкя на разходка.Виждал ли си на нова какъв разход дават и колко 3,2 си виждал по улиците? :)
Ако я мачка поне два три дни в седмицата и не е на голяма заплатка,ще остане със слиповете с които е в момента :)
И ще си я кара само до кенефа!:bravo:
Ами аз вече съм предимно неделен шофьор, карам кола само в краен случай :) Та засега газ няма да слагам ...
По-нататък може би...
Още веднъж - много благодаря за поздравите и пожеланията, колеги! А на алфата й измислих прякор "Малкото Мазерати Куатропорте" :twisted:
Тази кола да не е тъмно синята от обявите в Мобиле?
Коя тъмно синя? Имаше само черни :?
Тъмно синя, черна - все тая :) Реално е някаква много тъмно сива...
Тайна ли е за колко я спазари?
Бяха 2 фейслифт 3.2 - светло сива и тази.
Ами предложих 7500, търговецът се съгласи веднага - значи можеше и за по-малко да я взема.
Махнали ли са обявата ?
Да не е тази? http://www.mobile.bg/11354660503032778
Scrapera
08-01-2013, 21:36
Честито, със здраве да си я караш. Страхотна кола. :bravo:
Alfaro76
09-01-2013, 00:34
Колеги, дали мога да подкарам танка с едни гумички 225/55/16
или не са за наште убавици
Колеги, дали мога да подкарам танка с едни гумички 225/55/16
или не са за наште убавици
Може, аз карам с размер 225/50/17 , който е по-голям от каталожния. ;-)
Alfaro76
09-01-2013, 08:32
И аз ги гледах на калкулатор където ми даде малка разлика в километрите, но не ме вълнува много това, а повече това дали ще паснат и няма да опират.
106461
И аз ги гледах на калкулатор където ми даде малка разлика в километрите, но не ме вълнува много това, а повече това дали ще паснат и няма да опират.
106461
Как да ти кажа по ясно, че няма да опират, карам с по-големия размер на спортно окачване, и калкулатора съм ти показал.
Смятам това лято да сложа 235/45/17. Дали ще се отрази негативно на разхода и километража? Идеята ми е да я вдигна малко.
235/45/17 не знам дали няма да опрат или престържат, зависи от овсета на джантата, препоръчвам 225/50/17, окачването се чувства много добре, не чете дупки като с 225/45/17. А вдигането на разхода ми се струва една заблуда, просто километража почва да отчита по-малко километри, а изгаряш същото количество гориво. ;-)
Ето как стои 225/50/17 на ниско окачване:
Alfaro76
09-01-2013, 09:58
Как да ти кажа по ясно, че няма да опират, карам с по-големия размер на спортно окачване, и калкулатора съм ти показал.
Мерси за отговора :-)
Смятам това лято да сложа 235/45/17. Дали ще се отрази негативно на разхода и километража? Идеята ми е да я вдигна малко.
Виждал съм колега да кара със 235 45 17 и не опират подкалниците ,аз смятам да сложа за лятото предни 225 45 17 а задни 235 45 17 понеже едната двойка гуми ми е за смяна
Аз карам с 235-45-17 и няма никакви грижи, за мен колата най добре се държи с именно този размер. За разхода не мога да кажа, но сега зимата със 205-55-16 ми е по висок с 0.5л. от лятото със 17-ките.
Смятам това лято да сложа 235/45/17. Дали ще се отрази негативно на разхода и километража? Идеята ми е да я вдигна малко.
На разхода не се отразяват.
Километражът при мен дава отклонение 700 м на 19 км.
Честито, със здраве да си я караш. Страхотна кола. :bravo:
Мерси колега :)
Махнали ли са обявата ?
Да не е тази? http://www.mobile.bg/11354660503032778
Тази е, да.
Смятам това лято да сложа 235/45/17. Дали ще се отрази негативно на разхода и километража? Идеята ми е да я вдигна малко.
Аз също искам да я вдигна (въпреки че ще се загрози малко може би) но като сложа нормални пружини, защото съм почти сигурен, че е със спортни в момента.
Честита да ти е и от мен колега добре дошъл сред 166 те. много безаварийни и да те слуша колата ,виждал съм как набира уникална е .
Айде честито и от мен колега. Добре дошъл в голямото семейство на собствениците на 166-ци. Нека да те радва много и винаги да се те кара да се усмихваш от кеф, всеки път като се качваш.
П.С
Твойта беше една от най-лъскавите на пазара.
Благодаря за отговорите, колеги. Тази пролет трябва да взимам четири летни гуми, ще търся или 235/45 или 225/50. Изобщо не съм доволен от 205/55, вози по-меко но се накланя в завоите и остротата на управлението се по-загуби.
Аз също искам да я вдигна (въпреки че ще се загрози малко може би) но като сложа нормални пружини, защото съм почти сигурен, че е със спортни в момента.
Няма да е лошо, защото картера е на една педя от земята. И без това не е особено висока.
Scrapera
09-01-2013, 20:48
235/45/17 сигурно ли е че няма да опират?
235/45/17 не знам дали няма да опрат или престържат, зависи от овсета на джантата, препоръчвам 225/50/17, окачването се чувства много добре, не чете дупки като с 225/45/17. А вдигането на разхода ми се струва една заблуда, просто километража почва да отчита по-малко километри, а изгаряш същото количество гориво. ;-)
Ето как стои 225/50/17 на ниско окачване:
Искаш да кажеш, че на 17 показва по-голям разход на гориво ли?
Scrapera
09-01-2013, 20:59
Аз също искам да я вдигна (въпреки че ще се загрози малко може би) но като сложа нормални пружини, защото съм почти сигурен, че е със спортни в момента.
Не знам с какви пружини е в момента, но 166FL с оригинални пружини не е нито по-висока, нито по-ниска.
Искаш да кажеш, че на 17 показва по-голям разход на гориво ли?
Ако знаеш какво означава индекса 225/50/17, сам ще си отговориш. ;-)
Честита да ти е и от мен колега добре дошъл сред 166 те. много безаварийни и да те слуша колата ,виждал съм как набира уникална е .
Айде честито и от мен колега. Добре дошъл в голямото семейство на собствениците на 166-ци. Нека да те радва много и винаги да се те кара да се усмихваш от кеф, всеки път като се качваш.
П.С
Твойта беше една от най-лъскавите на пазара.
Сърдечно благодаря, колеги :)
Не знам с какви пружини е в момента, но 166FL с оригинални пружини не е нито по-висока, нито по-ниска.
Ами гледал съм много 166ци с и без ФЛ, и някои от тях изглеждат значително по-вдигнати от други. Моята е от по-ниските. При 156-ците има 2 варианта на окачването + ti. Така ли е и при 166? Освен това, за 10-те км, които й навъртях ми се струва че вози доста твърдо като за кола от този клас - общо взето като 156-цата.
В каталозите преди ФЛ има като опция по-твърдо окачване, може да си налетял на такава бройка, ако не е слагано от предишния собственик.
Благодаря за отговорите, колеги. Тази пролет трябва да взимам четири летни гуми, ще търся или 235/45 или 225/50. Изобщо не съм доволен от 205/55, вози по-меко но се накланя в завоите и остротата на управлението се по-загуби.
Няма да е лошо, защото картера е на една педя от земята. И без това не е особено висока.
По добре вземи 235/45/17 защото са доста по евтини от 225/50/17 /това е оригиналния размер на 159-та/аз се качих на 235 и съм доволен а и цената е съвсем друга.......................
П.С.Имай предвид че 235 може да вземеш на 200-250 лв гумата а 225 неможеш да барнеш под 300 лв.
Днес поглеждам ароматизатора (от тези тип стъклено шишенце в дърво), който се оказа пълен до горе, а го ползвам почти от есента. Ако не го обърна ръчно, няма да замирише... :tooth: Добре вози кораба.
ecotronic
12-01-2013, 17:50
Днес поглеждам ароматизатора (от тези тип стъклено шишенце в дърво), който се оказа пълен до горе, а го ползвам почти от есента. Ако не го обърна ръчно, няма да замирише... :tooth: Добре вози кораба.
Очевидно не си чел юзър-манюала на ароматизатора.
Там пише, че ако се ползва в АР 166, трябва да се разклаща ръчно отвреме навреме:grandpa:
lordliness
12-01-2013, 18:22
един познат има такъв и направо ми спира дишането от него, ужасно мирише
Аз съм с фейслифт и 235/45/17 На двете вече имам цицини а са на 15 000 км. - това от хубавите улици във Варна. Возията е по-скоро твърда. МИсля си за грозни железни 15 инча джанти, с които да си я карам всеки ден в града с някакви високи гуми, а като тръгвам на път да слагам 17 инчовите..
Аз зимата си карам с железните 16-ки и ич не ми дреме. За лятото вече е друга работа.
Аз съм с фейслифт и 235/45/17 На двете вече имам цицини а са на 15 000 км. - това от хубавите улици във Варна. Возията е по-скоро твърда. МИсля си за грозни железни 15 инча джанти, с които да си я карам всеки ден в града с някакви високи гуми, а като тръгвам на път да слагам 17 инчовите..
Лошото е на, че където и да тръгнеш пътищата в България в голямата си част са еднакво гадни и с дупки.
Няма как да избягаш от дупките. Лятото съм със 17-ки и след дълъг път винаги намирам цицини по гумите. Явно континенталките са доста нежни.
аз съм с Маршал, помолих в гумаджийницата да ми сложат гуми със здрав борд... Или са ме излъгали с тоя Маршал, или са ни много злобни дупките по улиците... :)
ecotronic
12-01-2013, 23:31
Lassa са с много здрав борд. Учудващо добре понасят ямите по пътищата. А и имат не-лошо поведение на пътя като цяло.
lordliness
12-01-2013, 23:41
с клебер миналата година изкривих зверски желязната джанта и гумата оцеля без поражения, от кривата джанта гумата спадна за минута
аз съм с Маршал, помолих в гумаджийницата да ми сложат гуми със здрав борд... Или са ме излъгали с тоя Маршал, или са ни много злобни дупките по улиците... :)
Аз съм с Uniroyal Rainsport 2 и мога да ти кажа, че те също са меки. И двете предни са такива, чисто нови са за по 1 чувал пари и 2-те са с цицини!
Мишлена на задницата е 2-ра ръка за по 50 лева на гума се държи.
Единствено плътни каучукови гуми като на мотокарите май ще да са здрави за нашите пътища, и пак не на 100%...
Ха плащай сега данък, винетка, ГО, и КАСКО, което не ти покрива джанти и гуми... :chair:
ecotronic
13-01-2013, 00:06
Вероятно това, което е обект на изпитания от водещи производители на гуми:
http://curvelive.com/getmedia/3cec25cb-1629-4076-8d33-71e0c8bdd187/TweelAudi8488_1.jpg.aspx?width=800&height=533&ext=.jpg
.... може би ще е гумата на бъдещето и вероятно ще е удачна за нашите условия.
Някой да е гледал тази кола: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11354379692948687&f1=details&slink=1r1yb6 ?
Ако държиш, мога да ида да я погледна.
Благодрая, но Не искам да те карам специално да се разкарваш. Питам ако някой случайно се е интересувал...
Не се притеснявай, ако имаш интерес ще ида да я погледна.
Не искам нищо в замяна, споко. :smile:
Вероятно това, което е обект на изпитания от водещи производители на гуми:
http://curvelive.com/getmedia/3cec25cb-1629-4076-8d33-71e0c8bdd187/TweelAudi8488_1.jpg.aspx?width=800&height=533&ext=.jpg
.... може би ще е гумата на бъдещето и вероятно ще е удачна за нашите условия.
Гумата на бъдещето за България.
Scrapera
13-01-2013, 22:05
С прекрасна визия - като на каруца. :evil:
Един борд от страни и слагат, и е готова.
lordliness
13-01-2013, 22:32
Един борд от страни и слагат, и е готова.
иначе като се нахака с кал и лед- ще има супер баланс
ecotronic
14-01-2013, 10:52
Този проект е щедро спонсориран от скобаджиите от "паркинги и гаражи". Щели да заменят скобите с парче синджир и катинар.
Колеги какво ще кажете за това http://vbox7.com/play:0e54f759
Alfaro76
16-01-2013, 17:37
Не виждам много смисъл цялата тая работа, малко е като мерене на п'ш'и !
На кола за возене не приляга много много...но иначе е добре :)
Простотия яка. Дай 1000 лева за гуми, пък после да видим дали ще ги палиш така.
Абе колеги, момчето си пили гумите, единия търси смисъл, другия му смята колко струват гумите - давайте го по-свежо :lol: Смисъл няма и това му е прекрасното всеки си харчи парите както го кефи някои пилят гуми, други шмъркат, трети пиянстват и т.н. и т.н. :picnic:
А аз мразя тъпи копелета и цялата простотия на която подлагат околните.
lordliness
16-01-2013, 21:40
Съсипват колите, после ги продават на някой нещастник...
Някой дали знае може ли стане главата на двигателя от алфа 166 175кс , на 136кс ... :ДДДД
Scrapera
16-01-2013, 22:33
Те поевтиняват все повече и повече 20V, по-добре събирай парички за цяла кола. ;-)
Linkestis
16-01-2013, 22:34
Направо си вземи цял двигател...
Какво и се случи на твоята??
Те поевтиняват все повече и повече 20V, по-добре събирай парички за цяла кола. ;-)
Не се обаждай неподготвен ...
Направо си вземи цял двигател...
Какво и се случи на твоята??
Просто ми е интересно дали тази интервенция може да се получи.
Някой дали знае може ли стане главата на двигателя от алфа 166 175кс , на 136кс ... :ДДДД
Не става баце.Разликите са доста.
Scrapera
17-01-2013, 00:56
Не се обаждай неподготвен ...
Просто ми е интересно дали тази интервенция може да се получи.
Напротив, подготвен съм защото знам, че това което си замислил не става. Толкова от мен - казах ти какво е най-разумно да направиш, а сега те оставям да си караш тъжния сом. :drunk:
Напротив, подготвен съм защото знам, че това което си замислил не става. Толкова от мен - казах ти какво е най-разумно да направиш, а сега те оставям да си караш тъжния сом. :drunk:
Ти голям веселяк го раздаваш май май , всичко става спокойно , карай си автоматика задрямал
Scrapera
17-01-2013, 11:47
Почти ме засегна. :naughty:
Но ако имаш желание може да видим кое е по-задрямало, моята 164-ка или твоя сом. Пиши на ЛС.
Alfaro76
17-01-2013, 12:02
Хе хе хе, стана интересно
Не звучите като Алфисти, ами като Голфаджия и БМВ-ист
digitalundgrd
17-01-2013, 12:18
Алфисти не останаа, само алфаджии ;)
Alfaro76
17-01-2013, 12:21
Алфисти не останаа, само алфаджии ;)
Не бе човек, не разбирам по някога,
в една секта сме, пък се апем като куче и котка и си мерим...кой на кой, е т'ва не разбирам.
"По-пресните" така се дъвчат :smartass: не че и от другите няма изцепки:lol_sign:
Колеги, някой може ли да ми помогне да намеря темата за шунтирането на датчика за air bag-а на пасажерската седалка. Когато натисна седалката ми мига лампата, че е изключен пасажерския air bag и дава грешка този датчик. Спомням си, че имаше тема за шунтирането му, но не мога да я намеря.:unsure:
Scrapera
17-01-2013, 20:00
Има ли някой по-запознат с навигацията? Въпроса ми е дали кода, който иска ICS за да проработи навигацията е записан в самата навигация и зависи от нея? Аз така мисля, но не съм сигурен. И също кой може да ми каже кода, ако го нямам, срещу заплащане разбира се. Иначе ICS си работи, имам код за него.
Изкочи ми копчето за шофьорския прозорец - въртя го аз и гледам отзад пише made in Germany - ааааа ясно :lol_sign:
ecotronic
18-01-2013, 12:58
Колеги, някой може ли да ми помогне да намеря темата за шунтирането на датчика за air bag-а на пасажерската седалка. Когато натисна седалката ми мига лампата, че е изключен пасажерския air bag и дава грешка този датчик. Спомням си, че имаше тема за шунтирането му, но не мога да я намеря.:unsure:
Темата, за която говориш не я знам, но мисля, че можеш да изолираш въпросният датчик по следния начин:
1 - На друга 166-ца откачаш буксата на ербег - централата и когато има седнал човек на пасажерското място, мериш съпротивлението между пинове 27 и 30 от въпросната букса.
2 - На твоята централа откачаш двата кабела от пинове 27 и 30 (може и само единия) и между пиновете свързваш едно съпротивление със стойност такава, каквато си измерил.
Това трябва да свърши работа. Преди да разкачаш централата, откачи акумулатора и изчакай 5 - 10 минути.
PS:
По въпроса за стойността на съпротивлението намерих този пост (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=282266&postcount=9).
От него става ясно, че стойността на резистора трябва да бъде 3,5 килоома.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.