Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пробвах с налягане 1,3. Автокалибрацията минава ужасно бавно, след което коефициентите са по-ниски и сравнено с налягане 1,45. В резултат, колата не става за каране. Другото е, че свалих налягането два дни преди да закача лаптопа, и в следствие, и двете сутрини запали доста трудно/ палиш заработва и гасне, така 4-5 пъти/.


    Сега съм си я върнал на старото 1,45 налягане.

    Въпрос: нормално ли е това да е макс налягането на което може да работи изпарителя - 1,45 - 1,50 на празен ход?

    Другото което исках да попитам - има ли смисъл да закача кабела за температурата на антифриза към този на колата, защото в момента е закачен с този който върви с газовата. Питам това нещо защото ми прави впечатление, като сравнявам температурите от датчика на колата и този на газовата, че вторитият докато загрее хубаво колата, дава доста по ниски показания от този на термостата.
    Смисъл този на термостата показва 90, докато този на газовата е на 70 и след 5-6 минути качва и той до 90 градуса.
    /това е с вързан лаптоп, не по показанията на стрелката на таблото/


    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

    Comment


    • Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
      Пробвах с налягане 1,3. Автокалибрацията минава ужасно бавно, след което коефициентите са по-ниски и сравнено с налягане 1,45. В резултат, колата не става за каране. Другото е, че свалих налягането два дни преди да закача лаптопа, и в следствие, и двете сутрини запали доста трудно/ палиш заработва и гасне, така 4-5 пъти/.


      Сега съм си я върнал на старото 1,45 налягане.

      Въпрос: нормално ли е това да е макс налягането на което може да работи изпарителя - 1,45 - 1,50 на празен ход?

      Другото което исках да попитам - има ли смисъл да закача кабела за температурата на антифриза към този на колата, защото в момента е закачен с този който върви с газовата. Питам това нещо защото ми прави впечатление, като сравнявам температурите от датчика на колата и този на газовата, че вторитият докато загрее хубаво колата, дава доста по ниски показания от този на термостата.
      Смисъл този на термостата показва 90, докато този на газовата е на 70 и след 5-6 минути качва и той до 90 градуса.
      /това е с вързан лаптоп, не по показанията на стрелката на таблото/
      Това с размяната на датчиците на мен лично не ми харесва! Двата датчика са предвидени за различни електроники и в тоя ред на мисли не се знае как и от колко се променят вътрешните им съпротивления спрямо температурата на антифриза! Другото което ми прави впечатление е високото налягане (според мен) на празен ход... Провери дали ти работи адекватно вакумното управление на редуктора и дали не пропуска от там газ, газ която да се събира в колектора и да пречи за първоначалното палене (след нощ седене примерно)!
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • Това за вакумното маркуче....гледал съм го няколко пъти, пак ще погледна, не пречи. Иначе за датчика не съм се изразил ясно.
        В самият софтуер има заложено да се ползва датчика на термостата който е. Мери се с мултицет при какви стойности на какви градуси отговарят и се въвеждат в компа на газовата. По-скоро мисълта ми беше, дали когато е студена и премине на газ може, да прави някакви мизерии, щото бензиновият комп примерно получава данни, че температурата е еди каква си, в резултата на което пуска някакво гориво, а в същото време газовият комп смята малко по различни неща защото, неговият датчик показва малко по ниски стойности. Това беше в страни малко от оснвният въпрос.

        Иначе, странно защо с 1,30 налягане, две сутрини имах проблем с паленето. Днес го върнах на 1,45 и утре сутрин ще видя как е.


        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

        Comment


        • Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
          Това за вакумното маркуче....гледал съм го няколко пъти, пак ще погледна, не пречи. Иначе за датчика не съм се изразил ясно.
          В самият софтуер има заложено да се ползва датчика на термостата който е. Мери се с мултицет при какви стойности на какви градуси отговарят и се въвеждат в компа на газовата. По-скоро мисълта ми беше, дали когато е студена и премине на газ може, да прави някакви мизерии, щото бензиновият комп примерно получава данни, че температурата е еди каква си, в резултата на което пуска някакво гориво, а в същото време газовият комп смята малко по различни неща защото, неговият датчик показва малко по ниски стойности. Това беше в страни малко от оснвният въпрос.

          Иначе, странно защо с 1,30 налягане, две сутрини имах проблем с паленето. Днес го върнах на 1,45 и утре сутрин ще видя как е.
          Настрои системата пак на 1.3 и след като изгасиш вечерта колата откачи маркуча м-у редуктора и дюзите за да исвиряса газта от там... Виж тагава на следващия ден как ще запали!
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • Току що ходих да се повозя малко. Еми с налагяне 1,45, запали перфектно, даже глъхненето беше пренебрежимо малко. След 150-200 метра напълно изчезна, прехвърли на газ. По принцип досега винаги когато прехвърли на газ докато позагрее малко колата имаше едно пропадане на оборотите когато превключва от първа към втора. Няма и помен от това.

            Значи понеже до вчера 2 дни карах на ниско налгане 1,3 вчера завъртях изпарителя на маскимално но върнах шестограма една идея наобратно за да не стои на макс положение.

            В крайна сметка ще го оставя на това налягане, защото освен, че нямам почти проблеми сутрин, и в движение без да гледам компа, се усеща, че мотора работи по-леко и по добре с по-високото налягане. Тези дни ще пробвам и това с откачането на маркуча.

            Пак само да питам, нормално ли е това да е максималното налягане на което да работи изпарителя на празен ход, 1,45?


            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

            Comment


            • Няма проблем с налягането. Карай си и така щом колата се чувства по-добре.
              По въпроса ти за датчика за температура - да, има такава опция, но е по-добре да си ползваш датчика на изпарителя.
              Софтуера го интересува температурата на редуктора а не на колата която е винаги по-ниска.
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • Даваите разни идеи как да газифицирам един въздухар!
                Фолсваген Биитъл (костенурка)...
                Има идеи да се завари тръба за гърнето и тя да гре вода, да се ползва двигателното масло и последното е да се грее тръбата за газта преди изпаритела а същия само да се явява един вид дозатор...
                В нета начини има много, но се чудя на кои да се спрем със собственика!
                Ако някои е пипал нещо такова да споделя...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Даваите разни идеи как да газифицирам един въздухар!
                  Фолсваген Биитъл (костенурка)...
                  Има идеи да се завари тръба за гърнето и тя да гре вода, да се ползва двигателното масло и последното е да се грее тръбата за газта преди изпаритела а същия само да се явява един вид дозатор...
                  В нета начини има много, но се чудя на кои да се спрем със собственика!
                  Ако някои е пипал нещо такова да споделя...
                  Нали има електрически изпарители?


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • на електрическия изпарител клапана му е електрически, това му е ... електрическото
                    точка

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      Нали има електрически изпарители?
                      Вакумен/електрически... Разликата е само начина по които се спира газта от изпаритела към двигателя когато същия се изгаси (или мине на бензин)! Единия случаи е с вакум (които прави самия двигател) втория случаи е с електроклапан...
                      Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 17:29.
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • Това с маслото е най-лесно за реализиране, но най-опасно за двигателя.
                        Аз бих сложил серпентина в гърнето и антифризът да се върти на конвекционен принцип през изпарителя и разширителен съд. Може да се сложи и електрическа помпа.
                        Може да се помисли и затова да се отклонят газове от ауспуха и да се прекарат през изпарителя. Добре е отклоняващата клапа да се термостатира за да не се опече изпарителя.

                        Това с греенето на течната фаза на газта не ми се види добро решение.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Това с маслото е най-лесно за реализиране, но най-опасно за двигателя.
                          Аз бих сложил серпентина в гърнето и антифризът да се върти на конвекционен принцип през изпарителя и разширителен съд. Може да се сложи и електрическа помпа.
                          Може да се помисли и затова да се отклонят газове от ауспуха и да се прекарат през изпарителя. Добре е отклоняващата клапа да се термостатира за да не се опече изпарителя.

                          Това с греенето на течната фаза на газта не ми се види добро решение.
                          Това с маслото и аз го премахвам от сметките защото ибез това ако му смъкна и с малко оборотите под минимума почва да присветка лампата (двигатела е 55-та година все пак, ветеран)
                          С изгорелите газове може и да се получи, но съм се спрял на вариант с антифриз да се подгрява. Не ми се ще и на мен да се подгрява газта предварително, искам това да си се случва в изпарителя!
                          Почват да се мислят начини за подгряването а попмата ако се слага ще е от парното на Мерцедес (някои модели имат такава екстра)! Ще пиша какво се случва като се почне с деиствието...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Първи начин
                            -Медна тръба/отвърната/ навита върху тръбата на генерацията, затворена като гърне отгоре с ламарина, през което тече антифриз и помпа/ел. или механична/ да върти през изпарителя.
                            Втори начин който съм правил преди много години , но имах подръка човек който ми изработи нещата.
                            Махнах задния капак на изпарител Ловато. В камерата на водата се положи реотан залят от огнеупорна пръст, като изводите му останаха да излизат през входовете на водата. Отделно направихме и една проста електроника комбинирана със силови релета и термо датчик да регулира подгряването.
                            Та тва е!

                            Доколкото познавам Мимо, май ще е втория вариант
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                              Първи начин
                              -Медна тръба/отвърната/ навита върху тръбата на генерацията, затворена като гърне отгоре с ламарина, през което тече антифриз и помпа/ел. или механична/ да върти през изпарителя.
                              Втори начин който съм правил преди много години , но имах подръка човек който ми изработи нещата.
                              Махнах задния капак на изпарител Ловато. В камерата на водата се положи реотан залят от огнеупорна пръст, като изводите му останаха да излизат през входовете на водата. Отделно направихме и една проста електроника комбинирана със силови релета и термо датчик да регулира подгряването.
                              Та тва е!

                              Доколкото познавам Мимо, май ще е втория вариант
                              Електрическото нагряване е най-елегантното решение, но не трябва ли много мощен нагревалел за целта? По съвсем груба преценка мисля, че едни 200 - 300 вата ще са необходими, което хич не е малко за динамото на vw - то.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Изобщо не помня вече за какво иде реч. Това беше преди 15-тина години....
                                Беше един бус което предполага, че му е стигало подгряването. Човека си го кара доста време.
                                Затова казах, че е въпрос за друга компетентност - сметките.
                                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                                Автогаз сервиз-
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                                Comment

                                Working...
                                X