Пробвах с налягане 1,3. Автокалибрацията минава ужасно бавно, след което коефициентите са по-ниски и сравнено с налягане 1,45. В резултат, колата не става за каране. Другото е, че свалих налягането два дни преди да закача лаптопа, и в следствие, и двете сутрини запали доста трудно/ палиш заработва и гасне, така 4-5 пъти/.
Сега съм си я върнал на старото 1,45 налягане.
Въпрос: нормално ли е това да е макс налягането на което може да работи изпарителя - 1,45 - 1,50 на празен ход?
Другото което исках да попитам - има ли смисъл да закача кабела за температурата на антифриза към този на колата, защото в момента е закачен с този който върви с газовата. Питам това нещо защото ми прави впечатление, като сравнявам температурите от датчика на колата и този на газовата, че вторитият докато загрее хубаво колата, дава доста по ниски показания от този на термостата.
Смисъл този на термостата показва 90, докато този на газовата е на 70 и след 5-6 минути качва и той до 90 градуса.
/това е с вързан лаптоп, не по показанията на стрелката на таблото/
Сега съм си я върнал на старото 1,45 налягане.
Въпрос: нормално ли е това да е макс налягането на което може да работи изпарителя - 1,45 - 1,50 на празен ход?
Другото което исках да попитам - има ли смисъл да закача кабела за температурата на антифриза към този на колата, защото в момента е закачен с този който върви с газовата. Питам това нещо защото ми прави впечатление, като сравнявам температурите от датчика на колата и този на газовата, че вторитият докато загрее хубаво колата, дава доста по ниски показания от този на термостата.
Смисъл този на термостата показва 90, докато този на газовата е на 70 и след 5-6 минути качва и той до 90 градуса.
/това е с вързан лаптоп, не по показанията на стрелката на таблото/
Comment