If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Абе вярно, ама пак е по-добре с това да се хвалим, отколкото с дежурното на Голфърите "Окакто съм я купил, нищо не съм правил по нея, един лев не съм дал"... Да е в идеално състояние да ми се хвали, че не е дал, ама тя прилича на кенеф и той се гордее, че не харчи пари по нея
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015 Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997[Ex]
По молба на Gran_Turismo отварям темата отново,ще помоля да се придържате към нея.
Благодаря
Да точно така колеги темата е отворена благодарение на нашия скъп и уважаван Модератор Diapper! Искам да Ви кажа, че възможностите за закупуване на чисто нова Алфа Ромео са напълно реални след като Милано Моторс прави такива големи отстъпки в цените, които след остаряването на моделите с течение на времето цените им падат, а освен това Милано Моторс прави отстъпки от по 7000 - 8000 лева на модел! Така, че това е напълно постижима цел определено след като се разбра, че примиерата на Милано няма да е тази година във Франкфурт, а ще е през 2010 година във Женева на връх 100 - годишнината на марката!
Ама, че хора! Горе пише, че бил Болен Арфист а плюе по марката и се ядосва и ме праща да ходя да е купувам със омраза и злоба като гледам какво чета ако не се лъжа! И не мога да разбера как може да има такива хора? Всъщност не работя драги колега Съфорумник в Милано Моторс, но като дойде за мен щастливия ден и миг в живота ми ако съм жив и здрав и господ е рекъл така да стане и господ е с мен, естествено, че ще отида в Милано Моторс, за да си е купя чисто нова!
По последните постове съм напълно съгласен със Сфинкс. И по тази причина твърдя, че италианците са пълни идиоти по отношение на маркетинга, като държат в производство модел, който вече се намира по 3-4 000 евро втора ръка.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Едно предимство ми посочете на току-що пръкналия се нов модел, с високата му цена, с детските му болести, с ограничения избор на модификации, с липсващите все още части дори в официалния сервиз.... Един плюс ми посочете, освен чистата фукня да казвате - това е новия модел
Да, никой не отрича плюсовете в дизайна на новите модели и до там приключва всичко!
Вие ако си купувате колата по дизайн....
Едно предимство ми посочете на току-що пръкналия се нов модел, с високата му цена, с детските му болести, с ограничения избор на модификации, с липсващите все още части дори в официалния сервиз.... Един плюс ми посочете, освен чистата фукня да казвате - това е новия модел
Да, никой не отрича плюсовете в дизайна на новите модели и до там приключва всичко!
Вие ако си купувате колата по дизайн....
Ми за липсващите части дори и в официалния сервиз като ги няма мога само да ти кажа, че от сервиза пускат заявка и те пристигат в сервиза най - късно до един месец предназначени точно за този клиент, който има нужда от тях и това е готово. Пито платено. Плащаш си после и това е!
Е ми не знам какво да кажа. Май най - добре е нищо да не казвам! Просто е безпредметно. Като си купя пак нова кола от магазина ще Ви е покажа тук във Форума а пък Вие си говорете и правете каквито и да било то заключения! Не знам наистина каква ще бъде, но честно казано ако сега Ви пратя и на новата ми Киа Сийд снимки на 2 години откакто съм е купил май ще се получи същата работа както и със снимките ми на следвещата нова кола от магазина. Аз лично не съм привърженик на коли втора употреба. А това, че съм нямал и пукната стотинка лев разбираш ли не знам как да го коментирем просто тогава откъде пък ще карам чисто нова Киа не ми е ясно ако разсъждавам и се водя по акъла на някои хора тук във Форума. А пък колата си е изцяло моя на 100 процента купих си е в КЕШ не съм привърженик и на лизинг. Винаги е обслужвам в оторизирания сервиз на Киа Моторс. Едно обслужване техническо на Киа е около 300 лв. с ДДС на всеки 15000 км. или 12 месеца. Не мога да разбера от човек на 31 години какво може да се иска, а мен хората ме знаят!
ее колко хора си купиха и не се хвалят като тебеее мога това оноваа абе купуваи и пускаи снимки тогава пиши
А за нова Алфа аз сам за купих и не съжалявам за миг дори
и стара бих си купил с кеф ако не можех нова
---------- Post added at 19:17 ---------- Previous post was at 19:13 ----------
Едно предимство ми посочете на току-що пръкналия се нов модел, с високата му цена, с детските му болести, с ограничения избор на модификации, с липсващите все още части дори в официалния сервиз.... Един плюс ми посочете, освен чистата фукня да казвате - това е новия модел
Да, никой не отрича плюсовете в дизайна на новите модели и до там приключва всичко!
Вие ако си купувате колата по дизайн....
Един плус е да РЕЧЕМ страхотните задни стопове
Друг плус е да речем волана
Трети удобните седалки
Е поимва си и хубави черти
Четварти плус е че е нова колицаа
Ми за липсващите части дори и в официалния сервиз като ги няма мога само да ти кажа, че от сервиза пускат заявка и те пристигат в сервиза най - късно до един месец предназначени точно за този клиент, който има нужда от тях и това е готово. Пито платено. Плащаш си после и това е!
Това може и да става някъде по света, но не и в България, але пък в Ауто Италия
Koleff, тия незначителни плюсове в новия модел, струват ли 30% от цената, спорд теб? На фона на всичките минуси
Ако не си разбрал, говорим за стар и нов модел на чисто нови коли, а НЕ за нова и стара кола
Това може и да става някъде по света, но не и в България, але пък в Ауто Италия
Koleff, тия незначителни плюсове в новия модел, струват ли 30% от цената, спорд теб? На фона на всичките минуси
Ако не си разбрал, говорим за стар и нов модел на чисто нови коли, а НЕ за нова и стара кола
искаше едим плус поне
аз си намерих няколко дори а относно стар модел и нов немога да ги сравнявам понеже миткото е разл клас
инак се радвам за отговора мислех че никой не чете постовете
Едно предимство ми посочете на току-що пръкналия се нов модел, с високата му цена, с детските му болести, с ограничения избор на модификации, с липсващите все още части дори в официалния сервиз.... Един плюс ми посочете, освен чистата фукня да казвате - това е новия модел
Да, никой не отрича плюсовете в дизайна на новите модели и до там приключва всичко!
Вие ако си купувате колата по дизайн....
Един плус е да РЕЧЕМ страхотните задни стопове
Друг плус е да речем волана
Трети удобните седалки
Е поимва си и хубави черти
Четварти плус е че е нова колицаа
Има и някои по-сериозни плюсове. За 5 или 10 години са се развили всички технологии в автомобилите и то доста - системите за сигурност, двигателите, окачванията, електрониката и всичко останало. Аз и мойта кола си харесвам, но новите просто са други коли. Това е все едно да спорим коя стои по-добре на пътя - 156 или 159. Отговора е ясен и не е въпрос на сравнение, защото едната е много по-съвременна.
Така че, ако си купиш нова има голяма вероятност да е по-сигурна, по-икономична (или ако не е, ще е по-мощна при същия раход, като на старата), ще има по-добро управление и стоене на пътя и повече джаджи в салона (за тия които се кефят на джаджите, аз предпочитам без много копчета по таблото ). И сигурно ще има в стандартното оборудване тракшън, макшън, ABS, EBD и още 12 трибуквени съкращения
Гледах по дискавъри скоро, как блъскат челно едно старо волво комби в някаква малка модерна кола, с много звезди за сигурност и с 20 години по-нова. Оказа се, че пораженията за пътниците в голямо и изглеждащо здраво волво, ще са доста по-сериозни, отколкото в малката и рехаво изглеждаща колица. Ето за това се продават новите коли
Comment