Известие

Collapse
No announcement yet.

Новото Мазерати Куатропорте

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Това, което го има в бизнес класата като екстри се появява след 6-8 години и в средния клас, само дето БГ стандарта позволява по-скоро да си купиш 8 годишна кола бизнес клас, от колкото нова кола среден клас. И тук не говоря за японски коли, защото там нещата са на съвсем друг бряг. Там е важно да работи до последно, не е нужно да има уют.

    Иначе А8, 7-ма серия и С-класата са прекрасни коли. Да, като са били нови са били уникални за времето си, но това не ги прави селски сега. Аз лично предпочитам да си возя семейството в 8-годишна А8-ца, от колкото в ново Рено Меган или А6 от 2006-та от колкото Дачия Сандеро. Тия коли си струват парите като нови. Сега са евтини, защото са един вид бомба със закъснител. Всички екстри и копчета са потенциални проблемни зони, но при добра поддръжка смятам, че не е толкова страшно.

    Без да хваля Ауди-то в случая - колата до 100 000 км е влизала за ангренаж, масло и накладки. Нито един от проблемите на ГТ-то ги няма. Едната е 2005, другата е 2006. Аз знам л колко е скъпа поддръжката на немската кола, но се доказва като по-надеждна. Другото Ауди в семейството за 130 000км, от които 40 000 км в БГ има кормилен накрайник, тампон на моста и един от горните носачи. Толкоз.
    www.facebook.com/workshox

    Comment


    • Всички 2.0TDI 2004-2009 и 2.5TDI около 2002 са доказан скрап, окачването им не е нито здраво, нито евтино и то какво остана? Кое им е здравото? Карал съм доста А4 от 2006г - няма такова дръвце. Едните кръгчета отпред и отзад и другото - конфекция. И ангренажите им са една забава .. не искам да си ги спомням после..
      Attached Files
      Last edited by code; d.m.y г., 20:56.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • 2.0 TDI има проблем с дюзите.
        2.5 TDI има проблем ако не е с Garrett и ако е с мултитроник. Точно 2 такива 2.5 има в къщи и проблем няма. Иначе съм съгласен, че ако няма екстри е дървена, но ся има хора, които просто искат Ауди, други искат точно определено Ауди. То така си е и с всички други марки.

        Аз 159 не понасям, но ако е TI ми харесва. Тук е въпроса дали просто искаш неква 159-тка или точно определена 159-тка.
        Last edited by ShoxXx; d.m.y г., 20:59.
        www.facebook.com/workshox

        Comment


        • 2,5 масово са с изядени гърбици на валовете - 4бр, а 2.0 са по бюлетините с пукнати глави и скъсани ангренажи, отделно нямат нищо общо с комън рейл до 2008г т.е. 100 години след маймуните, старите А6 са отзад на 1греда като най-старите Астри егати окачването, със 2,0 8клапана тая гемия 115коня едвам тръгва изобщо не ми ги хвали.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • Ама проблема с дюзите е такъв, че един познат купи всичките 4 от едно катастрофирало само за 2000 лв, щото иначе колата преспива където и светне лампата, ако не се ръсиш за пътна помощ, ай мерси.

            Comment


            • Както казах имат проблем с дюзите и то не само Ауди, ами всички от ВАГ с този мотор.

              Но е важно и какво се купува. Има 2,5 за по 5000-6000лв, има и за 11000 и нагоре.

              Няма перфектни производители на машини. Може 2.0 TDI да е проблемен и рисков избор, ама примерно едно 1.8Т държи до 500 коня без отваряне. Едно 2.0 TFSi е продължение на 1,8Т. Едно 3.0 TDI е далече по-добро от 2.5

              Да не говорим, че на БМВ 2.0д и 3.0д новите мотори са чудесни.
              www.facebook.com/workshox

              Comment


              • И в крайна сметка, защо тогава ги хвалите толкова тея немски кошове?

                Comment


                • Не става въпрос за хвалене. Става въпрос за продуктова гама и съпоставка между италианско и немско. По-рано спора не беше за нисък клас дизели до 150 коня, а за съвсем други коли и мотори.

                  В крайна сметка V10 TFSI-то е много далече от тези двигатели, които преди малко се споменаха. Примерно де.
                  www.facebook.com/workshox

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                    Не става въпрос за хвалене. Става въпрос за продуктова гама и съпоставка между италианско и немско. По-рано спора не беше за нисък клас дизели до 150 коня, а за съвсем други коли и мотори.

                    В крайна сметка V10 TFSI-то е много далече от тези двигатели, които преди малко се споменаха. Примерно де.
                    Такива коли/двг са винаги с добра репутация, щото в сервиза като му кажат на собственика 10 000лв не му мигва окото и никога няма да дойде да ти се оплаче, а на човек като му са ограничени възможностите може да ореве орталъка за 1 вариатор. Поддръжката на такава кола е 2GT-та на година, ти върху колко такива имаш наблюдения?
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • На коя кола поддръжката е 20'000лв. годишно? Всяка година?
                      sigpic

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                        На коя кола поддръжката е 20'000лв. годишно? Всяка година?
                        На ново Ауди А8 примерно ,обезценката му е в пъти повече, изобщо не може да дойде ред за поддръжка.

                        Comment


                        • Чакай, чакай, чакай.... за поддръжката говорехме, т.е. вие ни плашехте с нечувани цифри за бизнес класи

                          Та, коя поддръжка струва 20'000лв. годишно? Поддръжка, не ремонти! И то всяка година!

                          На коя чисто нова кола за близо 200'000лв. обезценката не е сериозна? 'S500'/'А8'/'740' за 8 години губят около 150'000лв. от цената си.
                          Да поговорим за обезценката на 8 годишно 'Куатропорте' ?
                          sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                            Чакай, чакай, чакай.... за поддръжката говорехме, т.е. вие ни плашехте с нечувани цифри за бизнес класи

                            Та, коя поддръжка струва 20'000лв. годишно? Поддръжка, не ремонти! И то всяка година!

                            На коя чисто нова кола за близо 200'000лв. обезценката не е сериозна? 'S500'/'А8'/'740' за 8 години губят около 150'000лв. от цената си.
                            Да поговорим за обезценката на 8 годишно 'Куатропорте' ?
                            Ааа те ремонтите са някакво абстрактно понятие викаш отвъд поддръжката
                            Last edited by code; d.m.y г., 23:07.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • Хич даже не са извън поддръжката, но ми е интересно, какви ремонти ще правиш за 20'000лв. всяка година?
                              Давайте цифри, батки, цифри!
                              По два комплекта гуми всяка година, каско по три пъти годишно, пет пъти обслужване, два комплекта турбини, ремонт на скорости за всеки сезон, окачване на всяко ходене до Боровец, вериги и клапани всяко лято за морето.....
                              Думайте, щом сте запознати с болежките и ремонтите на бизнес класата
                              sigpic

                              Comment


                              • Ако изключим кофти късмет с прецакване на някои "кофти" агрегати на бизнес класите съм напълно съгласен с куку.
                                Например да ти гърми турбината на дизелова седмица

                                Скъпото при бизнес класата са гориво, гуми, данъци и застраховки.
                                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                                К.М.

                                Comment

                                Working...
                                X