Това, което го има в бизнес класата като екстри се появява след 6-8 години и в средния клас, само дето БГ стандарта позволява по-скоро да си купиш 8 годишна кола бизнес клас, от колкото нова кола среден клас. И тук не говоря за японски коли, защото там нещата са на съвсем друг бряг. Там е важно да работи до последно, не е нужно да има уют.
Иначе А8, 7-ма серия и С-класата са прекрасни коли. Да, като са били нови са били уникални за времето си, но това не ги прави селски сега. Аз лично предпочитам да си возя семейството в 8-годишна А8-ца, от колкото в ново Рено Меган или А6 от 2006-та от колкото Дачия Сандеро. Тия коли си струват парите като нови. Сега са евтини, защото са един вид бомба със закъснител. Всички екстри и копчета са потенциални проблемни зони, но при добра поддръжка смятам, че не е толкова страшно.
Без да хваля Ауди-то в случая - колата до 100 000 км е влизала за ангренаж, масло и накладки. Нито един от проблемите на ГТ-то ги няма. Едната е 2005, другата е 2006. Аз знам л колко е скъпа поддръжката на немската кола, но се доказва като по-надеждна. Другото Ауди в семейството за 130 000км, от които 40 000 км в БГ има кормилен накрайник, тампон на моста и един от горните носачи. Толкоз.
Иначе А8, 7-ма серия и С-класата са прекрасни коли. Да, като са били нови са били уникални за времето си, но това не ги прави селски сега. Аз лично предпочитам да си возя семейството в 8-годишна А8-ца, от колкото в ново Рено Меган или А6 от 2006-та от колкото Дачия Сандеро. Тия коли си струват парите като нови. Сега са евтини, защото са един вид бомба със закъснител. Всички екстри и копчета са потенциални проблемни зони, но при добра поддръжка смятам, че не е толкова страшно.
Без да хваля Ауди-то в случая - колата до 100 000 км е влизала за ангренаж, масло и накладки. Нито един от проблемите на ГТ-то ги няма. Едната е 2005, другата е 2006. Аз знам л колко е скъпа поддръжката на немската кола, но се доказва като по-надеждна. Другото Ауди в семейството за 130 000км, от които 40 000 км в БГ има кормилен накрайник, тампон на моста и един от горните носачи. Толкоз.
Comment