Известие

Collapse
No announcement yet.

Газов инжекцион на Алфа Ромео 156 2.0 155 коня

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Колегата robygas дали няма да може да ти свърши работа?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Колегата robygas дали няма да може да ти свърши работа?
      Не знам. Аз далеч не съм от тия дето работят с всичко което има. Пък и не знам какъв е проблема.

      Първоначално публикувано от kaloiannnnn Покажи съобщение
      КОЛЕГИ МОЛЯВИ КАЖЕТЕ ЕДИН СВЕСТЕН ГАЗАДЖИЯ И КЙТО ДА ИМА СОФТУЕРИ ЗА ВСИЧКИ ГАЗОВИ ЧЕ НЕПОМНЯ КАК СЕ КАЗВАШЕ МОЯТ КОМП НА ГАЗОВАТА ЩЕ ПОГЛЕДНА И ЩЕ ПИША...........
      Пиши с малки букви. Погледни какво пише на компа за газта това ще те ориентира за марката.
      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
      Автогаз сервиз-
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

      Comment


      • #63
        !!!!!!!!!!!!!!!

        настройка! компа е "БАРДОЛИНИ" ЕВЕНТУАЛНО СОФТУЕР ДА имат да направят регллаж.НЕ МОЖЕ! ДА ВЪРВИ А РАЗХОДА Е БАЯ ГОЛЯМ ИМА ПРОБЛЕМ НЯКАКАВ !!!!

        ---------- Post added at 13:54 ---------- Previous post was at 13:46 ----------

        ИЛИ да видим инжекторите или там какво беше сега на компа е с настройка на ЕКОНОМИ!НЯКАДЕ бях прочел че имало значение и в някви милиметри или нещо такова беше! алфата е 1.8
        Last edited by kaloiannnnn; d.m.y г., 13:56.
        LUXURY FUNEBRI CARS
        Има нещо в Алфа Ромео, купчина красиво подредени железа и пластмаса,а между тях душа.Необяснимо е!

        Comment


        • #64
          Помолих нещо...
          Писането с големи букви се възприема като повишаване на тон. Колата ти няма да се оправи сама нито пък е за ремонт на мига за да ни викаш.
          Няма нищо в цялата информация което заслужава подобен размер или цвят. Цветовете обикновено се използват от модераторите за забележки.
          Пратил съм ти адреса ми. Ако искаш ела.
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #65
            опс това не го знаех извинявайте исках да определя какво знам и така нищо друго а и няма защо да се карам това че големите букви е караница наистина моля да ме извините.
            LUXURY FUNEBRI CARS
            Има нещо в Алфа Ромео, купчина красиво подредени железа и пластмаса,а между тях душа.Необяснимо е!

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
              Хм и аз не съм против газта, за 50к км разликата е колкото струва цялата кола. Ама не бих се заклел, че не вреди на двигателя. Газта гори по-бавно и от това прегарят изпускателните клапани - газта още гори доката излиза от цилиндъра. Ако няма адванс процесор си е направо печене на клапани и висок разход на гориво. Някой по-горе беше споменал за ремапване на ЕКУ и увеличено предварение, ам на бензин как ще е с този аванс?
              колко си убеден в това?

              Comment


              • #67
                към "robygas"

                За да не отварям нова тема само за един отговор, моля да ме извините че използвам тази!

                Искам да попитам "robygas" като най-компетентен в този раздел (да не се обиждат останалите плийз).
                Моята 156-ца е Селеспийд (2.0 1999г.) трябва ли да имам предвид като слагам газ това че е Селеспийд и има ли някаква особеност, ако си запознат с тези Алфи. Мен лично като я купувах, много маистори направо ми казаха да забравя за ГАЗ точно за мотора 2.0. Къси бутала ли, не помня какво беше извинението, а и тук говорят за запушване на дюзи, за прегаряне на клапани ?
                И също много съществена инфо, няма как да дойда чак до София при теб заради работното време (познаваш ли добри твои колеги в Пловдив?) Мисля че имаше такъв раздел в кой град къде има хубави газови сервизи, но не помня за Пловдив да имаше съществена инфо...



                Благодаря предварително
                Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

                Comment


                • #68
                  колега, селеспийд ти е трансмисията, другото е същото. слагаш един газов инжекцион при добър майстор и си гледаш кефа, колегите ги карат тия двигатели на газ от години без никакви грижи.
                  точка

                  Comment


                  • #69
                    Колега, ценя всеки коментар, благодаря и за което...

                    Трансмисията е същата като на ръчните, ралзиката е в това че има хидравличен робот който сменя скоростите... до тук няма общо с газта, но все пак компютъра адски много е зависим от данните за оборотите на колата, за да знае кога натиска амбреаж, кога превключва скорост и тн... електрониката е малко по-различна... затова питах...

                    препоръчаха ми като добри само един сервиз за ГИ , но те слагат смао BRC. Не са ли проблемни БРЦ-тата при алфите?
                    Издирих ги в нета и мисля че са тези:
                    Пловдив - " Пазарджишко шосе " / Срещу входа на новата сграда на Пловдивски Университет / , телефон: 032-968926 , GSM - 0888761958 инж . Петър Лазаров
                    Last edited by robygas; d.m.y г., 21:54.
                    Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

                    Comment


                    • #70
                      След като не усещаш проблем със скоростите на бензин при подходяща настройка и на газ няма да има такъв.
                      Не познавам колегите и не съм фен на марката БРЦ. Факт е, че доста от техните модели не са походящи за всички коли, но това не значи, че са лоши уредби.
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment


                      • #71
                        Благодаря ви за помоща, само ще напиша че резервирах час за след две седмици. Намерих ги къде се намират, слагат освен БРЦ и някаква нечувана марка (латвийска) сглобявана в БГ - "Тамона". Тамоната е 1050лв, БРЦ-то е 1250лв с някакви инжектори СААВ или нещо такова, не чух добре, за да е такава цената... Реших да сложа БРЦ, защото все пак софтуера е по-разпространен от тази другата... Другото нещо е трябва да реша дали имам нужда от допълнително смазваща/охлаждаща система за клапаните? 120лв е, но казаха че я злагали най-вече на определен модел Хонда и не помня коя друга... Тоест Алфите не им се е налаголо да слагат... Общо взето ми обясниха всичко което исках да знам... Само едно забравих да питам, днес ще сменям маслото на колата... Но се замислих дали не е по-добре да изчакам след като монтират газта да го сменя? Защото нали падали стружки от пробиването за инжекторите в цилиндрите, не е ли по-добре д асменя маслото след това за да спомогне за прочостването от външни частици? Те казаха че тези стружки били пластмасови и не било опасно, ама малко се съмнявам колекторните тръби на този двигател да са пластмасови?
                        Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от stodev Покажи съобщение
                          Но се замислих дали не е по-добре да изчакам след като монтират газта да го сменя? Защото нали падали стружки от пробиването за инжекторите в цилиндрите, не е ли по-добре д асменя маслото след това за да спомогне за прочостването от външни частици? Те казаха че тези стружки били пластмасови и не било опасно, ама малко се съмнявам колекторните тръби на този двигател да са пластмасови?
                          Пластмасови са, правилно са ти казли.

                          Comment


                          • #73
                            смазващата система не ти трябва определено. маслото си го сменяй когато си искаш, но да имаш в предвид че като покараш на газ, тя ще ти свали саждите по буталата от бензина. а такива майстори които допускат да ти влязат стружки в цилиндрите .............
                            точка

                            Comment


                            • #74
                              Колев, Доко,
                              мерси за инфото... то май както казвате да не се случва да попада нещо в цилидрите... Защото и пластмасови да са, това предполагам е огнеопорна закалена пластмаса пригодена да издържа на високо налягане и температура... Да не се получи някакво надиране вътре... Но предполагам те знаят какво вършат...
                              Казаха ми че единствения консуматив дето се сменя по-често били свещите на около 20 000км... Което за ТС мотор не е малко... Вие като карата на ГАЗ толкова четсо ли се налага смяна на светщи наистина? 20к километра ще ги навъртя за по-малко от 2 години, да не кажа за 1,5г.
                              Ама и аз какво съм заразпитвал все едно ще се женя.. тъй или иначе ще слагам газ, няма къде да ходя...
                              Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

                              Comment


                              • #75
                                свещите са по същия начин като на бензин за ТС двигателите- ако са скапани - сменяш на 10-20 хиляди, ако са хубави- на 100. консуматива който се сменя е филтъра на газовия клапан.сменяш го примерно с масления и въздушния, да ти е мирна главата, евтин е.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X