View Full Version : 155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
don_pepone
02-03-2014, 08:11
:small_cry: Сутрин ме събуждаше звукът му и ми ставаше едно хубаво,а сега..... както ида е дано ни ма държи 2 години,че така няма си купя друга кола :)
reloading
02-03-2014, 14:40
Да си призная и аз.. сигурно 5 пъти съм почвал да пускам обява за моята 155... и се отказвам.. някак си не незнам защо ,но тази кола много си я обичам :)
ivopetrov_1982
02-03-2014, 15:20
и на мен много ми липсва и си мисля за нова покупка:drunk:
mimouzunov
02-03-2014, 23:34
Стари бараки...
Даваите идеи за грънции. Идеята е да диша по-леко но и да е тиха! Ф63, резонатор + краино гърне ми идва леко по-бучащо на мен а както е сега мисля че стандартните (4) и идват в повечко и леко ме "затапват" сякаш...
digitalundgrd
03-03-2014, 07:29
В средата едно малко по-обемисто проходно гърне (дължина 55-60см и диаметър 20см да речем) и накрая едно проходно крайно с някакъв джиджан накрайник от неръждавейка... Важното е всички гърнета да са с вход и изход на Ф63 иначе нищо не правим ;)
Прочетох че 155 с верига имат система за охлаждане на буталата за разлика от 75 и 164? "piston oil cooling jets"? Това актуално ли е за 1.8 и 1.7 или само за 2.0?
Знам, че това е от голямо значение при евентуално турбиниране.
Прочетох че 155 с верига имат система за охлаждане на буталата за разлика от 75 и 164? "piston oil cooling jets"? Това актуално ли е за 1.8 и 1.7 или само за 2.0?
Знам, че това е от голямо значение при евентуално турбиниране.
Само за 2,0
mimouzunov
03-03-2014, 23:03
Ммдаааа.... Преди седмица смених едното щракащо каре (дясното) като след смяната се установи че и лявото прещраква но мнооого слабичко и леко.... Та преди 2-3 часа на магистралата към 135-ти километър се предаде и лявото! Прещракване и яко вибриране на волана! Домогнах се до някаква бензиностанция някак и последва светкавичната му смяна с едно старо което си карам еи така...
Утре ако е читаво времето сменям пак но с чисто ново и мисля и десния носач да изхвърля и поне така ще знам че отпред всичко е сменено!
А си мислех гърнета да подкарвам да правя... :shutup:
don_pepone
03-03-2014, 23:05
Луд си баце признал съм те :)
"ейтака на паркинга каза " ши ма побъркаш :shutup:
radostin_ivanov
03-03-2014, 23:10
То като онзи лаф за балканчето,земи си Алфа да станеш монтйор.Имам един колега дето ме базика че имам един работен месец под колата ми.
mimouzunov
03-03-2014, 23:49
То като онзи лаф за балканчето,земи си Алфа да станеш монтйор.Имам един колега дето ме базика че имам един работен месец под колата ми.
Двигател гърмя 2 пъти карета 2 пъти 3-4 пъти на път всевъзможни водни маркучи 1 път спирачен маркуч, ремъци късах 2 пъти заради компресора на климатика....
Въпреки това продължава да ми харесва.... явно аз несъм наред защото за два месеца са дадени към 1300лв за нея за чаркове и документации...
Двигател гърмя 2 пъти карета 2 пъти 3-4 пъти на път всевъзможни водни маркучи 1 път спирачен маркуч, ремъци късах 2 пъти заради компресора на климатика....
Въпреки това продължава да ми харесва.... явно аз несъм наред защото за два месеца са дадени към 1300лв за нея за чаркове и документации...
След като 7г. я кара тая кола и над 100 000км. на пропан бутан и без да се чупи и да ти създава сериозни ядове, а сега реши И да я турбинираш, не мисля, че трябва да се оплакваш че се чупи....Все пак си е дала нейното :D:D:D
mimouzunov
04-03-2014, 11:18
След като 7г. я кара тая кола и над 100 000км. на пропан бутан и без да се чупи и да ти създава сериозни ядове, а сега реши И да я турбинираш, не мисля, че трябва да се оплакваш че се чупи....Все пак си е дала нейното :D:D:D
Дала е да... Е и аз преди малко дадох още за нея.. Още едно каре въшншно и един технорот десен. Незнам дали има проблем с носача на колата но нещо трака там та така, ще сменям...
От ГТВ стават ли шенкелите с апаратите на 155?
mimouzunov
06-03-2014, 18:32
От ГТВ стават ли шенкелите с апаратите на 155?
По спомени от едно време на верижната няма да станат...
Furious 155
09-03-2014, 14:33
Ауе секта, не ви ли е срам, да съм пак единствената 155 на Серес?
mimouzunov
09-03-2014, 22:01
Ауе секта, не ви ли е срам, да съм пак единствената 155 на Серес?
Ти пък... Аз дадох четрицифрена сума само за да е в движение все още та писти...
Имам питанка аз за духалната... Затапва ме (според мен е тя) и се чудя дали неможе да се смени само turbine housing (или както се превежда там) за да се увеличи луфта и да диша по-лесно през топлата част!?
thecleaner
09-03-2014, 22:22
Ти пък... Аз дадох четрицифрена сума само за да е в движение все още та писти...
Имам питанка аз за духалната... Затапва ме (според мен е тя) и се чудя дали неможе да се смени само turbine housing (или както се превежда там) за да се увеличи луфта и да диша по-лесно през топлата част!?
Не, че подценявам 55 сектата, ма кой точно ще ти даде отговор от тук пишещите :)
don_pepone
10-03-2014, 07:13
Ей ся са обидех... :) ,аз ще му да му отговор.
Не знам батка,питай в тунинг раздела
mimouzunov
10-03-2014, 11:11
Ей ся са обидех... :) ,аз ще му да му отговор.
Не знам батка,питай в тунинг раздела
Не... Мерси!
Ще питам там и знам какво ще стане, ще ми кажат с разни по-завъртяни приказки че това така нестава и трябва да дам 5000лв примерно и че съм супер тъп защото съм се хванал аз да го правя :kicking:
прееба ми се механизма за чистачките... съвместим ли е с други фиати или е спешъл едишън 155 верига
бай дъ уей преди малко разпорих е46 2.0д мн се изкефих хехехе
mimouzunov
10-03-2014, 23:03
прееба ми се механизма за чистачките... съвместим ли е с други фиати или е спешъл едишън 155 верига
бай дъ уей преди малко разпорих е46 2.0д мн се изкефих хехехе
Какво му е на механизма!? При мен преди години се скапа релето при електромотора...
nicola 59
11-03-2014, 00:00
Според мене ,по вероятно да те затапва колектора,а не турбото,понеже по спомен си с 2.4 ЖТД ,ма ако е малка топлата част ,според мене не си заслужава,да чоплиш по турбото,намери си едно от купе 16к турбо и трее да заспи за твоя двигател,според мене ще спестиш време и пари.
mimouzunov
11-03-2014, 15:34
Според мене ,по вероятно да те затапва колектора,а не турбото,понеже по спомен си с 2.4 ЖТД ,ма ако е малка топлата част ,според мене не си заслужава,да чоплиш по турбото,намери си едно от купе 16к турбо и трее да заспи за твоя двигател,според мене ще спестиш време и пари.
Духалката е свалена от Фиат Мареа Уикенд, като за мен странното беше че на двигателя пишеше lancia 5.10 2400 tds! Колектора не ми се вярва да прави проблем защото е с по-голямо Ф от заводското и според мен е направен добре. По моите сметки идва малка топлата част, но имам да понаправя още някои промени и тогава ще се види дали е там проблема или не.
reloading
11-03-2014, 18:15
Колеги пускам си колата за продан. Малко ми е кофти ама се оказва не няма къде да я държа
Пич,не че колата е лоша но с тая цена си остава вечно твоя...
reloading
11-03-2014, 18:52
Не бързам да я продавам... а в краен случай ще си я оставям...
ivopetrov_1982
12-03-2014, 12:13
Не бързам да я продавам... а в краен случай ще си я оставям...
и какво ще яздиш след 55-та?
reloading
12-03-2014, 16:42
Няк'во JTD май 156SW определено само с вътрешен фейс. Че нещо не ми се връзват сметките с тая газ/бензин.. Дали ще я продам или не все ще се купува нещо в най - скоро време...
Аз мисля след 55 да си взема Kappa.....
прееба ми се механизма за чистачките... съвместим ли е с други фиати или е спешъл едишън 155 верига
бай дъ уей преди малко разпорих е46 2.0д мн се изкефих хехехе
Свали пласмасовите кори под челното стъкло претегни гайката на ел. мотора на чистачките за която е хванат механизма и си ти....нищо не се е преебало....
---------- Post added at 15:49 ---------- Previous post was at 15:43 ----------
Няк'во JTD май 156SW определено само с вътрешен фейс. Че нещо не ми се връзват сметките с тая газ/бензин.. Дали ще я продам или не все ще се купува нещо в най - скоро време...
Добре си се оринтирал......само гледай да е запазена!.....ако имаш възможност си запази 155-та, няма такава страст......аз така направих преди 3-4 години...
reloading
12-03-2014, 18:22
Все още го мъдря... определено ако взимам 156 ще гледам да е в Топ състояние..
п.с. от там ли е и моето сечене на чистачките?
Все още го мъдря... определено ако взимам 156 ще гледам да е в Топ състояние..
п.с. от там ли е и моето сечене на чистачките?
Аха....обикновено от там се получава.....ако засичат...
Furious 155
12-03-2014, 23:27
п.с. от там ли е и моето сечене на чистачките?
Насичането става от навлизане на грес от червяка на мотора на чистачките в пластмасовата кръгла част, която отговаря за крайните положение на чистачките. Почиства се греста от контактите и всичко баца като ново!
reloading
13-03-2014, 18:19
Колеги я вижте какво съм си харесал ;)
http://www.cars.bg/c645314 яко някой не ме изпревари мисля да я взимам и да оставям 155цата..
Scrapera
13-03-2014, 19:24
Не си губи времето с тая кошница.
Лъже, че е ударил агне с нея, а супер дебелата предна греда е ЯКО навътре. Колата върви, но хидравлика почти няма, а съединителя е един от най-твърдите. Обяснява, че е перфектна. Боята прилича на автоемайллак от 8 кинта литъра. Затова си я продава вече половин година. Аз се излъгах по снимките и бих път да я видя, останах разочарован.
reloading
13-03-2014, 19:50
Не си губи времето с тая кошница.
Лъже, че е ударил агне с нея, а супер дебелата предна греда е ЯКО навътре. Колата върви, но хидравлика почти няма, а съединителя е един от най-твърдите. Обяснява, че е перфектна. Боята прилича на автоемайллак от 8 кинта литъра. Затова си я продава вече половин година. Аз се излъгах по снимките и бих път да я видя, останах разочарован.
мерси ;) Има защо да струва 1300лв значи ;) Иначе изглежда добре..
Насичането става от навлизане на грес от червяка на мотора на чистачките в пластмасовата кръгла част, която отговаря за крайните положение на чистачките. Почиства се греста от контактите и всичко баца като ново!
Искаш ли да поспорим.......:unsure:...свали корите и пусни чистачките и ще се увериш, че мотторчето не влияе за крайно положение на чистачките....то върти в една посока....всичко се определя от щангите който са прикрепени към него...чрез преправяне на тези щанги можеш да си направиш колата и с една чистачка като и промениш хода и крайното положение....
mimouzunov
14-03-2014, 08:18
Искаш ли да поспорим.......:unsure:...свали корите и пусни чистачките и ще се увериш, че мотторчето не влияе за крайно положение на чистачките....то върти в една посока....всичко се определя от щангите който са прикрепени към него...чрез преправяне на тези щанги можеш да си направиш колата и с една чистачка като и промениш хода и крайното положение....
От щангите зависи хода на рамената а Фури пише за за "краиния изключвател" (при мотора е въпросното нещо) които определя кога да се спре движението на чистачките. Преди време правих на Лада въпросния "ключ" защото при пускане на чистачките те първо тръгваха надолу и после нагоре (реално не се спираха където трябва а по-нагоре)...
Furious 155
14-03-2014, 08:30
Искаш ли да поспорим.......:unsure:...свали корите и пусни чистачките и ще се увериш, че мотторчето не влияе за крайно положение на чистачките....то върти в една посока....всичко се определя от щангите който са прикрепени към него...чрез преправяне на тези щанги можеш да си направиш колата и с една чистачка като и промениш хода и крайното положение....
Няма какво да спорим, насичането е от грес по контактите в пластмасовия корпус, закрепен към мотора, за крайните положения на чистачките. Ти говориш за устройството на механизма на чистачките... две различни неща са това. И да моторът се върти в една посока.
mimouzunov
14-03-2014, 08:54
Няма какво да спорим, насичането е от грес по контактите в пластмасовия корпус, закрепен към мотора, за крайните положения на чистачките. Ти говориш за устройството на механизма на чистачките... две различни неща са това. И да моторът се върти в една посока.
По спомен краиното положение което се управлява електрически е когато рамената са си долу. Другото положение (когато са горе) не се контролира електрически а само механически от щангите и от "размаха им"!
кефи ли ви? май трябваше 16ки :hitbycupid:
firedragon
14-03-2014, 15:10
кефи ли ви? май трябваше 16ки :hitbycupid:
:big_love:
кефи ли ви? май трябваше 16ки :hitbycupid:
''17-ки :big_flowers:
ivopetrov_1982
14-03-2014, 17:29
Колеги я вижте какво съм си харесал ;)
http://www.cars.bg/c645314 яко някой не ме изпревари мисля да я взимам и да оставям 155цата..
кажи чесно:lsabre:[COLOR="Silver"]
---------- Post added at 17:29 ---------- Previous post was at 17:28 ----------
кефи ли ви? май трябваше 16ки :hitbycupid:
до къде я докара с продажбата?
кефи ли ви? май трябваше 16ки :hitbycupid:
Направи я като тази :)
до къде я докара с продажбата?
Продава се все още, скоро ще пусна и ГТВ-то.
Направи я като тази :)
Много е добра, особено предната броня!
Ии защо с 15ки 7J ЕТ37 с гуми 195 55 ми опира отзаде и то само от дясната страна при неравности? Виждал съм вериги със 205 45 16....
HQ:
http://s18.postimg.org/tswmza49h/my155.jpg (http://postimg.org/image/tswmza49h/)
кефи ли ви? май трябваше 16ки :hitbycupid:
Иибаси самолета. :plane: Това някакъв концептуален модел на Ферари за следващото столетие ли е-не мога да го разбера, щото много лъщи :big_bow_down:
П.С. Да ви се похваля, днеска оправих грънците. Тука един колега ми предлагаше гърне втора ръка, сори че не го отразих, но веднъж съм се парил с втора ръка и не ща пак-беше изгнило вътре. Таа предпочетох направо при майсторите и така-очевидно са по-тънки гърнетата от оригиналните, но пък и парите са значително по-тънки. За 110 лв оправихме всичко от катализатора назад. На мястото катализатора имам от преди една пура, която е пак като гърне-не е куха, а е вътре с перфорирана тръба с вата около нея. На мястото на гърнето след катализатора-подобно гърне с елипсовидно сечение, но по-голямо. На мястото на триъгълното гърне.... нищо :crazy: и на мястото на крайното гърне...крайно гърне :D Само че оригиналното е вътре с права тръба, май се води проходно, а новото крайно е с вътрешни прегради. Колкото до ефекта-значително по-тиха, самият звук няма кой знае каква промяна. За вървежа-не мога да кажа дали се е затапила или се е отпушила, трябва да я покарам на дълъг път, но май на ниските обороти работи по-стабилно.
Няма какво да спорим, насичането е от грес по контактите в пластмасовия корпус, закрепен към мотора, за крайните положения на чистачките. Ти говориш за устройството на механизма на чистачките... две различни неща са това. И да моторът се върти в една посока.
Е все пак нека да си поспорим....не се прави на недосегаем:)))
Според мен...няма такъв изключвател....с лосчето се командва колко пъти да завърти моторчето....и от там степените....крайното положение се определя от механиката......накъсването, няма как да е ел...а е от онзи шибан конус за който е закрепен механизма към моторчето и гайката, която се стяга изчанчено...при определено положение на рамената....
Ти казваш, че има ток....няма ток ...така ли да го разбирам:)))
---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 22:03 ----------
кефи ли ви? май трябваше 16ки :hitbycupid:
Хубава е....за 16-ки питай Токича.....той май я търкаля с такива.....
От щангите зависи хода на рамената а Фури пише за за "краиния изключвател" (при мотора е въпросното нещо) които определя кога да се спре движението на чистачките. Преди време правих на Лада въпросния "ключ" защото при пускане на чистачките те първо тръгваха надолу и после нагоре (реално не се спираха където трябва а по-нагоре)...
Това е до зацепването....
Е все пак нека да си поспорим....не се прави на недосегаем:)))
Според мен...няма такъв изключвател....с лосчето се командва колко пъти да завърти моторчето....и от там степените....крайното положение се определя от механиката......накъсването, няма как да е ел...а е от онзи шибан конус за който е закрепен механизма към моторчето и гайката, която се стяга изчанчено...при определено положение на рамената....
Ти казваш, че има ток....няма ток ...така ли да го разбирам:)))
---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 22:03 ----------
Хубава е....за 16-ки питай Токича.....той май я търкаля с такива.....
Токи4а е с седемнайски :kiss::grin: 215/40 /17 , немам грижи:grin:
mimouzunov
15-03-2014, 09:38
Е все пак нека да си поспорим....не се прави на недосегаем:)))
Според мен...няма такъв изключвател....с лосчето се командва колко пъти да завърти моторчето....и от там степените....крайното положение се определя от механиката......накъсването, няма как да е ел...а е от онзи шибан конус за който е закрепен механизма към моторчето и гайката, която се стяга изчанчено...при определено положение на рамената....
Ти казваш, че има ток....няма ток ...така ли да го разбирам:)))
---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 22:03 ----------
Хубава е....за 16-ки питай Токича.....той май я търкаля с такива.....
Тука бъркаш обаче... Към електромотора на чистачките по спомени отиват 3 кабела! + - и управление което е по -! При единично кратковременно подаване на "-" по управляващия кабел чистачките правят точно едно движение нагоре и се връщат където им е мястото.
проблема с чистачките се отстранява точно как го е написал Фурито :grin:
toki4 стоят ли ти подкалниците с този сет гуми?
don_pepone
15-03-2014, 14:40
Продава се все още, скоро ще пусна и ГТВ-то.
Много е добра, особено предната броня!
Ии защо с 15ки 7J ЕТ37 с гуми 195 55 ми опира отзаде и то само от дясната страна при неравности? Виждал съм вериги със 205 45 16....
HQ:
http://s18.postimg.org/tswmza49h/my155.jpg (http://postimg.org/image/tswmza49h/)
205/45/16 е еднаидея по-ниска от 195/55/15, но зависи къде ти опира,може проблема да е в ЕТ-то на джантата. На моят (старото купе) зимата отзад карах с 205/50/16. със ЕТ 40 и нямах ядове. само не знам колко J бяха джантите Лятото пъкбях с 205/45/16 Ет40. 7.5J Azev и нее опирала. Като я купих бешес 205/50/15 7j. ET28. и отзад стържеше по външният ръб и по борда на гумата
toki4 стоят ли ти подкалниците с този сет гуми?
Стоят си...аз съм със същите
Стоят си...аз съм със същите
С какво окачване си?
С какво окачване си?
Само пружините съм сменил 'Simoni Racing'
reloading
15-03-2014, 18:57
И аз си карам алфата с 205 45 16.. без грижи не опират никъде с 4 човека + фулл багаж.
п.с. Май се чудя на лято да я смъкна с 1-2 пръста :) ама незнам какви прожини,да не пък да стане много ниска... и много твърда...
Ето пружини за 155
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=84037
Ето пружини за 155
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=84037
Тия предните пружинки не ми вдъхват доверие...
don_pepone
16-03-2014, 11:09
Споредмен задните са рязани в горният край,вижда се ново оголен метала(лъскав)
С тези пружини купих колата и мога да гарантрам, че беше супер устоичива, в завоите влизах както си пожелая, при положение, че не съм от най-добрите "рейсър"-и . . .
Венци я е карал и може да потвърди колко устоичива беше !
Свалих ги поради причината, че колата стана супер ниска, а всички знаят картера на QV къде се намира и какъв е риска по Софийските "пътища".
След второто зверско удряне се реших и си сложих оригиналните пружини.
Втората причина е, че не обичам твърдо возене, всяка една неравност по пътя се усеща . . . и така . . .
Някой, ако проявява интерес мога да му ги дам да покара с тях и ако не му харесат, ще ми ги върне
Не знам какво доверие в едни пружини търсите, но аз не съм имал проблеми, освен,че колата беше супер ниска и не ми харесва твърдото возене .
lamborghini miura sv
16-03-2014, 13:51
Пич,не че колата е лоша но с тая цена си остава вечно твоя...
ако гледа човек само модел/цена е така... Но като сметна моята да я докарам до това визуално състояние (цялостна боя + 16ки спийдлайн) и да я газифицирам минаваме две и петстин марки... а колата и разходите да я крепя на пътя не ги слагаме в сметката...
Аз съм карал 2години 155ца с ниски спортни пружини. Устойчивоста и друсането са ясни. НО височината не мисля, че беше кой знае какъв проблем. Реално 8клапановия двигател на 155 няма дертовете на 16в с картета. Та 155, особенно с 16" джанти, не е дразнещо ниска. Моя проблем беше друсането и това, че не мога да минавам през легналите полицаи с 50км.:roll2::roll2:...Аааа и другото, че бях със старото купе с неподходящи джанти и постоянно опираше в калниците. Новото купе няма тия проблеми.
Визията на ниска 155...еее простооо...ммм...
Тука бъркаш обаче... Към електромотора на чистачките по спомени отиват 3 кабела! + - и управление което е по -! При единично кратковременно подаване на "-" по управляващия кабел чистачките правят точно едно движение нагоре и се връщат където им е мястото.
Добре де...покажете ми го този изключвател на ел. моторчето:coolio:....не разбирам от ел. системи....но според мен един оборот на моторчето е един такт на чистачките.....колко такта ще направят чистачките не се ли определя от реле в зависимост това което зададеш с лосчето за управление...?......
Според вас греста която е зацапала клемите прекъсва тока към моторето и от там накъсването....добре приемам го, но греста не е ли ел. проводима....
Венци с какъв размер гуми 16ки я караше?
Токи4а е с седемнайски :kiss::grin: 215/40 /17 , немам грижи:grin:
:flirt:...е па и аз немам грижи с 14-те.....Вие докато завъртите тези големи капли, аз съм 10 метра преи вас:hehe:
:go:
:flirt:...е па и аз немам грижи с 14-те.....Вие докато завъртите тези големи капли, аз съм 10 метра преи вас:hehe:
:go:
8-) пробвайй са сус ..водки а те видим :smoke:
8-) пробвайй са сус ..водки а те видим :smoke:
:coolio:...не се плашим..:unsure:....едно тубе отдма:tequilla:
Венци с какъв размер гуми 16ки я караше?
Аз лично си бях на 15". Ама 16ките джанти знам че си носят 205/45/16...Макар че Токича беше и със 17ки...
reloading
17-03-2014, 20:22
аз съм с 205/45/16 :) няма ядове.
Колеги имам проблем с задните дискови апарати... Тези алуминиевите от 146 по-добри ли са? Да търся ли такива.. също ако може да ми кажете накладките на алуминките и на обикновените от 155 еднакви ли са? понеже си купих накладки обаче ми се иска да сменя дисковете... засега само отзад.. по нататък и отпред...
Апаратите са по-добри. Накладките са други.
reloading
17-03-2014, 20:30
значи по-добре да си отремонтирам моите ;)
значи по-добре да си отремонтирам моите ;)
Направи обратното.....и ще си по доволен:magic:
lamborghini miura sv
18-03-2014, 13:55
Колеги, ако някой знае някъде да се продава или пък му се намира излишно дясно огледало от 155-ца или даже и от Типо ще съм мн благодарен ако сподели... На мен ми скършиха вътрешната метална част ( отлятата сърцевина дето е от някаква метална сплав в която се слага моторчето и самото огледало) т.е. и с липсващ капак или повредена триъгълна част ( дето е откъм вратата) пак би ми свършило работа...)
Същото го патих преди няколко седмици-реших си проблема с ремонт. Разглабяш пластмасите, стигаш до металната част. Разпробиваш я снаждаш я с една планка с малки болтчета и гайки или още по-добре винт+гайка и си сглабяш огледалото
lamborghini miura sv
19-03-2014, 15:39
при мен липсва парченце от металната част :( иначе имам Типово огледало, но е механично и без лостчето отвътре...
Потърси някой майстор с аргонов апарат.За 5 кинта ми го направиха като ново
Потърси някой майстор с аргонов апарат.За 5 кинта ми го направиха като ново
Ай стига бе....тая сплав заварява ли се...?
Гарантирам,че аргоновия апарат я заварява.Той и майстора отначало беше скептично настроен,ама се получи.
reloading
20-03-2014, 20:27
аз съм заварял други огледала и ефекта е много кратък.. лесно се чупи
п.с. Лично мнение , може и заварката да е била кофти...
Ай стига бе....тая сплав заварява ли се...?
м НЕ :D
м НЕ :D
А бе знаех си....ама викам, да не би да стават чудесаа:))
don_pepone
21-03-2014, 07:10
Бе то дет се вика всичко става за заваряне,стига да имаш с какво. Един познат имам,дето казва все " И дърво щи заваря,само ми намери електроди за дърво"
Гарантирам,че аргоновия апарат я заварява.Той и майстора отначало беше скептично настроен,ама се получи.
Скептик съм......имам едно приятелче мн. добър аргончик, заварките ги прави като отливки....и преди време като му занесох въпросната част, ми каза да си обирам крушите.....
Еми мойто огледало като се счупи се оказа, че е било заваряно преди това. Сега, всеки да прецени дали е била успешна заварката-да, счупи се, но пък аз я карах ри години преди да се счупи и не се знае дали не го напъна юнашката оня пич на автомивката. Но няма две мнения, че сплавта, от която е направено е уникална :D Като я пробивах, все едно през аерошоколад дупчех. Но пък е лека ;)
Alfa User
21-03-2014, 18:00
Ooпппп, тайфата ...
нямаше ме една седмица и ебаси полемиките са настанали :)
За пружините - сега съм с пружини от 145QV и съм много доволен - колата е с два пръста по-ниска, и не толкова твърда. По-хард феновете знаят, че преди 2 години експериментирах със Sparco пружини (сини) - визията на колата беше ТРЕПАЧ, но возията беше ужасна - каквото не се беше разтропало в купето, се разтропа и разскърца с тия пружини... Първата снимка e на колата със Sparco-то.
За задните спирачни апарати - от повече от 3 години съм с алуминиеви апарати от 145 - накладките са СЪЩИТЕ, ефекта е доста по-добър!!!
За гумите - новото купе носи 205/45/16, но може да се сложат и 205/50/16. Забелязах обаче, че не всички марки гуми са с еднаква височина при еднакви написани размери - трябва да се експериментира! В момента задните ми летни са също 205/50/16, с огромен предпазен борд - вижте втората снимка (правена е преди да сложа пружините от QV):)
Радвам се, ако съм бил полезен с нещо на някого!
Ей Ора,занимавам се със страничните огледала и стигнах до сглобяването,гледам,че са лепени с двоинилепещо та въпроса ми е със същото тиксо ли да ги лепя или с лепило за стъкла ?
Ей Ора,занимавам се със страничните огледала и стигнах до сглобяването,гледам,че са лепени с двоинилепещо та въпроса ми е със същото тиксо ли да ги лепя или с лепило за стъкла ?
Може и с нищо да не ги лепиш, честно казано-хванати са с щипки, не само с тиксо
хванати са с щипки
Със щипки е пластмасовата основа към моторчето,нагревателя и самото стъкло са лепени...
Със щипки е пластмасовата основа към моторчето,нагревателя и самото стъкло са лепени...
Ее, не знам-мойте огледала май нямат подгряване, но след демонтаж не съм ги лепил стъклата-имат си щипки, с които се захващат към кръглата основа на моторчето
П.С. Не че е лошо да се залепят де-щом са сложили хората лепенка, явно има защо
Некой мушил ли е 225-35-17 ?
don_pepone
25-03-2014, 22:37
Имам познат който караше старото купе с 215/35/17 и савсем леко му опираха отзад външният ръб при бабунки.
Имам познат който караше старото купе с 215/35/17 и савсем леко му опираха отзад външният ръб при бабунки.
Аз съм слагал за проба 215-45-17 и не ми опира изобщо но не знам за 225
Колеги, нормално ли е при тези температури сега да ми загрява колата до степен да пуска перки-за градско каране става въпрос. Влизам днеска в града и след няколко минути каране почна да пуска перките. Освен това забелязвам, че и маслото ми се загрява повече сякаш. Викам абе щом на мене ми е горещо, значи и на колата й е горещо :D Но все пак като цъкнах на климатроника посочи 14 градуса навън
endeavour
29-03-2014, 07:17
Колеги, нормално ли е при тези температури сега да ми загрява колата до степен да пуска перки-за градско каране става въпрос. Влизам днеска в града и след няколко минути каране почна да пуска перките. Освен това забелязвам, че и маслото ми се загрява повече сякаш. Викам абе щом на мене ми е горещо, значи и на колата й е горещо :D Но все пак като цъкнах на климатроника посочи 14 градуса навън
Моята пускаше перката в такова време (говорим за изключен климатрон) докато не свалих радиатора и изкъпах и двата радиатора с водоструйката. Оттогава не се чува в такова време... Преди това през лятото на климатик в града стрелката подминаваше доста 90-те градуса, а след банята не мърда оттам. Верно, че съм с фиатовия матор, ама май тая болест я имах и при верижната.
Моята пускаше перката в такова време (говорим за изключен климатрон) докато не свалих радиатора и изкъпах и двата радиатора с водоструйката. Оттогава не се чува в такова време... Преди това през лятото на климатик в града стрелката подминаваше доста 90-те градуса, а след банята не мърда оттам. Верно, че съм с фиатовия матор, ама май тая болест я имах и при верижната.
Обаче само външно ли си го къпал радиатора или си го промивал и вътре?
endeavour
29-03-2014, 11:42
Обаче само външно ли си го къпал радиатора или си го промивал и вътре?
Първо налях добавка за промиване на охладителна система, мисля беше Liqui Moly(въпреки че сума народ ме убеждаваше да не го правя,щото щели да ми се разкапят уплътнения, съединения, парно и т.н. - нищо подобно не се случи, а го правих на 15-годишна кола). После източих антифриза, свалих радиатора, измих основно отвън него и климатичния (нямаш може би идея що боклуци имаше наблъскани между ламелите), даже си поиграх да оправя и изкривените ламели по питата на климатичния :crazy::crazy: Сглобих, налях нов антифриз и ... вече три години без проблеми. Просто колата стана друга.
Първо налях добавка за промиване на охладителна система, мисля беше Liqui Moly(въпреки че сума народ ме убеждаваше да не го правя,щото щели да ми се разкапят уплътнения, съединения, парно и т.н. - нищо подобно не се случи, а го правих на 15-годишна кола). После източих антифриза, свалих радиатора, измих основно отвън него и климатичния (нямаш може би идея що боклуци имаше наблъскани между ламелите), даже си поиграх да оправя и изкривените ламели по питата на климатичния :crazy::crazy: Сглобих, налях нов антифриз и ... вече три години без проблеми. Просто колата стана друга.
Ясно, благодаря ти, колега-явно ще трябва и аз да се позаиграя с радиаторите. И без това отдавна се каня да го направя :th_up:
Побеля ми главата с тая охлаждаща система.Първо се предаде термостата,смених го.После радиатора протече,и него смених.За капак на цялата работа умря и мотора на вентилатора,добре,че имах резервен такъв.Монтирах го,смених 40 амперовия бушон(беше изгорял) и вентилатора завъртя при студен мотор.Релетата прозвънени,не е в тях проблема и датчика на радиатора работи.Днес смятам да разглобя кутията с релетата до радиатора,там да не би нещо да е попрегоряло.И така.
Побеля ми главата с тая охлаждаща система.Първо се предаде термостата,смених го.После радиатора протече,и него смених.За капак на цялата работа умря и мотора на вентилатора,добре,че имах резервен такъв.Монтирах го,смених 40 амперовия бушон(беше изгорял) и вентилатора завъртя при студен мотор.Релетата прозвънени,не е в тях проблема и датчика на радиатора работи.Днес смятам да разглобя кутията с релетата до радиатора,там да не би нещо да е попрегоряло.И така.
Съчувствам ти :( Дано се оправи всичко
Колега релето за мотора на перката се намира под кората отляво на волана.Това реле се оправлява от датчика на радиатора.Това е за втората скорост ако перката се върти по-бавно т.е.на първа скорост проблема е от веригата на климатика но за нея не съм много на ясно
Некой мушил ли е 225-35-17 ?
Па да питам...:clap2:
Колеги, някой от вас досега сменял ли е маркучите на масления радиатор? Върти ми се нещо, че май не може да лесно да се развиват откъм самия радиатор...
Колеги, някой от вас досега сменял ли е маркучите на масления радиатор? Върти ми се нещо, че май не може да лесно да се развиват откъм самия радиатор...
Сваляш радиатора и на менгемето между две дървени трупчета.После с гаечния леко на тласъци докато отхлаби.Аз на място не успях да ги развия.
mimouzunov
31-03-2014, 22:30
Аз пък имам да си набавя още 1-2 елемента и почвам пак да се заигравам с алф и телоподаващото... Като има развитие ще приложа и снимки!
Идеята е да си направя малко по-отворена изпускателната система :flirt:
(дано само не стане прекалено бучаща)
Днес... да си допълня писанието с малко железа...
Аз пък имам да си набавя още 1-2 елемента и почвам пак да се заигравам с алф и телоподаващото... Като има развитие ще приложа и снимки!
Идеята е да си направя малко по-отворена изпускателната система :flirt:
(дано само не стане прекалено бучаща)
Днес... да си допълня писанието с малко железа...
Какви са тия китайчета, бе бате...?......вземи си два резонатора тръба с диаметър който желаеш, добър майстор и си ти.....не се занимавай с никел, дето на първият дъжд е избил ръжда....
mimouzunov
02-04-2014, 08:05
Какви са тия китайчета, бе бате...?......вземи си два резонатора тръба с диаметър който желаеш, добър майстор и си ти.....не се занимавай с никел, дето на първият дъжд е избил ръжда....
Маистора за цялата работа до тук съм си аз, така мисля да продължавам и занапред 8-)
А за "никела"... води се че нее никел :magic:
Грънците ще се пипат с експериментална цел и ако ефекта нее това което искам ще си върна неините си!
Маистора за цялата работа до тук съм си аз, така мисля да продължавам и занапред 8-)
А за "никела"... води се че нее никел :magic:
Грънците ще се пипат с експериментална цел и ако ефекта нее това което искам ще си върна неините си!
Хм...това да не е шлайфана нераждавейка.....баси ако е така трябва да е бая скъпо.....и за заваряването ще ти требва аргон.....телоподаващото само за железо.....ама ти си знаеш......
Какъв ефект търсиш...?
Furious 155
02-04-2014, 22:28
Какъв ефект търсиш...?POWER :evil:
POWER :evil:
А бе за Паур....ще трябва тръбогид, да огъва тръбите, ако минава на по голям диаметъра и т.н.....иначе ефекта ако насажда няма да е този, който би се получил при цялостна направа........та в тоя ред на мисли...трудно е да си сам майстора.....
mimouzunov
04-04-2014, 12:01
Още малко "никел" :magic:
Затъмних стъклата на 55цата,но не ме кефи нещо /////
Furious 155
04-04-2014, 22:05
Затъмних стъклата на 55цата,но не ме кефи нещо /////
Покажи де!
Още малко "никел" :magic:
фи-60, или греша..?
don_pepone
05-04-2014, 09:42
Грешиш Ф60.3 :P :holiday2:
Грешиш Ф60.3 :P :holiday2:
...стар съм, недовиждам......ама оклонението ми е малко:)))
......
Със затъмнени предни ще гризнеш дръвцето
Със затъмнени предни ще гризнеш дръвцето
Едва ли
Alfa User
05-04-2014, 17:28
А малките странични отзад защо не са затъмнени, или аз недовиждам?
Така изглежда странно според мене...
Едва ли
Щом казваш....в безмислени спорове няма да влизам :)
Спокойно,без излишни спорове ;) Просто споделих със вас,че не ми допада като цяло. Да,задните триъгълни не съм ги затъмнил все още. Мисля да го сваля фолиото ,че ми се губи оригиналния вид на колата. Направих го пробно,защото едно е да го видиш на живо,друго е на фотошоп.
Аз до скоро бях със затъмнени джамци но според мен това вече е отживелица,може да сложа само за лятото пак на задните от най-светлото заради детето и есента да го махна.
Аз до скоро бях със затъмнени джамци но според мен това вече е отживелица,може да сложа само за лятото пак на задните от най-светлото заради детето и есента да го махна.
Имаш право,че е отживелица. Много хора ги затъмняват заради дечицата,да не им пече.
Alfa User
05-04-2014, 20:53
То основно идеята е да се пазим от слънцето - макар да е леко съмнителен ефекта от евтиното фолио в този случай.
На мен си ми харесва, но колата ми така или иначе е черна, и сега стои малко по-добре (също не съм с най-тъмното фолио).
Но както се казва, вкус другар няма, така че правете си каквото ви харесва, и да не ви пука кой какво мисли! :holiday2:
Аз минах от 205-40-17 на 205-45-17........сега карам малко по-спокойно :)
Чек,че питах за лагера в грешната тема...интересува ме от коя страна се избива-набива въпросния лагер и вади ли се полуоската?
Чек,че питах за лагера в грешната тема...интересува ме от коя страна се избива-набива въпросния лагер и вади ли се полуоската?
Вади се полуоската и се избива от към ск. кутия. Ако питаш за опорния лагер на дясната полуоска.
Ако питаш за опорния лагер на дясната полуоска.
Аха,точно за него иде реч,разпаднал се е и тропа като кафемелачка :(
mimouzunov
12-04-2014, 21:13
Смених аз грънците... резонатор + краино гърне (проходно) всичко ф60.3! Гърми като такова, дига повечко налягане сега, но пак нещо се затапва на високи обороти (липса на гориво може би или духалката малее незнам, ще се гледа някои ден)...
thecleaner
12-04-2014, 21:15
Смених аз грънците... резонатор + краино гърне (проходно) всичко ф60.3! Гърми като такова, дига повечко налягане сега, но пак нещо се затапва на високи обороти (липса на гориво може би или духалката малее незнам, ще се гледа някои ден)...
Гориво нямаш според мене а духалката колко държи на високите ?
mimouzunov
13-04-2014, 15:35
Гориво нямаш според мене а духалката колко държи на високите ?
То няма високи за да знам колко е там :thumbdown: нямам време да се занимавам в момента (едвам успях да си наредя вчера грънците а съм подготвил тенекията от месеци)
Иначе преди да забие на около 4800об е 1.1 бара и удря на нещо като прекъсвач (това при положение че е натисната яко газта)
. На Трендю нема грижи с това а духалката е същата (разликата в момента м-у двете е бензиновия регулатор)
По-натам ще гледам и мисля какво се случва...
(сега се оглеждам за някаква малка количка)
Чек,че питах за лагера в грешната тема...интересува ме от коя страна се избива-набива въпросния лагер и вади ли се полуоската?
До преди малко го борих този лагер.Значи,вадиш полуоската(голяма уйня е),избиваш конзолата,която държи лагера.После развиваш болтовете на вътрешното каре и след това развиваш скапаната гайка,която съединява двете части на полуоската.Избиваш лагера и набиваш новия.После по обратния ред.При мене гайката се е развила,ама не можах да намеря чалъм да я доразвия.Утре,живот и здраве,ще сменя лагера,а и двете външни карета трябва да пристигнат.Жената нова ютия иска.Ще почака:-?А, щях да забравя.За по-лесно монтиране на полуоската добре е трите шпилки,които държат конзолата на лагера към блока на двигателя да се развият и на тяхно място болтове с подходящата дължина.Много по лесно е!Поздрави.
mimouzunov
15-04-2014, 08:54
До преди малко го борих този лагер.Значи,вадиш полуоската(голяма уйня е),избиваш конзолата,която държи лагера.После развиваш болтовете на вътрешното каре и след това развиваш скапаната гайка,която съединява двете части на полуоската.Избиваш лагера и набиваш новия.После по обратния ред.При мене гайката се е развила,ама не можах да намеря чалъм да я доразвия.Утре,живот и здраве,ще сменя лагера,а и двете външни карета трябва да пристигнат.Жената нова ютия иска.Ще почака:-?А, щях да забравя.За по-лесно монтиране на полуоската добре е трите шпилки,които държат конзолата на лагера към блока на двигателя да се развият и на тяхно място болтове с подходящата дължина.Много по лесно е!Поздрави.
Има и уловка... При мен се оказа че шпилките които държат конзолата на лагера не се отвиват!!!
Има и уловка... При мен се оказа че шпилките които държат конзолата на лагера не се отвиват!!!
Голямо приключение е.Особено,ако ги развиваш на място.Моите ги развих още преди да пусна двигателя в коша.Двете ги развих с контра гайки,ама на третата гайката трябваше да я заварявам
mimouzunov
19-04-2014, 16:20
Някои знае ли дали се продава само капачката на казана за хидравличната течност на волана!?
От как е имам колата тая капачка е скапана и неможе да се затегне адекватно, превърта...
Някои знае ли дали се продава само капачката на казана за хидравличната течност на волана!?
От как е имам колата тая капачка е скапана и неможе да се затегне адекватно, превърта...
:flirt:...всички при 155 с времето са така.....не е кой знае какъв проблем.....спасението е да прегодиш казанче от друг модел....а бе я виж да не е много стегната скобата с която е закрепено казанчето и да го деформира и от там проблема...с капачката.....но според мен от топлината се деформира и дава тоя проблем след време....
Христос Воскресе! Живи и здрави да сте всички! :)
Alfa User
21-04-2014, 11:33
С малко закъснение, но во истину воскресе!
Живи и здрави, до нови срещи!
siniqtzmey
26-04-2014, 14:11
Дали е масов проблем за Алфа Ромео 155, да не ти държат задните спирачки, при положение че съм сменил дисковете и накладките? Някой да се сблъсквал с подобен проблем?
Дали е масов проблем за Алфа Ромео 155, да не ти държат задните спирачки, при положение че съм сменил дисковете и накладките? Някой да се сблъсквал с подобен проблем?
Почти "Всички" собственици на модела:)
При мен проблема беше,че маншона на единия спирачен апарат беше заминал. С времето се беше запечатил добре цилиндъра.
Имах Два вариянта.
1,да си ревизирам старите спирачни апарати.
2,да си потърся от 145 (алуминиеви). Спрях се на №2. Намерих,проверих,смених и щуцерите,че имаше игра с тях.
Дали е масов проблем за Алфа Ромео 155, да не ти държат задните спирачки, при положение че съм сменил дисковете и накладките? Някой да се сблъсквал с подобен проблем?
Натегни малко кантара и като пипнеш педала захапваш волана ;)
Furious 155
26-04-2014, 23:25
Натегни малко кантара и като пипнеш педала захапваш волана ;)
Докато не стъпиш я на пясък, я на вода.
Истината е в по-новите апарати за отзад, ако кантара си работи.
thecleaner
26-04-2014, 23:27
Докато не стъпиш я на пясък, я на вода.
Истината е в по-новите апарати за отзад, ако кантара си работи.
Ако па махне кантара, заапва мантинелата, еле ако е и с некакви шпортни гуми дот миналото десетилетие :hmm:
Докато не стъпиш я на пясък, я на вода.
Ми аз вече втора година откакто натегнах малко кантара 'беше отпуснат до край' стъпвсл съм и на пясък и на вода и на сняг........проблеми няма.
Ем то сигурно има значение и дали колата е оригиналното окачване или не. Щото ако се смъкне предницата, на задните колелета ще им олекне и ще отпуснат тоя въпросен кантар, в резултат на което ще почне да спира по-слабо със задните.... :gruebel:
mimouzunov
27-04-2014, 21:58
Някои да е бил на Кондофреи тия дни!?
Днес ходих аз, а вчера е счупен националния рекорд (8.799)
Нямаше нито една италянка на стартовете...
digitalundgrd
28-04-2014, 00:23
Вчера имаше една 156ца дизел, две пунтота гт и една червена делта 2 турбо, които дадоха времена ;)
:small_cry: Сутрин ме събуждаше звукът му и ми ставаше едно хубаво,а сега..... както ида е дано ни ма държи 2 години,че така няма си купя друга кола :)
Привет колега, тази хубавица как ти се струва, предполагам си я скивал, а цената въпреки че е малко над лимита ти, все си мисля че винаги може да се договори с правилният подход;)
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=84667
reloading
28-04-2014, 18:34
и аз ходих... жалко че нямаше нито една талянка на официалните състезания. а все си мисля че тея турбо хонди на рибата и на др момче с белия сивик са постижими за едни фиатски 2.0 16вт :)
---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:29 ----------
Колеги просто информативни. двигателния кош на 33 и на спринт еднакви ли са ? И евентуално какви двигатели биха могли да влязат? освен тези от 33ка?
thecleaner
28-04-2014, 18:44
Някои да е бил на Кондофреи тия дни!?
Днес ходих аз, а вчера е счупен националния рекорд (8.799)
Нямаше нито една италянка на стартовете...
Требаше да ги изкараш да застават, клас 2.0турбо 4500rpm :tooth:
и аз ходих... жалко че нямаше нито една талянка на официалните състезания. а все си мисля че тея турбо хонди на рибата и на др момче с белия сивик са постижими за едни фиатски 2.0 16вт :)[COLOR="Silver"]
Това да го видя, нема го повервам, според мен времето е недостижимо за Бг италианка на предно.
reloading
28-04-2014, 18:57
чак пък така ли са зли тея Хонди :)
firedragon
28-04-2014, 19:00
Пичове,случайно на някой да му се намира owner's manual на компютъра,че не се намира никъде в нета?
digitalundgrd
28-04-2014, 19:13
и аз ходих... жалко че нямаше нито една талянка на официалните състезания. а все си мисля че тея турбо хонди на рибата и на др момче с белия сивик са постижими за едни фиатски 2.0 16вт :)?
Най-доброто официално записано време на италианка на предно с 2.0 16вт е бившата 145 на колегата Даги от форума - 12.9с на 402м.
Ици с типо 4х4 със същия мотор има записано официално време ниска 12ка.
На Даниел Живков интегралетата по спомен даваха някакви средни 10ки на 402м.
Проблема на италианките е, че са тежки и скъпи за тунинг. По-скоро силата им е в дизайна, екстрите и удоволствието при шофиране, което дават.
reloading
28-04-2014, 19:18
мерси за цифрите ;)
чак пък така ли са зли тея Хонди :)
Повече от колкото можеш да си представиш :D
и аз ходих... жалко че нямаше нито една талянка на официалните състезания. а все си мисля че тея турбо хонди на рибата и на др момче с белия сивик са постижими за едни фиатски 2.0 16вт :)
---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:29 ----------
Колеги просто информативни. двигателния кош на 33 и на спринт еднакви ли са ? И евентуално какви двигатели биха могли да влязат? освен тези от 33ка?
Еднакви са кошовете на 33 и спринт.
don_pepone
28-04-2014, 22:19
Привет колега, тази хубавица как ти се струва, предполагам си я скивал, а цената въпреки че е малко над лимита ти, все си мисля че винаги може да се договори с правилният подход;)
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=84667
Нидей ма бара че мий болно... кола си купих и то малко реди да изскочи тая ГТА и направо не ме свърта....
Alfa User
28-04-2014, 22:39
А няма ли да се "похвалиш" какво взе???
mitaka_cs
28-04-2014, 22:44
Спринта е с малко по-дълга муцуна от 33, само боксерите и един дизел 3ц. се хващат стандартно. Като казах дизел, и понеше боксера е плосък, от икарус 280 6-така 10.4 литра е редови легнал на една страна и е 280 к.с.
don_pepone
29-04-2014, 06:37
Ей я дей :)
thecleaner
29-04-2014, 08:32
Ей я дей :)
Екстра е, скучен и безличен автомобил, но па ще е горе долу здрав и нема те ядосва, сега една италианка за фън и си готов.
Furious 155
29-04-2014, 08:33
Екстра е, скучен и безличен автомобил, но па ще е горе долу здрав и нема те ядосва, сега една италианка за фън и си готов.:th_up:
digitalundgrd
29-04-2014, 08:36
Пепоне това маздюхата от София ли е?
don_pepone
29-04-2014, 08:41
Чистача пак ми сипа :Suicide: , Сравнено с Арезето е доста скучна да иначе е доста удобна ,голяма , Икономична и надавам се да е здрава колкото я описват.
Пепоне това маздюхата от София ли е?
Не от Ямбол я вех :)
П.С Да ви каже честно ако бе изскочила тая 156 ГТА преди да купя маздата и щях да се вкарам в джаза,но уви.... аз няколко месеца търсех усилено кола,като месец иполовина бях без лична кола и след като не си намерех точно каквото търся се хвърлех на здравите мазди пък да видим.
П.С. Между другото продавам я маздата,че май нее за мен нистина :/
Ей я дей :)
Честито колега, със здраве да си я караш, пъй за ГТА-то не се ядосвай, то няма да избяга и някой ден ще е твоя, дори и да не е точно тази ;) :clapping:
don_pepone
29-04-2014, 16:03
А дано. Най Ми се иска да е 156 Гта. Ама и със външен фейслифт....:big_love::big_love::big_love:
forza_italia
29-04-2014, 17:39
Ами то 156 ГТА фейслифт няма, само да вметна тук. Ама и без фейса дай Боже всекиму дет се вика :bounce8:
mitaka_cs
29-04-2014, 17:44
Я какъв модерен двигател - на 70-та стр. от книжката на 155 '92. Сигурно е лимитирана серия за по-лесно турбиниране:spell:
Furious 155
29-04-2014, 17:58
Я какъв модерен двигател - на 70-та стр. от книжката на 155 '92. Сигурно е лимитирана серия за по-лесно турбиниране:spell:
това не е ли ланчовия 8 клапанов мотор, с капак на алфа ромео?
mitaka_cs
29-04-2014, 18:04
Така го виждам и аз. Такова замаскирано Лампреди има рядко и в 164, но с турбо.
Това от сниката му давам 2 литра 115 к.с. като в темпрата:)
Сигурно е някоя много ранна единствена 155 сглобена за мостра за книжки и такива.
Всеки заслужава едната от белисимите в гаража да е ГТА, иначе щеше да е яко и външен фейс да има:hmm:
don_pepone
30-04-2014, 17:18
Аз съм наясно че няма Гта фейслифт,просто ми се иска да имаше.:crybaby:
Идеалният еариант е да има човек 2 коли и едната да е ГТА, а другата като сегашната ми скучна Мазда да гори по 11гаЗ в града :calc:
ivopetrov_1982
30-04-2014, 18:19
Аз съм наясно че няма Гта фейслифт,просто ми се иска да имаше.:crybaby:
Идеалният еариант е да има човек 2 коли и едната да е ГТА, а другата като сегашната ми скучна Мазда да гори по 11гаЗ в града :calc:
нали се гласеше за 159:hmm: какво стана ?
Тая Мазна не е ли американка с по-голям матор. Какъв и е двигателя :)
Alfa User
30-04-2014, 22:52
https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t31.0-8/10284556_746636295367631_3469897657503715755_o.jpg
Майчицеееееееееееееее .... :big_love:
don_pepone
01-05-2014, 09:04
нали се гласеше за 159:hmm: какво стана ?
Ами 159 ми е малко над стандарта така да се каже и реших да не се изхвърлям,понеже работата нее само в това да я купя :)
Тая Мазна не е ли американка с по-голям матор. Какъв и е двигателя :)
Уви само 141 коня е и ми идва доста слаба,въпреки че си върви доста добре за конете,просто като си свикнал на нещо с повече"гърла" под капака сега ми е трудно :)
Не бих отказал една такава мазда с 2.3 турбо мотор 4х4 но това си е екзотика почти :)
Майчицеееееееееееееее .... :big_love:
Лелеее, получих душевен оргазъм направо:big_love:
Имаше една 166 3.0, газифицирана, фейслифтка, мисля че Шуменска беше доскоро се продаваше за някаква смешна сума около 4К.....дали някой знае нещо за нея?:hmm:
Alfa User
01-05-2014, 18:25
Лелеее, получих душевен оргазъм направо:big_love:
Аре викам да не е само душевен, а???
Края на месец Юли, да разтресем Алфа-общността отново, a?
Иначе за снимката - само като я гледам, и ме засърбяват ръцете и ми се насълзяват очите ...
The Ultimate Beauty Made for Speed!!!
Аре викам да не е само душевен, а???
Края на месец Юли, да разтресем Алфа-общността отново, a?
Иначе за снимката - само като я гледам, и ме засърбяват ръцете и ми се насълзяват очите ...
The Ultimate Beauty Made for Speed!!!
Ще я разтресем със сигурност, а за 155-та офффф, ай на всеки по една ГТА или ТИ ей така за кеф да си караме по пистовите БГ пътища:Bolt:
Колеги знаете ли дали механизма и моторчето за чистачките са еднакви с тези на 145-146?
endeavour
04-05-2014, 20:21
Ами 159 ми е малко над стандарта така да се каже и реших да не се изхвърлям,понеже работата нее само в това да я купя :)...
Мога само да те поздравя за трезвото мислене! Евалла! Щото малко хора се сещат да преценят тия неща преди да се наперят в 159-ката, ама то не е само перченето :thumbup:
reloading
04-05-2014, 22:01
Затова си карам 155цата и се радвам на простите неща ;)
don_pepone
05-05-2014, 10:27
Мога само да те поздравя за трезвото мислене! Евалла! Щото малко хора се сещат да преценят тия неща преди да се наперят в 159-ката, ама то не е само перченето :thumbup:
Така е,то ако опираше работат до това да се изкарат едни 9-10 бона за кола ОК,ама после.... Предвид срамно ниските цени на 159 в момента ,много хора залита да си купят,но после нещата загрубяват и то доста,понеже всички знаем какво се получава като си купиш от най-евтините екземпляри на пазара,без значение от марката и модела.
Определено бих покарал 159-ка но на малко по-късен етап и мисля да е фейслифтова така да се каже,че уж са с по-малко детски болести
Колеги имам малко ръжда по единия заден подкалник. Не че се хваля де :D Искам да направя нещо по въпроса-моля, препоръчайте ми хубав преобразувател на ръжда и после отгоре с какво да мажа? Идеята ми е да го изтъркам с дрелката с телена четка, след това преобразувател, след това някаква боя от типа дето са грунд и боя в едно.
Scrapera
05-05-2014, 14:47
Ползвай преобразувател Wurth - няма грешка. Само трябва да изтъркаш добре преди да го намажеш.
Ползвай преобразувател Wurth - няма грешка. Само трябва да изтъркаш добре преди да го намажеш.
Ясно, мерси колега. А отгоре с тая Пр*текта може ли да се маже или трябва нещо по-професионално?
don_pepone
05-05-2014, 15:52
Димич ,батка търкаш до лъскаво желязо,после мажеш с вюрт (едно малко шишенце като от спирт) чакаш 3 часа,после се минава с водна шкурка,подсушаваш с спиртен парцал и след това с спрей основа за боя,пак водна шкурка и накрая боя (може на спрейче правено по номер на боята ти) и ако си старателен,почти няма да си личи нищо ;)
Димич ,батка търкаш до лъскаво желязо,после мажеш с вюрт (едно малко шишенце като от спирт) чакаш 3 часа,после се минава с водна шкурка,подсушаваш с спиртен парцал и след това с спрей основа за боя,пак водна шкурка и накрая боя (може на спрейче правено по номер на боята ти) и ако си старателен,почти няма да си личи нищо ;)
Аа, то е отдолу под калника, тъй че не ме бърка и да личи, не е отгоре по ламарините :) Между другото, честито за хубавата японка, да ти служи вярно! ;)
thecleaner
06-05-2014, 15:50
Ами 159 ми е малко над стандарта така да се каже и реших да не се изхвърлям,понеже работата нее само в това да я купя :)
Уви само 141 коня е и ми идва доста слаба,въпреки че си върви доста добре за конете,просто като си свикнал на нещо с повече"гърла" под капака сега ми е трудно :)
Не бих отказал една такава мазда с 2.3 турбо мотор 4х4 но това си е екзотика почти :)
А за тия 141 коня, гори ли за страх газ и масло, по мое инфо тва е кофти мотор на Мазна ;)
don_pepone
06-05-2014, 18:15
Небих казал че е кофти мотора,просто си иска правилното масло за да не му прегрееш сегментите.
Моята лично мърка като котенце и гори 11л газ в града при кротко каране и около 8 извънградско.
За маслото не зная още понеже го смених скоро и е на 500км но не пуши и аспуха е чист.
Колкото и да ви се струва еретична тая мазда си е доста удобна кола и се държи доста прилично.
Знам че си умираш да ме дразниш :butt: ама удари на камък тука :)
thecleaner
06-05-2014, 18:22
Небих казал че е кофти мотора,просто си иска правилното масло за да не му прегрееш сегментите.
Моята лично мърка като котенце и гори 11л газ в града при кротко каране и около 8 извънградско.
За маслото не зная още понеже го смених скоро и е на 500км но не пуши и аспуха е чист.
Колкото и да ви се струва еретична тая мазда си е доста удобна кола и се държи доста прилично.
Знам че си умираш да ме дразниш :butt: ама удари на камък тука :)
:) Неее, колата е хубава като модел знам от няколко места, а че гори по много всичко дето е като течности го знам конкретно за тоя мотор. Имам дружки в София разхода на газ си е около 15/100 и масълце погорва инак си е здрава Мазната, това е. Сега гледам на бензин си и дават 12 градско заводско да лапа де.
don_pepone
06-05-2014, 23:34
Масло гори само ако се преебе мотора от нехайство на собственика. На мен си ми гори около 11 газ ( по борд комп средната ми скорост бе 32км за изминати 185 км с 17.6 литра газ,като това е разход извън час пик),но нямам много светофари по пътя за работа. иначе с 21 литра (толкова събира бутилката) минавам извънградско по 250-260 км с пуснато темпоматче
Колеги,дайте идеи,от кои друг модел алфа сервото ще пасне на 155. От 145 мисля,че ще стане. Дедра,делта ? Бахти,4-то серво ще сменявам вече.
don_pepone
11-05-2014, 08:24
от изброените от теб става,също мисля че става и от 164-ка,на която по спомен е малко по-голяма от твоето :)
lamborghini miura sv
11-05-2014, 09:41
Който кара Алфа, няма нужда от сутрешно кафе. Като завъртя ключа и настръхвам...
Направо ми идва да я нарежа и каквото остане, да го пусна в форума.
reloading
11-05-2014, 10:48
Колеги аз май скоро ще съм с друга мания ;) действам по един бартер с 75ца и съм много щастлив :)))
Направо ми идва да я нарежа и каквото остане, да го пусна в форума.
И на мене ми идва понякога, но не да я режа, а да се откажа да имам кола, но само ще ти кажа, че в този момент осъзнавам, че трудностите ни идват не от колите и в никакъв случай, защото са Алфи, а защото нямаме доходи да ги поддържаме, плащаме безумно високи такси и данъци на фона на стойността на колите, които караме и така...
Колеги аз май скоро ще съм с друга мания ;) действам по един бартер с 75ца и съм много щастлив :)))
Ее супер супер, от една истинска алфа скачаш на друга, още по-истинска. И мене много ме кефи цялата концепция на 75-цата, на събора алфата на колегата kolchev ми прикова погледа, а и на другите алфисти-друга класа си е това животно 75-цата. Само ме е яд, че ме досрамя да го помоля да ми даде едно кръгче, ама другия път ще събера смелост :D
reloading
11-05-2014, 11:30
абе то не е сигурна работата, че тая алфа има проблем със синхронизаторите на скоростите и малко ме е страх за ремонта... мисля тея дни да ходя до Вентура да ги поразпитам :)
Колега искам да ти кажа,че по моита 155цата съм изхарчил пари сигурно за още 2,3. Може аз да съм се лишавал от много неща,но съм си купувал УЖ хубави части. :sickness:
Компромиси не съм правил. Само сервото ме мъчи.
Колега искам да ти кажа,че по моита 155цата съм изхарчил пари сигурно за още 2,3. Може аз да съм се лишавал от много неща,но съм си купувал УЖ хубави части. :sickness:
Компромиси не съм правил. Само сервото ме мъчи.
Ще го оправиш, споко, като се бръкнеш накрая за едно ново :D
абе то не е сигурна работата, че тая алфа има проблем със синхронизаторите на скоростите и малко ме е страх за ремонта... мисля тея дни да ходя до Вентура да ги поразпитам :)
Ем то май си им е вродено това на трансаксиалните алфи (трансесксуални :D ) 75, GTV....даже кларксън в едно предаване викаше, че дори неговото GTV6 да е имало втора скорост, то той никга не е успял да я намери :D
Мамка му.Вчера един дядо ми остърга и последния читав калник на колата.То аз съм си за онождане,ама от къде да знам,че си е оставил десния мигач на разработка.
Колеги аз май скоро ще съм с друга мания ;) действам по един бартер с 75ца и съм много щастлив :)))
Не се радвай...виждал съм я твоята легенда....и мисля, че ще направиш грешка....но ти си знаеш....все едно да смениш натокано гадже, за някоя по стара уруспия, само заради това, че си въртяла задницата...:))
Furious 155
17-05-2014, 00:58
Не се радвай...виждал съм я твоята легенда....и мисля, че ще направиш грешка....но ти си знаеш....все едно да смениш натокано гадже, за някоя по стара уруспия, само заради това, че си въртяла задницата...:))
маааалко по-различно е, ма карай. ;)
Важното е че остава в алфа сектата!!!
reloading
21-05-2014, 18:34
не знам да се радвам ли да плача ли... Имахме проблем с прехвърлянето на алфата на колегата.. и няма да се случва размяната. Та като помислих и аз малко трезво остава си при мен 155цата :)
А парите с който мислех да си купувам друга кола ще ги вкарам с 155цата за да я дооправя на 100% :)
п.с. Търся си патерица 15ка 4х98. Някой от софия ако има да свирка да дам парите поне на някой съфорумник.
digitalundgrd
21-05-2014, 21:12
Тази "спънка" направо ти е спестила бая нерви и пари в последствие. Щеше да се псуваш бая, ако беше се осъществила размяната...(лично мнение)
Нарочно не писах преди това, за да не ти сривам ентусиазма, но да дадеш здрава права кола за нещо с ВИДИМИ проблеми е направо лудост.
И аз съм имал подобни моменти, даже бях стигнал на по-късен стадий от теб. Около час след прехвърлянето (бартера) при нотариуса осъзнах, че "лека" глупост съм направил. Добре, че от другата страна човека излезе ПИЧ, та скъсахме договорите, върнахме си колите и кой от къде...
reloading
21-05-2014, 21:33
вече е минало... Намерих си патерица от колега. Имам още едно питане :
В какво може да е проблема че не ми духа в колата на никаква позиция чува се че премества въздуха но не изкарва нищо. Колата е с климатроник който работи коректно всички копчета. Но не духа... до преди 2 дни всичко си беше нормално дори с климатика пусках рпеди няколко дни...
п.с. Тази кола не ме оставя и ден без някаква изненада :)
Furious 155
21-05-2014, 22:25
вече е минало... Намерих си патерица от колега. Имам още едно питане :
В какво може да е проблема че не ми духа в колата на никаква позиция чува се че премества въздуха но не изкарва нищо. Колата е с климатроник който работи коректно всички копчета. Но не духа... до преди 2 дни всичко си беше нормално дори с климатика пусках рпеди няколко дни...
п.с. Тази кола не ме оставя и ден без някаква изненада :)
Липсва захранване до вентилатора в купето. Първо се проверява черната кутия - регулатора на вентилатора в купето. Монтиран е на кутията на която е монтиран и сами вентилатор за купето, под жабката.
После вече се проверява пластинчатия бушон в черната кутия над водния радиатор на колата, отпред. Последното, което при мен беше проблема, беше конектор на кабелите за вентилатора в купето, който се намира между водния радиатор и акумулатора на колата.
Това се сещам на прима виста за вентилатора в купето. :mrgreen:
А забравих и вероятност за проблем и в панела за управлението на климатроника в колата...
reloading
22-05-2014, 18:34
днес се включи за 10 мин и пак спря... предполагам че е в управлението... защото миналата година сменях един резистор и като цяло бутоните винаги са доста топли което винаги ми е било странно защо...
Furious 155
23-05-2014, 00:12
днес се включи за 10 мин и пак спря... предполагам че е в управлението... защото миналата година сменях един резистор и като цяло бутоните винаги са доста топли което винаги ми е било странно защо...ами те си имат лампи отдолу бутоните...
reloading
23-05-2014, 17:37
знам. и на всяка една позиция няма резултат от духане :)
firedragon
23-05-2014, 18:35
При мен пък не иска да мести клапата за позицията на въздуха. Ще се караме с това управление!
reloading
23-05-2014, 19:12
май ще я карам мойта на майстор че в тая жега си ебало м***ата... някакви идеи това за ел. техник ли е или? :)
firedragon
23-05-2014, 20:01
За ел.техник е,но трябва да е някой,който знае какво прави. Отварял съм панела на климатроника и няма много неща вътре,няколко интегрални схеми,бутоните и някой друг елемент. Като се има предвид,че няма схема на цялото нещо по-лесно ми се вижда да си потърсиш нов работещ панел и да се надяваш да не последва съдбата на стария в близко бъдеще.
mimouzunov
23-05-2014, 20:36
При мен пък не иска да мести клапата за позицията на въздуха. Ще се караме с това управление!
От мноооого години несъм виждал 155-ца/дедра и тн с работеща клапа за рециркулация....
dimitar 699
23-05-2014, 20:51
Здравейте момчета да ви питам за мнение днес купих масло Q8 10w40 Advanced за моята 155-чка 1.6 16v да си кажете мнението ако някой е карал с такова масло.Благодаря предварително :)
Тия клапи са чудо,мойта направо падна от оста...ся трябва таблото да свалям :(
don_pepone
23-05-2014, 22:49
Нищо не сваляй... бита кауза е това. гледай да ти е зареден с фреон климатика и си карай ;)
firedragon
24-05-2014, 09:50
Моята клапа за рециркулация си е там (все още). Другата клапа за позицията на обдухване не иска да мести,а моторчето е здраво. Днес мисля да си поиграя и да видя къде точно е проблема.
Тия клапи са чудо,мойта направо падна от оста...ся трябва таблото да свалям :(
Недей да сваляш таблото, вентилатора извади отдолу и клапата ще излезе. А що се отнася до работата на тая клапа, май се оказва, че единствената й правилна позиция е отворена докрай. Затвори ли се, почват проблеми с потене на стъкла и т.н.
Недей да сваляш таблото, вентилатора извади отдолу и клапата ще излезе. А що се отнася до работата на тая клапа, май се оказва, че единствената й правилна позиция е отворена докрай. Затвори ли се, почват проблеми с потене на стъкла и т.н.
Мерси за съвета,а жабката сваля ли се?
Мерси за съвета,а жабката сваля ли се?
Не, откачаш кабелите на вентилатора и го завърташ все едно е на винт завит. Ако наистина е напълно откачена клапата, би трябвало да излезе. Внимавай, че вентилаторът е тежък, аз веднъж бях легнал там отдолу и после ходих с насинено око :D
Не, откачаш кабелите на вентилатора и го завърташ все едно е на винт завит. Ако наистина е напълно откачена клапата, би трябвало да излезе. Внимавай, че вентилаторът е тежък, аз веднъж бях легнал там отдолу и после ходих с насинено око :D
На мен целта ми е да сменя и моторчето защото не работи...както и клапата
На мен целта ми е да сменя и моторчето защото не работи...както и клапата
Aaa, в такъв случай си е доста разглобяване, май наистина трябва всичко да се свали. Аз помислих, че просто ти се е откачила клапата и искаш да я премахнеш
reloading
25-05-2014, 15:49
по принцип и при мен се запотяват прозорците зимно време като сме повече от 2ма. Клапата се намира над моторчето ли? демек сваляш моторчето и какво я правиш тая клапа? за да стои постоянно отворена?
don_pepone
25-05-2014, 15:53
Ами сваляш вентилатора и с грубо движение през дупката отдуло я отваряш и по възможост я застопоряваш с нещо.
Аз преди да продам 155-цата обмислях да пригодя някакво друго моторче да я отваря тая клапа,че оригиналното с неговите пластмасови зъбци си е жив т.... така,че помислете по този въпрос
endeavour
25-05-2014, 16:01
Здравейте момчета да ви питам за мнение днес купих масло Q8 10w40 Advanced за моята 155-чка 1.6 16v да си кажете мнението ако някой е карал с такова масло.Благодаря предварително :)
Има много изписано за маслата на туинспарка, ама понеже и твоят е с осем излишни клапана, т.е. 16V, повече инфо можеш да намериш в раздел 147/156 или в техническия. Аз не съм карал с Q8, гледам че се предлага масово и си мисля, че щом е 10в-40, в общия случай става за ТС при условие, че не е менте. В частен случай като моя поради по-напредналия километраж лятото предпочитам 15в-50.
по принцип и при мен се запотяват прозорците зимно време като сме повече от 2ма. Клапата се намира над моторчето ли? демек сваляш моторчето и какво я правиш тая клапа? за да стои постоянно отворена?
Махни филтъра на купето и си там 'при клапата' и ще видиш в какво положение е застанала.
по принцип и при мен се запотяват прозорците зимно време като сме повече от 2ма. Клапата се намира над моторчето ли? демек сваляш моторчето и какво я правиш тая клапа? за да стои постоянно отворена?
Там се намира, да, или както е казал don_pepone, може откъм филтъра за купето да се достигне. Аз мойта съм я "заклинил" в отворено положение с една по-дебела хартия отстрани. Има колеги, които го правят с видия, но ме хвана шубето, щото да не продупча нещо, дето не трябва.
reloading
25-05-2014, 21:03
Колеги търся апарати от 145/146 алуминиеви задни. Някой ако има да пише :))
Колеги търся апарати от 145/146 алуминиеви задни. Някой ако има да пише :))
Аз имам, ама в комплект с колата за 2200 :lol:
Сериозно, продавам я, ако има желаещи ще дам допълнителна информация
reloading
25-05-2014, 21:11
я пък ти ... ;) почти ме нави :))))
Пиша тук преди да съм я пуснал на обява, ако има фенове
firedragon
25-05-2014, 21:50
Колеги търся апарати от 145/146 алуминиеви задни. Някой ако има да пише :))
Виж в megaparts.bg (megaparts.bg\) бях гледал някави апарати за 145/46 и не бяха много скъпи.
reloading
25-05-2014, 22:04
http://www.megaparts.bg/avtochasti/spirachen-aparat-za-alfa-romeo-146-1-4-16-v-103-k-s-zaden-desen.html
май е това което търся? :)
http://www.megaparts.bg/avtochasti/spirachen-aparat-za-alfa-romeo-146-1-4-16-v-103-k-s-zaden-desen.html
май е това което търся? :)
Да дам :) Съжалявам че не успях да помогна.
Оообаче все пак виж някой колега дали не продава на части и да е сигурен че е работил добре тоя апарат. А може и по форумните морги да провериш :)
reloading
26-05-2014, 19:25
Липсва захранване до вентилатора в купето. Първо се проверява черната кутия - регулатора на вентилатора в купето. Монтиран е на кутията на която е монтиран и сами вентилатор за купето, под жабката.
После вече се проверява пластинчатия бушон в черната кутия над водния радиатор на колата, отпред. Последното, което при мен беше проблема, беше конектор на кабелите за вентилатора в купето, който се намира между водния радиатор и акумулатора на колата.
Това се сещам на прима виста за вентилатора в купето. :mrgreen:
А забравих и вероятност за проблем и в панела за управлението на климатроника в колата...
Колега здравей , би ли обяснил къде е тази черна кутия отпред между водния радиатор и акумулатора? Защото днес в дъжда явно се намокри това чудо и почна да работи (предполагам е направило контакт). Така че мисля че е там. Черната кутия която е под жабката и няма нищо огледах я и няма нагорели букси или писти всичко изглеждаше ОК. Но днес това си мислих че явно е нещо отпред, след като се е намокрило и духна.. :)
Да дам :) Съжалявам че не успях да помогна.
Оообаче все пак виж някой колега дали не продава на части и да е сигурен че е работил добре тоя апарат. А може и по форумните морги да провериш :)
Споко ще се намери исках просто да ги купя от някой който не му трябват и е съфорумник.
[QUOTE=reloading;1330611]Колега здравей , би ли обяснил къде е тази черна кутия отпред между водния радиатор и акумулатора? Защото днес в дъжда явно се намокри това чудо и почна да работи (предполагам е направило контакт). Така че мисля че е там. Черната кутия която е под жабката и няма нищо огледах я и няма нагорели букси или писти всичко изглеждаше ОК. Но днес това си мислих че явно е нещо отпред, след като се е намокрило и духна.. :)Там в белия квадрат.На капака има нарисувано кое реле за кое е.Дано да съм бил полезен.
reloading
27-05-2014, 17:40
тенкс :)
soldier81
28-05-2014, 15:32
Днес в гаража си намерих чисто ново,никога не слагано МПХ Бош за 8клапанов мотор.Тъй като едва ли някога ще карам такъв,моторчето се продава.
Реших преди да го пусна в "Продава" да питам тук дали някой го иска.
Цената му е 150лв,като търпи пазарлък в рамките на разумното.Помня че съм го плащал над 300лв.
пп. Имам и два чисто нови оригинални таза 14,бонус с моторчето.
thecleaner
28-05-2014, 16:11
Днес в гаража си намерих чисто ново,никога не слагано МПХ Бош за 8клапанов мотор.Тъй като едва ли някога ще карам такъв,моторчето се продава.
Реших преди да го пусна в "Продава" да питам тук дали някой го иска.
Цената му е 150лв,като търпи пазарлък в рамките на разумното.Помня че съм го плащал над 300лв.
пп. Имам и два чисто нови оригинални таза 14,бонус с моторчето.
Еййй ти ги приби с цена бре. :Bolt:
reloading
28-05-2014, 17:14
[QUOTE=reloading;1330611]Колега здравей , би ли обяснил къде е тази черна кутия отпред между водния радиатор и акумулатора? Защото днес в дъжда явно се намокри това чудо и почна да работи (предполагам е направило контакт). Така че мисля че е там. Черната кутия която е под жабката и няма нищо огледах я и няма нагорели букси или писти всичко изглеждаше ОК. Но днес това си мислих че явно е нещо отпред, след като се е намокрило и духна.. :)Там в белия квадрат.На капака има нарисувано кое реле за кое е.Дано да съм бил полезен.
или не е от там или релето е преебано ( майче черното на цвят е за вентилатора едното му краче беше окислено като го зачистих нищо не се промени.
p.s. Колега искам да си сложа конус филтър. Че му е време на моя. От къде мога да намеря някакъв по-хубав и евентуално да не е много скъп :)
Furious 155
28-05-2014, 17:31
В кутията до радиатора има пластинчат бушон, мисля беше 40А, за вентилатора в купето. Той може да не изглежда изгорял, но с годините се спуква много лекичко и в топло време работи, на хладно примерно не...
reloading
28-05-2014, 17:42
В кутията до радиатора има пластинчат бушон, мисля беше 40А, за вентилатора в купето. Той може да не изглежда изгорял, но с годините се спуква много лекичко и в топло време работи, на хладно примерно не...
поправимо ли е това реле или трябван ново? :)
по скоро работи при дъжд :) миналия ден в големия дъжд в София минах през една локва и почна да духа. по скоро прави контакт когато се намокри :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.