View Full Version : 155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Alfa User
05-01-2016, 09:58
Компресора на климатика/климатроника помага доста в тоя случай - издърпва конденза.
Ама за колегите без клима... кофти :(
Интересно защо при мен има пък промяна в температурата на климатика със и без включен компресор - без компресор при стойност 26 на дисплея си се усеща топлия въздух. При включен компресор въздуха обаче става осезаемо по-студен... Някой да се е сблъсквал с това?
digitalundgrd
05-01-2016, 12:01
Под 3 градуса външна температура, включва ли се компресора на климатика в 155?
здравейте колеги,имам един въпрос:дали може да монтира салон от 156ti на 155 тд :)
Потенето не се дължи на духалките, ясно ми е това, но си мисля, че ако бяха по-силни щяха да издухват по-бързо конденза и нямаше да личи толкова проблемът . Друго, което се сещам е, примерно като се отвори клапата за външен въздух и вкарва относително по-сух външен въздух, съхнат по-бързо.
здравейте колеги,имам един въпрос:дали може да монтира салон от 156ti на 155 тд :)
може ве имаш флекс нали :D
---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:02 ----------
Това с потенето не е до духалки...
да даа:love_umbrella:
Луд умора нема, само се поти...та така и с легендите...:)))
А бе моята оти не се поти......насочвам всички духалки към джамовете, отзад пускам нагревателя и макс за минута у купето е Сахара....да ви имах проблемите.....то проститутка, кат не знае да духа... губи клиенти:))))
Луд умора нема, само се поти...та така и с легендите...:)))
А бе моята оти не се поти......насочвам всички духалки към джамовете, отзад пускам нагревателя и макс за минута у купето е Сахара....да ви имах проблемите.....то проститутка, кат не знае да духа... губи клиенти:))))
бахта у скучния Германец :D
the_crazy_driver
07-01-2016, 10:36
За стъклата да се включа и аз. Значи сваляе корите и обилно смазка по релсите и изчезва проблема с бавните стъкла.
За стъклата да се включа и аз. Значи сваляе корите и обилно смазка по релсите и изчезва проблема с бавните стъкла.
Това го обмислям аз но първо обилно миене с препарат за двг. да падне цялата гняс и после смазване със спрей за жила...
Furious 155
07-01-2016, 11:15
За стъклата да се включа и аз. Значи сваляе корите и обилно смазка по релсите и изчезва проблема с бавните стъкла.
Това го правих преди време - без ефект беше... чак се учудих...
Вероятно е полезно да се изчисти старата смазка и мизерия по нея и тогава нова.
mimouzunov
07-01-2016, 13:32
Това го правих преди време - без ефект беше... чак се учудих...
Вероятно е полезно да се изчисти старата смазка и мизерия по нея и тогава нова.
Баи Иване... Честит имен ден... :thumbup:
Баи Иване... Честит имен ден... :thumbup:
Да ни е жив и здрав....:band:
Furious 155
08-01-2016, 01:14
Баи Иване... Честит имен ден... :thumbup:
Да ни е жив и здрав....:band:
Благодаря!
Колеги, имам един лаишки въпрос. На някои коли (нашите май не са от тях) при отваряне на вратата, плафонът светва веднага, а при затваряне изгасва не само със забавяне, ами и плавно. Въпросът ми е как е постигнато това? Примерно кондензатори ли има, реостат ли (хич ме няма по токовете)
Колеги, имам един лаишки въпрос. На някои коли (нашите май не са от тях) при отваряне на вратата, плафонът светва веднага, а при затваряне изгасва не само със забавяне, ами и плавно. Въпросът ми е как е постигнато това? Примерно кондензатори ли има, реостат ли (хич ме няма по токовете)
не знам мойта свети доде си не легна
явно от некво управление ще да е :)
не знам мойта свети доде си не легна
явно от некво управление ще да е :)
Аз па, все по тъмно си легам....и не обичам да ми светат, ни най малко да ме управляват.....за да гаснем бавно:))
:choice:
не знам мойта свети доде си не легна
явно от некво управление ще да е :)
Хахах, колега избухна с коментар
:lol_sign:
С кондензатор, да.
Да де, ама само кондензатор ли е. Или има някаква схемичка? Идеята е да се купи от моргата въпросната част и да се приложи за интериорно осветление нa 12 волта-цъкаш ключа- светва, цъкаш ключа- угасва бавно. То със сигурност има и готови решения, но човекът, който ме попита има краста да си го направи така.
Аз па, все по тъмно си легам....и не обичам да ми светат, ни най малко да ме управляват.....за да гаснем бавно:))
:choice:
ми то ак.уу не е по тъмну
нема а гу вида kуга угаааааааааааааааасва бавнуу :D:drinking:
Най-простия вариант според мен е както тук е описано във форума на опел http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?showtopic=6830&st=0
Това мисля, че е полезничко ? Скоро ше пусна снимки и на мойто интериорно осветление, тъй като съм мераклия и зелената светлина в колата много ми е писнала, реших да направя някои промени
mimouzunov
21-01-2016, 13:20
Най-простия вариант според мен е както тук е описано във форума на опел http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?showtopic=6830&st=0
Това мисля, че е полезничко ? Скоро ше пусна снимки и на мойто интериорно осветление, тъй като съм мераклия и зелената светлина в колата много ми е писнала, реших да направя някои промени
Прост е тоя метод ама малко неприложим ако е крушка а не светодиоди...
Аааа... отдавна разкарах крушките :D С крушка има вариант също.
ми то ак.уу не е по тъмну
нема а гу вида kуга угаааааааааааааааасва бавнуу :D:drinking:
А бе уе.....ти като се прибереш по светло у вас да не си палиш лампите....?:)))
А бе уе.....ти като се прибереш по светло у вас да не си палиш лампите....?:)))
ти луд ли си бе я достатъчно светим :D
Най-простия вариант според мен е както тук е описано във форума на опел http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?showtopic=6830&st=0
Това мисля, че е полезничко ? Скоро ше пусна снимки и на мойто интериорно осветление, тъй като съм мераклия и зелената светлина в колата много ми е писнала, реших да направя някои промени
Благодаря, колега! :static:
Alfa User
09-02-2016, 18:30
Да ни е жив и здрав Токича, и да иляди! :birth1: :cheers:
Да ни е жив и здрав Токича, и да иляди! :birth1: :cheers:
Благодаря ти Алекс ;)
От днес с нови чепици и жанти :D
Furious 155
17-02-2016, 09:21
От днес с нови чепици и жанти :DНещо не ме кефят... нямаше ли други? :)
Нещо не ме кефят... нямаше ли други? :)
Джанти..купища :D аз такива си исках,2-3 години се друсах със '17-ки сега с тези е друга кола...:rosso_spider:
Furious 155
17-02-2016, 17:14
Джанти..купища :D аз такива си исках,2-3 години се друсах със '17-ки сега с тези е друга кола...:rosso_spider:
Важното е да те кефи!
Момци,забелязвам,че от тънкото маркучле дето е от горе на казанчето излизат мехурчета...на проблем ми мяза това или бъркам?
От днес с нови чепици и жанти :D
Може ли параметри на тези джанти колега? Освен че са 15-ки :)
Може ли параметри на тези джанти колега? Освен че са 15-ки :)
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=92388 :)
mimouzunov
13-03-2016, 18:55
Трябва да подготвяме бабите за новите гуми....
https://www.youtube.com/watch?v=RHpxuwcNJfo
Трябва да подготвяме бабите за новите гуми....
https://www.youtube.com/watch?v=RHpxuwcNJfo
Е...на тия не мой им сложим лети джанти....:)))
Дали ще ми станат дюзите от 2.5тд на 1.9тд ?
само буташ ГНП-то и откача,а може да смениш и турбото от 2.5 друго не ти трябва.
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1439765&postcount=5336
още ли е там тоа дзвер?
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1439765&postcount=5336
още ли е там тоа дзвер?
Е па мое минем да видим...ама за кво ти е....?
Е па мое минем да видим...ама за кво ти е....?
Ако е читава и се продава да я отвлечем като куцо пиле домат :D
Ако е читава и се продава да я отвлечем като куцо пиле домат :D
Е това е трудно да се установи...... утре мое да минем да видим, ама не обещавам, оти трудно ставам и изтрезнявам....време е да минеш на бензин, ако държиш на 155...ако ти се кара локомотив решението е ЖТД...:grandpa:
Alfa User
06-04-2016, 01:05
Пичове, от достоверен източник напипах тайното видео на наш Иван (aka Furious155) от последния му тест на Серес ... не е много хубаво качеството, и видеото е маскирано с друго име от съображения избягване на семейни скандали, ама насладете се :
https://www.youtube.com/watch?v=1HWaOGkeDtI (https://www.youtube.com/watch?v=1HWaOGkeDtI)
Furious 155
06-04-2016, 09:19
Пичове, от достоверен източник напипах тайното видео на наш Иван (aka Furious155) от последния му тест на Серес ... не е много хубаво качеството, и видеото е маскирано с друго име от съображения избягване на семейни скандали, ама насладете се :
https://www.youtube.com/watch?v=1HWaOGkeDtI (https://www.youtube.com/watch?v=1HWaOGkeDtI)
Недей че тази кола ми е любимец, макар и с 16в мотор! ;)
Ае мене ли така ми се струва или тая кола върви много ...в смисъл... много много :shocked: :bounce8:
За вървежа незнам... ама е като залепена.. Тоя сладур грам не се бори с нея.:rockon:
Furious 155
07-04-2016, 09:15
Ае мене ли така ми се струва или тая кола върви много ...в смисъл... много много :shocked: :bounce8:
И спира много! ;)
Alfa User
07-04-2016, 18:33
Абе нещо много й свирят спирачките - май са забравили да сложат малко гресчица на дисковете ... :mrgreen:
Абе нещо много й свирят спирачките - май са забравили да сложат малко гресчица на дисковете ... :mrgreen:
А така ти се струва...на Furious нема как да свирят....той е със спирачни апарати порш.....;-)
Alfa User
11-04-2016, 00:37
Ся некъФ тъп технически вАпрос...
Откак се затопли, май имам проблем със спирачната машинка - в смисАл, че стоповете ми светят когат' си искат при отдавна спрЕла кола ...
Машинката под педала ли се ебава, или кво?
Кат' размърдам яко педала - спира да свети гъза, ма тва си не е работа... Некви идеи???
Furious 155
11-04-2016, 09:45
Ся некъФ тъп технически вАпрос...
Откак се затопли, май имам проблем със спирачната машинка - в смисАл, че стоповете ми светят когат' си искат при отдавна спрЕла кола ...
Машинката под педала ли се ебава, или кво?
Кат' размърдам яко педала - спира да свети гъза, ма тва си не е работа... Некви идеи???
Там търси проблема. Чува ли се цъкане, когато натискаш, при спряла кола? Свали машинката и виж, има регулация, кога да светне. Може да се мести в корпуса си реално. Можеш и да я поудавиш малко с контактен спрей.
Моята съм я нагласил, да светва при леко натискане.
И машинката струва 12лв. нова,да знаеш..
Alfa User
11-04-2016, 17:38
Има цъкане при натискане, чува се ясно (ако няма пусната музика де...).
Не остават светнати стоповете всеки път, но все пак ...
Лесно ли се сваля тая пущина, и мога ли да я напръскам на място?
firedragon
11-04-2016, 18:27
Само се завърта и излиза,но не мисля,че пръскането ще помогне. Вътре нагарят контактите и почва да прави бели. Както Венци каза,струва 12-14 лв и по-добре май ще е да я смениш.
Ся некъФ тъп технически вАпрос...
Откак се затопли, май имам проблем със спирачната машинка - в смисАл, че стоповете ми светят когат' си искат при отдавна спрЕла кола ...
Машинката под педала ли се ебава, или кво?
Кат' размърдам яко педала - спира да свети гъза, ма тва си не е работа... Некви идеи???
Като извадиш ключа, па ще спре да свети :)))......смени я...
Alfa User
13-04-2016, 23:10
Кат вада ключа - не спира да свети...
Благодарско за помощта на всички отзовали се - ще почопля кат имам малко време, па квото сабя покаже :)
Аре наздраве от мене - ще се радвам ако се видим поне с някои от вас на Тракдея на 29-ти Май! :cheers:
mimouzunov
14-04-2016, 12:21
Някои да знае каква ламбда сонда може да се инсталира на верижна 155-ца!? Несъм се интересувал и гледал и питам дирекно.. Ако някои каже заводската с кои номер е също ще е в + !!! Ако някои я е заменял с друга и няма проблеми също може да сподели...
firedragon
14-04-2016, 18:03
На моята сложих 0 258 986 506 , води се някаква универсална май,но по каталога на бош си излиза за модела. оригиналната нямам представа какъв и е номера. Колата работеше добре и изчезнаха проблемите със сместа.
0 258 986 506 BOSH universal. За теб 90лв.
Оригиналната е БОШ 0 258 003 301 160лв клиент,но аз я нямам.
Едно знам за универсалната. Трябва са си изключително прецизен и работиш качествено като режеш и надиш кабелите че иначе няма са работи коректно....много са чувствителни...
firedragon
14-04-2016, 22:16
Така е,дължината на кабела трябва да е точно определена и не може да се запояват. В комплекта със сондата има една много готина работа за знаждането на кабелите без нужда от запояване.
Furious 155
14-04-2016, 22:32
По принцип е желателно сондата, а и друга електрическа връзка в автомобилите да се прави чрез крипмване.
Еднакви ли са задните мостове от преди и след феиса?
mimouzunov
18-04-2016, 12:11
0 258 986 506 BOSH universal. За теб 90лв.
Оригиналната е БОШ 0 258 003 301 160лв клиент,но аз я нямам.
Едно знам за универсалната. Трябва са си изключително прецизен и работиш качествено като режеш и надиш кабелите че иначе няма са работи коректно....много са чувствителни...
Спукана ми е значи работата със сондата... Трябва да се обърна към специалист за монтажа и...
---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:10 ----------
Еднакви ли са задните мостове от преди и след феиса?
Да (според мен)
Последната покупка, която направих, беше покривало за колата. Взех си го от https://autopro.bg/aksesoari/pokrivala-za-avtomobili и останах много доволен. Това е първият ми път, в който пазарувам от интернет и обмислям да продължа да го правя. След последната градушка преди седмица ме хвана страх, тогава изкарах късмет. Вие имате ли щети по колата от градушката?
Alfa User
19-04-2016, 21:25
Аз пък за 60лв предлагам покривало специално за 155 - с джобове за огледалата, и с цип за шофьорската врата... Има и ластични катарами за под колата, за по-сигурно закрепване.
Не го ползвам тука от страх да не ми го откраднат... Ако някой го иска, да казва :)
Последната покупка, която направих, беше покривало за колата. Взех си го от https://autopro.bg/aksesoari/pokrivala-za-avtomobili и останах много доволен. Това е първият ми път, в който пазарувам от интернет и обмислям да продължа да го правя. След последната градушка преди седмица ме хвана страх, тогава изкарах късмет. Вие имате ли щети по колата от градушката?
Ква е тая глупост...покривало против градушка....?...е па то трябва да е с поне 20 см. дунапрен отгоре...:))
---------- Post added at 21:26 ---------- Previous post was at 21:22 ----------
М/у другото, ако покривалото е от изкуствена материя...при големите жеги залепва за лака на боята и при свалянето му пада лака...съседа така си изпати...
Еиййй, браво!
Това със снаждането на кабелите на ламбдата направо ме утрепа!:comphits:
Доживях го:stretcher:
Когато преди шест-седем години говорих по тоя въпрос и защо не трябва да се запояват, за малко да ме банне половината форум. Останалите бяха по-възпитани и имаха други мераци.
Сега сериозно!
Въпросната букса за снаждане има вътре едни конусни връзки. Някога бяха медни-горещо калайдисани. После стоманени-горещо поцинковани.
Напоследък срещам кадмирани, галванично оакани..... Готови много бързо да клеясат.
Скоро попаднах на въпросния случай и беше много неприятно. Вътре беше клеясало и ....на там знаете.
Как го правя аз:
Оголвам около 1 см и от двата кабела. Режа на обикновена кабелна обувка контактната част, а с останалото кламбирам или по-просто казано прещипвам двата кабела. Отгоре термошлаух и до сега това не ме е подвело.
Разбира се, който иска може да си играе с дължината на кабела, но в повечето случаи е загубена раябота.
mimouzunov
20-04-2016, 16:15
Еиййй, браво!
Това със снаждането на кабелите на ламбдата направо ме утрепа!:comphits:
Доживях го:stretcher:
Когато преди шест-седем години говорих по тоя въпрос и защо не трябва да се запояват, за малко да ме банне половината форум. Останалите бяха по-възпитани и имаха други мераци.
Сега сериозно!
Въпросната букса за снаждане има вътре едни конусни връзки. Някога бяха медни-горещо калайдисани. После стоманени-горещо поцинковани.
Напоследък срещам кадмирани, галванично оакани..... Готови много бързо да клеясат.
Скоро попаднах на въпросния случай и беше много неприятно. Вътре беше клеясало и ....на там знаете.
Как го правя аз:
Оголвам около 1 см и от двата кабела. Режа на обикновена кабелна обувка контактната част, а с останалото кламбирам или по-просто казано прещипвам двата кабела. Отгоре термошлаух и до сега това не ме е подвело.
Разбира се, който иска може да си играе с дължината на кабела, но в повечето случаи е загубена раябота.
И все пак защо не трябва да се запояват!? Предполагам заради самия кабел които излиза от сондата...
В колите изобщо няма нито една запоена връзка.
Както и във всичко що се движи не е редно да има, защото спойката е ТВЪРДА връзка.
Абе аз не съм сменял ламбда, но защо е такъв голям проблем, гледам по онлайн магазините си има на NGK примерно и на Bosch точно с по две букси като за нашите коли. Защо трябва да се слага универсална?
Ами, гледам, че по цените, които Венци е дал има само едни 70 лв разлика за тия 2 букси. Навремето, когато аз сменявах, разликата беше нещо от рода на 110 за универсална и 230 лв за оригинална - и 2-те на Бош. Еб3м ти и 2-те златни букси :shoot:.
Христос Воскресе! Желая ви здраве, успехи и всичко друго най-добро! А, и много да ви слушат легендите! :)
Furious 155
01-05-2016, 23:53
Христос Воскресе! Желая ви здраве, успехи и всичко друго най-добро! А, и много да ви слушат легендите! :)
Во истина воскресе! Живи и здрави да сме всички!:go:
vaklinator
04-05-2016, 05:19
Христос Воскресе! Желая ви здраве, успехи и всичко друго най-добро! А, и много да ви слушат легендите! :)
Воистина воскресе!!
...ама не слушат бе.....
Язе го закъсах банда,след вчерашния порои и понеже ми се е разлепило малко стъклото точно над плафона та имам и теч вътре...днес тръгвам с колата..чистачките сами си шляпат,после светнаха и дългите по управлението на климата си светваха произволни лампи и като за капак мотора на парното се пускаше леко 1-2 степен при изгасена кола и изваден ключ...цирка е пълен :D
mimouzunov
04-05-2016, 17:40
Язе го закъсах банда,след вчерашния порои и понеже ми се е разлепило малко стъклото точно над плафона та имам и теч вътре...днес тръгвам с колата..чистачките сами си шляпат,после светнаха и дългите по управлението на климата си светваха произволни лампи и като за капак мотора на парното се пускаше леко 1-2 степен при изгасена кола и изваден ключ...цирка е пълен :D
Вода в таблото с бушоните, от там ти тръгват чистачките!
Гледах го сухо се вижда,интересното е,че работят и при изваден бушон,спираха като им махна релето но вече не...
the_crazy_driver
09-05-2016, 00:22
Някой може ли да ми каже как да си оставям колата на габарит ?
Furious 155
09-05-2016, 11:39
Някой може ли да ми каже как да си оставям колата на габарит ?
С контактния ключ става. До мястото в което влиза ключа, има един черен бутон. Натискаш него и въртиш ключа в посока обратна, на тази за палене. Светват габаритите и осветлението по таблото и инструментите.
vaklinator
09-05-2016, 20:28
С контактния ключ става. До мястото в което влиза ключа, има един черен бутон. Натискаш него и въртиш ключа в посока обратна, на тази за палене. Светват габаритите и осветлението по таблото и инструментите.
Така е и е много хитро, ама може ли да ми свети само ляв или само десен като на "гоуфувити"???
the_crazy_driver
09-05-2016, 22:37
С контактния ключ става. До мястото в което влиза ключа, има един черен бутон. Натискаш него и въртиш ключа в посока обратна, на тази за палене. Светват габаритите и осветлението по таблото и инструментите.
Благодарско :big_bow_down:
Така е и е много хитро, ама може ли да ми свети само ляв или само десен като на "гоуфувити"???
Може, ако си го направиш...:))
Как си бе приятелю...?
the_crazy_driver
15-05-2016, 02:11
Как да сменя емблемата отзад на багажника ??
Свалянето става с доста фантазия, а за обратния монтаж - най-лесно е да си направиш "технологичен отвор" с малък флекс под 2-та болта на ключалката...
the_crazy_driver
15-05-2016, 19:20
Няма ли начин да се смени само емблемата ?
махаш тапите на болтовете 2 са с бургия 3 мм правиш по две дупки около 3 мм дълбочина почти в двата края на самия болт после със зегер клеща мушиш в самите дупки и слагаш отверка да ти послужи като лостче ги отвиваш:drinking:
пивка раута :)
---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:17 ----------
Така е и е много хитро, ама може ли да ми свети само ляв или само десен като на "гоуфувити"???
наааааацис:laser: :)
Има ли 55-ци уе...
:drive:
малко
Alfa User
22-05-2016, 10:43
Аре живите да ги съберем на Калояново на 29-ти ?
кЪ се сваля дЕсната полуоска,от главината и опорния ок а от скоростите...само се издърпва ли?
дърпай силно:joly:
---------- Post added at 14:41 ---------- Previous post was at 14:41 ----------
Аре живите да ги съберем на Калояново на 29-ти ?
аз ще идвам ама ше ме возят:baby:
,. нещо ми е напрегнато и не ми са кара :D
дърпай силно:joly:
---------- Post added at 14:41 ---------- Previous post was at 14:41 ----------
аз ще идвам ама ше ме возят:baby:
Сега ако кажеш и как се сменя опорния лагер или цЕла полуоска да си взема,има я в мегапартс за 19 лв с карета и всичко...
the_crazy_driver
23-05-2016, 15:13
Аре живите да ги съберем на Калояново на 29-ти ?
29-ти май ли ?
Furious 155
23-05-2016, 16:15
29-ти май ли ?
Да!
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=92696
Сега ако кажеш и как се сменя опорния лагер или цЕла полуоска да си взема,има я в мегапартс за 19 лв с карета и всичко...
отнасяй я :D
Как се регулират разстоянията мржду вратите?
mimouzunov
26-05-2016, 18:08
Как се регулират разстоянията мржду вратите?
Заводски...
(виждал съм да се подлагат разни "ламарини" под пантите но това е при други возила)
Заводски...
(виждал съм да се подлагат разни "ламарини" под пантите но това е при други возила)
и при мен има такива подложки
Alfa User
29-05-2016, 21:42
Браво бре ... днес на тракдея имаше всичко на всичко 5 155-ци ...
Колегите с 33 се множат, а ние умираме - нещо да кажете???
Браво бре ... днес на тракдея имаше всичко на всичко 5 155-ци ...
Колегите с 33 се множат, а ние умираме - нещо да кажете???
до теб съм
Браво бре ... днес на тракдея имаше всичко на всичко 5 155-ци ...
Колегите с 33 се множат, а ние умираме - нещо да кажете???
Цитираш ме :) Ама верно много тъжно ми стана днес с толкова малко 155-ци...
:hmm:
Furious 155
29-05-2016, 23:06
Браво бре ... днес на тракдея имаше всичко на всичко 5 155-ци ...
Колегите с 33 се множат, а ние умираме - нещо да кажете???
Яката работа!!!
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13323333_1828660347361906_8085705688064242996_o.jp g
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13304980_1828660374028570_7656228317173432974_o.jp g
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13323398_1828660397361901_2655493292738889550_o.jp g
Браво бре ... днес на тракдея имаше всичко на всичко 5 155-ци ...
Е добре е значи,на фона на три 166-ци:yes:
Яката работа!!!
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13323333_1828660347361906_8085705688064242996_o.jp g
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13304980_1828660374028570_7656228317173432974_o.jp g
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13323398_1828660397361901_2655493292738889550_o.jp g
А бе...тая от последната снимка....бяга ли...?.....много и големи каплите...:-)
Furious 155
03-06-2016, 09:50
А бе...тая от последната снимка....бяга ли...?.....много и големи каплите...:-)
Ми да ти го кажа така - между моята и тази Q4 има 10 секунди на обиколка, в полза на Q4. ;)
Някой знае ли къде претапицират волани?
Ми да ти го кажа така - между моята и тази Q4 има 10 секунди на обиколка, в полза на Q4. ;)
Е....ебати, ако и ръгне 15-ки...още 10 секунди..:))
наздраве
:dunno:
аз вчера я замервах мойта начиии 1 .06.00 , нещу бавничка ми са види ше тре и смена.. веригите
Тая Q4-ка има брутални джанти обаче
Alfa User
05-06-2016, 18:53
Ауе пичове ... тоя клип да ви напомня на нещо ?!?
Alfa 75 by Alfisti Romani (https://www.youtube.com/watch?v=Zy5o_ryY-Rk)
Мен лично ме обзема една яка носталгия ...
Да вземем да спретнем една голяма срещичка пак, а?
Тая Q4-ка има брутални джанти обаче
Ама да си сложиш същите, ще трябва да си изрежеш калниците..:))
---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:12 ----------
Ауе пичове ... тоя клип да ви напомня на нещо ?!?
Alfa 75 by Alfisti Romani (https://www.youtube.com/watch?v=Zy5o_ryY-Rk)
Мен лично ме обзема една яка носталгия ...
Да вземем да спретнем една голяма срещичка пак, а?
Добра идея..ама тия от клипа са по ретро от нас....
Alfa User
10-06-2016, 09:48
Е как бе - тва са брат'чедките :)
А идеята е добра, ма гледам че само ти я одобряваш... което знаем на какво мирише :(
поне да вземем да се съберем на Лясковец,аз ще ходя със сигорност.
Като гледам интереса какъв е,не знам що за среща ще е.Ама какво пък,колкото се съберем,толкова.
Alfa User
11-06-2016, 18:40
Светата троица ... ба*и какви спомени имам само от нашите срещи!!!
https://goo.gl/BtFnE3
Кога съм си мислил,че ще имам две 55-ци :)....макар втората да е за части:)
mimouzunov
20-06-2016, 22:25
Кога съм си мислил,че ще имам две 55-ци :)....макар втората да е за части:)
МИ ха да ти е честита.... :scherzkeks:
МИ ха да ти е честита.... :scherzkeks:
Мерси,аз я купих без да искам...уж на маитап и айде :D
Мерси,аз я купих без да искам...уж на маитап и айде :D
А честито....:beer:...майтап е, ако си беше купил голф...:))
Имам три питаня :D
1.Как се свалят задните калници
2.Как се сваля таблото и
3.Кака се сменя тая уйня на скоростния лост
Имам три питаня :D
1.Как се свалят задните калници
2.Как се сваля таблото и
3.Кака се сменя тая уйня на скоростния лост
А не...връщай колата...ти си близко там....кви са тия ръжди....нема ни излагаш......:)))
....кви са тия ръжди....
Къде виде ръжди бре чиче :)
Къде виде ръжди бре чиче :)
Чичо ти всичко вижда...8-)
Чичо ти всичко вижда...8-)
Чичката да си смени цаисите :D това на снимката не е ръждясало...нямам ръжда никъде по колицата :spiteful:
Alfa User
22-06-2016, 23:12
Лигльовциии ... не знам тва дали мяза на Троян-Кърнаре, ама който не е получавал оргазъм в близките два часа, да не гледа!!!
AMAZING ALFA 155 V6 EX ITC Symphony (https://www.youtube.com/watch?v=B5celncZL8Y)
Имам три питаня :D
1.Как се свалят задните калници
2.Как се сваля таблото и
3.Кака се сменя тая уйня на скоростния лост
Мога да ти помогна само със задните калници - махаш де що видиш ботове- от към капака отгоре и отзад към стоповете, на колонката със задната врата има два или три болта, махаш и декоративните лайсни покрай стъклото и започваш да режеш с макетно ножче. Целия калник е залепен с някакво много здраво лепило.
Успех
Снимка от видеотп на краш теста на Джулия...
Furious 155
23-06-2016, 09:09
Снимка от видеотп на краш теста на Джулия...И аз я видях 155-цата в клипа и се изкефих! Даже е фабрично висока :)
:flirt:..тая 155-ца е на Токича....ходил е, и той да тества за успокоение...:)))
Scrapera
24-06-2016, 18:09
Темпричка и самолет. :choice:
Alfa User
24-06-2016, 19:02
Що, ти кво мислиш че караш ???
Мож да е темпричка, ма има яка история ...
Furious 155
24-06-2016, 19:16
Темпричка, ама с лупи ;)
Scrapera
24-06-2016, 20:27
Що, ти кво мислиш че караш ???
Мож да е темпричка, ма има яка история ...
Не се засягай, просто шега.
И не си мисля, ами си я карам. :Bolt:
Ето я.
http://pichost.name/images/2016/06/24/IMG_20160519_1711244ce121.th.jpg (http://pichost.name/image/6KDEG)
Alfa User
24-06-2016, 22:09
Е то и аз се излигавих де, мисля че разбра :)
Честит ни рожден ден на любимата марка бе сектаааа !!!
Alfa Romeo Automobiles S.p.A. is an Italian car manufacturer, founded as A.L.F.A. ("Anonima Lombarda Fabbrica Automobili"), on June 24, 1910, in Milan...
Е го донорчето..черния лебед :D
Е го донорчето..черния лебед :D
Дай една външна лева дръжка.....:flirt:
:beer:
Дай една външна лева дръжка.....:flirt:
:beer:
Счупени са и двете...
Alfa User
30-06-2016, 07:27
Валове в добро състояние да се намират у някой, и да иска да се раздели с тях срещу заплащане???
Furious 155
30-06-2016, 10:35
Валове в добро състояние да се намират у някой, и да иска да се раздели с тях срещу заплащане???
Колко са износени твоите? Мерихте ли ги?
digitalundgrd
30-06-2016, 10:50
При Румен и Радко няма ли валУви от 8 клапанови? Мисля, че чистача има някакви заделени, още повече че неговата бабичка ще отива на скрап, а нейния мотор е 2.0 и е ок;) Говорете нещо и се разберете!
Alfa User
30-06-2016, 18:52
Ще пробвам навсякъде, благодаря!
mimouzunov
02-07-2016, 23:39
Как!? На къде се вадят скоростите на верижна 155-ца!?
Развиха се днеска болтове гаики и какво ли не... Скоростите се отлепиха от двигателя, но немогат да се извадят! Къде бъркам и каква е особеноста при ваденето им?! Мост ли трябва да се маха какво ли...
vaklinator
03-07-2016, 08:38
Как!? На къде се вадят скоростите на верижна 155-ца!?
Развиха се днеска болтове гаики и какво ли не... Скоростите се отлепиха от двигателя, но немогат да се извадят! Къде бъркам и каква е особеноста при ваденето им?! Мост ли трябва да се маха какво ли...
Свалят се, но е много куцо. Има си пиниз. Трябва да се развие болта, който държи тръбата от водната помпа към термостата с 13 ключе беше. Махаш стартера, трите щанги на избирача ги откачаш само от едната страна там беше с 10 ключе май?! зад ябълките се завира. Махаш металната лапа, която държи скоростите към левия тампон. След като махнеш стартера, зад него също има един скрит болт горе на майка си у п*** полуоските ги сваляш и двете. Подпираш с крик мотора и го сваляш надолу и напред и всичко се изхлузва от самосебе си. свали си също и помпата на съединитела с 10 и 13 е на моята,, на другите е със зегерка .при тебе трябва да е както при мене. Внимавай с тръбите на левия рог -тези за климатроната и хидравликата - да не спукаш нещо по тах пази ги. Успех!
По спомен махах и тампона на кутията за повече пространство. Голям зор видях със слагането.
mimouzunov
03-07-2016, 14:42
По спомен махах и тампона на кутията за повече пространство. Голям зор видях със слагането.
Скоростите паднаха... Сега правя списък с неща които си отидоха при демонтажа :scherzkeks:
(при мен проблема с махането допълнително се усложнява с нещата по изпускателния колектор които пречат двигателя да мърда на където и да било)
Трябва ми казанче за антифриз и оная глупава конзола дето държи лагера на дясната полуоска... Ако някои ги има...
Скоростите паднаха... Сега правя списък с неща които си отидоха при демонтажа :scherzkeks:
(при мен проблема с махането допълнително се усложнява с нещата по изпускателния колектор които пречат двигателя да мърда на където и да било)
Трябва ми казанче за антифриз и оная глупава конзола дето държи лагера на дясната полуоска... Ако някои ги има...
Става въпрос за конзолата на опорния ллагер, нали. Миналия ден я гледам из чаркалъците и си викам"Що го пазя туй", ама нали съм си малко"Плюшкин"го прибрах. Тъй, че пращай адреса. В понеделник я пращам
... Подпираш с крик мотора и го сваляш надолу и напред и всичко се изхлузва от самосебе си. ...
Ами това е отговорът, който е достатъчен. Всичко е свалено иначе и са отворени с поне 5 см, обаче... Имаме доунпайп, който опира в радиатора и турбо, което опира в перката и така групата мАтор+скорости не може да се засуче достатъчно напред, за да може последните да преминат покрай моста.:flirt:
mimouzunov
03-07-2016, 19:43
Ами това е отговорът, който е достатъчен. Всичко е свалено иначе и са отворени с поне 5 см, обаче... Имаме доунпайп, който опира в радиатора и турбо, което опира в перката и така групата мАтор+скорости не може да се засуче достатъчно напред, за да може последните да преминат покрай моста.:flirt:
Аааа... Може може...
---------- Post added at 19:43 ---------- Previous post was at 19:41 ----------
Става въпрос за конзолата на опорния ллагер, нали. Миналия ден я гледам из чаркалъците и си викам"Що го пазя туй", ама нали съм си малко"Плюшкин"го прибрах. Тъй, че пращай адреса. В понеделник я пращам
Спасяваш положението с това желязо!!!
(ще пратя на лични адреса, но ще е утре защото незнам тая седмица дали ще почивам/работя, та да уточня до кои адрес да се прати)
Спасяваш положението с това желязо!!!
(ще пратя на лични адреса, но ще е утре защото незнам тая седмица дали ще почивам/работя, та да уточня до кои адрес да се прати)[/QUOTE]
Сега, както е извадена полуоската, защо не пробваш да смениш шпилките на конзолата с болтове. Така полуоската излиза много по-лесно.
mimouzunov
03-07-2016, 20:23
Спасяваш положението с това желязо!!!
(ще пратя на лични адреса, но ще е утре защото незнам тая седмица дали ще почивам/работя, та да уточня до кои адрес да се прати)
Сега, както е извадена полуоската, защо не пробваш да смениш шпилките на конзолата с болтове. Така полуоската излиза много по-лесно.[/QUOTE]
На теория това е добре, на практика обаче не се получава винаги! Преди години сменях лагера там и си го помислих това със смяната... Хванах се да я правя тая манипулация, но уви.... Едната шпилка се скъса а аз се замислих защо!?! Позвъних на спец в разглабянето (дани кучето) и тои ми потвърди теорията! Та на някои двигатели може да се махнат а на други не! И така...
На два блока съм ги сменял, като и на двата по две шпилки излизаха лесно с контрагайка, но за третата ползвах електрожен.
mimouzunov
03-07-2016, 20:42
На два блока съм ги сменял, като и на двата по две шпилки излизаха лесно с контрагайка, но за третата ползвах електрожен.
При мен нестава... При Тренди (пак 2.0 блок) пак нестава....
vaklinator
03-07-2016, 22:12
При мен нестава... При Тренди (пак 2.0 блок) пак нестава....
===дааа и при мен нестава, но две от три си е постижение и сега съм с два болта, а не с 3 шпилки едната се скъса два пъти високо ниско оксижени греене и тн и неще и неще майка и долна... :)
. грешката, която правим е че изобщо се занимаваме да я демонтираме тая алуминиева тъпотия. Всичко си влиза и излиза, без да се сваля лапата,ама аз се преебах та се забавлявах да я махам и да я слагам и те така.
по една "случайност" когато свалях моята кутия- взех за по-удобно че свалих бронята и радиаторите и се завряхме там двама човека и половина. Не се шегувам - така си беше.
---------- Post added at 19:12 ---------- Previous post was at 19:02 ----------
снимките са готини, а искам да питам новия ти лагер пластмасов ли е или?!?!
за аксиалния става дума, а не за оня на полуоската, който по спомени струваше два чувала с пари, защото бил с хлабина нанананна..... клас С4
При мен нестава... При Тренди (пак 2.0 блок) пак нестава....
Дам на 2-ковия няма шанс да се развият, без да се изпокъсат, но на 1.7-цовия блок и 3-те се развиха и си ги смених с болтове. Явно наистина е различно.
:evil:Значи съм най-големия инат. На два 1,8 и на един 2,0 успях да ги развия
А бе Вие сте уникални....:notworthy:....на мен, няма да ми издържи нервната система за такива операции...
mimouzunov
05-07-2016, 08:33
А бе Вие сте уникални....:notworthy:....на мен, няма да ми издържи нервната система за такива операции...
За допълнителна пречка.... Виж снимките на самата кутия... Под стартера има един болт с вътрешен шестограм, еи това при мен превъртя (превъртя шестограма в болта).... (на снимките все още седи остатъка на тоя болт без глава обаче.... )
Замислям се леко... Оригиналния съединител колко коне/нютони може да предаде на кутията безпроблемно!?
mimouzunov
05-07-2016, 18:00
Освен "явленията Цвятко" във форума все още има и истински алфисти!!!!
Понеже си строших едно тенеке, един Алфист (кendo) го има въпросното нещо и реши да ми го прати еи така.. С две думи ми помогна и то много!
Какво да кажа повече... Това е помощ...
Alfa User
05-07-2016, 18:36
Това беше и идеята на сектата, аз имам много такива спомени, и те все още топлят сърцето ми!!! :notworthy:
vaklinator
05-07-2016, 20:00
би трябвало да устиска на 250 N/m и нагоре, но това безпроблемно "устискване" ще докато се преебат демпферните пружини.
mimouzunov
05-07-2016, 20:33
би трябвало да устиска на 250 N/m и нагоре, но това безпроблемно "устискване" ще докато се преебат демпферните пружини.
Тия пружини на стария диск буквално са подбити където опират... ( а и са бая поумекнали)
във форума все още има и истински алфисти!!!!
Понеже си строших едно тенеке, един Алфист (кendo) го има въпросното нещо и реши да ми го прати еи така.. С две думи ми помогна и то много!
Какво да кажа повече... Това е помощ...
Потвърждавам, Kendo винаги се отзовава! :bravo:
Освен "явленията Цвятко" във форума все още има и истински алфисти!!!!
Понеже си строших едно тенеке, един Алфист (кendo) го има въпросното нещо и реши да ми го прати еи така.. С две думи ми помогна и то много!
Какво да кажа повече... Това е помощ...
Кендо е страхотен човек...и на мен ми изпрати преди време един нивомер ....не го познавам реално...но с голямо удоволствие ще го почерпя, защото е точен колега....:notworthy:
би трябвало да устиска на 250 N/m и нагоре, но това безпроблемно "устискване" ще докато се преебат демпферните пружини.
А бе Ваклине...пазиш ли още машината дет изрязваше стикери....да дойдем някой ден да се почерпим....:flirt:
vaklinator
07-07-2016, 18:44
А бе Ваклине...пазиш ли още машината дет изрязваше стикери....да дойдем някой ден да се почерпим....:flirt:
естествено:flirt:
mimouzunov
08-07-2016, 22:15
И днес малко имаше занимавка...
(за смяна беше съединител комплект а непредвидено отидоха и маншони на вътрешни карета, казан за антифриза, семеринг на кутията към дясната полуоска, конзола на опорен лагер, може и нещо друго да пропускам)
Остана да се съчлени лявата полуоска и малко маркучи...
Колеги, вчера претърпях ПТП-нацепиха ме отзад на едно кръстовище. КАТ мат протокол всичко, сега трябва да ходя при застрахователите на другия водач да ми изплатят обезщетение от гражданската му. Кажетр за там има ли някаква тънкост, има ли вероятност да ме прецакат и да ми дадат твърде малко обезщетение и изобщо каква е процедурата. Предполагам, че застрахователите ще ме пратят в техен сервиз за оценка на щетите.
Scrapera
10-07-2016, 00:41
Най-вероятно ще се опитат да те прецакат.
Ако се опитат да ти изплатят сума, близка до подигравка, пусни една жалба, вътрешна, в ЗК. Напиши, че ако не ти изплатят адекватна сума за настъпилото застрахователно събитие, достатъчна, за да покрие щетите по МПС, следва съд.
Сумата може да нарастне драстично.
Ако сумата отново е недостатъчна, съдебен иск, за реалистична сума, която очакваш, че и вещото лице към съда, би определило за ремонта. Сумата ще бъде в банковата ти сметка в срок от няколко месеца, до няколко години. Не е нужно да се явяваш на съдебно заседание.
На задния мост може ли само носача да се смени?
На задния мост може ли само носача да се смени?
Да.
Да.
ОК,мислех целия мост да сменя но трябва да се сваля и резервоара и с отказах :)
ОК,мислех целия мост да сменя но трябва да се сваля и резервоара и с отказах :)
Ами с тези тегави болтове на носача не е по-лесно. А и така или иначе ако е десен носача, резервоара ще трябва да го спуснеш. Аз ще сменям мост направо.
Furious 155
11-07-2016, 09:24
300 чуда :)Баси, що изскуба таблото???
mimouzunov
11-07-2016, 10:57
Баси, що изскуба таблото???
Щото му грознее...
Баси, що изскуба таблото???
Сменявах парното,цялата коруба...
Щото му грознее...
Прав си,имаше лепен 'махагон' по него,сега това дето го сложих си е чисто и черно...да е в тон с корите на вратите :)
mimouzunov
11-07-2016, 23:42
Сменявах парното,цялата коруба...
Прав си,имаше лепен 'махагон' по него,сега това дето го сложих си е чисто и черно...да е в тон с корите на вратите :)
Тея дни.... Наливаме масло в скоростите и почваме да навиваме налягания и смеси и каквото има!!! Ще гоним някакъв вид максимум на железата които са имплантирани! Дано не се сцепи нещо (пак) :scherzkeks:
Тея дни.... Наливаме масло в скоростите и почваме да навиваме налягания и смеси и каквото има!!! Ще гоним някакъв вид максимум на железата които са имплантирани! Дано не се сцепи нещо (пак) :scherzkeks:
Следя сагата със аспирацията от самото начало,та имам една питанка.По груби сметки на колко коня я докара?А, и сега ми проблясна още един въпрос:Електрониката каква е,щото по спомен си с друга.Захванали сме се със сина с два проекта(голяма хапка).Двулитров верижен ризник 155ца и една Делта GT.Голям баир е,но смятаме бавно и полека да се получат нещата.За 155цата мислим по твоя път да поемем,докато за Ланчата първо купе ще кърпим.
Alfa User
12-07-2016, 22:30
Е то пътя май е утъпкан де..
2.0 16v Turbo от Lancia Delta/Dedra и всеки самодоволен тъпак на светофара е жертва :D
Следя сагата със аспирацията от самото начало,та имам една питанка.По груби сметки на колко коня я докара?А, и сега ми проблясна още един въпрос:Електрониката каква е,щото по спомен си с друга.Захванали сме се със сина с два проекта(голяма хапка).Двулитров верижен ризник 155ца и една Делта GT.Голям баир е,но смятаме бавно и полека да се получат нещата.За 155цата мислим по твоя път да поемем,докато за Ланчата първо купе ще кърпим.
Делтата е страхотен автомобил...ама ръждата и ебава майката...вечно ще и робуваш...
mimouzunov
13-07-2016, 17:33
Следя сагата със аспирацията от самото начало,та имам една питанка.По груби сметки на колко коня я докара?А, и сега ми проблясна още един въпрос:Електрониката каква е,щото по спомен си с друга.Захванали сме се със сина с два проекта(голяма хапка).Двулитров верижен ризник 155ца и една Делта GT.Голям баир е,но смятаме бавно и полека да се получат нещата.За 155цата мислим по твоя път да поемем,докато за Ланчата първо купе ще кърпим.
Скромни сме (около 200 коня) ще се гонят (или подминат)...
Като завърша всичко, ще пиша точно кое какво как колко защо къде и тн... За да може които иска направо да го прави без да се чуди дали ще се скапе нещо или не..
Скромни сме (около 200 коня) ще се гонят (или подминат)...
Като завърша всичко, ще пиша точно кое какво как колко защо къде и тн... За да може които иска направо да го прави без да се чуди дали ще се скапе нещо или не..
200 коня са повече от добре,и това с минимални средства.Значи може да се получават нещата
mimouzunov
14-07-2016, 17:25
200 коня са повече от добре,и това с минимални средства.Значи може да се получават нещата
Трябва да се подменят още няколко чарка и ще се престраша да ида на замерване...
Издирвам бензинов регулатор на първо време че наличните нещо не ги бива... Вместо да дигат, те свалят налягането ( а може и помпата да е на финала)...
Ако нацеля Вебер регулируем ще съм доволен!
По самия двигател нямате много пипане, 2 гарнитури и една "подлога" м-у тях... Турбина аз взех от фят марея уикенд (двигателя и е Ланча) Като към нея взех и всичко що е маркучи! Същите се ползват всичките и за това е добре да ги има! Маслото за турбината се взима от датчик а обратното отива там където е била електронната щека. Електрониката си е наината, като се играе само с бензиновия регулатор за да се гласи някак сместа.
Днес топличко :D
:flirt:..не ти е верен термометъра.....да не си запалил у Перник кюмбето, та е толкова топло...:))
Здравейте, можете ли да ми кажете дали амортисьор от алфа 146 боксер става за 146 twin spark. Защото си търся десен амортисьор за моята кола - 146 1,4 twin spark.
:flirt:..не ти е верен термометъра.....да не си запалил у Перник кюмбето, та е толкова топло...:))
В тази кола чичак све работи само климатроника не ма днес ще ходя да го тестувам :D
Здравейте, можете ли да ми кажете дали амортисьор от алфа 146 боксер става за 146 twin spark. Защото си търся десен амортисьор за моята кола - 146 1,4 twin spark.
не...
Някои да предлага десен преден амортисьор за 146 twin spark?
Някои да предлага десен преден амортисьор за 146 twin spark?
Има раздел 'продава' търси там или е те тука за по 15-20лв...какво му плащаш....
https://www.megaparts.bg/products/avtochasti/okachvane-i-kormilna-uredba/amortisiori-nivomati?pa_marka-avtomobil=3&pa_model-avtomobil=54&productFilterSubmitted=1&viewType=grid&resultsPerPage=40&resultsOrderBy=id-desc&page=20
Мерси, ще разгледам сега.
В тази кола чичак све работи само климатроника не ма днес ще ходя да го тестувам :D
не...
Мирише ми на сварени яйца...:)))
Каква е черната кутия за десния фар на 155 в6, която използва вакуум от мотора?
Каква е черната кутия за десния фар на 155 в6, която използва вакуум от мотора?
За V6 не знам,ама на другите 155ци там се намира канистъра.Имаше тема нейде из раздела.По спомен тази система при определени условия вкарва бензиновите пари от резервоара в двигателя и се управлява от ECUто.
За V6 не знам,ама на другите 155ци там се намира канистъра.Имаше тема нейде из раздела.По спомен тази система при определени условия вкарва бензиновите пари от резервоара в двигателя и се управлява от ECUто.
Би трябвало за канистър системата да има соленоид, аз имам на 146 2.0 и не ползва вакуум ако не се лъжа.
Тя се управлява от соленоид, но нали по вакуумно маркуче тия пари стигат до колектора :P
mimouzunov
21-07-2016, 11:46
Издирвам и външен Уестгеит клапан от близкото минало...
Ако някои е мяркал нещо такова да подвиква...
(слага се въпросния на разни аудита от 90-те... )
За какво е този прекъсвач ли е не го знам на ГНП-то
Колеги, една смешна реклама на Фиат:
https://www.facebook.com/fun.video.ca/videos/217063802023108/ :D
Колеги, една смешна реклама на Фиат:
https://www.facebook.com/fun.video.ca/videos/217063802023108/ :D
Рекламата е чудесна.Ама да си кажа правичката,мъника ми харесва повече.Името му Чинкуеченто,а то по-голямо от 156цата.Като новото Мини,какво му е минито,то на Жип прилича.Чара на мъниците е в това да са малки.Миналата година из Търново се беше появил един 500 абарт с десен волан.На светофарите на пазара чух как му се развилняха дяволите под капака.Страхотия
Колеги, една смешна реклама на Фиат:
https://www.facebook.com/fun.video.ca/videos/217063802023108/ :D
А....не е смешна....това хапче прави чудеса....:)))
mimouzunov
22-07-2016, 21:02
За какво е този прекъсвач ли е не го знам на ГНП-то
Ще прегледам да видя за какво е
Колеги, къде се намира бушона за предното ляво ел. стъкло? Днес при един опит за ремонт (и усъвършенстване :D ) чух нещо как изпатка и вече нямам плюс до кутийката с автоматиката за лявото стъкло. Проверих де що имаше бушони, всичко е здраво. И другият ми въпрос е как се проверява дали моторчето не е изгоряло, защото все пак закарах ток до него, а движение никакво? Благодаря предварително! :)
Колеги, къде се намира бушона за предното ляво ел. стъкло? Днес при един опит за ремонт (и усъвършенстване :D ) чух нещо как изпатка и вече нямам плюс до кутийката с автоматиката за лявото стъкло. Проверих де що имаше бушони, всичко е здраво. И другият ми въпрос е как се проверява дали моторчето не е изгоряло, защото все пак закарах ток до него, а движение никакво? Благодаря предварително! :)
Начи що не се обади днеска,и без туй нямаше ко да прая(жената ме фана една стена у мазето да шпакловам).Тъкмо щях да се отърва.Нейде ми се подмята един такъв блок за управление на джамовете,па и мултицет имам.Се щехме да се оправим някак си.
Начи що не се обади днеска,и без туй нямаше ко да прая(жената ме фана една стена у мазето да шпакловам).Тъкмо щях да се отърва.Нейде ми се подмята един такъв блок за управление на джамовете,па и мултицет имам.Се щехме да се оправим някак си.
Ам не се обадих, щото се забатачих с прозореца. Блокът за управление моя е прецакан твърде вероятно, въпросът е, че някакси допрецаках работата и вече не стига ток до него. Освен това моторчето е изгоряло/запекло - дадох му ток директно от акумулатора и не мърда - само заварява жичките към акумулатора :D
PEPI-2ALFA
25-07-2016, 20:17
Така и така говорите за ел. стъкла, та да питам и аз. Кое управлява ел. стъклата. На 146-ицата дето вече е на части, шофьорското стъкло с едно натискане на копчето си отиваше от край до край. На 155-ицата не е така. Мислех, че една жълта кутийка над скритите бушони от ляво на волана е управлението, смених я но не движи автоматично. Някаква идея как, защо?
Точно тя е.На едната ми 155ца е както при 146цата ти.А на другата шофьорския джам се сваля на порции.В смисъл такъв,че пада с около 4-5 пръста и трябва пак да натисна бутона.И с вдигането е така.Пасажерския си се движи нормално.
Димич, в PDFите гледа ли.Там ги има бушоните.Ама щом моторчето е спекло бушона лесно ще го намериш
PEPI-2ALFA
25-07-2016, 20:55
Точно тя е.На едната ми 155ца е както при 146цата ти.А на другата шофьорския джам се сваля на порции.В смисъл такъв,че пада с около 4-5 пръста и трябва пак да натисна бутона.И с вдигането е така.Пасажерския си се движи нормално.
Аз за това ги размених, но продължи да се движи, само докато държа копчето. Да не би да има и някакво допълнително реле?
Аз за това ги размених, но продължи да се движи, само докато държа копчето. Да не би да има и някакво допълнително реле?
Тука дават бушони и релета допълнително освен тия в "кутийката"
PEPI-2ALFA
25-07-2016, 21:13
Тука дават бушони и релета допълнително освен тия в "кутийката"
Благодаря. Значи трябва да сравня в двете схеми кои са различните релета и да пробвам да ги заменя.
Бушонът го намерих, проследих кабелите от кутийката до тия релета вляво от волана, точно както си пише в PDF-а. Вчера как не съм го видял това бушонче, не ми е ясно-мистерия, явно неделя не е ден за ровичкане по колата. Относно автоматиката - само на лявото стъкло трябва да е, и мисля, че няма други релета, това е- тая кутийка до волана. И май изобщо не е проблемът в нея, щото реленцата ѝ си цъкат. Проблемът е в копчетата, както много пъти е писано и в самото стъкло- че не е наместено добре по водачите. Така се получава голямо съпротивление явно и реленцето цъка.
Вчера се сетих за начин да се байпасне въпросната кутийка и стъклото да стане нормално без автоматика. Просто му се пуска ток към копчето, от съседното копче на другия прозорец. Нямах възможност да си тествам теорията, защото моторчето ми е запекло, но единственият възможен проблем, за който се сещам, е да "не му стигне тока", понеже ще го дели с другото стъкло един вид и просто да се движи по-бавно.
mimouzunov
29-07-2016, 17:42
Мои Алф не се е движил от месеци...
Сега пак е на трасето, но се е появило едно ужасно гадно вибриране някъде в средата на арматурното табло, към прозореца! Гледах натисках бърках удрях, нищо... На място не се проявява дефекта при форсиране на двигателя, има го само като тръгвам и то при определени обороти! Чува се че е вътре уш...
Мои Алф не се е движил от месеци...
Сега пак е на трасето, но се е появило едно ужасно гадно вибриране някъде в средата на арматурното табло, към прозореца! Гледах натисках бърках удрях, нищо... На място не се проявява дефекта при форсиране на двигателя, има го само като тръгвам и то при определени обороти! Чува се че е вътре уш...
Да не е нещо по- сериозно.Нали съеденител сменя.Да не се окаже там грижата.Щом само при потегляне го усещаш .
mimouzunov
29-07-2016, 23:05
Да не е нещо по- сериозно.Нали съеденител сменя.Да не се окаже там грижата.Щом само при потегляне го усещаш .
Минал съм около 180км градско вече...
Не е от съединителя и тн. Чува се в купето (уш), вътре нещо вибрира в таблото все едно. Интересното е че преди да ровя по скоростите това го нямаше. Иначе гледах бърках натисках и нищо. Ако я запаля и форсирам нищо не се случва, ако тръгна мноооого плавно пак го няма, а ако си тръгна нормално го има и това за момент... Чува се от около 1500-2000об извибрира и млъкне. Ако тръгна по инерция пак го няма! Ако тръгна с ряз пак си трае...
Вече почвам да си мисля че някъде под капака нещо дрънка ама го чувам вътре, и аз незнам...
(звука от дрънкането е като от твърда пластмаса-метал или пластмаса-пластмаса)
Стъклата се обучават. Когато вдигаш или сваляш задръж копчето за 10 секунди.
mimouzunov
30-07-2016, 09:41
Стъклата се обучават. Когато вдигаш или сваляш задръж копчето за 10 секунди.
Сигурен ли си, че това важи за 155-ца!?
Минал съм около 180км градско вече...
Не е от съединителя и тн. Чува се в купето (уш), вътре нещо вибрира в таблото все едно. Интересното е че преди да ровя по скоростите това го нямаше. Иначе гледах бърках натисках и нищо. Ако я запаля и форсирам нищо не се случва, ако тръгна мноооого плавно пак го няма, а ако си тръгна нормално го има и това за момент... Чува се от около 1500-2000об извибрира и млъкне. Ако тръгна по инерция пак го няма! Ако тръгна с ряз пак си трае...
Вече почвам да си мисля че някъде под капака нещо дрънка ама го чувам вътре, и аз незнам...
(звука от дрънкането е като от твърда пластмаса-метал или пластмаса-пластмаса)
Да не сте забравили да стегнете нещо.
Здравейте колеги, съединителя на мойта баба му дойде времето за смяна , та към коя марка да се ориентирам .
Тези от вас които скоро са сменяли комплект съединител ще се радвам да споделят мнения и впечатления от това което се предлага на пазара. Избора е между AP,LUK ,EXEDY и VALEO.
Става дума за 2.0 верижна.
Благодаря ви предварително.
mimouzunov
30-07-2016, 22:14
Здравейте колеги, съединителя на мойта баба му дойде времето за смяна , та към коя марка да се ориентирам .
Тези от вас които скоро са сменяли комплект съединител ще се радвам да споделят мнения и впечатления от това което се предлага на пазара. Избора е между AP,LUK ,EXEDY и VALEO.
Става дума за 2.0 верижна.
Благодаря ви предварително.
Сменях преди седмица две... Страници 811/812 маи се падат (снимки има някакви дори)
Aз свалих Валео което си е заводското, но сложих Luk.
Ако може да намериш истинско Валео го слагаи него, ако не Luk-а! В последно време подочувам че Валеото нещо е с подозрително/съмнително качесто, колко е истина незнам...
Сам ли ще правиш смяната!?
---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:10 ----------
Да не сте забравили да стегнете нещо.
Уш е стегнато знам ли... Има разни тенекии дето държат колектора... Но и те трябва да са натегнати! Ще махам някои чаркове за да ровя тея дни...
Сменях преди седмица две... Страници 811/812 маи се падат (снимки има някакви дори)
Aз свалих Валео което си е заводското, но сложих Luk.
Ако може да намериш истинско Валео го слагаи него, ако не Luk-а! В последно време подочувам че Валеото нещо е с подозрително/съмнително качесто, колко е истина незнам...
Сам ли ще правиш смяната!?
---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:10 ----------
Уш е стегнато знам ли... Има разни тенекии дето държат колектора... Но и те трябва да са натегнати! Ще махам някои чаркове за да ровя тея дни...
Точно планката която държи колекрора ми е правила подобни мизерии
да не се е напукала пласмасата между таблото и истъклото на мен така прави на около 9 десет иляди оборота
mimouzunov
31-07-2016, 09:59
да не се е напукала пласмасата между таблото и истъклото на мен така прави на около 9 десет иляди оборота
Тая пластмаса е напукана и при мен, но излях в цепките преди 5-10 години промишлено количество лепило.
Ще ровя под капака да прегледам пак там...
(И какви са тея 9 десет иляди.... Ми ти ще я запушиш тая кола, вкарваи я и в обороти чат пат да се продухва! Качваи до поне 45-50 иляди )
Мерси за инфото Мимо ,ако не ми извадят някой върл ментак на Валео ще слагаме него,ако ли не скачам на Лука.
Иначе смяната ще е сервиза на мой приятел.Мисля покрай съединителя да сменим и опорния лагер на дясна полуоска,че не е пипан до момента и задължителните семеринги.
mimouzunov
31-07-2016, 21:32
Мерси за инфото Мимо ,ако не ми извадят някой върл ментак на Валео ще слагаме него,ако ли не скачам на Лука.
Иначе смяната ще е сервиза на мой приятел.Мисля покрай съединителя да сменим и опорния лагер на дясна полуоска,че не е пипан до момента и задължителните семеринги.
Десния семеринг го смених защото го нараних докато рових там (а и бях решил да го сменям защото левия съм го сменял вече).
Ония лагер и конзолата му ги гледаи под лупа!!! Конзолата която ми прати Кендо беше в неземно добро състояние впрочем..
Та огледаи да нее разбита конзолата а не лагера, посления нее просто някакъв лагер!!!! Специален е уш, нестава какъв и да е....
Ще го гледаме пустия му лагер даже с две лупи.
Дано да няма драми.
mimouzunov
31-07-2016, 23:51
Ще го гледаме пустия му лагер даже с две лупи.
Дано да няма драми.
На висящия лагер има една тенекия която се държи с 3 болта и един към блока!Трябва да се отвие и свали защото това е един вид законтряне на лагера в конзолата (неможе да се свали полуоската иначе, тя си излиза с лагера).
Като се свали стартера има и едно болче в близост с шестограмна глава... И то трябва да "падне"
Общо взето аз втори път няма да се хващам това да го свалям и качвам (скоростите)!!!
Иначе... Полуоските и двете, 3-те щангички "скоростни" (те си имат местенце за ключе 10 защото си превъртат ябълките им), страртера, + тенекията в която седи акумулатора, работния цилиндър на съединителя го премахнахме с все планките му и тн.. Премахнах за улеснение уш и половината смукателен колектор...
Маха се и едно криво желязо което е хванато отдолу под скоростите и държи и то незнам си колко неща...Една ламаринка която закрива маховика, и тя се маха...
Ааа... и като се махне това всичкото идва вече трудното :balloon:
За сметка на това, качването нее по-лесно :kicking:
Шеговото го пиша това, но пък е истина, че такова чудо няма да си причиня 2-ри път!!
(хем съм си сменял съединител преди това и сам, но на друга кола)
В цялата тая щуротия замесих и Тренди, за да си припомни какъв е гърча по тая операция, че не го е правил от година две...
Заради хора като теб влизам все още във форума.
mimouzunov
01-08-2016, 00:39
Хубаво е да се източи и маслото от скоростите предварително. Същите падат като се наклони двигателя надолу и напред.
(при мен нестана баш така заради усложнената конструкция по изпускателния колектор)
По каталог скоростите събират 2 литра масло но на практика за да протече от контролната пробка искат около 2.5л
Загледаите и дали няма масло около първичния вал на скоростите има там семеринг, (евтин е)
За да се отвори малко място махах тампона на скоростната кутия.И Мимо е прав,невъобразим гърч е тази операция.По-лесно е двигател да пуснеш в коша,отколкото кутия да закачиш.
mimouzunov
01-08-2016, 11:03
За да се отвори малко място махах тампона на скоростната кутия.И Мимо е прав,невъобразим гърч е тази операция.По-лесно е двигател да пуснеш в коша,отколкото кутия да закачиш.
Сетих се че освен това тенеке (тампон) на скоростите при мен развихме и моста за да падне и тои малко надолу...
Да се включа и аз, макар че не съм я правил собственоръчно тая операция. Първо-съединителят ми е LuK, вече 3-4 години карам с него, мисля, че няма проблем. Сякаш в началото приплъзваше малко при потегляне, но сега е ок, може би му трябва време да легне, не знам. Може, да ми е понадран маховикът, щото стария съединител буксуваше зверски. А за самата смяна на съединителя, майсторчето беше махнало абсолютно всичко-мост, генерация, всичко и ги беше наредил на земята като пъзел да не обърка кое откъде е. Един цял ден си игра момчето до към 7 часа може би. Забелязал съм нещо, сравнявайки моя начин да ремонтирам нещо и начина на майсторите. Аз гледам да развия колкото се може по-малко неща и някакси да се сгърча да си свърша работата. Майсторите като цяло гледат да си отворят колкото се повече място и си развиват наред. Това е донякъде обяснимо, щото с гайковерта развиването не е проблем, а с ключовете само е. Мисълта ми е-може би е по-лесно да се махне моста и това е, нали се крепи на 6 болта там.
Аз подозирам,че ще свалим оригиналния съединител,по километраж в момента е на
228х,ако е въртяна да е реално към 300х от 3-4месеца педала натежа вече е доста по твърд.1ва и задна започнаха да влизат доста трудно,а и вече започна и да буксува та изживял си е живота с две думи.Имам 55цата от 6г. врътнал съм и към 70х.
Най сериозните ремонти ,които съм правил са термостат и водна помпа,дежурното серво свещи и кабели, преден десен носач, масла и филтри.Ще си я карам с кеф. Следва нова боя, щото вече не лачена,както беше когато я купих.
Тъжно е, че вече са на доста годинки ама то и аз одъртях,та си пасваме.
Айде със здраве,че нещо се отплеснах много.
gelle, най-вероятно си е оригиналния съединител :)
На моите две 155ци 3пъти съм сменял съединител и 6 пъти съм свалял и качвал скорости.( един път щото строших скорости, един път защото сложих по-лек маховик, един път за да махна по-лекия махових и другите 3 са рутиини по-смяната на съединителя.
НИКОГА не съм имал проблем с махането и слагането на скорости и на двете ми 155ци :band:
Процедурата винаги е била една съща. Румен клубен сервиз-Rubig, запазване на час за след 2-3 седмици. Колата се започва сутринта и в 12часа на обяд отиваме да хапнем с нея. Имам и два случая които в рамките на под 2.5часа!!! Румен свали и качи скоростната кутия пред очите ми. Никога смяната не ми е отнемала ден-два-три,пет. Цената е варирала от 80-120лв. с оглед на инфлацията и зорът който съм му давал.
Поздрави на сектата от страната където горивото е 92стотинки за литър, а малолитражката която карам е 3.6 литра 200к.с. :P
Венци ,тази седмица ще звънна на твоя човек да направим уговорка и да си взема маслото.
Поздрави
Мноо арна тая малолитражка !!!
digitalundgrd
02-08-2016, 10:25
Поздрави на сектата от страната където горивото е 92стотинки за литър, а малолитражката която карам е 3.6 литра 200к.с. :P
Къв е тоя трактор 4 литра и 200 коня :tooth:
Дай нещо по истинско - я кУрвет, я камаро SS, я HEMI 6.2 :th_up:
Амчи то Бусото е хеми бре ;)
Alfa User
02-08-2016, 16:04
Aййй ... темата живнала бре ... Браво за готините мнения по ремонтите - наистина са доста полезни преживените мъки!
Аз малко съм извън линия, че правя едни кални бани тука ... Демек поздрави от моренцето, без да се дразните! :cheers:
Абе колеги, сигурно е дъвкано много пъти, но не успях да намеря. Как може да се втвърди и/или повдигне задното окачване. Струват ми се много меки задните пружини. От някоя друга италианка (Мареа, 145-ца) по-яки ли са? Някакви тампони или подложки четох, че може да се сложат но ми се струват не много безопасни-ако хвръкне това нещо в движение по някакви причини, какво става с тия около мене?
gelle, най-вероятно си е оригиналния съединител :)
На моите две 155ци 3пъти съм сменял съединител и 6 пъти съм свалял и качвал скорости.( един път щото строших скорости, един път защото сложих по-лек маховик, един път за да махна по-лекия махових и другите 3 са рутиини по-смяната на съединителя.
НИКОГА не съм имал проблем с махането и слагането на скорости и на двете ми 155ци :band:
Процедурата винаги е била една съща. Румен клубен сервиз-Rubig, запазване на час за след 2-3 седмици. Колата се започва сутринта и в 12часа на обяд отиваме да хапнем с нея. Имам и два случая които в рамките на под 2.5часа!!! Румен свали и качи скоростната кутия пред очите ми. Никога смяната не ми е отнемала ден-два-три,пет. Цената е варирала от 80-120лв. с оглед на инфлацията и зорът който съм му давал.
Поздрави на сектата от страната където горивото е 92стотинки за литър, а малолитражката която карам е 3.6 литра 200к.с. :P
Американец ли стана, бе Венци....:flirt:
digitalundgrd
03-08-2016, 00:07
Американец ли стана, бе Венци....:flirt:
Ми ти го отчая и ония замина да си пробва късмета с жените в Щатите :whistle:
А и да попитам трябва ли да сваля волана, за да измъкна таблото с уредите, оти ми изгоря крушката на мигача дет осветява лявата стрелка....:flirt:
---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:12 ----------
Ми ти го отчая и ония замина да си пробва късмета с жените в Щатите :whistle:
А...бригадир....ще се върне...:)))....дано напълни джобетата с зелено.....:baby:...тогава ще преразгледаме нещата...:)))
Жените им не стават...но колите им!!!! А усещането на бензиностанцията литрите да изпреварват цената двойно на брояча е просто страхотно :)
Боби гласи 155цата, ще я ползвам за сватбата и като се върна ще говорим. Не съм забегнал за много :evil::evil:
А и да попитам трябва ли да сваля волана, за да измъкна таблото с уредите, оти ми изгоря крушката на мигача дет осветява лявата стрелка....
Не.
Развиваш двата шестограма и внимаваш с буксата отзад. Простичко :)
Ева го,спрЕх на едно нанадолно забих първи зъб и слизам...тръгвам а алфуня след мене като кутре :D.....сигурно компресията се е декомпресирала :D
Тая пластмаса е напукана и при мен, но излях в цепките преди 5-10 години промишлено количество лепило.
Ще ровя под капака да прегледам пак там...
(И какви са тея 9 десет иляди.... Ми ти ще я запушиш тая кола, вкарваи я и в обороти чат пат да се продухва! Качваи до поне 45-50 иляди )
:beer: .. изгоре ми ламбата на бензина те не смеея оти мое и да се изложа некъде :D
наздраве на всички :D
Alfa User
05-08-2016, 11:57
Абе колеги, сигурно е дъвкано много пъти, но не успях да намеря. Как може да се втвърди и/или повдигне задното окачване. Струват ми се много меки задните пружини. От някоя друга италианка (Мареа, 145-ца) по-яки ли са? Някакви тампони или подложки четох, че може да се сложат но ми се струват не много безопасни-ако хвръкне това нещо в движение по някакви причини, какво става с тия около мене?
На мен ми предложиха варианта със задни амортисьори от Мареа комби - фабрично са по-усилени заради идеята, че комбито се товари повече.
Не съм пробвал още, но се замислям сериозно - сега съм с Монро Рефлекс, дето уж били по-твърди, ама и моя гъз много подскача...
Само да вметна, че съм и със пружини от 145QV ... и пак не ми харесва как се държи!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.